quote:
Dankjequote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef One_conundrum het volgende:
Nette OP Alekx
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Op is grotendeels gemaakrt door JosvG, ik heb maar een paar miniscule wijzigingen gedaanAan hem alle eer voor de OP
Goeie genade, zie ik het goed? een omgebouwde XT500 ?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
...........
Team Henno-Kedo:
[afbeelding]
http://www.xtgoesdakar.nl/
................
Nou mooi... vorig jaar nog wel in B&H een topic geopend over Tom Colsoulquote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hoop dat de de rooytjes het goed gaan doen.......
mooie vent, die jan de rooy......
http://www.dakar.com/2006/DAK/LIVE/us/100/parcours.html staat de hele route (geloof ik). 2e dag in Malaga sta ik er om foto's te makenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Dakar in 2006:
In 2006 gaat de 28e Dakar rally van Lissabon naar Dakar, de exacte route is nog niet bekend maar het ziet er ongeveer als volgt uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jan de Rooy: onbetaalbaar en onverstaanbaar...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hoop dat de de rooytjes het goed gaan doen.......
mooie vent, die jan de rooy......
vorig jaar 2 delen geloof ik in totaal, het jaar daarvoor twee pagina's....quote:Op donderdag 22 december 2005 06:57 schreef Klonk het volgende:
Dakar loopt beter als vorig jaar op Fok!, volgens mij hadden we toen 1 topic vol voordat alles voorbij was
Vorig jaar anderhalf deel, het jaar daarvoor zat ik nog niet op Fok!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vorig jaar 2 delen geloof ik in totaal, het jaar daarvoor twee pagina's....
Watvoor een model was het, de rallytrucks voor dit jaar zijn namelijk allang gestickerd... Als het een model servicewagen was zou het kunnen dat het er al een van volgend jaar is, of zelfs een reserve-rallywagen ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 17:35 schreef Gripper het volgende:
Ik zag vanochtend op de rondweg Eindhoven een truck van de Rooy rijden! Misschien op weg naar de stickerboer, want er zaten alleen nog maar een grote Gauloise sticker op de huif en GO!!!! op het portier.
Leuk om zo'n ding eens op een snelweg te zien
Of waren het stickers bij de presentatie en wilden ze deze gespoten hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:47 schreef JosvG het volgende:
[..]
Watvoor een model was het, de rallytrucks voor dit jaar zijn namelijk allang gestickerd... Als het een model servicewagen was zou het kunnen dat het er al een van volgend jaar is, of zelfs een reserve-rallywagen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |