Aaai, da's zwaar kloten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Even een update van mijn sollicatie-avontuur... gisteren had ik dus mijn tweede gesprek. ze wilden me gelijk doorsturen maar de manager die erover ging was er niet... zou dus vandaag horen wanneer ik voor het derde gesprek moet komen... ze zouden vanmorgen al gebeld hebben en toen ik om 14.00 uur nog niks had gehoord zelf maar even gebeld... en wat blijkt: Er komen vandaag al twee mensen op een derde gesprek en als dat niets wordt nodigen ze me alsnog uit... oftewel: Kut met peren dus... nodig me dan gisteren helemaal niet uit![]()
![]()
wat een rot bericht Vulturequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Even een update van mijn sollicatie-avontuur... gisteren had ik dus mijn tweede gesprek. ze wilden me gelijk doorsturen maar de manager die erover ging was er niet... zou dus vandaag horen wanneer ik voor het derde gesprek moet komen... ze zouden vanmorgen al gebeld hebben en toen ik om 14.00 uur nog niks had gehoord zelf maar even gebeld... en wat blijkt: Er komen vandaag al twee mensen op een derde gesprek en als dat niets wordt nodigen ze me alsnog uit... oftewel: Kut met peren dus... nodig me dan gisteren helemaal niet uit![]()
![]()
bankenquote:
Klinkt ook al niet al te positief.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
bankenpraat me er niet over. Wat dat betreft, Vulture, wees maar blij want het is 1 depressieve zooi bij banken, als ik even generaliserend mag wezen
Heb vanmiddag wel half uurtje in de zon kunnen zitten. Joepie. Ben ondanks korte periodes, toch al aardig gekleurd. Al was ik andere jaren omstreeks mei al neger.
Verder vergeet ik beetje om naar andere vacatures te kijken maar dat moet ik dus maar eens gaan doen. Plus ik moet nog achter stageplaats pabo aan. Als ik dat nog wil.
Dat sucksquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef TheVulture het volgende:
![]()
En, beviel het?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:35 schreef Remzz het volgende:
Ah kut Vulture
Nieuwe tweede handse wielrennersfiets binnen, net al mooi stukje wezen fietsen
Thanks voor alle opbeurende verhalen, ook van de restquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat een rot bericht VultureBalen. Op je huidige werk is het ook nog steeds niet veel soeps?
We zullen je proberen op te vrolijken.![]()
Mooi is ie he? Ik ben er blij mee, speciaal voor het WK... met dank aan Yeahinho voor de creatiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
had je bijna niet herkend met je nieuw user-icoon
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi is ie he? Ik ben er blij mee, speciaal voor het WK... met dank aan Yeahinho voor de creatie
Dus we moeten jouw missen in het WK-forum? jammerquote:
Daar ga je me zeker niet zien, ik heb het al uit mijn AT gesloopt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus we moeten jouw missen in het WK-forum? jammer
Zo erg is voetbal toch niet? De commerciële WK koorts/ hype is wel ernstig irritant, vind ik, maar naar het spelletje zelf mag ik graag kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]vooral ook omdat het niet zo heel erg opvalt dat het een WK icoon is
voetbal![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Doe ik bedankt! Ik heb natuurlijk nog geen definitieve nee maar het gevoel dat ik het zelf niet in de hand heb is killing voor een controlfreak als ik.quote:
Op zichzelf is het nog niet zo erg, maar die hype en dat gedoe er omheen maakt dat ik een sport die ik toch al niet interessant vind, echt zwaar irritant ga vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:33 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zo erg is voetbal toch niet? De commerciële WK koorts/ hype is wel ernstig irritant, vind ik, maar naar het spelletje zelf mag ik graag kijken.![]()
Ja goedquote:
Eigen fiets is idd wel zo handigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja goedik fiets al een tijdje met een vriend die nog een fiets heeft. Maar het leek me wel handig een eigen fiets te hebben. En hij rijd heel lekker
Ah, Holterberg?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Remzz het volgende:
Haha dat kan nog wel ff gaan duren, hou het nu nog ff op rondjes door Twente
Goede mountainbikeroutes. ^ O^quote:
Gisteren te horen gekregen dat ik op gesprek mag komen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:45 schreef Spooky4u het volgende:
Hopelijk hoor je snel iets... Ik zit pas 3 weken te wachten op een reactie op een sollicitatie brief van me.
Mijn huidige job bevalt nog goed hoor, maar dat andere klonk net wat beter.
Mooi fietsen daar, zijn er dit voorjaar geweest met de club, trainen. Eén van de beklimmingen van de Holterberg heeft een serieus steil stukjequote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:04 schreef placebeau het volgende:
http://www.zattevrienden.be/melissa_van_oostveldt
![]()
Leuk voor je joh... Veel succes he..... spannend.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gisteren te horen gekregen dat ik op gesprek mag komen...![]()
Dat is vals!quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:04 schreef placebeau het volgende:
http://www.zattevrienden.be/melissa_van_oostveldt
![]()
Ik zit al aan mijn maximum aantal msn-reacties Spooky4u. Anders had ik wel gezegd. Nu mag ik alleen nog maar over indoor-BBQ, koffiequote:Op woensdag 10 mei 2006 10:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Leuk voor je joh... Veel succes he..... spannend.....
dank je Spooky4u
![]()
Blauwe duidt op pfap, zjroentje en de andere mods.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef Spooky4u het volgende:
blauwe kots is ook een leuk onderwerp.... hoe kom je daar nu aan?
Toppie Spookquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Leuk voor je joh... Veel succes he..... spannend.....
dank je Spooky4u
![]()
Dat klinkt goed! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toppie Spook
Ik ben ook een stuk beter geluimd.... de functie waar ik achteraan ben gegaan is inderdaad aan mijn neus voorbijgegaan MAAR..... ze hebben me een soortgelijke administratieve functie aangeboden op een andere afdeling.. dat is niet eens een openstaande vacature dus het zit redelijk snor... al hou ik nog maar even een slag om de arm... Heb zoals het er nu naar uitziet volgende week mijn laatste gesprek bij de bank daarover...
Klinkt goed!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toppie Spook
Ik ben ook een stuk beter geluimd.... de functie waar ik achteraan ben gegaan is inderdaad aan mijn neus voorbijgegaan MAAR..... ze hebben me een soortgelijke administratieve functie aangeboden op een andere afdeling.. dat is niet eens een openstaande vacature dus het zit redelijk snor... al hou ik nog maar even een slag om de arm... Heb zoals het er nu naar uitziet volgende week mijn laatste gesprek bij de bank daarover...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |