Ja ik kon ff niets leuk bedenkenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:37 schreef MiLalaa het volgende:
wat is de titel?
Ben jij blauw geweestquote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef Remzz het volgende:
Jij dat lag idd wel voor de hand....
Nu is het jammer dat ik mijn blauwe kleur niet meer heb
Dat weet echt bijna niemandquote:Op zondag 7 mei 2006 15:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben jij blauw geweest![]()
In welk subforum eigenlijk
Hmmm, niet het meest succesvolle subforum allertijden.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat weet echt bijna niemand
In Gadgets trouwens
Boequote:Op zondag 7 mei 2006 15:58 schreef pfaf het volgende:
Hoi.
Ja, ik ga morgen weg inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat weet echt bijna niemand
In Gadgets trouwens
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:09 schreef Brahimov het volgende:
Top Gear was weer fijn; ik ga het even in m'n top3 tv programma's zetten
en: o ja:Ajax
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je nummer 2 is trouwens een geweldige serie.
één van de mooiste afleveringen blijft toch wel de aflevering waarin hij zich herkiesbaar stelt.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En dat wordt door die idioten van RTL in de nacht van zondag op maandag uitgezonden. Ik ben de dvd's maar gaan kopen...
En dan zet je het journaal aan en dan zie je weer die stamelende nitwitquote:Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
één van de mooiste afleveringen blijft toch wel de aflevering waarin hij zich herkiesbaar stelt.![]()
quote:
En natuurlijk een wens voor Cindyquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
we gaan jou ook missen
![]()
Gooi maar een muntje in de Trevi en doe een wens voor ons![]()
Snel opzoeken wat de Trevi is.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
we gaan jou ook missen
![]()
Gooi maar een muntje in de Trevi en doe een wens voor ons![]()
T'is een fontein. Je had je toch ingelezen?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Snel opzoeken wat de Trevi is.![]()
Ik zal sowieso een wens doen![]()
Ik ben dol op fonteinen! Ik ga ook een wens doen voor Cindy natuurlijk met betrekking tot mezelfquote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
Een fontein.![]()
Toen ik er was, waren ze erin aan het werk en was er geen water![]()
Trevifonteinquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Snel opzoeken wat de Trevi is.![]()
Ik zal sowieso een wens doen![]()
Volgens mij heb ik die fontein weleens gezien in de film van Lizzie McGuire, die zich ook in Rome afspeelt.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Trevifontein
Die moet je toch echt wel kennen als je naar Rome gaat.
Of in Roman Holiday, met Audrey Hepburnquote:Op zondag 7 mei 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die fontein weleens gezien in de film van Lizzie McGuire, die zich ook in Rome afspeelt.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die fontein weleens gezien in de film van Lizzie McGuire, die zich ook in Rome afspeelt.![]()
![]()
Laat ik die nou net niet kennen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Of in Roman Holiday, met Audrey Hepburn
1953 was ook iets voor jouw tijd (en voor die van mij, I hasten to add)quote:
Er zijn wel redelijk veel dingen voor mijn tijd die me interesseren. Vooral op het gebied van muziek.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
1953 was ook iets voor jouw tijd (en voor die van mij, I hasten to add)
Het is een klassieke romantische komedie. Leuk voor als je uit Rome terugbentquote:Op zondag 7 mei 2006 23:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Er zijn wel redelijk veel dingen voor mijn tijd die me interesseren. Vooral op het gebied van muziek.
Films niet echt.
Help me even, ik weet het niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:19 schreef pfaf het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben!
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:39 schreef XL het volgende:
Had hier zojuist een interessante vrouwelijke kwestie. Sinds hier ook vrouwen rondlopen tegenwoordig probeer ik hem even op jullie uit.
Ik had een (nieuw) shirt, maat XL (gekregen).
Helaas ben ik iets te smal voor XL, een M lijkt me beter.
Het shirt is van katoen, kan ik met idioot heet wassen dat ding beter passend krijgen?
Ik ben trouw aanhanger van het trial-and-error-model, dus enige feedback is te laat, de wasmachine draait
Ik ben wel 'gewoon' 185 lang hoor. Alleen niet zo breedquote:
kleintjequote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben wel 'gewoon' 185 lang hoor. Alleen niet zo breed
Whehe.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:13 schreef mitt het volgende:
Het schoolwerk blaast van de tafel af.
Jammer dan
oh, voor basketball was ik altijd een van de eerste.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef mitt het volgende:
Ik zie placebeau altijd voor me als een antisporter. Zo'n iemand die altijd als laatste werd gekozen bij balspelen (sorry zjroentje)
Dan was de M toch een grap?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben wel 'gewoon' 185 lang hoor. Alleen niet zo breed
Jij zit op een Technische Universiteit, daar dragen ze shirts 2 maten te groot. Ik zit op een vrouwenuniversiteit, dus heb een M nodig.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan was de M toch een grap?Ik ben 1.87 maar moet echt wel XL hebben.
![]()
Lame. Totally lame.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef mitt het volgende:
Zo'n iemand die altijd als laatste werd gekozen bij balspelen (sorry zjroentje)
Touchéquote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef XL het volgende:
[..]
Jij zit op een Technische Universiteit, daar dragen ze shirts 2 maten te groot. Ik zit op een vrouwenuniversiteit, dus heb een M nodig.
hoe kom je daar trouwens bij?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef mitt het volgende:
Ik zie placebeau altijd voor me als een antisporter. Zo'n iemand die altijd als laatste werd gekozen bij balspelen (sorry zjroentje)
Helaas had mijn mannelijk oor het niet goed gehoord.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend!
zal wel je naam zijn, of omdat je Belg bentquote:Op maandag 8 mei 2006 15:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
hoe kom je daar trouwens bij?
Bij voetbal was het trouwens idd zo
In de rest van de wereld kan je wel iedereen als laatste kiezenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat is ook geen reden aangezien je in Belgie niet iedereen als laatste kan kiezen![]()
Doe ik het toch goed!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:04 schreef zjroentje het volgende:
Ik vond het ook al logica van groep 3 niveau.
In een wasdroger wil het ook nog wel eens krimpenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:50 schreef XL het volgende:
Het wit is nog aardig wit gebleven, dat valt mee.
Het shirt is mogelijk iets kleiner, maar niet veel.
Nog steeds veel te groot dus. Als het droog is ga ik het passen.
Uiteraard was het shirt een WK-shirt dat je ergens gratis bij krijgt. Omdat het niet eens zo heel lelijk was ging ik proberen het passend te maken. Nu hangt hij te drogen naast mijn Brazilie-shirt.
Damn, ik heb alleen een wasrek en een waslijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:20 schreef Brahimov het volgende:
[..]
In een wasdroger wil het ook nog wel eens krimpen
En hoequote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef XL het volgende:
Niemand wint er van Breda! van Breda! van Bredaaaaaa!![]()
Niet best, maar NAC hoort wel in de Eredivisie natuurlijkquote:
Eindelijk weer eens wat beleving! Nou ja, bij het publiek dan toch....quote:
Vooral daarom hoort NAC in de hoogste afdelingquote:Op maandag 8 mei 2006 22:59 schreef XL het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens wat beleving! Nou ja, bij het publiek dan toch....
Mooi op het verkeerde been gezet!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
![]()
Daar zit mijn NAC-liefde.
XL die Ronnie Stam passeert.
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
![]()
Daar zit mijn NAC-liefde.
XL die Ronnie Stam passeert.
Nog steeds niks gehoord... en het kutte is dat ik vanmiddag op gesprek wil want ik ben nu vrij en anders moet ik weer allerlei achterlijke capriolen gaan uithalen bij mijn huidige baas om vandeweek vrij te krijgen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:45 schreef Spooky4u het volgende:
Hopelijk hoor je snel iets... Ik zit pas 3 weken te wachten op een reactie op een sollicitatie brief van me.
Mijn huidige job bevalt nog goed hoor, maar dat andere klonk net wat beter.
Whehehe, mijn sixpack is van ribben.quote:
Aaai, da's zwaar kloten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Even een update van mijn sollicatie-avontuur... gisteren had ik dus mijn tweede gesprek. ze wilden me gelijk doorsturen maar de manager die erover ging was er niet... zou dus vandaag horen wanneer ik voor het derde gesprek moet komen... ze zouden vanmorgen al gebeld hebben en toen ik om 14.00 uur nog niks had gehoord zelf maar even gebeld... en wat blijkt: Er komen vandaag al twee mensen op een derde gesprek en als dat niets wordt nodigen ze me alsnog uit... oftewel: Kut met peren dus... nodig me dan gisteren helemaal niet uit![]()
![]()
wat een rot bericht Vulturequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Even een update van mijn sollicatie-avontuur... gisteren had ik dus mijn tweede gesprek. ze wilden me gelijk doorsturen maar de manager die erover ging was er niet... zou dus vandaag horen wanneer ik voor het derde gesprek moet komen... ze zouden vanmorgen al gebeld hebben en toen ik om 14.00 uur nog niks had gehoord zelf maar even gebeld... en wat blijkt: Er komen vandaag al twee mensen op een derde gesprek en als dat niets wordt nodigen ze me alsnog uit... oftewel: Kut met peren dus... nodig me dan gisteren helemaal niet uit![]()
![]()
bankenquote:
Klinkt ook al niet al te positief.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
bankenpraat me er niet over. Wat dat betreft, Vulture, wees maar blij want het is 1 depressieve zooi bij banken, als ik even generaliserend mag wezen
Heb vanmiddag wel half uurtje in de zon kunnen zitten. Joepie. Ben ondanks korte periodes, toch al aardig gekleurd. Al was ik andere jaren omstreeks mei al neger.
Verder vergeet ik beetje om naar andere vacatures te kijken maar dat moet ik dus maar eens gaan doen. Plus ik moet nog achter stageplaats pabo aan. Als ik dat nog wil.
Dat sucksquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef TheVulture het volgende:
![]()
En, beviel het?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:35 schreef Remzz het volgende:
Ah kut Vulture
Nieuwe tweede handse wielrennersfiets binnen, net al mooi stukje wezen fietsen
Thanks voor alle opbeurende verhalen, ook van de restquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat een rot bericht VultureBalen. Op je huidige werk is het ook nog steeds niet veel soeps?
We zullen je proberen op te vrolijken.![]()
Mooi is ie he? Ik ben er blij mee, speciaal voor het WK... met dank aan Yeahinho voor de creatiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
had je bijna niet herkend met je nieuw user-icoon
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi is ie he? Ik ben er blij mee, speciaal voor het WK... met dank aan Yeahinho voor de creatie
Dus we moeten jouw missen in het WK-forum? jammerquote:
Daar ga je me zeker niet zien, ik heb het al uit mijn AT gesloopt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus we moeten jouw missen in het WK-forum? jammer
Zo erg is voetbal toch niet? De commerciële WK koorts/ hype is wel ernstig irritant, vind ik, maar naar het spelletje zelf mag ik graag kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]vooral ook omdat het niet zo heel erg opvalt dat het een WK icoon is
voetbal![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Doe ik bedankt! Ik heb natuurlijk nog geen definitieve nee maar het gevoel dat ik het zelf niet in de hand heb is killing voor een controlfreak als ik.quote:
Op zichzelf is het nog niet zo erg, maar die hype en dat gedoe er omheen maakt dat ik een sport die ik toch al niet interessant vind, echt zwaar irritant ga vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:33 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zo erg is voetbal toch niet? De commerciële WK koorts/ hype is wel ernstig irritant, vind ik, maar naar het spelletje zelf mag ik graag kijken.![]()
Ja goedquote:
Eigen fiets is idd wel zo handigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja goedik fiets al een tijdje met een vriend die nog een fiets heeft. Maar het leek me wel handig een eigen fiets te hebben. En hij rijd heel lekker
Ah, Holterberg?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Remzz het volgende:
Haha dat kan nog wel ff gaan duren, hou het nu nog ff op rondjes door Twente
Goede mountainbikeroutes. ^ O^quote:
Gisteren te horen gekregen dat ik op gesprek mag komen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:45 schreef Spooky4u het volgende:
Hopelijk hoor je snel iets... Ik zit pas 3 weken te wachten op een reactie op een sollicitatie brief van me.
Mijn huidige job bevalt nog goed hoor, maar dat andere klonk net wat beter.
Mooi fietsen daar, zijn er dit voorjaar geweest met de club, trainen. Eén van de beklimmingen van de Holterberg heeft een serieus steil stukjequote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:04 schreef placebeau het volgende:
http://www.zattevrienden.be/melissa_van_oostveldt
![]()
Leuk voor je joh... Veel succes he..... spannend.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gisteren te horen gekregen dat ik op gesprek mag komen...![]()
Dat is vals!quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:04 schreef placebeau het volgende:
http://www.zattevrienden.be/melissa_van_oostveldt
![]()
Ik zit al aan mijn maximum aantal msn-reacties Spooky4u. Anders had ik wel gezegd. Nu mag ik alleen nog maar over indoor-BBQ, koffiequote:Op woensdag 10 mei 2006 10:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Leuk voor je joh... Veel succes he..... spannend.....
dank je Spooky4u
![]()
Blauwe duidt op pfap, zjroentje en de andere mods.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef Spooky4u het volgende:
blauwe kots is ook een leuk onderwerp.... hoe kom je daar nu aan?
Toppie Spookquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Leuk voor je joh... Veel succes he..... spannend.....
dank je Spooky4u
![]()
Dat klinkt goed! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toppie Spook
Ik ben ook een stuk beter geluimd.... de functie waar ik achteraan ben gegaan is inderdaad aan mijn neus voorbijgegaan MAAR..... ze hebben me een soortgelijke administratieve functie aangeboden op een andere afdeling.. dat is niet eens een openstaande vacature dus het zit redelijk snor... al hou ik nog maar even een slag om de arm... Heb zoals het er nu naar uitziet volgende week mijn laatste gesprek bij de bank daarover...
Klinkt goed!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toppie Spook
Ik ben ook een stuk beter geluimd.... de functie waar ik achteraan ben gegaan is inderdaad aan mijn neus voorbijgegaan MAAR..... ze hebben me een soortgelijke administratieve functie aangeboden op een andere afdeling.. dat is niet eens een openstaande vacature dus het zit redelijk snor... al hou ik nog maar even een slag om de arm... Heb zoals het er nu naar uitziet volgende week mijn laatste gesprek bij de bank daarover...
Zou kunnen idd, hoe gaat het trouwens op je werk, al iets meer naar je zin?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:34 schreef MiLalaa het volgende:.
@ Vulture, misschien ga je wel hetzelfde soort werk doen als ik .... maar ik denk het niet, want dat is maar iets tijdelijks..
mwah. De collega's zijn duf. Het is altijd heel stil, ik durf haast geen geluid te maken. En je moet vechten voor een computer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Zou kunnen idd, hoe gaat het trouwens op je werk, al iets meer naar je zin?
Remzz, wat deed je tot nu toe voor studie?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:02 schreef Remzz het volgende:
Gestopt met studie
Eigenlijk wel blij dat ik het eindelijk heb besloten aan de andere kant geeeeen idee wat ik nu moet gaan doen
Aha dan doe ik toch wat anders... ik handel klachten af en als de nieuwe job doorgaat ga ik achterstandsklanten bij de bank achter hun vodden zittenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef MiLalaa het volgende:
Ik doe trouwens fouten uit systeem halen![]()
Journalistiek, zat pas in het eerste jaar maar ben er nu wel achter gekomen dat het eigenlijk helemaal niets voor mij is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef komrad het volgende:
[..]
Remzz, wat deed je tot nu toe voor studie?
dan is het nog niet zo'n rampquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Journalistiek, zat pas in het eerste jaar maar ben er nu wel achter gekomen dat het eigenlijk helemaal niets voor mij is.
He, die studie heb ik afgerond... doe nu op het moment wat freelance-werk maar er is zo moeilijk aan vast werk te komen...quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Journalistiek, zat pas in het eerste jaar maar ben er nu wel achter gekomen dat het eigenlijk helemaal niets voor mij is.
Ja dat wil ik nu ook gaan doenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:05 schreef komrad het volgende:
[..]
dan is het nog niet zo'n ramp
probeer uit te vinden wat je wel leuk vindt om te doen.
Jekan bv daar testen voor laten doen of opleidingen onder elkaar zetten en de dingen die je niets lijken dan wegstrepen. Met de selectie die je overhoudt kan je nader bekijken wat het beste past
Toevalligquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He, die studie heb ik afgerond... doe nu op het moment wat freelance-werk maar er is zo moeilijk aan vast werk te komen...![]()
Ja ben ook erg blij dat ik de beslissing nu heb genomenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
goeie zet Remmz.. beter dat je er nu achter komt.. je kan lekker genieten van de zomer en dan daarna weer iets anders doen.
Nee in Tilburg.. schrijf nu wat voor een buurtkrantjequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Toevallig, ook in Zwolle? Waarvoor doe je nu freelance werk?
[..]
ik zou kiezen voor iets wat je leuk vindt en denkt leuk te blijven vinden en waarvan je denkt dat je het kan halen (bv geen elektro gaan studeren als je slecht in wiskunde bent)quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat wil ik nu ook gaan doen
Dan gewoon iets kiezen wat ik echt leuk vind en vier jaar vol hou
Blijft natuurlijk moeilijk om iets te kiezen wat je de rest van je leven leuk moet blijven vinden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zou kiezen voor iets wat je leuk vindt en denkt leuk te blijven vinden en waarvan je denkt dat je het kan halen (bv geen elektro gaan studeren als je slecht in wiskunde bent)
Ik wou vroeger altijd cameraman of regiesieur wordenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef MiLalaa het volgende:
of doen wat je vroeger altijd wilde!! En dan mag je meteen vertellen wat dat is, want dat wil ik wel weten.![]()
(ik heb gedaan wat de tests mij uitwezen, en ben daar achteraf zeer ongelukkig over)
Is SJ zo'n player danquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
1 ding weet ik zeker, SJ zal geen kansen aan zich voorbij laten gaan
en in een oord als Salou moet je toch wel kunnen scoren lijkt me
geen idee maar dat denk ik dan maarquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is SJ zo'n player dan
Is Salou in deze tijd van het jaar niet meer Rollator-city dan Neukparadijs?
ok.. hmm.. dan heb ik ook niet zo 1,2,3 een tip voor jequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
Ik wou vroeger altijd cameraman of regiesieur worden, daarna wou ik op de radio, maar dan als DJ niet in iets van een journalistieke functie ofzo. Dat was ongeveer tot mijn 14e daarna heb ik echt noooit iets gehad van, ja dat lijkt me leuk of dat wil ik later worden.
je moet de catering in gaan, Milalaa de hapjeskoninginquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok.. hmm.. dan heb ik ook niet zo 1,2,3 een tip voor jeWeet zelf niet eens wat ik moet gaan doen.
![]()
Wordt dan maar wielrenner..
wat kost een geode 2ehands racefiets eigenlijk??quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:19 schreef Remzz het volgende:
Wielrenner..., dan moet ik eerst een leren fatsoenelijk de Holterberg op te gaan![]()
Ik heb hem voor 100 euro gekocht, en volgens een vriend van mij(die hem op marktplaats had gevonden) was het een goede fiets. En idd er is niets mis mee...quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:20 schreef komrad het volgende:
[..]
wat kost een geode 2ehands racefiets eigenlijk??
Ja ik had ook verwacht dat ik meer kwijt zou zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
oh das ook niet veel. Had meer verwacht. Leuk. Ben alleen niet echt goed in het zoeken op de 2e hands markt.
Wielrennenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok.. hmm.. dan heb ik ook niet zo 1,2,3 een tip voor jeWeet zelf niet eens wat ik moet gaan doen.
![]()
Wordt dan maar wielrenner..
quote:
je bent saaiquote:
haha, ik ben er stiekem toch nogquote:
ik ben er nog eventjesquote:
Trustequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je bent saai
Maar ik ben er ook weg van... ik ga lekker![]()
![]()
![]()
Ah, bankmeisje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ben er nog eventjes
Was totaaaal vergeten dat het voetbal was, en ging dan maar even de huldiging kijken![]()
hoi Wombcat![]()
Dan kunnen jullie de hele dag over schaatsen (en Fok!) pratenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:00 schreef MiLalaa het volgende:
als Vulture bij mij komt werken wordt de boel in ieder geval wel wat opgevrolijkt. Er zitten nu bijna alleen maar van die ingekakte huisvrouwen..
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
he, As the World Turns is best leuk!![]()
oeps...
Ha, wordt het toch nog gezellig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:07 schreef Brahimov het volgende:
Maar ik ben de enige?
Ik moet ook een zwak bekennen voor GG en DH. Soaps kijk ik dan weer niet (wel toen ik nog werkloos was)quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Ach iedereen zijn eigen gebrek. Ik kijk naar allerlei foute vrouwenseries (Desperate Housewives, Grey's anatomy, Gilmore Girls). Een tijdje geleden had ik het er in de pauze met een (mannelijke) collega over Grey's anatomy, andere collega's hadden zoiets van(Meer specifiek hadden we het trouwens niet over Grey's anatomy, maar over Izzie's anatomy
)
Ik moet ook vroeg op (nou ja, 07:00u), maar het lukt niet echt meer om er vroeg in te gaan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ha, wordt het toch nog gezellig.
Ware het niet dat ik eigenlijk ook naar bed moet. Morgen weer vroeg opstaan.![]()
Nou ja, moet wel toegeven dat die collega en ik primair begonnen zijn met kijken omdat er nogal wat mooie vrouwen in meedoenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik moet ook een zwak bekennen voor GG en DH. Soaps kijk ik dan weer niet (wel toen ik nog werkloos was)
Goede reden toch? En lekkere quirky series, dat mag ik ook welquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou ja, moet wel toegeven dat die collega en ik primair begonnen zijn met kijken omdat er nogal wat mooie vrouwen in meedoen![]()
Hij heeft tenminste nog het excuus dat zijn vriendin 't ook kijkt, dat kan ik niet zeggen(vanwege geen vriendin).
Ik 7:30. Da's nog minder vroeg dus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik moet ook vroeg op (nou ja, 07:00u), maar het lukt niet echt meer om er vroeg in te gaan...
Slaapzequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
sorry, ik ben weg
quote:
Op een of andere manier blijft het verhaal toch boeien, er is toch altijd wel iets (vaak zelfs meerdere ietsen) waarvan je wilt weten hoe het af gaat lopen.quote:En lekkere quirky series, dat mag ik ook wel
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik 7:30. Da's nog minder vroeg dus.
Dicht bij je werk wonen is uitermate handig![]()
Ik ben meer voor Lorelai.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
Op een of andere manier blijft het verhaal toch boeien, er is toch altijd wel iets (vaak zelfs meerdere ietsen) waarvan je wilt weten hoe het af gaat lopen.
Maar ik moet toch wel zeggen dat ik Buffy en Angel mis, dat zijn toch wel mijn all-time favoriete series.
Da's wel een flinke achteruitgang qua reistijd. Ik woon op een kilometer of 2 van mijn werk. Dus een minuut of 10-15 onderweg van mijn bank tot mijn werkplek.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik woonwerkte tot vorig jaar over een hele kilometer; tegenwoordig zijn het er 36. Maar wel immer geradeaus
Doet Katherine Heigl niet mee in GA? Die van Roswell?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Ach iedereen zijn eigen gebrek. Ik kijk naar allerlei foute vrouwenseries (Desperate Housewives, Grey's anatomy, Gilmore Girls). Een tijdje geleden had ik het er in de pauze met een (mannelijke) collega over Grey's anatomy, andere collega's hadden zoiets van(Meer specifiek hadden we het trouwens niet over Grey's anatomy, maar over Izzie's anatomy
)
Hoi. Ook voetbal gezien? Of was je er zelf bij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 komt ook nog even kijken in de bar
Buffy was briljant, maar de laatste paar aflevering vond ik over the top.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Buffy was cool! Angel vond ik iets minder. The X-Files, 24 en The West Wing zijn/ waren m'n favorieten. En vroeger Twin Peaks en Northern Exposure
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Doet Katherine Heigl niet mee in GA? Die van Roswell?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 komt ook nog even kijken in de bar
stukjes gezien. Maar was er zeker niet bij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hoi. Ook voetbal gezien? Of was je er zelf bij?
Nee effe geen koffie, dan doen we morgenochten vroeg weer.quote:
Er is geen bier-icoontjequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee effe geen koffie, dan doen we morgenochten vroeg weer.
Goede anatomie idd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]Katherine Heigl = Izzie
dus voor wiens anatomy ik kijk, zeg maar
Die was sterk,quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
I cannot believe you're trying to Scully me
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was sterk,
en Willow eens tegen Anya: "I have faith in you, there is no-one you cannot piss off" (en Anya die dan vervolgens even gelukkig kijkt).
Anya![]()
Overigens ook eens in de Gilmore Girls een verwijzing naar BTVS:quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige die nog quotes/ oneliners uit BTVS kent
![]()
Gee, could you vague that up for me(?)
Maar, eh, mooie match!
Trustequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:37 schreef Brahimov het volgende:
OK, tijd om te gaan pitten. Bis morgen!![]()
32 posts weer![]()
cijfernerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:37 schreef Brahimov het volgende:
OK, tijd om te gaan pitten. Bis morgen!![]()
32 posts weer![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ga weer een dag hetzelfde doen![]()
even volhouden, nog 2 dagen en het is alweer wekend.quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ga weer een dag hetzelfde doen![]()
ongelofelijk koud was het waterquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:19 schreef XL het volgende:
Is het water al warm? Het skimboard topic is alvast open.
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:21 schreef mitt het volgende:
[..]
ongelofelijk koud was het water
pijnlijk koud.
Zeg Brabander, wil jij je mond even houden over zeewater. Daar weten jullie niks van.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:50 schreef Spooky4u het volgende:
watjes
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:43 schreef snellejelle het volgende:
Hola!
even een kort berichtje uit Spanje, tis hier toppiejoppie. Salou zelf is geen kont aan maar ben nu in barcelona en da´s wel hartstikke leuk!
Nou weer snel verder over de Ramblas lopen
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:43 schreef snellejelle het volgende:
Hola!
even een kort berichtje uit Spanje, tis hier toppiejoppie. Salou zelf is geen kont aan maar ben nu in barcelona en da´s wel hartstikke leuk!
Nou weer snel verder over de Ramblas lopen
mooie tijdquote:
ik leef met je mee, slecht bier ....quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef pfaf het volgende:
Pfff, van 9 tot 3 naar hetzelfde schermpje staren en vervolgens zo veel mogelijk goedkoop bier naar binnen werken valt niet mee.
Oh ja, even een hulde aan Bisbee Blue van Calexico. Nummer van de maand!
Hmm, er zit ergens een boodschap verborgen in deze post, maar welke waar?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:53 schreef NedElf het volgende:
...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hmm, er zit ergens een boodschap verborgen in deze post, maar welke?
Hij weet nog niet dat er ondertitels bestaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hmm, er zit ergens een boodschap verborgen in deze post, maar welke?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij weet nog niet dat er ondertitels bestaan.
Centimetertje of 2?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:21 schreef mitt het volgende:
[..]
ongelofelijk koud was het water
pijnlijk koud.
Ik zie nu pas dat je een FLC ikoon hebt. Schmoovequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:31 schreef zjroentje het volgende:
Werd trouwens luidruchtig aangemoedigd tijdens m'n werk. Wel door een kudde schapen, maar goed ....
Hell yeah! Stick 'em up punk!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een FLC ikoon hebt. Schmoove![]()
Huey gezien als host bij Never Mind The Buzzcocks? Lachen!quote:
Dat is toch het Engelse "Dit was het nieuws"? Nog nooit gezien overigens.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Huey gezien als host bij Never Mind The Buzzcocks? Lachen!
Have I Got News For You is het origineel van Dit Was Het Nieuws. NMTB is een -hilarisch leuke- popquizquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch het Engelse "Dit was het nieuws"? Nog nooit gezien overigens.
Maar alles met Huey erbij is per definitie cool. Hij is de definitie van cool!
Hier gaat ie net weg. Voor het einde van de dag voorzie ik regen.quote:
True FLC style!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:01 schreef Brahimov het volgende:
Huey: If you can't smoke it or light it, forget it
welke cup, FA cup?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:03 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hier gaat ie net weg. Voor het einde van de dag voorzie ik regen.
Maar, eh, de Cup Final dan?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
Hola todos!
Daar ben ik weer
Spanje was best leuk, vanmiddag teruggekomen en direct door naar Paul de Leeuw, mijn vader had als verrassing kaartjes geregeld voor de TV-opname. Was flink haast maar wel erg leuk!
Nu doodmoe, ja het was vroeg vanochtend
thnxquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:00 schreef Remzz het volgende:
Welcome back!
Leuk naar Paul de Leeuw lijkt me lache
thnxquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welcome back
Kom je in beeld bij Paul vanavond of wil je ons dat niet aandoen
Snellejelle is terugquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
Hola todos!
Daar ben ik weer
Spanje was best leuk, vanmiddag teruggekomen en direct door naar Paul de Leeuw, mijn vader had als verrassing kaartjes geregeld voor de TV-opname. Was flink haast maar wel erg leuk!
Ola Senorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
Hola todos!
Daar ben ik weer
waar jullie het wel niet over hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:05 schreef komrad het volgende:
he jelle, even om een vraag van afgelopen week te beantwoorden:
heb je afgelopen week nog een paar vrouwen verleid of niet?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:05 schreef komrad het volgende:
he jelle, even om een vraag van afgelopen week te beantwoorden:
heb je afgelopen week nog een paar vrouwen verleid of niet?
Zegt me genoegquote:Spanje was best leuk
www.cursusfransvoorbeginners.nlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:58 schreef Remzz het volgende:
Mijn zusje doet mee aan z'n uitwisselings project met een gehucht in Frankrijk. Nu is ze 2 maand terug daar een week heen geweest, totaal geen probleem mee(in tegendeel zelfs), maar het gevolg is dat er nu een Frans meisje bij ons op de bank zit dat hier nog een week in huis moet blijven. Het leverd nogal ongemakkelijke situaties op, als wij geen Frans kunnen, zij geen Engels en we allemaal een beetje Duits
Handig, om ergens heen te gaan waar -waarschijnlijk- niemand je verstaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:58 schreef Remzz het volgende:
Mijn zusje doet mee aan z'n uitwisselings project met een gehucht in Frankrijk. Nu is ze 2 maand terug daar een week heen geweest, totaal geen probleem mee(in tegendeel zelfs), maar het gevolg is dat er nu een Frans meisje bij ons op de bank zit dat hier nog een week in huis moet blijven. Het leverd nogal ongemakkelijke situaties op, als wij geen Frans kunnen, zij geen Engels en we allemaal een beetje Duits
Ja iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat een suffe bedoening zeg, een uitwisselingsstudente die geen Engels praat.
Dat valt tegenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
www.cursusfransvoorbeginners.nl
wel balen natuurlijk. fotoik vind franse meisjes lievvvv
klopt. ze kunnen kiezen, engels of duits. er zijn nog steeds minder slimme franse meisjes die duits kiezenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Nou kijk het is van 5 vwo en in Frankrijk schijnt Engels niet verplicht te zijn
Maar het is wel een ongemakkelijk gedoe ja....
Stug vol blijven houden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Remzz het volgende:
Nou kijk het is van 5 vwo en in Frankrijk schijnt Engels niet verplicht te zijn
Ja dat heeft zij dus ook gedaan, ze kan ook veel beter Duits dan Engels.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klopt. ze kunnen kiezen, engels of duits. er zijn nog steeds minder slimme franse meisjes die duits kiezen
ach so, aber du sprechst auch sehr gut deutsch glaube ichquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat heeft zij dus ook gedaan, ze kan ook veel beter Duits dan Engels.
nee, maar ze spreekt wel Fransquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat een suffe bedoening zeg, een uitwisselingsstudente die geen Engels praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |