quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef popolon het volgende:
J .heeft aardige cijfers maar 't is geen team.
En juist een PG (afgezien van de coach) moet zoiets aanvoelen en als een team laten spelen, die capaciteiten heeft ie echt niet.
Het NFL topic gaat veel harder.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:46 schreef Stansfield het volgende:
Tering dit topic gaat altijd hard. Goed bezig mensen.
Ik zei in 2004 al dat de trade van Shaq naar de Heat (of waar dan ook) nodig was... er was een aantal mensen dat mij voor gek verklaarde . "Shaq wegdoen, dat DOE je niet... Wat je nu ziet met Shaq is precies de reden waarom je hem moet wegdoen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:53 schreef popolon het volgende:
Net nog even Heat - Spurs gekeken.
Dit team is verre van goed, Riley heeft nog een hoop werk te doen en tegen de tijd dat 't gaat lopen is Shaq te oud.
Fuck op joh.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:05 schreef pfaf het volgende:
Het blijft lastig hè, die jaartallen. 2e topic achter elkaar.
En dat salaris van Brian Grant doet de Lakers ook nog twee seizoenen pijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij is weer te dik, is daarom nog blessuregevoeliger en hij is het geld niet meer waard (in sportief opzicht... in zakelijk opzicht wel). Buss heeft destijds het beste gedaan wat mogelijk was. Heeft hij genoeg fair value gekregen? Nee... van die 3 spelers is alleen Odom nog over![]()
Haha, inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:51 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
En dat salaris van Brian Grant doet de Lakers ook nog twee seizoenen pijn![]()
Het salaris van Grant is grotendeels via die amnesty rule weg... dus daar hebben de Lakers weinig last meer vanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:51 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
En dat salaris van Brian Grant doet de Lakers ook nog twee seizoenen pijn![]()
Daarmee kon je alleen de luxury tax afwenden, het telt wel nog steeds mee voor de salary cap.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het salaris van Grant is grotendeels via die amnesty rule weg... dus daar hebben de Lakers weinig last meer van
Da's inderdaad opzienbarend...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef BitetheBullet het volgende:
Tony Parker heeft nu trouwens het hoogste FG% in de league en dat voor een PG![]()
Via livestreams, met Chinees commentaar. Maar binnenkort neem ik weer de NBA audiopass, vorig jaar had ik die alleen tijdens de play-offs.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:30 schreef KeessieX het volgende:
Guys waar kijken jullie NBA wedstrijden?!
Vandaag is-ie niet zo hot...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef BitetheBullet het volgende:
Tony Parker heeft nu trouwens het hoogste FG% in de league en dat voor een PG![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |