abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37687085
Ik heb net een mooie uitnodiging gekregen van mijn baas !

een gezellige avond, dat om 18:00 begint met een darttoernooi, helemaal mijn ding.

Daarna gezellig onbeperkt bunkeren in een grill restaurant... ook niet verkeerd.

Maar het beste van alles.... Het is 500 meter van huis!!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_37690101
Even een update van mijn sollicatie-avontuur... gisteren had ik dus mijn tweede gesprek. ze wilden me gelijk doorsturen maar de manager die erover ging was er niet... zou dus vandaag horen wanneer ik voor het derde gesprek moet komen... ze zouden vanmorgen al gebeld hebben en toen ik om 14.00 uur nog niks had gehoord zelf maar even gebeld... en wat blijkt: Er komen vandaag al twee mensen op een derde gesprek en als dat niets wordt nodigen ze me alsnog uit... oftewel: Kut met peren dus... nodig me dan gisteren helemaal niet uit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_37692973
Ah kut Vulture

Nieuwe tweede handse wielrennersfiets binnen, net al mooi stukje wezen fietsen
pi_37693389
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Even een update van mijn sollicatie-avontuur... gisteren had ik dus mijn tweede gesprek. ze wilden me gelijk doorsturen maar de manager die erover ging was er niet... zou dus vandaag horen wanneer ik voor het derde gesprek moet komen... ze zouden vanmorgen al gebeld hebben en toen ik om 14.00 uur nog niks had gehoord zelf maar even gebeld... en wat blijkt: Er komen vandaag al twee mensen op een derde gesprek en als dat niets wordt nodigen ze me alsnog uit... oftewel: Kut met peren dus... nodig me dan gisteren helemaal niet uit
Aaai, da's zwaar kloten.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:06:20 #105
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_37693742
quote:
wat een rot bericht Vulture Balen. Op je huidige werk is het ook nog steeds niet veel soeps?
We zullen je proberen op te vrolijken.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_37693826
En hoe gaat het met het bankmeisje
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:12:08 #107
106690 MiLalaa
pi_37693916
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
En hoe gaat het met het bankmeisje
banken praat me er niet over. Wat dat betreft, Vulture, wees maar blij want het is 1 depressieve zooi bij banken, als ik even generaliserend mag wezen

Heb vanmiddag wel half uurtje in de zon kunnen zitten. Joepie. Ben ondanks korte periodes, toch al aardig gekleurd. Al was ik andere jaren omstreeks mei al neger.
Verder vergeet ik beetje om naar andere vacatures te kijken maar dat moet ik dus maar eens gaan doen. Plus ik moet nog achter stageplaats pabo aan. Als ik dat nog wil.
pi_37693957
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:12 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

banken praat me er niet over. Wat dat betreft, Vulture, wees maar blij want het is 1 depressieve zooi bij banken, als ik even generaliserend mag wezen

Heb vanmiddag wel half uurtje in de zon kunnen zitten. Joepie. Ben ondanks korte periodes, toch al aardig gekleurd. Al was ik andere jaren omstreeks mei al neger.
Verder vergeet ik beetje om naar andere vacatures te kijken maar dat moet ik dus maar eens gaan doen. Plus ik moet nog achter stageplaats pabo aan. Als ik dat nog wil.
Klinkt ook al niet al te positief.

Kom op, het is mooi weer. We kunnen soms lekker in de zon zitten.
Altijd positief blijven denken.
pi_37694308
quote:
Dat sucks
Hopelijk komt er toch nog iets voor je uit.

had je bijna niet herkend met je nieuw user-icoon
pi_37694324
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:35 schreef Remzz het volgende:
Ah kut Vulture

Nieuwe tweede handse wielrennersfiets binnen, net al mooi stukje wezen fietsen
En, beviel het?
pi_37694559
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

wat een rot bericht Vulture Balen. Op je huidige werk is het ook nog steeds niet veel soeps?
We zullen je proberen op te vrolijken.
Thanks voor alle opbeurende verhalen, ook van de rest

nee mijn huidige werk is ook niet leuk meer, da's ook de reden dat ik verder aan het kijken ben...

Waar ik me vooral over opwind is de manier waarop het gaat... de kansen zijn nog niet helemaal verkeken maar ik baal ervan dat ik het nu niet meer in eigen hand heb... ik krijg nu in eerste instantie niet de kans om me te bewijzen en dat sucks...

En ik was vandaag nog vrij dus het was het perfecte alibi... mocht ik nu toch nog op gesprek mogen komen dan zal ik weer een of andere lame excuus moeten verzinnen om op korte termijn vrij te krijgen....
pi_37694585
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

had je bijna niet herkend met je nieuw user-icoon
Mooi is ie he? Ik ben er blij mee, speciaal voor het WK... met dank aan Yeahinho voor de creatie
pi_37694735
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mooi is ie he? Ik ben er blij mee, speciaal voor het WK... met dank aan Yeahinho voor de creatie
vooral ook omdat het niet zo heel erg opvalt dat het een WK icoon is
voetbal
pi_37694787
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:46 schreef Wombcat het volgende:

voetbal
Dus we moeten jouw missen in het WK-forum? jammer
pi_37694825
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dus we moeten jouw missen in het WK-forum? jammer
Daar ga je me zeker niet zien, ik heb het al uit mijn AT gesloopt.
Maar in de tussentijd ben ik nog wel gewoon in de wielrentopics te bewonderen hoor
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:33:44 #116
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37696010
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

vooral ook omdat het niet zo heel erg opvalt dat het een WK icoon is
voetbal
Zo erg is voetbal toch niet? De commerciële WK koorts/ hype is wel ernstig irritant, vind ik, maar naar het spelletje zelf mag ik graag kijken.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:39:05 #117
135281 Brahimov
pi_37696122
quote:
Da's balen, Vulture. Hang in there!
pi_37696341
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:39 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Da's balen, Vulture. Hang in there!
Doe ik bedankt! Ik heb natuurlijk nog geen definitieve nee maar het gevoel dat ik het zelf niet in de hand heb is killing voor een controlfreak als ik.
pi_37698971
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:33 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Zo erg is voetbal toch niet? De commerciële WK koorts/ hype is wel ernstig irritant, vind ik, maar naar het spelletje zelf mag ik graag kijken.
Op zichzelf is het nog niet zo erg, maar die hype en dat gedoe er omheen maakt dat ik een sport die ik toch al niet interessant vind, echt zwaar irritant ga vinden.
pi_37699664
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En, beviel het?
Ja goed ik fiets al een tijdje met een vriend die nog een fiets heeft. Maar het leek me wel handig een eigen fiets te hebben. En hij rijd heel lekker
pi_37699745
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:12 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja goed ik fiets al een tijdje met een vriend die nog een fiets heeft. Maar het leek me wel handig een eigen fiets te hebben. En hij rijd heel lekker
Eigen fiets is idd wel zo handig Kun je tenminste gaan wanneer je wilt.
Wanneer ga je Alpe d'Huez op ?
pi_37700100
Haha dat kan nog wel ff gaan duren, hou het nu nog ff op rondjes door Twente
pi_37700203
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Remzz het volgende:
Haha dat kan nog wel ff gaan duren, hou het nu nog ff op rondjes door Twente
Ah, Holterberg?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:59:17 #124
135281 Brahimov
pi_37700990
Hoi en dag. Moeilijke FOK avond, wel...
  woensdag 10 mei 2006 @ 00:04:05 #125
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37703588
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:28:57 #127
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37703828
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ah, Holterberg?
Goede mountainbikeroutes. ^ O^
Al is de ATB-route op de Lemelerberg leuker. ( lees: minder hobbelig )
pi_37703847
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:45 schreef Spooky4u het volgende:
Hopelijk hoor je snel iets... Ik zit pas 3 weken te wachten op een reactie op een sollicitatie brief van me.
Mijn huidige job bevalt nog goed hoor, maar dat andere klonk net wat beter.
Gisteren te horen gekregen dat ik op gesprek mag komen...
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_37703869
Idd Holterberg en Lemeleberg
pi_37703970
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:32 schreef Remzz het volgende:
Idd Holterberg en Lemeleberg
Mooi fietsen daar, zijn er dit voorjaar geweest met de club, trainen. Eén van de beklimmingen van de Holterberg heeft een serieus steil stukje
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:20:17 #131
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37706096
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_37706671
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:30 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Gisteren te horen gekregen dat ik op gesprek mag komen...
Leuk voor je joh... Veel succes he..... spannend.....

dank je Spooky4u

Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:04:06 #133
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37709087
quote:
Dat is vals!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:06:39 #134
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37709164
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:53 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

dank je Spooky4u

Ik zit al aan mijn maximum aantal msn-reacties Spooky4u. Anders had ik wel gezegd. Nu mag ik alleen nog maar over indoor-BBQ, koffie , blauwe , zomerzon etc etc posten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_37709472
blauwe kots is ook een leuk onderwerp.... hoe kom je daar nu aan?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:22:18 #136
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37709585
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef Spooky4u het volgende:
blauwe kots is ook een leuk onderwerp.... hoe kom je daar nu aan?
Blauwe duidt op pfap, zjroentje en de andere mods.
De kots-smilie is om te laten weten hoe wij zwarten daarover denken.

Denk hierbij altijd goed aan je cookie-instellingen als je al toegang hebt tot de groepsaccounts.
pi_37710007
Zjroente is zeker een ex blauwe.

met blauwe kots moest ik wel ineens aan mijn zwager denken.
Daar heeft ooit een ambu voor de deur gestaan omdat hij bloed kotste volgens zijn vriendin.... waren het Bloody Mary's.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:49:40 #138
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37710241
zjroen is het brein achter alle blauwe.
Hij stuurt ook de mailinglists van de groepsaccounts.
pi_37714621
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:53 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

dank je Spooky4u

Toppie Spook

Ik ben ook een stuk beter geluimd.... de functie waar ik achteraan ben gegaan is inderdaad aan mijn neus voorbijgegaan MAAR..... ze hebben me een soortgelijke administratieve functie aangeboden op een andere afdeling.. dat is niet eens een openstaande vacature dus het zit redelijk snor... al hou ik nog maar even een slag om de arm... Heb zoals het er nu naar uitziet volgende week mijn laatste gesprek bij de bank daarover...
pi_37714914
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Toppie Spook

Ik ben ook een stuk beter geluimd.... de functie waar ik achteraan ben gegaan is inderdaad aan mijn neus voorbijgegaan MAAR..... ze hebben me een soortgelijke administratieve functie aangeboden op een andere afdeling.. dat is niet eens een openstaande vacature dus het zit redelijk snor... al hou ik nog maar even een slag om de arm... Heb zoals het er nu naar uitziet volgende week mijn laatste gesprek bij de bank daarover...
Dat klinkt goed! Gefeliciteerd
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:51:34 #141
135281 Brahimov
pi_37714916
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Toppie Spook

Klinkt goed!
pi_37714958
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:51 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Klinkt goed!
plagiaat!!!
  woensdag 10 mei 2006 @ 19:00:26 #143
135281 Brahimov
pi_37715138
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

plagiaat!!!
GMTA
pi_37715146
Thanks mensen... ben er ook erg blij mee... maar goed. net als bij voetbal juich ik pas als er drie keer gefloten is... andersgezegd als mijn handtekening onder dat contract staat
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:34:13 #145
106690 MiLalaa
pi_37717529
Leuk Spooky & Vulture succes bij de gesprekken.

@ Vulture, misschien ga je wel hetzelfde soort werk doen als ik .... maar ik denk het niet, want dat is maar iets tijdelijks..
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:35:47 #146
106690 MiLalaa
pi_37717580
Heb zojuist getennist.. en het ging weer al voor geen meter.
Ok het was nog maar de 2e keer dit seizoen en er was al iets verbetering met de dramatische vorige week. Maar vorig jaar was ik 10x beter..
pi_37717632
hallo allemaal
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:38:51 #148
106690 MiLalaa
pi_37717687
hoi komrad

veel allemalen hier he... (niemand)
pi_37717777