Ik moest lachenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Montoya rijdt altijd bagger.
Wat probeer je te beweren. Je wilt toch niet beweren dat Montoya beter is dan Schumi?
Montoya mag niet eens in de schaduw staan van een neushaar van Schumi.
ik hoor de fans nog zeggen dat hij in een minardi nog wereldkampioen kon wordenquote:
Dat is net zo realistisch als zeggen dat Montoya ooit wereldkampioen Formule 1 wordtquote:Op zondag 7 mei 2006 15:17 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoor de fans nog zeggen dat hij in een minardi nog wereldkampioen kon worden![]()
ja natuurlijk is dat onzin, en de fans die dat zeiden hebben er dan ook geen verstand vanquote:Op zondag 7 mei 2006 15:17 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoor de fans nog zeggen dat hij in een minardi nog wereldkampioen kon worden![]()
Misschien wel die Hamilton mocht Kimi volgend seizoen weg gaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nu de snelheid nog voor Kimi en een andere coureur voor de tweede auto.
Hij was lekker bezig in de GP2..quote:Op zondag 7 mei 2006 15:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien wel die Hamilton mocht Kimi volgend seizoen weg gaan.
Kimi moet blijvenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:19 schreef ElmarO het volgende:
Misschien wel die Hamilton mocht Kimi volgend seizoen weg gaan.
ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:20 schreef MaximusF1 het volgende:
Bij de live timing, is die 295 km/h in de derde sector de topsnelheid op het circuit ?
Zou me raar lijken als McLaren Kimi niet wil behouden. Maar dan moet Kimi dat natuurlijk ook wel willen.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kimi moet blijven.
Ik zou als McLaren een titelkandidaat als Kimi willen ipv iemand als Montoya die incidentieel goed rijdt maar grosso moddo nog geen deuk in een pakje botor rijdt.
Ja dat lijkt me vrij handigquote:Op zondag 7 mei 2006 15:23 schreef ElmarO het volgende:
Zou me raar lijken als McLaren Kimi niet wil behouden. Maar dan moet Kimi dat natuurlijk ook wel willen.
kut mercedes, maar ik kan er niet mee zittenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef TheGHunter het volgende:
Voor McLaren had het afgelopen jaar moeten gebeuren, helaas voor Kimi hadden ze toen een mega onbetrouwbare auto motor.
Dit jaar wordt Renault - Ferrari en komend jaar gaan ze waarschijnlijk Kimi ook nog verliezen.
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:28 schreef Murray het volgende:
Tsja, bij Mclaren lijken ze dit jaar wat snelheid ingeleverd te hebben om de betrouwbaarheid te verhogen..
is ie dood?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder de regen en de verassende winnaar dan![]()
ja okquote:Op zondag 7 mei 2006 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder de regen en de verassende winnaar dan![]()
schumi? jammer genoeg niet ze hadden hem gelijk moeten vergassenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:32 schreef WEST het volgende:
schumi? jammer genoeg niet ze hadden hem gelijk moeten vergassen
Montoyaquote:Op zondag 7 mei 2006 15:32 schreef WEST het volgende:
[..]
jij bent 10?quote:
Kan je nu echt niet normaal doen !quote:Op zondag 7 mei 2006 15:32 schreef WEST het volgende:
[..]
Doe normaal manquote:Op zondag 7 mei 2006 15:32 schreef WEST het volgende:
[..]
Lees je je eigen reacties weleens terug? Ben je trots op dat soort reacties? Heb je een mental defect?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |