Ze gaan dus alle races van de Champcars live uitzenden. En het seizoen ziet er goed uit, met tot nu toe nog maar 1 oval op de kalender en 12 circuits waaronder een aantal stratencircuits en een vliegveldcircuitquote:CART: LIVE ON EUROSPORT TV
With an unprecedented migration of European drivers and former FIA International F3000 graduates to the Champ Car World Series in 2003, demand for live coverage of series event in Europe has led to the signing of a new deal with Eurosport TV to cover all 19 Champ Car races this year.
Eurosport TV and CART announced the signing of a three-year deal that will see Europe's most widely available channel broadcast the majority of the Bridgestone Presents The Champ Car World Series Powered by Ford events live. The deal positions the Champ Car World Series as the only American open-wheel racing series to have its events shown live in Europe.
"We are very pleased to be able to provide this Pan-European broadcast platform as part of our marketing strategy in Europe," said CART Director of International Operations and Development Timothy Mayer. "We are finalizing other terrestrial television deals in a number of countries which will be announced in the near future."
The new deal with Eurosport TV gives the Champ Car World Series a reach of over 93 million homes and 250 million viewers in 54 countries. Programming is delivered simultaneously in 18 European languages, allowing over 96 percent of European viewers to watch the racing action in their favorite language.
The European broadcast deal will allow fans to follow the action, not only of established stars such as Paul Tracy, Patrick Carpentier and Jimmy Vasser, but also new European-based rookies such as Sebastien Bourdais, Darren Manning, Patrick Lemarie, Mario Haberfeld, Joel Camathias and Tiago Monteiro.
Eurosport is broadcast via Astra, one of the main European satellites; on the basic programming tier of cable networks, and on nearly all existing digital platforms in the UK, Nordic Countries, France, Spain, Italy, Poland, Portugal and Greece.
K heb daar nog een spel van Andretti racing lolquote:Op zondag 14 maart 2004 22:39 schreef TheGHunter het volgende:
Doet Michael Andretti nog mee. Was altijd mijn favoriet namenlijk
nee die schijnt tegenwoordig teambaas te zijn van een irl teamquote:Op zondag 14 maart 2004 22:39 schreef TheGHunter het volgende:
Doet Michael Andretti nog mee. Was altijd mijn favoriet namenlijk
Helio Castroneves hangt in de hekken maar niet meer in de CART-serie,voor Helio moet je naar de IRLkijkenquote:Op zondag 14 maart 2004 23:50 schreef MaxPower het volgende:
Hoe heet die gast die in de hekken klimt ook alweer?
er hebben toch meer rijders zich te pletter gereden in de CART-serie dan in de IRL,al mag Kenny Brack nog van geluk spreken dat hij er nog isquote:Op maandag 15 maart 2004 00:04 schreef JPM01 het volgende:
snap niet wat die sukkel daar moet, als je IRL rijder bent vraag je om de dood![]()
Dat waren dus die slaapverwekkende herhalingen, om een uur of 00:00 snachts.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:50 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij zenden ze dit al 1 of 2 seizoenen uit, best leuk inderdaad.
Dit is live coverage.. waarschijnlijk voor de amerikaanse races om een uur of 8 's avondsquote:Op maandag 15 maart 2004 00:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heerlijk om voor het slapen nog even te gaan kijken
alleen maar rondjes rijden op een oval is goed voor jequote:Op maandag 15 maart 2004 00:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
Helio Castroneves hangt in de hekken maar niet meer in de CART-serie,voor Helio moet je naar de IRLkijken
[..]
er hebben toch meer rijders zich te pletter gereden in de CART-serie dan in de IRL,al mag Kenny Brack nog van geluk spreken dat hij er nog is
maar die hele CART-serie is zwaar verkracht nadat het halve deelnemersveld is overgestapt naar de IRL,al zul je Paul Tracy daar natuurlijk niet over horen klagen
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:14 schreef JPM01 het volgende:
alleen maar rondjes rijden op een oval is goed voor jein oktober vorig jaar is er ook een rijder verongelukt op de indy speedway en daarvoor kenny brack met een engeltje
![]()
ja zeer triest toen, ik heb die race nog gezien Live, ik vond het naar om te zien.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:01 schreef Atreidez het volgende:
[..]
[afbeelding]
Greg MooreJongste winnaar ooit geweest, jongste polesetter ooit, en domineerde de eerste race in 1999. Dit had een kampioen kunnen worden...
Gelukkig zitten er dus nu niet meer zoveel ovals bij ook, wat het naar mijn idee een stuk leuker maakt.
Zanardi is alleen zijn benen kwijtquote:Op maandag 15 maart 2004 17:00 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja zeer triest toen, ik heb die race nog gezien Live, ik vond het naar om te zien.![]()
maar in champcars zijn de laatste jaren geen doden meer gevallen in IRL des te meer.
dat soort zaken kun je moeilijk met elkaar vergelijken.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:25 schreef Spoenk het volgende:
[..]
Zanardi is alleen zijn benen kwijt
Weet je toevallig welke andere oval ze rijden? Tot nu toe is alleen de milwaukee mile op de kalender gezet, maar bv. een michigan of phoenix zou wel leuk zijnquote:Op maandag 15 maart 2004 23:12 schreef JPM01 het volgende:
IRL rijdt constant op Ovals & de champcar maar 2 keer per jaar.
dat zou ik ff na moeten vragen aan iemand, die wat meer contacten heeft in amerika.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Weet je toevallig welke andere oval ze rijden? Tot nu toe is alleen de milwaukee mile op de kalender gezet, maar bv. een michigan of phoenix zou wel leuk zijn
eurosport is niet te vertrouwenquote:Op woensdag 14 april 2004 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zondag 22.00 - Snooker
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |