popularquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef XL het volgende:
[..]
Kende je het nu echt niet? Die band was echt hip toen ik smaak ontwikkelde. Een van de eerste albums met gitaren die ik leende bij de bieb en op een cassette overnam
Nou ja, Popular kende ik wel en ik heb er ook best wel meer van gehoord, maar nooit weer in verdiept nee. Tot vorig jaar dacht ik echt dat ze al 10 jaar niet meer bestonden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef XL het volgende:
[..]
Kende je het nu echt niet? Die band was echt hip toen ik smaak ontwikkelde. Een van de eerste albums met gitaren die ik leende bij de bieb en op een cassette overnam
Dat was zelfs een van de eerste nummers die ik op gitaar kon spelen.quote:
Heart of Gold was mijn eerste.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dat was zelfs een van de eerste nummers die ik op gitaar kon spelen.
If you just listen to my plan, the teenage guide to popularity!quote:
Op www.fabchannel.com staat dus het concert wat ze in de Melkweg gaven. Het concert in de melkweg was niet zo goed als gebruikelijk.... maar nog steeds zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:16 schreef Brahimov het volgende:
[..]
If you just listen to my plan, the teenage guide to popularity!![]()
Geweldige single. Ik heb een aantal cd's van NS, zal ze maar weer eens gaan beluisteren
Geniale site. Alleen jammer dat ze de beste bands dan weer niet online zetten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:19 schreef XL het volgende:
[..]
Op www.fabchannel.com staat dus het concert wat ze in de Melkweg gaven. Het concert in de melkweg was niet zo goed als gebruikelijk.... maar nog steeds zeer de moeite waard.
en dat alleen de flash-concerten fatsoenlijk werken op een mac.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geniale site. Alleen jammer dat ze de beste bands dan weer niet online zetten.
Ik ben gewoon WInXP gebuiker.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:28 schreef XL het volgende:
[..]
en dat alleen de flash-concerten fatsoenlijk werken op een mac.
Fijne site. Thx!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:19 schreef XL het volgende:
[..]
Op www.fabchannel.com staat dus het concert wat ze in de Melkweg gaven. Het concert in de melkweg was niet zo goed als gebruikelijk.... maar nog steeds zeer de moeite waard.
en nu is het eerst nog hart van nederland ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Wat lees ik, heeft PRDV de moord op JFK opgelost?Gauw CNN inschakelen, daar zal het wel breaking news zijn
![]()
Een blik werpen in TRU is genoeg. Precies hetzelfde gewaffel...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en nu is het eerst nog hart van nederland ookwaardeloos. Maar ja ik blijf natuurlijk toch nieuwsgierig.
Die kende ik nog niet. Zitten inderdaad ook leuke dingen tussen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon WInXP gebuiker.
Overigens ook tof, nu we toch bezig zijn: http://www.archive.org/au(...)php?collection=etree
duizenden concerten te downloaden, legaal. Misschien allemaal niet even bekend voor iedereen hier, maar er zitten genoeg parels tussen.
ok ik ben al wegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:38 schreef pfaf het volgende:
Een blik werpen in TRU is genoeg. Precies hetzelfde gewaffel...
Ik ook, lees morgen in de krant wel wie het gedaan heeft. Ik zeg: de butler Eerst een slaaptekort wegwerkenquote:
Idd ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
Misschien allemaal niet even bekend voor iedereen hier,
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:46 schreef Spooky4u het volgende:
morguh!
Ja Esplanada is de kroeg op de campus van de UvT.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:15 schreef Spooky4u het volgende:
Je kwam toch uit Tilburg?
De heuvel is prima... als Esplanada dicht isquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:36 schreef Spooky4u het volgende:
Damn... en ik zit altijd een beetje gaar te wezen op de Heuvel....
De enige keren dat ik op de campus kom is tijdens "Open Tilburg"
Wij BBQ-en altijd op de gallerij van de flat als we het outdoor doen. Gister hing het wasgoed van de bovenbuurvrouw aan de gallerij te drogen. Zowat in onze BBQ, dus dat wasgoed hebben we lekker uitgerookt. Kan ze mooi opnieuw wassen. Ze is al zo tevreden over onsquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
De BBQ is geassembleerd () en up and running.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |