en dat alleen de flash-concerten fatsoenlijk werken op een mac.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geniale site. Alleen jammer dat ze de beste bands dan weer niet online zetten.
Ik ben gewoon WInXP gebuiker.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:28 schreef XL het volgende:
[..]
en dat alleen de flash-concerten fatsoenlijk werken op een mac.
Fijne site. Thx!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:19 schreef XL het volgende:
[..]
Op www.fabchannel.com staat dus het concert wat ze in de Melkweg gaven. Het concert in de melkweg was niet zo goed als gebruikelijk.... maar nog steeds zeer de moeite waard.
en nu is het eerst nog hart van nederland ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Wat lees ik, heeft PRDV de moord op JFK opgelost?Gauw CNN inschakelen, daar zal het wel breaking news zijn
![]()
Een blik werpen in TRU is genoeg. Precies hetzelfde gewaffel...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en nu is het eerst nog hart van nederland ookwaardeloos. Maar ja ik blijf natuurlijk toch nieuwsgierig.
Die kende ik nog niet. Zitten inderdaad ook leuke dingen tussen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon WInXP gebuiker.
Overigens ook tof, nu we toch bezig zijn: http://www.archive.org/au(...)php?collection=etree
duizenden concerten te downloaden, legaal. Misschien allemaal niet even bekend voor iedereen hier, maar er zitten genoeg parels tussen.
ok ik ben al wegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:38 schreef pfaf het volgende:
Een blik werpen in TRU is genoeg. Precies hetzelfde gewaffel...
Ik ook, lees morgen in de krant wel wie het gedaan heeft. Ik zeg: de butler Eerst een slaaptekort wegwerkenquote:
Idd ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
Misschien allemaal niet even bekend voor iedereen hier,
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:46 schreef Spooky4u het volgende:
morguh!
Ja Esplanada is de kroeg op de campus van de UvT.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:15 schreef Spooky4u het volgende:
Je kwam toch uit Tilburg?
De heuvel is prima... als Esplanada dicht isquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:36 schreef Spooky4u het volgende:
Damn... en ik zit altijd een beetje gaar te wezen op de Heuvel....
De enige keren dat ik op de campus kom is tijdens "Open Tilburg"
Wij BBQ-en altijd op de gallerij van de flat als we het outdoor doen. Gister hing het wasgoed van de bovenbuurvrouw aan de gallerij te drogen. Zowat in onze BBQ, dus dat wasgoed hebben we lekker uitgerookt. Kan ze mooi opnieuw wassen. Ze is al zo tevreden over onsquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
De BBQ is geassembleerd () en up and running.
We hebben geen ruzie hoor. Zij komt alleen iedere week klagen, wij hebben nergens last van. Dan klopt ze op alle ramen (ook bij mensen die niet thuis zijn (quote:
Alle honden en duiven opgepastquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:33 schreef pfaf het volgende:
Nog even doorbijten en ik zal de Oude Markt ook maar eens onveilig maken.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
De BBQ is geassembleerd () en up and running.
Ik zeg, burn it baby!quote:
Ik moest werkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:35 schreef snellejelle het volgende:
lekker weer was 't vandaag om vrij te zijn
wel druk geweest maar alleen maar met leuke dingen
ik heb lekker gewinkeldquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik moest werken![]()
Maar het is nu nog lekker genoeg om er nog van te genieten![]()
Heerlijk weer vandaag!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:35 schreef snellejelle het volgende:
lekker weer was 't vandaag om vrij te zijn
wel druk geweest maar alleen maar met leuke dingen
handig zeg! ik heb 1 paar schoenen, drie shirts en een fijne zomerbroek gekocht, bijna klaar voor mijn vakantie nuquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:01 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heerlijk weer vandaag!![]()
Ik heb vandaag ook gewinkeld en ik ben geslaagd. Heb maar liefst 2 paar schoenen en een paar bergschoenen voor Tsjechië die ik gelukkig niet eens hoef in te lopen.![]()
Bijna klaar voor Salou?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
handig zeg! ik heb 1 paar schoenen, drie shirts en een fijne zomerbroek gekocht, bijna klaar voor mijn vakantie nu
Ik ga 8 mei. Komen jullie mij uitzwaaien?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:05 schreef Brahimov het volgende:
Dat gaat maar op vakantie...![]()
Geintje, veel plezier uiteraard!Wanneer gaan jullie ook al weer?
Lekkerquote:
8 mei kan ik niet. wanneer kom je terug? wil je best verwelkomen hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ga 8 mei. Komen jullie mij uitzwaaien?![]()
Haha, je laat zo klinken alsof Snellejelle en ik samen op reis gaan.![]()
Het zal een stuk rustiger zijn op fokquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef snellejelle het volgende:
Zaterdagmorgen vroeg, heel vroeg
wat we gaan doen weten we nog niet
iig 1 of 2 dagen met de trein naar Barca. wil liefst ook een excursie maken naar Montserrat. Verder gaan we gewoon lekker genieten van het weer en bruin worden, denk ik. Salou zal vast geen musea hebben om te bezoeken
Ik ben 18 mei pas weer terug.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
8 mei kan ik niet. wanneer kom je terug? wil je best verwelkomen hoor![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ga 8 mei. Komen jullie mij uitzwaaien?![]()
Haha, je laat zo klinken alsof Snellejelle en ik samen op reis gaan.![]()
Dankje brucequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zal een stuk rustiger minder gezellig zijn op fok![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |