Een realistische mentaliteit... Voor sommigen is meedoen erg mooi, terwijl anderen juist alleen voor de prijzen willen strijden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat is dat voor mentaliteit?
Een waardeloze.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat is dat voor mentaliteit?
Je kan nou niet echt zeggen dat Davis compleet kansloos zou zijn voor een plak hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Een realistische mentaliteit... Voor sommigen is meedoen erg mooi, terwijl anderen juist alleen voor de prijzen willen strijden.
Ik zie Davis geen plak winnen ten koste van Hedrick, Kramer, Verheijen, Fabris, etc...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je kan nou niet echt zeggen dat Davis compleet kansloos zou zijn voor een plak hoor.
Maar hij was zeker niet bij voorbaat kansloos hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zie Davis geen plak winnen ten koste van Hedrick, Kramer, Verheijen, Fabris, etc...
Ik vind het ook jammer dat hij niet reed. Ik mag em graag zien schaatsen. Maar ik vind het geen matige mentaliteit. Het is maar waar je voor hebt getraind.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar hij was zeker niet bij voorbaat kansloos hoor.
Ik vind het maar een matige mentaliteit.
Dan had ie zich in eerste instantie niet moeten aanmelden.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef ScienceFriction het volgende:
Het is maar waar je voor hebt getraind.
Nou ja, bij de Amerikanen kan dat... zoveel 10,000 meter rijders hebben ze niet. En je voelt tijdens zo'n toernooi wel aan of je de afstand wel of niet kunt/moet rijden.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan had ie zich in eerste instantie niet moeten aanmelden.![]()
Dat was met name een media hype. Volgens mij waren er weinig problemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij had toch ook ruzie met het Amerikaanse team ofzo?
ja precies. Als je nou ziek bent ofzo kan ik het begrijpen. Maar hij was verder fit. En ruzie met leden van het Amerikaanse team lijkt me helemaal een non-argument. Zou niet echt slim zijn als je je daar door zou laten leiden, dat heeft geen bal met zijn eigen individuele 10km te maken.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan had ie zich in eerste instantie niet moeten aanmelden.![]()
Heel goed mogelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja precies. Als je nou ziek bent ofzo kan ik het begrijpen. Maar hij was verder fit. En ruzie met leden van het Amerikaanse team lijkt me helemaal een non-argument. Zou niet echt slim zijn als je je daar door zou laten leiden, dat heeft geen bal met zijn eigen individuele 10km te maken.
Enige dat ik kan bedenken is dat ie zich zou willen sparen voor deze worldcup. Of dat z'n moeder weer een kronkel in haar kop kreeg.
Ik denk dat Shani Davis in de eerste plaats een non - conformist is.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat was met name een media hype. Volgens mij waren er weinig problemen.
Davis is in het voortraject niet gevraagd. Pas vlak voor de spelen "moest" hij ineens maar meedoen. Nooit met de anderen getraind...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik denk dat Shani Davis in de eerste plaats een non - conformist is.
Hij is zeker niet asociaal of acollegiaal, maar hij heeft graag zijn eigen vrijheid en trekt zijn eigen plan. Niet aan de ploegenachtervolging mee doen was zijn goed recht. Maar men was daar in Amerika toch lichtelijk teleurgesteld over, niet in de laatste plaats Chad Hedrick.
En dat werd dan inderdaad nogal opgeblazen door de Amerikaanse media.
Dat zonder meer. Hij heeft de olympische spelen vooral economisch gereden, en met succes.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Davis is in het voortraject niet gevraagd. Pas vlak voor de spelen "moest" hij ineens maar meedoen. Nooit met de anderen getraind...het lijkt een beetje tweede keus dan. Ik zou ook "nee" hebben gezegd op die manier.
Achteraf is het een goede zet van hem geweest, als je kijkt naar het effect dat de ploegenachtervolging op veel schaatsers heeft gehad.
Verklaart u nader, svpquote:Op zondag 5 maart 2006 21:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Hij heeft de olympische spelen vooral economisch gereden, en met succes.
Zuinig gereden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |