er zaten maar 35 post tussenquote:
super site.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon WInXP gebuiker.
Overigens ook tof, nu we toch bezig zijn: http://www.archive.org/au(...)php?collection=etree
duizenden concerten te downloaden, legaal. Misschien allemaal niet even bekend voor iedereen hier, maar er zitten genoeg parels tussen.
2xquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond mensen, ben weer wat vrolijker dan gisteren... na het weekend tweede gesprek bij de bankEn Ajax naar de CL
![]()
Hee dat klinkt goed van de bankquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond mensen, ben weer wat vrolijker dan gisteren... na het weekend tweede gesprek bij de bankEn Ajax naar de CL
![]()
Zekersquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
Ik was de hele dag zo gammel als een peer. En speciaal vroeger begonnen zodat ik om half 5 klaar was en in de tuin kon gaan zitten, ging precies toen de zon weg![]()
En toen ging ik tennissen maar dat ging ook al niet omdat ik me niet kon concentreren en ik constant kramp had.
Is het nog gezellig hier?![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:57 schreef komrad het volgende:
zal ik me ook maar weer eens melden, ben wel zo gaar als wat
heb trouwens weekend
Eerste salaris uitgeven is altijd leukquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
ah mooi er zijn nog gasten... Ik ben ook gaar en heb nog geen weekend, maar ja.![]()
Zaterdag ga ik m'n eerste salaris maar eens spenderen aan shoppen dus dat is een leuk vooruitzicht
nou ja zegquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:00 schreef komrad het volgende:
salaris
maar ik ga er weer vandoor, die bikinifoto's komen toch niet![]()
ja raar he. Maar velen hebben mij altijd gezegd dat je je eerste salaris helemaal moet verbrassen. Nu is het maar van een week en een prut salaris, maar toch..quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Eerste salaris uitgeven is altijd leuk![]()
mmm, beetje tegenstrijdig, deze bewering![]()
Het mijne ging op aan een DVD speler. Toen die dingen nog wat duurder waren en niet gratis bij een pak melk kwamenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja raar he. Maar velen hebben mij altijd gezegd dat je je eerste salaris helemaal moet verbrassen. Nu is het maar van een week en een prut salaris, maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |