Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Menig mens is het over dit onderwerp nog niet eens.. de een traint het liefst met en de ander het liefst zonder muziek. Als ik aan het trainen ben dan hoor ik graag een lekkere beat op de achtergrond.
In principe zou ik op vrijwel alles van Scooter kunnen trainen.. In de sportschool staat meestal 538 aan en dat gaat ook best lekker. Heb ook wel eens op de filmmuziek van rocky getraind en ja ook dat gaat best lekker, want je gaat je inleven.. Vooral tijdens joggen en touwtjespringen kan ik niet zonder, want het geeft toch een ritme aan.
Ik train meestal op muziek waar je normaal gesproken niet stil op kunt blijven staan. (Bij mij is dat veel van Dr. Dre, RATM, Tupac, Cunninglynsuists, Atmosphere etc).
Dus muziek waar normaal gesproken mijn hoofd onbewust op mee gaat knikken.
is daar het ritme niet erg traag van? Ik ben normaal een liefhebber van hiphop en r&b, maar als ik Forget bout Dre of Aint nothin but a G thing hoor dan zie ik mezelf niet hoe moet je dat zeggen, harder trainen..
Misschien dat ik nu net de verkeerde nummers opnoem... Maar vb Usher nu met Yeah is wel lekker opzwepend, maar toch weer net iets te traag.. wat jij?
Metallica, Battery is mijn favo loopnummer. Verder is andere snelle metal altijd erg goed voor sporten of muziek met een vette beat zoals Gigi d'Augustini.
Met RPM'men ga ik toch het beste op Scooter-achtige meuk, . Verder trance, progressive: als het maar eenvoudig en opzwepend is en een goede 'fietsbare' maat heeft. Overigens verder alleen muziek op tijdens duurtraining op de racefiets. Met mountainbiken en snowboarden leidt muziek mij te veel af.
Voor het snowboarden gebruik ik alles wat lekker snel is en hard rockt!!!!! *D Veel punk en streetpunk dus...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others" Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!" Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ehm, ik heb (wanneer ik uberhaupt sport) gewoon maar wat op, ligt eraan wat ik aan het doen ben.... Op de fiets heb ik meestal wel uptempo muziek op, maakt niet echt veel uit wat....
Beetje pittige muziek, liefst iets met constante beat, zoals hardstyle ofzo. Op de sportschool hadden ze een periode dat ze na 22u het licht dimden en lekker harde muziek aan zetten. Heerlijk!! Helaas kwamen er wat klachten van die paar ouderen die nog een paar minuten wilden fietsen, dus toen is het weer afgeschaft
Op dinsdag 23 maart 2004 08:43 schreef AciD_Nightmare het volgende: Soulfly, Blink 182, Offspring, Slayer en een zooi Nederlandse punkbands als ik aan het skaten ben
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17 van mij mag je weer een ban krijgen .
tijdens snow en skateboarden punk en streetpunk en tijdens klimmen en af en toe fitness is ska wel ok maar ik kan al 5 maanden niet sporten :'( [ reuma ]