Samen met Post halen ze gewoon weer het A-team(lol)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:40 schreef franklop het volgende:
Leons speelt in de summer league nog mee bij de Warriors, vannacht mocht hij starten en wonnen ze
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met Post halen ze gewoon weer het A-team(lol)
Die zag ik niet aankomenquote:Op maandag 6 juli 2026 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
Quinten heeft de jackpot genot.
Niemand denk ik. Ik gun het hem van harte, maar vond hem erg matig de 2e helft van afgelopen seizoen.quote:
Alleen het eerste jaar is gegarandeerd aldus een bron.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
Quinten heeft de jackpot genot.
quote:Only the first season of Quinten Post’s three-year, $30 million offer sheet from
Memphis is guaranteed, per sources. Yet there are ~$1.3M in unlikely incentives each season if Post were to make an All-Defense Team, so that extra money would count against the Warriors’ apron salary regardless of whether Post earns those accolades. Tricky provision Golden State has to consider before matching.
Interessant dat het dus geen max-max-max deal is, maar ruimte laat voor roleplayersquote:
Je moet haast wel als sterspeler nu met die 2nd apron.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:35 schreef peasant het volgende:
[..]
Interessant dat het dus geen max-max-max deal is, maar ruimte laat voor roleplayers
Uiteindelijk 23 (p) en 10 (r). Vorige pot 10 en 9 en daarvoor 16-11.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:36 schreef DrMarten het volgende:
Mast even 13 punten 6 rebounds in 12 minuten speeltijd in de eerste helft. Staat lekker te ballen. Die laat zich wel zien in de Summer league
Ik kijk nu even, zie hem voor het eerst 7'3 langerd. Lompere motoriek zoals wel vaker bij zulke lange spelers. Vergeet je soms als je Wemby regelmatig hebt zien spelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Presti lijkt een megablunder te hebben begaan met die Aday Mara als de 12de pick. Die gozer kan er tot nu toe, in Summer League, echt geen klote van.
Best knap in een diepe draft en veel spelers die in Summer League prima spelen.
Speelde wel z’n eerste goede pot nu, werd ook wel tijd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 03:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kijk nu even, zie hem voor het eerst 7'3 langerd. Lompere motoriek zoals wel vaker bij zulke lange spelers. Vergeet je soms als je Wemby regelmatig hebt zien spelen.
Zag gisteren wat van Caleb Wilson van de Bulls. Een soort KG is dat. Men zei ook al dat er verbazing was dat de Grizzlies Boozer hadden genomen met hun 3e pick ipv Wilson die dus 4e was.
Wel geblokt bijzijn gamewinning shot pogingquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Uiteindelijk 23 (p) en 10 (r). Vorige pot 10 en 9 en daarvoor 16-11.
Lekker bezig inderdaad. Zou leuk zijn, weer een Nederlander bij de Pacers.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |