linkjes posten vindt Fok! plotseling niet meer leuk ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 16:45 schreef mitt het volgende:
Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: \'live_forum@kathe\' for table \'topics\'
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef Googolplexian het volgende:
Nuon: you have mail
Als teruggegooid naar SPT.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
Ik wil gaan rodelen.
Dit topic is van SPT naar OWS gegaan. Gaat die straks weer terug naar SPT als OWS dicht gaat, ja of nee?
quote:
Ik zou OWS als archief gebruiken. In de topics die uit OWS komen zijn de spelen (logischerwijs) dominant, terwijl dat toch echt maar 2 (belangrijke) weken uit een periode van vier jaar van een langere carriere zijn. Daarbij zouden er maar veel topics overgeheveld worden (nou dan doen we die ook maar) die eigenlijk in SPT geen bestaansrecht hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:02 schreef pfaf het volgende:
We zullen even overleggen hoe we dat gaan oplossen..
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:54 schreef Bruce117 het volgende:
Laat ze inderdaad maar lekker in OWS.
ja hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef popolon het volgende:
[MLB] Season 2006: Spring Training on the way!
Kan die post in de OP van dat topic?
bvd.
We laten de topics mooi in OWS. Indien behoefte, gewoon een nieuw topic maken dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:02 schreef pfaf het volgende:
We zullen even overleggen hoe we dat gaan oplossen..
whehehehhehehehhhhehquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:41 schreef XL het volgende:
Er zijn twee centrale tennistopics.
Die van mij was de tweede![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |