Man zeur niet zo. Ik zocht het topic en ben blij dat het in UVT staat zonder dat zure humorloze hardline gezeik van 'sportliefhebbers' zoals jij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef pfaf het volgende:
Ow, de eerste sport-discussie in het wedden-topic moet ik nog tegenkomen, maar zoals gezegd, je komt te laat. De discussie is gesloten en houd er nu maar over op....
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Man zeur niet zo. Ik zocht het topic en ben blij dat het in UVT staat zonder dat zure humorloze hardline gezeik van 'sportliefhebbers' zoals jij.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:29 schreef SCH het volgende:
Tip van een kenner:
Jelle Klaasen gediskwalificeerd - titel inleveren
Juist, waarom open je die nu in ONZ....quote:
Misschien een optie om dat dan over twee topics te verdelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:50 schreef pfaf het volgende:
Zal ik even vragen wat de rest er van vind? Ik ben er zelf niet zo'n grote fan van, 't is juist leuk om een beetje commentaar te geven, maar als de meesten voor zijn, wil ik de reacties best verwijderen.
UVT volgens mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:06 schreef Dos37 het volgende:
Waar is het Wedden op sport topic gebleven
Klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
UVT volgens mij.
Pfaf weet er het fijne van geloof ik.
Daar kwam het vandaan. Maar vooral de discussie óf het legaal was hoort in WGR, het gokken en de gepaarde verslaving/hobby zelf hoort in UVT.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:02 schreef Dos37 het volgende:
Ok thx.
Het zal vast zijn redenen hebben dat het hier niet meer zit. Wat ik weet was het verplaatst naar WGR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |