Ja ik kon ff niets leuk bedenkenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:37 schreef MiLalaa het volgende:
wat is de titel?
Ben jij blauw geweestquote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef Remzz het volgende:
Jij dat lag idd wel voor de hand....
Nu is het jammer dat ik mijn blauwe kleur niet meer heb
Dat weet echt bijna niemandquote:Op zondag 7 mei 2006 15:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben jij blauw geweest![]()
In welk subforum eigenlijk
Hmmm, niet het meest succesvolle subforum allertijden.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat weet echt bijna niemand
In Gadgets trouwens
Boequote:Op zondag 7 mei 2006 15:58 schreef pfaf het volgende:
Hoi.
Ja, ik ga morgen weg inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat weet echt bijna niemand
In Gadgets trouwens
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:09 schreef Brahimov het volgende:
Top Gear was weer fijn; ik ga het even in m'n top3 tv programma's zetten
en: o ja:Ajax
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je nummer 2 is trouwens een geweldige serie.
één van de mooiste afleveringen blijft toch wel de aflevering waarin hij zich herkiesbaar stelt.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En dat wordt door die idioten van RTL in de nacht van zondag op maandag uitgezonden. Ik ben de dvd's maar gaan kopen...
En dan zet je het journaal aan en dan zie je weer die stamelende nitwitquote:Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
één van de mooiste afleveringen blijft toch wel de aflevering waarin hij zich herkiesbaar stelt.![]()
quote:
En natuurlijk een wens voor Cindyquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
we gaan jou ook missen
![]()
Gooi maar een muntje in de Trevi en doe een wens voor ons![]()
Snel opzoeken wat de Trevi is.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
we gaan jou ook missen
![]()
Gooi maar een muntje in de Trevi en doe een wens voor ons![]()
T'is een fontein. Je had je toch ingelezen?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Snel opzoeken wat de Trevi is.![]()
Ik zal sowieso een wens doen![]()
Ik ben dol op fonteinen! Ik ga ook een wens doen voor Cindy natuurlijk met betrekking tot mezelfquote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
Een fontein.![]()
Toen ik er was, waren ze erin aan het werk en was er geen water![]()
Trevifonteinquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Snel opzoeken wat de Trevi is.![]()
Ik zal sowieso een wens doen![]()
Volgens mij heb ik die fontein weleens gezien in de film van Lizzie McGuire, die zich ook in Rome afspeelt.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Trevifontein
Die moet je toch echt wel kennen als je naar Rome gaat.
Of in Roman Holiday, met Audrey Hepburnquote:Op zondag 7 mei 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die fontein weleens gezien in de film van Lizzie McGuire, die zich ook in Rome afspeelt.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die fontein weleens gezien in de film van Lizzie McGuire, die zich ook in Rome afspeelt.![]()
![]()
Laat ik die nou net niet kennen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Of in Roman Holiday, met Audrey Hepburn
1953 was ook iets voor jouw tijd (en voor die van mij, I hasten to add)quote:
Er zijn wel redelijk veel dingen voor mijn tijd die me interesseren. Vooral op het gebied van muziek.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
1953 was ook iets voor jouw tijd (en voor die van mij, I hasten to add)
Het is een klassieke romantische komedie. Leuk voor als je uit Rome terugbentquote:Op zondag 7 mei 2006 23:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Er zijn wel redelijk veel dingen voor mijn tijd die me interesseren. Vooral op het gebied van muziek.
Films niet echt.
Help me even, ik weet het niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:19 schreef pfaf het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |