quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef Trancelocator het volgende:
Kan iemand hier even de spelfout uit de TT halen, dus 'autistisch'.
Bvd.
Ik kan zo ook neits vinden, maar ook bij mij ligt dat topic in het geheugen. Ik zal nog even verder speuren...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:18 schreef Keroppi het volgende:
Hallo,
Gisteren had ik zitten lezen in een topic over nummers voor tijdens het sporten (of hardlopen, dat weet ik niet meer) en ik weet bijna dat het in dit forum was. Maar nu ben ik het topic kwijt. Heb het een en ander gezocht met cntr-f maar geen succes. Nog even in Muziek gekeken maar ook met weinig resultaat.
Heb ik hallucinaties, kijk ik eroverheen of is het topic weg?
Ja, maar waarom doen de mannen dat dan ook niet? Omdat het er te nichterig uitziet?quote:Op zondag 2 april 2006 22:51 schreef XL het volgende:
Stof voor de buik is allemaal ballast. Dat moet je helemaal meesjouwen, dus je kunt het beter zonder doen.
![]()
Zit alles in de was en heb je nog alleen maar naveltruitjes van je vriendin voor het sporten?quote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar waarom doen de mannen dat dan ook niet? Omdat het er te nichterig uitziet?
Mannelijk bloot is ethisch minder makkelijk te verantwoorden, vrees ik.quote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar waarom doen de mannen dat dan ook niet? Omdat het er te nichterig uitziet?
Bij het zwemmen was het just andersom (nu is het bijna hetzelfde... meer stof = beter)quote:Op maandag 3 april 2006 11:42 schreef XL het volgende:
[..]
Mannelijk bloot is ethisch minder makkelijk te verantwoorden, vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |