er zaten maar 35 post tussenquote:
super site.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon WInXP gebuiker.
Overigens ook tof, nu we toch bezig zijn: http://www.archive.org/au(...)php?collection=etree
duizenden concerten te downloaden, legaal. Misschien allemaal niet even bekend voor iedereen hier, maar er zitten genoeg parels tussen.
2xquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond mensen, ben weer wat vrolijker dan gisteren... na het weekend tweede gesprek bij de bankEn Ajax naar de CL
![]()
Hee dat klinkt goed van de bankquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond mensen, ben weer wat vrolijker dan gisteren... na het weekend tweede gesprek bij de bankEn Ajax naar de CL
![]()
Zekersquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
Ik was de hele dag zo gammel als een peer. En speciaal vroeger begonnen zodat ik om half 5 klaar was en in de tuin kon gaan zitten, ging precies toen de zon weg![]()
En toen ging ik tennissen maar dat ging ook al niet omdat ik me niet kon concentreren en ik constant kramp had.
Is het nog gezellig hier?![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:57 schreef komrad het volgende:
zal ik me ook maar weer eens melden, ben wel zo gaar als wat
heb trouwens weekend
Eerste salaris uitgeven is altijd leukquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
ah mooi er zijn nog gasten... Ik ben ook gaar en heb nog geen weekend, maar ja.![]()
Zaterdag ga ik m'n eerste salaris maar eens spenderen aan shoppen dus dat is een leuk vooruitzicht
nou ja zegquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:00 schreef komrad het volgende:
salaris
maar ik ga er weer vandoor, die bikinifoto's komen toch niet![]()
ja raar he. Maar velen hebben mij altijd gezegd dat je je eerste salaris helemaal moet verbrassen. Nu is het maar van een week en een prut salaris, maar toch..quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Eerste salaris uitgeven is altijd leuk![]()
mmm, beetje tegenstrijdig, deze bewering![]()
Het mijne ging op aan een DVD speler. Toen die dingen nog wat duurder waren en niet gratis bij een pak melk kwamenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja raar he. Maar velen hebben mij altijd gezegd dat je je eerste salaris helemaal moet verbrassen. Nu is het maar van een week en een prut salaris, maar toch..
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef komrad het volgende:
nou ik ben er weg van, play offs kijken
Ajaxwat een mazzel
PSV(en ja ik ben dus ook een brabo)
ik hoop niet dat je dat serieus meent (ondanks dequote:
nou steeds als ik er ben ga je wegquote:
neem hapjes of wat te drinkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:09 schreef MiLalaa het volgende:
oh, ben het voetbal helemaal vergeten![]()
maar ja ik heb het ook ZOO zwaar![]()
Ajax in de CL dus? Hmm, tsja...
Proost!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
neem hapjes of wat te drinken
* komrad gaat een fles vino opentrekken
Dat laatste maar niet, maar het is en was niet best in Amsterdam dit jaar. Gelukkig waren er de play-offs en Sneijder. Volgend jaar hopelijk beter.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dat serieus meent (ondanks de)
maar ik zal de bal terugkaatsen, het falende beleid bij ajax, dat is geen pech dat is gebrek aan kwaliteit en visie, de verkeerde mensen, onderlinge strubbelingen en clubbreed falen
zullen we ajax dan maar opdoeken![]()
tv staat al aan, maar ik kan je toch niet in de steek laten in deze toestandquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef MiLalaa het volgende:
ik dacht juist dat je wegging komrad?
nee ik heb al heel veel gegeten vandaag.. en als ik aan de vino ga, dan kap ik om vrees ik.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
oh het wordt weer druk.. nou ik spring eerst ff onder de douche, tot later dan schuif ik weer aan
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
[..]
tv staat al aan, maar ik kan je toch niet in de steek laten in deze toestand
nou gezellig ben jij, kom ik binnen ga je meteen wegquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
oh het wordt weer druk.. nou ik spring eerst ff onder de douche, tot later dan schuif ik weer aan
net als voor logica geldt ook dat humor ' in the eye of the beholder' isquote:
daar schijn ik de oorzaak van te zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
nou gezellig ben jij, kom ik binnen ga je meteen weg![]()
Toevallig vandaag op het werk ook een discussie over cabaret gehad. Maassen is top! zegt deze Groninger.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:18 schreef komrad het volgende:
[..]
net als voor logica geldt ook dat humor ' in the eye of the beholder' is
wat vinden jullie trouwens van Theo Maassen (aangezien hier veel brabo's zitten)
Ik geef een aftrapje:
Berry leert lezen, dat is dan een iets dikker boekje he
Zie hem nog wel eens op zijn bakfiets door het centrum van Eindhoven fietsen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:18 schreef komrad het volgende:
[..]
net als voor logica geldt ook dat humor ' in the eye of the beholder' is
wat vinden jullie trouwens van Theo Maassen (aangezien hier veel brabo's zitten)
Ik geef een aftrapje:
Berry leert lezen, dat is dan een iets dikker boekje he
wat vind je de beste sketchquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Toevallig vandaag op het werk ook een discussie over cabaret gehad. Maassen is top! zegt deze Groninger.
ik vond het wel een beetje jammer hoe psv daar me omging, hadden ze wat gemoedelijker op moeten lossen. VOlgens mij is hij trouwens wel redelijk aan de dope, iig rookt hij redelijk wat jointsquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zie hem nog wel eens op zijn bakfiets door het centrum van Eindhoven fietsen.
Misschien wel zijn beste actie ooit: de UEFA cup van PSV jatten![]()
Geweldige stunt, iddquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zie hem nog wel eens op zijn bakfiets door het centrum van Eindhoven fietsen.
Misschien wel zijn beste actie ooit: de UEFA cup van PSV jatten![]()
idd geniaal gewoonquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:30 schreef Bruce117 het volgende:
Ook zo mooi toen hij hem in de studio bij Jack v. Gelder terug gaf.
Eerst valt je mond open van verbazing, en daarna kwam ik gewoon niet meer bij van het lachen.
wil je zeggen dat je nog nooit wijn in bed gedronken hebtquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
nee want ik lig inmiddels in bed.
Oh dan kan ik niet neerstorten, dus op zich zou het kunnen
nee, geen wijn. Liever champagne danquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
wil je zeggen dat je nog nooit wijn in bed gedronken hebt![]()
Geweldig publiekquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee, geen wijn. Liever champagne dan![]()
woei Groningen is tot nu toe wel lekker bezig
Cola...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:36 schreef MiLalaa het volgende:
champagne?
Ja, vooral de afloopquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef snellejelle het volgende:
ik ben er ook weer
leuke samenvatting gezien net
Same here. Gelukkig blijft het nog even mooi weerquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, eigenlijk alleen de afloop
morgen weer werken
jupsquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Same here. Gelukkig blijft het nog even mooi weer. Toch?
Als het in het weekend nog een beetje mooi weer is komt de BBQ toch echt tevoorschijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Same here. Gelukkig blijft het nog even mooi weer. Toch?
vanaf zaterdag schijnt het kloteweer te wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als het in het weekend nog een beetje mooi weer is komt de BBQ toch echt tevoorschijn![]()
Toevallig wordt het dan in N-O Spanje mooi weer, zeker?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vanaf zaterdag schijnt het kloteweer te worden![]()
heb jij dat ook gehoord?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Toevallig wordt het dan in N-O Spanje mooi weer, zeker?![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb jij dat ook gehoord?
maar nee, 't wordt supermooi weer ook dit weekend
owsfans@hotmail.com tochquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
oh, ga je zaterdag al joh.. lekker!
stuur je een kaartje naar ons..
Hmmm, je wordt er niet vriendelijker op de laatste tijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vanaf zaterdag schijnt het kloteweer te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |