Er zijn bepaalde sporten waarbij het fijn is om er vlak voor of tijdens de adrenaline even kunstmatig omhoog te helpen, om je ertoe te zetten dat je echt goed opgefokt bent als je aan de bak moet.. (skaten, skiën, boarden, downhill mountainbiken, etc)
Wat zijn de favoriete nummers van de fokkers om dit te doen?? Misschien dat hier wat mooie suggesties gedaan kunnen worden...
Papa Roach - Dead Cell
On Inc - Size does matter
Dislocated styles - Possessed by demons
Quarashi - Stick em up
Disturbed - Voices
Of heb je een andere methode om jezelf klaar te stomen voor dat ene moment?
Dentist
Is zeker goed voor je adrenaline en agressiviteit.
quote:Moh zit er wel in.
Op zondag 21 juli 2002 16:27 schreef Dentist het volgende:
Misschien dat deze meer in muziek hoort, maar dan wordt ie wel verplaatst. Ik merk het welEr zijn bepaalde sporten waarbij het fijn is om er vlak voor of tijdens de adrenaline even kunstmatig omhoog te helpen, om je ertoe te zetten dat je echt goed opgefokt bent als je aan de bak moet.. (skaten, skiën, boarden, downhill mountainbiken, etc)
Wat zijn de favoriete nummers van de fokkers om dit te doen?? Misschien dat hier wat mooie suggesties gedaan kunnen worden...
Papa Roach - Dead Cell
On Inc - Size does matter
Dislocated styles - Possessed by demons
Quarashi - Stick em up
Disturbed - VoicesOf heb je een andere methode om jezelf klaar te stomen voor dat ene moment?
Dentist
Nu-metal, metal, hard rock, Punk, etc. voor het snowboarden. Alleen jammer dat ik het nooit hoor. Alleen s'ochtends als ik me dan aan het klaarmaken ben.
Voor tennissen liever iets rustigers. de Chili Peppers werken meestal wel goed. om in concentratie te raken
quote:Doen we!
Op zondag 21 juli 2002 20:38 schreef Dentist het volgende:
Hmmm.. loopt niet echt.. verplaats maar naar muziekDentist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |