er zaten maar 35 post tussenquote:
super site.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon WInXP gebuiker.
Overigens ook tof, nu we toch bezig zijn: http://www.archive.org/au(...)php?collection=etree
duizenden concerten te downloaden, legaal. Misschien allemaal niet even bekend voor iedereen hier, maar er zitten genoeg parels tussen.
2xquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond mensen, ben weer wat vrolijker dan gisteren... na het weekend tweede gesprek bij de bankEn Ajax naar de CL
![]()
Hee dat klinkt goed van de bankquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond mensen, ben weer wat vrolijker dan gisteren... na het weekend tweede gesprek bij de bankEn Ajax naar de CL
![]()
Zekersquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
Ik was de hele dag zo gammel als een peer. En speciaal vroeger begonnen zodat ik om half 5 klaar was en in de tuin kon gaan zitten, ging precies toen de zon weg![]()
En toen ging ik tennissen maar dat ging ook al niet omdat ik me niet kon concentreren en ik constant kramp had.
Is het nog gezellig hier?![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:57 schreef komrad het volgende:
zal ik me ook maar weer eens melden, ben wel zo gaar als wat
heb trouwens weekend
Eerste salaris uitgeven is altijd leukquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
ah mooi er zijn nog gasten... Ik ben ook gaar en heb nog geen weekend, maar ja.![]()
Zaterdag ga ik m'n eerste salaris maar eens spenderen aan shoppen dus dat is een leuk vooruitzicht
nou ja zegquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:00 schreef komrad het volgende:
salaris
maar ik ga er weer vandoor, die bikinifoto's komen toch niet![]()
ja raar he. Maar velen hebben mij altijd gezegd dat je je eerste salaris helemaal moet verbrassen. Nu is het maar van een week en een prut salaris, maar toch..quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Eerste salaris uitgeven is altijd leuk![]()
mmm, beetje tegenstrijdig, deze bewering![]()
Het mijne ging op aan een DVD speler. Toen die dingen nog wat duurder waren en niet gratis bij een pak melk kwamenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja raar he. Maar velen hebben mij altijd gezegd dat je je eerste salaris helemaal moet verbrassen. Nu is het maar van een week en een prut salaris, maar toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |