T'is een fontein. Je had je toch ingelezen?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Snel opzoeken wat de Trevi is.![]()
Ik zal sowieso een wens doen![]()
Ik ben dol op fonteinen! Ik ga ook een wens doen voor Cindy natuurlijk met betrekking tot mezelfquote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
Een fontein.![]()
Toen ik er was, waren ze erin aan het werk en was er geen water![]()
Trevifonteinquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Snel opzoeken wat de Trevi is.![]()
Ik zal sowieso een wens doen![]()
Volgens mij heb ik die fontein weleens gezien in de film van Lizzie McGuire, die zich ook in Rome afspeelt.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Trevifontein
Die moet je toch echt wel kennen als je naar Rome gaat.
Of in Roman Holiday, met Audrey Hepburnquote:Op zondag 7 mei 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die fontein weleens gezien in de film van Lizzie McGuire, die zich ook in Rome afspeelt.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die fontein weleens gezien in de film van Lizzie McGuire, die zich ook in Rome afspeelt.![]()
![]()
Laat ik die nou net niet kennen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Of in Roman Holiday, met Audrey Hepburn
1953 was ook iets voor jouw tijd (en voor die van mij, I hasten to add)quote:
Er zijn wel redelijk veel dingen voor mijn tijd die me interesseren. Vooral op het gebied van muziek.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
1953 was ook iets voor jouw tijd (en voor die van mij, I hasten to add)
Het is een klassieke romantische komedie. Leuk voor als je uit Rome terugbentquote:Op zondag 7 mei 2006 23:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Er zijn wel redelijk veel dingen voor mijn tijd die me interesseren. Vooral op het gebied van muziek.
Films niet echt.
Help me even, ik weet het niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:19 schreef pfaf het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben!
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:39 schreef XL het volgende:
Had hier zojuist een interessante vrouwelijke kwestie. Sinds hier ook vrouwen rondlopen tegenwoordig probeer ik hem even op jullie uit.
Ik had een (nieuw) shirt, maat XL (gekregen).
Helaas ben ik iets te smal voor XL, een M lijkt me beter.
Het shirt is van katoen, kan ik met idioot heet wassen dat ding beter passend krijgen?
Ik ben trouw aanhanger van het trial-and-error-model, dus enige feedback is te laat, de wasmachine draait
Ik ben wel 'gewoon' 185 lang hoor. Alleen niet zo breedquote:
kleintjequote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben wel 'gewoon' 185 lang hoor. Alleen niet zo breed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |