Als...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:58 schreef Robertje het volgende:
En toen begon Bryant in OT heel veel te missen.
Yep, met nog zo'n 30 sec en 3 pt voor mag je niet zo knullig een offensive maken en proberen zo snel mogelijk te scoren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:13 schreef ScienceFriction het volgende:
King hadden kunnen scoren en de Lakers hadden weer de bal gehad met nog zo'n 1 a 2 seconden... klaar toch?
![]()
quote:
Kan het al niet meer horen, is alweer zo uitgemolken in de media.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef Jeroen_M het volgende:
Mooi stukje van Scoop Jackson over Antonio Davis en z'n incident:
http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=jackson/060119
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef Robertje het volgende:
Allemaal de schuld van de Pistons
Nobody likes the Pistons.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:43 schreef Robertje het volgende:
Die ook...weirdo.
Ik weet 't, je bent geen fan, hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:45 schreef Robertje het volgende:
Wel een beetje hoor....vooral wanneer ze verliezen in de eerste ronde
Nu maar hopen dat ze niet te vroeg pieken. Misschien zou het goed zijn als ze na de all-star break even twee weken wat slechter spelen, zodat ze weten waar de zwaktes binnen het team liggen. Kan zeer goed zijn met het oog op de playoffs.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet 't, je bent geen fan, hoeft ook niet.
Heb bijna alle wedstrijden nog live gezien, ze zijn gewoon de beste op dit moment.
Ik denk dat ze deze vorm kunnen aanhouden en zelfs beter worden, het Bulls record scheelt ze echt niks, there's only one goal:
NBA Champion.
En dat gaat ze denk ik lukken.
The're on a mission.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze niet te vroeg pieken. Misschien zou het goed zijn als ze na de all-star break even twee weken wat slechter spelen, zodat ze weten waar de zwaktes binnen het team liggen. Kan zeer goed zijn met het oog op de playoffs.
Dat is volgens mij al 3 jaar als je ze zo hoortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
[..]
The're on a mission.
Dat gevoel heb ik steeds als ik iedereen hoor (Dumars, Sheed, Ben, Billups etc.)
Klopt, het derde kwart is een stuk beter van D-Wade, maar na de eerste helft schoot-ie iets van 5 uit 14 ofzo...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:09 schreef BitetheBullet het volgende:
74-66 na 3 kwarten en in het 3e kwart geen een turn-over![]()
En Wade schiet 50% met een geblesseerde enkel, dat kan ik niet echt slecht noemen.
Ja, dat laatste wou ik zeggen ja. Lijkt wel alsof ze een 'non-defence agreement' hebben ofzo..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:29 schreef BitetheBullet het volgende:
Shaq is trouwens wel een beest in het vierde kwart, jammer dat hij zijn free throws mist.
Jason Williams heeft trouwens weer een topwedstrijd. (Op zijn defense van Parker na natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |