Studio Sport heeft het in de weekenden live, maar waarom kijk je 't niet bij onze Belgische vrienden?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:25 schreef Coelho het volgende:
Gaan we dit nog live kunnen volgen bij studio sport of denken zij dat het Nederlandse publiek meer zit te wachten op de halve finale dameskorfbal? (verkapt: wat-een-onzin-die-finalemaand-waar-niemand-op-zit-te-wachten)
vanaf wanneer is het live dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:38 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Studio Sport heeft het in de weekenden live, maar waarom kijk je 't niet bij onze Belgische vrienden?
leuke columnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:03 schreef maril het volgende:
Er komt geen live uitzendingen bij studio sport het is s,avonds een verslag ,helaas
hier kun je de column lezen daarover www.studiosport.nl
ga zometeen kijken bij de belg met gzd Mark van Lombeek (beter als die wuyts)
Hij is zo eerlijk, vraag mij af wat de NOS daar nu zelf van denkt.quote:
Vraag me af hoeveel tijd er nog van de 1e tijd nu wordt afgesnoept. Dat kan niet bar gigantisch veel zijn denk ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:24 schreef placebeau het volgende:
http://www.gazzetta.it/Sp(...)lassifica.shtml?t=01
Gilbert dus op één voorlopig, zal ook wel gemotiveerd zijn, Waal zijnde.
Haha wat een onzin van die Smeets, die man is zelf ook geen wielerfan maar een Tourfan, als je alleen al kijkt naar de boeken die hij heeft geschreven. Als die over wielrennen gaan gaat het 90% van de tijd over de Tour (en daarvan weer 90% over Armstrongquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:03 schreef maril het volgende:
Er komt geen live uitzendingen bij studio sport het is s,avonds een verslag ,helaas
hier kun je de column lezen daarover www.studiosport.nl
ga zometeen kijken bij de belg met gzd Mark van Lombeek (beter als die wuyts)
Wat je zegt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haha wat een onzin van die Smeets, die man is zelf ook geen wielerfan maar een Tourfan, als je alleen al kijkt naar de boeken die hij heeft geschreven. Als die over wielrennen gaan gaat het 90% van de tijd over de Tour (en daarvan weer 90% over Armstrong).
En dat allemaal voor de laatste paar minutenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:17 schreef maril het volgende:
Straks om 1745 niet vergeten te zappen hè van één naar CANVAS.
shit het moet 17.54 te zijn ik vergisten me drukte eerst de 4 in ipv de 5quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dat allemaal voor de laatste paar minuten
Ik baal er ook van dat Julich niet voluit gaat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:07 schreef placebeau het volgende:
Julich
Garate is ook gekomen om het goed te doen in deze giro.
Nou dat valt me 100% mee. Hij is dus goed!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:32 schreef Jeroen_M het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Rujano gaat verliezen vandaag.
Ze zijn nog niet klaarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveelste werd der Jan?
het is nog niet over. middenmoot?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveelste werd der Jan?
8.38quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ik bedoel hoeveel reed ie ongeveer? :p
tv één teletekst 426 , maar niet alles helaas.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef ScottTracy het volgende:
Heeft iemand de complete tussenstand? Ik wil weten hoeveel Brown en Loddo hebben verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |