Ik voel me minder bijzonderquote:Op maandag 1 mei 2006 20:03 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Kun je toch onzichtbaar maken? Dacht ik tenminste
p.s. je bent toegevoegd (en Bruce, jij ook)![]()
Langzaam, slow (italiaans)quote:Op maandag 1 mei 2006 20:08 schreef MiLalaa het volgende:
piano?
Thnx. Het ging trouwens om de AT, niet om MyAt, want daar komt 't sowieso niet in. Meteen Voetbal er ook maar uitgeslooptquote:Op maandag 1 mei 2006 20:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Boven aan de pagina kan je kiezen voor "Opties".
Daar kan je dan forums uit je MyAT en de forumindex halen.
Ieder zijn eigen mening, ik vind hetquote:Maar WK2006 is
m'n fotoboekquote:Op maandag 1 mei 2006 20:09 schreef komrad het volgende:
toegevoegd ??? aan wat
quote:
aan zijn favo users in het FoBo denk ikquote:Op maandag 1 mei 2006 20:09 schreef komrad het volgende:
toegevoegd ??? aan wat
Hmm, da's nou weer jammer in een SC topictitelquote:Op maandag 1 mei 2006 20:10 schreef komrad het volgende:
[..]piano betekent niet langzaam maar zacht
adagio is langzaam
pianissimo, piano, mezzo-piano, mezzo-forte, forte, fortissimoquote:Op maandag 1 mei 2006 20:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hmm, da's nou weer jammer in een SC topictitel![]()
brahi:quote:Op maandag 1 mei 2006 20:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hmm, da's nou weer jammer in een SC topictitel![]()
Ik dacht dat het de bedoeling was niet te snel te posten.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:12 schreef Bruce117 het volgende:
Dus we moeten niet te hard typen, maar heel zachtjes de toetsen beroeren.
Help, wat doe ik nou weer fout? Ik heb mijn dag niet, geloof ik...quote:
huhquote:Op maandag 1 mei 2006 20:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Help, wat doe ik nou weer fout? Ik heb mijn dag niet, geloof ik...
Ow, OK, ik schrok al...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
huh
het was een niet al te vriendelijke post overAnouk
Kort maar krachtigquote:Op maandag 1 mei 2006 20:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ow, OK, ik schrok al...![]()
Goede reactie van jou trouwens![]()
Dankjequote:Op maandag 1 mei 2006 20:25 schreef MiLalaa het volgende:
Hoi Remmzals niemand je welkom heet, doe ik het wel hoor
daar gaat het heel goed meequote:Op maandag 1 mei 2006 20:27 schreef komrad het volgende:
he milalaa, hoe is het met de bikini foto
hmm nee ik vond Michael Corleonequote:
Dat idee is bij jou avatar geheel wederzijdsquote:
egniequote:Op maandag 1 mei 2006 20:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat idee is bij jou avatar geheel wederzijds
Het blijkt dus dat Milalalalala's wil, wet isquote:
Ik mag hopen dat ze wel eens knapper op de foto staat.quote:
Moest ie niet in het Bleu? Staat Franserquote:Op maandag 1 mei 2006 20:32 schreef mitt het volgende:
Misschien is het ook nog wel wat te vroeg voor een WK avatar.
Deze associeer ik inmiddels wel met jou. Heel verwarrend als mensen hun avatar gaan wijzigen. Of als de chips opeens in een andere kleur zak zittenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat Milalalalala's wil, wet is
Ach deze avatar van snellejelle is in ieder geval beter dan de vorige.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze wel eens knapper op de foto staat.
We houden het maar bij deze ene keerquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach deze avatar van snellejelle is in ieder geval beter dan de vorige.
Dat was dus echt niks.
Klaarens, zoals de Belg zegtquote:Op maandag 1 mei 2006 20:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach deze avatar van snellejelle is in ieder geval beter dan de vorige.
Dat was dus echt niks.
klopt zal het eens veranderen, wat vinden jullie trouwens van mijn avatar (zonder BvD award dan)quote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef MiLalaa het volgende:
komrad, jij hebt trouwens toch nog steeds B&vD...
Mag ik vragen wat het voor moet stellenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef komrad het volgende:
[..]
klopt zal het eens veranderen, wat vinden jullie trouwens van mijn avatar (zonder BvD award dan)
Dit is m'n eerste langdurige, maar heb daarvoor kort een paar andere geprobeerd. Misschien dat je je een van die herinnert. Ik niet, trouwensquote:Op maandag 1 mei 2006 20:39 schreef mitt het volgende:
[..]
We houden het maar bij deze ene keer![]()
Brahimov: jij hebt toch ook een andere? ben daar ook nog niet aan gewend.
het is abstractquote:Op maandag 1 mei 2006 20:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat het voor moet stellen![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dit is m'n eerste langdurige, maar heb daarvoor kort een paar andere geprobeerd. Misschien dat je je een van die herinnert. Ik niet, trouwens![]()
BvD is inmiddels wegquote:Op maandag 1 mei 2006 20:43 schreef MiLalaa het volgende:
vaak denk ik dus automatisch dat mitt er dan uitziet als Michael![]()
en komrad als van Dorp.. das wat minder..![]()
en ik als een giraffe![]()
quote:
By the way, ik loop echt niet de hele dag naar iedereen te zwaaien.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:43 schreef MiLalaa het volgende:
vaak denk ik dus automatisch dat mitt er dan uitziet als Michael![]()
en komrad als van Dorp.. das wat minder..![]()
en ik als een giraffe![]()
Echt niet? Dat valt nou tegen.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
By the way, ik loop echt niet de hele dag naar iedereen te zwaaien.![]()
zo is je avatar wel aardig. Ik zie er een vrouw in. En verder valt dat donkere wel op.quote:
Bruce is royalty.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
By the way, ik loop echt niet de hele dag naar iedereen te zwaaien.![]()
Royalty moet toch juist minzaam wuiven naar de onderdanen?quote:
En dan maakt 'ie ook nog de hele tijd een halve knipoog.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Royalty moet toch juist minzaam wuiven naar de onderdanen?
check die minzame glimlach danquote:Op maandag 1 mei 2006 20:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Royalty moet toch juist minzaam wuiven naar de onderdanen?
Inspector Dreyfussquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan maakt 'ie ook nog de hele tijd een halve knipoog.
Die van jou is lekker duidelijk en zoekt gemakkelijk terugquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef Remzz het volgende:
Ik heb die van mij al sinds dat ik op Fok zit
Wou eigenlijk Klassen en Hughes op het podium doen(na de 5 kilometer op OS), maar ik kon mijn eigen posts niet meer terug vinden.
weet ik zo niet, weet eigenlijk ook niet meer waar ik hem vandaan hebquote:
ohja, als je goed kijkt loenst het rechteroog af en toe een beetje. Het is prinses Christinaquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef Wombcat het volgende:
En dan maakt 'ie ook nog de hele tijd een halve knipoog.
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef Remzz het volgende:
Ik heb die van mij al sinds dat ik op Fok zit
Wou eigenlijk Klassen en Hughes op het podium doen(na de 5 kilometer op OS), maar ik kon mijn eigen posts niet meer terug vinden.
Jij moet het broertje van Arcee wel zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 20:49 schreef Bruce117 het volgende:
Eens kijken, eerst een tijdje geen avatar gehad.
Toen iets met darten. Ook nog ene speical icon gehad voor 22:22en nu al weer een tijdje deze wazige avatar.
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:50 schreef snellejelle het volgende:
en toen een tijdje de beste voetballer ter wereld
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Jennifer Aniston kan nog beter voetballen..
Hoezo, ik kom hem eigenlijk nooit ergens tegen op Fok, en we hebben ook niets gemeen.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Jennifer Aniston kan nog beter voetballen..
Veel plezier en mogelijk zien we je nog ergens midden in de nacht.quote:
Freeze frame!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Toevallig, tussenstand in het frame 22 - 22.
Wat is snooker toch een hypnotiserende kijksport. Een paar ballen en je bent hookedquote:Op maandag 1 mei 2006 21:09 schreef komrad het volgende:
dikke misser van dott, zenuwen komen nu natuurlijk
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:53 schreef komrad het volgende:
jammer dat ebdon terug lijkt te komen
Snooker is tof. Zeker de Crucible. Come on Dott!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef XL het volgende:
Snooker![]()
en
Temptation Island![]()
Ben blij dat ik eens een maandagavond niet naar de kroeg moet![]()
Er was schaatsen bij het sportjournaal, vandaar denk ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef mitt het volgende:
Valt opeens wel stil nu je opeens binnen komt vallen XL.
maandagavond is non-XL, normaal gesproken :![]()
Mirri nog niet gezienquote:Op maandag 1 mei 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, valt er hier nog wat te neuken ?
Fuck, je hebt me doorquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Laat maar 11-15 voor Dott zie ik, maar is ie aan het choken
je hebt 'r weggepestquote:Op maandag 1 mei 2006 22:52 schreef komrad het volgende:
Milalaa is ook erg stil sinds ze die bikinifoto's moest maken
Het laatste bericht is dat ze ze bij Monique V. heeft ingeleverd... maar die kon niet de deur uit vanwege een punaise in haar linkerwielquote:Op maandag 1 mei 2006 22:52 schreef komrad het volgende:
Milalaa is ook erg stil sinds ze die bikinifoto's moest maken
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
probeer snellejelle eens uit, misschien is het watquote:Op maandag 1 mei 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, valt er hier nog wat te neuken ?
Wil je even bukken Jelle?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
probeer snellejelle eens uit, misschien is het wat
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
probeer snellejelle eens uit, misschien is het wat
quote:
in sommige gevallen heb je alle recht om snel te reagerenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]zijn naam wordt getypt en pats.. als een vlieg op de stroop
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in sommige gevallen heb je alle recht om snel te reageren![]()
Dit leek me zeker zo'n geval...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in sommige gevallen heb je alle recht om snel te reageren![]()
ik F5 't topic constantquote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]zijn naam wordt getypt en pats.. als een vlieg op de stroop
Ik steek 'm ook liever in Mirri hoorquote:
En dan vraag je je af waarom ze hier wegblijft?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik steek 'm ook liever in Mirri hoor
dat is god's wilquote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En dan vraag je je af waarom ze hier wegblijft?![]()
ko yrrosquote:
Het is weer meligheid troef hequote:
is dat een geslachtsziektequote:
wasquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Mirri is lief![]()
Net trouwens Toine van Peperstraten bij Jensen was wel leuk, gaf mooi de 'ladder' aan bij studio sport. Voetballadder was Jack van Gelder, Tom Egberts en dan Toine van Peperstraten. Betekend dat van Peperstraten bijna niets mag doen tijdens het WK
Tom en Jack gaan naar Duitsland, Toine blijft in Hilversum de programma's aan elkaar kleppenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Mirri is lief![]()
Net trouwens Toine van Peperstraten bij Jensen was wel leuk, gaf mooi de 'ladder' aan bij studio sport. Voetballadder was Jack van Gelder, Tom Egberts en dan Toine van Peperstraten. Betekend dat van Peperstraten bijna niets mag doen tijdens het WK
en Dionequote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Mirri is lief![]()
die doet ook mee in Hilversum gok ik zoquote:
Ik voel een opmerking van Vulture aankomenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Remzz het volgende:
Dione staat op de 'overigesportladder' nog net onder Smeets denk ik![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Remzz het volgende:
Dione staat op de 'overigesportladder' nog net onder Smeets denk ik![]()
"Dione hangt eronder want boven Mart was al geen plek meer... damn you Ria en Annamarie..."quote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik voel een opmerking van Vulture aankomen![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Dione hangt eronder want boven Mart was al geen plek meer... damn you Ria en Annamarie..."
Zoiets
Ja maar was verder niet heel boeiend, het werd nogal afgeraffeldquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef mitt het volgende:
[..]
wasToine bij Jensen
kut men, helemaal gemist
Ze spreekt alvast beter italiaans dan ikquote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het schijnt best goed te verdienen. spreekt ze arabisch
Succes!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik ben naar bed.... morgen een sollicitatie dus ik pak even mijn rust... bis morgen maar weer
Ik ga ook. Slaapzequote:Op maandag 1 mei 2006 23:41 schreef Remzz het volgende:
Truste!
bonne chancequote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik ben naar bed.... morgen een sollicitatie dus ik pak even mijn rust... bis morgen maar weer
youri mulder zal wel meegaan als analist en duitslandkenner, maar daar merk je toch niets van.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tom en Jack gaan naar Duitsland, Toine blijft in Hilversum de programma's aan elkaar kleppen
Op naar de volgende uurtjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef XL het volgende:
wat een frame!
Ik lig al vanuit bed te kijken, maar wakker blijven is nog geen probleem.quote:
echt te idioot voor woorden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef XL het volgende:
wat een frame!
Ik twijfel er nog steeds aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:40 schreef XL het volgende:
Pffff, als Ebdon dit frame had gewonnen was Dott er mentaal helemaal niet meer aan te pas gekomen.
Ik zeg ook niet dat Dott nu wint. Als Ebdon het vorige frame had gepakt durfde ik wel aan dat hij de partij zou winnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik twijfel er nog steeds aan.
Als Ebdon deze weer vrij snel pakt, dan is dat toch weer een opdoffer voor Dott.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef mitt het volgende:
[..]
wasToine bij Jensen
kut men, helemaal gemist
wat moet jij nou weerquote:
Dat vroeg ik niet.quote:
Slaap ze.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:23 schreef XL het volgende:
Ik zet mijn geld toch op Dott, maar ga het niet meer zien.
Weltrusten.
lijkt me wel leukquote:
Zeg dat wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk. Maar arabisch wil ik niet leren.
wat is het vroeg
![]()
het is nog heel vroegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk. Maar arabisch wil ik niet leren.
wat is het vroeg
![]()
Morgen moet ik juist weer gaan werkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het is nog heel vroeg![]()
ik heb helemaal geen zin om te werken vandaag
morgen gelukkig vrij
oh, ik ben niet alleenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:37 schreef Wombcat het volgende:
Zeg dat wel.
Ben nog gewend om vroeg op te staan van mijn 'vakantie', nog steeds vroeg wakker.
Ben jij nu aan het werk op die bank?
Gisteren was dat sowieso al niet gelukt, vanwege de regen. Vandaag ziet het er wel goed uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh, ik ben niet alleen![]()
yeps. En ik kan niet eens tropisch in de zon zitten nude hele week niet
![]()
Ik heb hier in het zuiden de Gipsy Kings al weer opstaan hoor pfafquote:
Laatste keer boarden dit jaar?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb hier in het zuiden de Gipsy Kings al weer opstaan hoor pfaf
Als het weer goed blijft zoek ik komend weekend het Zeeuwse land misschien nog eens op.
In de zeeuwse alpen ja, ligt 70 cm sneeuw.quote:
Mijn hele zomer staat altijd in het teken van keihard werken voor de winter. Dat geld gaat dan apart en daar blijf ik vanaf. Halverwege de winter na een reisje of 4/5 is het dan op. Nu is de winter voorbij en heb ik nog over. Een vreemde situatie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef pfaf het volgende:
Geld
Ik ben al een jaar aan het sparen voor nieuwe hardloopschoenen.
Bovendien heb ik al een maand geen cd meer gekocht.
Zielig.
Ik laat ze nog even liggen, ze zien me hier al aan komen.quote:
Los je nu pfap weer af?quote:
Ik ben wel weer toe aan een nieuwe uitdaging.quote:
Neh, ik denk dat ik 'm door de shredder haal.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:13 schreef XL het volgende:
Ik hoop wel dat pfap gewoon hier blijft posten als hij vanavond weer zwart is.
Noem je half 8 vroegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het is nog heel vroeg![]()
ik heb helemaal geen zin om te werken vandaag
morgen gelukkig vrij
Ik ben afgelopen kerstvakantie voor de laatste keer met mijn ouders op wintersport geweest. Ze gaan vanaf nu buiten het seizoen en laten mij barsten.quote:
Ik ook! Zeker sinds ik mijn eigen board heb. Wat doe jij? skiën of snowboarden?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef Remzz het volgende:
Ik ben voor het eerst niet meer mee geweest op wintersport, achteraf eigenlijk wel spijt van. Vond het echt altijd super gaaf
Ik ski op van die kleine skietjes, geen bigfoots iets langer(iets korter dan een meter) en smaller. Maar ik wil eigenlijk altijd nog een keer snowboarden proberen lijkt me zo gaafquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook! Zeker sinds ik mijn eigen board heb. Wat doe jij? skiën of snowboarden?
Snowboarden is wel moeilijker dan skiën. Ik doe het nu 4 jaar, en heb daarvoor iets van 6 of 7 jaar geskied. Met een board ben je veel minder flexibel, en da's wel even eng als je echt in de bergen staat, omdat je daar toch meer controle moet hebben om een beetje leuk die berg af te komen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ski op van die kleine skietjes, geen bigfoots iets langer(iets korter dan een meter) en smaller. Maar ik wil eigenlijk altijd nog een keer snowboarden proberen lijkt me zo gaaf![]()
Ja daar ben ik dus ook bang voor dat het erg moeilijk is om nog aan te leren. Mijn zusje heeft het eerst een paar keer in Bottrop(ook z'n overdekte skihal) geprobeert en daarna in Oostenrijk en zei zegt ook wel dat je het in Oosternrijk pas echt leertquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Snowboarden is wel moeilijker dan skiën. Ik doe het nu 4 jaar, en heb daarvoor iets van 6 of 7 jaar geskied. Met een board ben je veel minder flexibel, en da's wel even eng als je echt in de bergen staat, omdat je daar toch meer controle moet hebben om een beetje leuk die berg af te komen.
Maar je moet het zeker een keer proberen! Je leert het niet in Snowworld, daarvoor moet je echt een weekje naar de Alpen. Is mooier ook.![]()
Bij mij is het omgekeerd, ik spaar swinters om festivals en bbq's te kunnen doen in de zomer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:48 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn hele zomer staat altijd in het teken van keihard werken voor de winter. Dat geld gaat dan apart en daar blijf ik vanaf. Halverwege de winter na een reisje of 4/5 is het dan op. Nu is de winter voorbij en heb ik nog over. Een vreemde situatie.
Levensgevaarlijk, fun-skiers!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ski op van die kleine skietjes, geen bigfoots iets langer(iets korter dan een meter) en smaller. Maar ik wil eigenlijk altijd nog een keer snowboarden proberen lijkt me zo gaaf![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:50 schreef XL het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, fun-skiers! [afbeelding]
Die dingen hebben geen leercurve. Je begint ermee en je kan het. Gevolg is dat mensen zonder piste-ervaring het skigebied ingaan (doorgaans groei je langzaam bij de idiotenheuvel weg) en daar tal van gevaarlijke situaties creeeren doordat ze pisteregels niet kennen en kruisingen, hobbels etc niet zien.
Daarbij krijg je mensen die graag hard willen op die dingen, dat kan niet. Daar zijn ze niet voor, je bent twee dagen aan het remmen als je even voluit wil gaan. Serieus, als ik in Oostenrijk, Frankrijk of waar dan ook het 'aan de stok krijg' met andere wintersporters zijn het funskiers.
Big No-No.
Vlak voor de zomer begint ga ik naar Werchter en dan begint het werkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:46 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd, ik spaar swinters om festivals en bbq's te kunnen doen in de zomer.
Maar goed, nog een viertal maand en ik kan gaan werken.
Dit jaar helaas geen Werchter voor mij, heb examen tot vrijdag en het is iets te duur om maar twee dagen te gaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:56 schreef XL het volgende:
[..]
Vlak voor de zomer begint ga ik naar Werchter en dan begint het werken
BBQ kunnen wel van het standaard weekbudget
Ze zijn natuurlijk niet allemaal zo. Je kunt echter niet ontkennen dat beginnende funski-ers hun limieten vaak niet kennen en dat beginnende snowboarders dat ook niet kunnen. Maar dat die doordat ze het nog niet kunnen hun schade alleen op de oefenweide aanrichten. Wat is na 14 jaar voor jou nog de uitdaging op fun-skien? Ik bedoel, je kunt er niet mee offpiste, je kunt er niet hard mee, je kunt je technisch niet onderscheiden. Ik begrijp de lol van die dingen niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het is ergste is dat je gewoon gelijk hebt, ik kan eigenlijk niets anders dan hard naar beneden ook al ski ik al 14 jaar. Dat is dan ook vaak het enigste wat ik doe. En idd snowboarders zijn niet echt blij met mij![]()
Wijze keuze!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:04 schreef Remzz het volgende:
Misschien volgend jaar dus snowboarden proberen
nouquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:22 schreef Mirri het volgende:
Noem je half 8 vroeg![]()
![]()
Om half 8 stond ik al een half uur in de kas te werken voor wel 3.81 per uur.![]()
iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:56 schreef MiLalaa het volgende:
jij als touristenbranche-werker moet dat toch wel eens hebben geprobeerd vind ik jelle!
ow da's mooi klote zegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Hoop trouwens dat jullie dag beter was dan de mijne... sollicitatie ging wel goed maar mijn promotie op mijn werk is me vandaag door mijn manager door mijn neus geboord... die kan me niet missen... Het kutte van de situatie is dat ik niks kan zeggen want officieel weet ik van niks... er is alleen zo'n smerig spelletje gespeeld dat ik nu zwaar pissed ben.. en hoop dat ik er snel weg kan.
Ja had vandaag een intake-gesprek... voor één bepaalde functie ben ik sowieso in de running, daar hoor ik morgen of overmorgen meer over maar sowieso zijn er genoeg andere opties dus ik hoop dat ik voor 1 juni aanstaande mijn ontslag kan indienen bij mijn huidige werk... hallelujahquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
getverdemme Vulture, das balen
![]()
Een moeilijke situatie als je ook nog niets tegenin kan brengen..
Had je nu nog die 2e optie, bij een bank oid?
![]()
Wintersport.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd
Het is dan ook het plan deze zomer regelmatig te gaan indoorskiën en dan komende winter op wintersport te gaan
bedank voor de Maren steun
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:28 schreef Mirri het volgende:
btw: dat steunen was nergens voor nodig, ik voel me onbegrepen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou zeg, mogen wij elkaar ook eens steunen, jij krijgt al genoeg Cindy-steun
![]()
![]()
![]()
Hoihoi, wat bedoel je nou precies met "Iedereen is voor Maren?"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:40 schreef komrad het volgende:
hoi, ik ben er ook weer eens
dat lijkt me wel duidelijk Mirri, iedereen is besmet door Marenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoihoi, wat bedoel je nou precies met "Iedereen is voor Maren?"
![]()
Ik heb lekker een bijna identieke Noorse muts als Marenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me wel duidelijk Mirri, iedereen is besmet door Maren
maar ze is van mij
jaloers op de aandachtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb lekker een bijna identieke Noorse muts als Maren![]()
ik hoop met je mee. Heel vervelend als je je ergens niet op je plek voelt. Het komt wel goed met al die optiesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ja had vandaag een intake-gesprek... voor één bepaalde functie ben ik sowieso in de running, daar hoor ik morgen of overmorgen meer over maar sowieso zijn er genoeg andere opties dus ik hoop dat ik voor 1 juni aanstaande mijn ontslag kan indienen bij mijn huidige werk... hallelujah
Idd. Zijn stoere verhalen en dan terugtrekkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:24 schreef MiLalaa het volgende:
ja ik vind Peter R ook een rare knakker, zeker na z'n politieke adventure...
Hackensaw Boys zijn erg knotsgek en cool, Elliott Brood daarentegen is geniaal. Geweldige plaat hebben die onlangs uitgebracht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:35 schreef XL het volgende:
pfaf, zal ik donderdag naar 013 gaan, of zal ik gaan tennissen? Ik twijfel nog wat...
Vanmiddag (deel 24 ofzo) postte hij dat het huis af was en dat hij weer komt modden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:59 schreef mitt het volgende:
comeback?
Heb jij toen ik dat tipte Nada Surf nog bekeken?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar mocht je nog twijfelen: [url=http://www.newmusiccanada.ca/genres/artist.cfm?Band_Id=11365]Hier zijn een paar E.B. nummers te beluisteren.
[url=http://www.nettwerk.com/player/hackensawboys/hacbo_player.html]En hier zijn stukjes van het nieuwe H.B. album te beluisteren.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Vanmiddag (deel 24 ofzo) postte hij dat het huis af was en dat hij weer komt modden.
Feest.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Vanmiddag (deel 24 ofzo) postte hij dat het huis af was en dat hij weer komt modden.
Yup, best wel okay inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Heb jij toen ik dat tipte Nada Surf nog bekeken?
ja die peter flikt 't 'm weerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Wat lees ik, heeft PRDV de moord op JFK opgelost?Gauw CNN inschakelen, daar zal het wel breaking news zijn
![]()
Kende je het nu echt niet? Die band was echt hip toen ik smaak ontwikkelde. Een van de eerste albums met gitaren die ik leende bij de bieb en op een cassette overnamquote:
popularquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef XL het volgende:
[..]
Kende je het nu echt niet? Die band was echt hip toen ik smaak ontwikkelde. Een van de eerste albums met gitaren die ik leende bij de bieb en op een cassette overnam
Nou ja, Popular kende ik wel en ik heb er ook best wel meer van gehoord, maar nooit weer in verdiept nee. Tot vorig jaar dacht ik echt dat ze al 10 jaar niet meer bestonden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef XL het volgende:
[..]
Kende je het nu echt niet? Die band was echt hip toen ik smaak ontwikkelde. Een van de eerste albums met gitaren die ik leende bij de bieb en op een cassette overnam
Dat was zelfs een van de eerste nummers die ik op gitaar kon spelen.quote:
Heart of Gold was mijn eerste.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dat was zelfs een van de eerste nummers die ik op gitaar kon spelen.
If you just listen to my plan, the teenage guide to popularity!quote:
Op www.fabchannel.com staat dus het concert wat ze in de Melkweg gaven. Het concert in de melkweg was niet zo goed als gebruikelijk.... maar nog steeds zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:16 schreef Brahimov het volgende:
[..]
If you just listen to my plan, the teenage guide to popularity!![]()
Geweldige single. Ik heb een aantal cd's van NS, zal ze maar weer eens gaan beluisteren
Geniale site. Alleen jammer dat ze de beste bands dan weer niet online zetten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:19 schreef XL het volgende:
[..]
Op www.fabchannel.com staat dus het concert wat ze in de Melkweg gaven. Het concert in de melkweg was niet zo goed als gebruikelijk.... maar nog steeds zeer de moeite waard.
en dat alleen de flash-concerten fatsoenlijk werken op een mac.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geniale site. Alleen jammer dat ze de beste bands dan weer niet online zetten.
Ik ben gewoon WInXP gebuiker.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:28 schreef XL het volgende:
[..]
en dat alleen de flash-concerten fatsoenlijk werken op een mac.
Fijne site. Thx!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:19 schreef XL het volgende:
[..]
Op www.fabchannel.com staat dus het concert wat ze in de Melkweg gaven. Het concert in de melkweg was niet zo goed als gebruikelijk.... maar nog steeds zeer de moeite waard.
en nu is het eerst nog hart van nederland ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Wat lees ik, heeft PRDV de moord op JFK opgelost?Gauw CNN inschakelen, daar zal het wel breaking news zijn
![]()
Een blik werpen in TRU is genoeg. Precies hetzelfde gewaffel...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en nu is het eerst nog hart van nederland ookwaardeloos. Maar ja ik blijf natuurlijk toch nieuwsgierig.
Die kende ik nog niet. Zitten inderdaad ook leuke dingen tussen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon WInXP gebuiker.
Overigens ook tof, nu we toch bezig zijn: http://www.archive.org/au(...)php?collection=etree
duizenden concerten te downloaden, legaal. Misschien allemaal niet even bekend voor iedereen hier, maar er zitten genoeg parels tussen.
ok ik ben al wegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:38 schreef pfaf het volgende:
Een blik werpen in TRU is genoeg. Precies hetzelfde gewaffel...
Ik ook, lees morgen in de krant wel wie het gedaan heeft. Ik zeg: de butler Eerst een slaaptekort wegwerkenquote:
Idd ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
Misschien allemaal niet even bekend voor iedereen hier,
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:46 schreef Spooky4u het volgende:
morguh!
Ja Esplanada is de kroeg op de campus van de UvT.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:15 schreef Spooky4u het volgende:
Je kwam toch uit Tilburg?
De heuvel is prima... als Esplanada dicht isquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:36 schreef Spooky4u het volgende:
Damn... en ik zit altijd een beetje gaar te wezen op de Heuvel....
De enige keren dat ik op de campus kom is tijdens "Open Tilburg"
Wij BBQ-en altijd op de gallerij van de flat als we het outdoor doen. Gister hing het wasgoed van de bovenbuurvrouw aan de gallerij te drogen. Zowat in onze BBQ, dus dat wasgoed hebben we lekker uitgerookt. Kan ze mooi opnieuw wassen. Ze is al zo tevreden over onsquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
De BBQ is geassembleerd () en up and running.
We hebben geen ruzie hoor. Zij komt alleen iedere week klagen, wij hebben nergens last van. Dan klopt ze op alle ramen (ook bij mensen die niet thuis zijn (quote:
Alle honden en duiven opgepastquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:33 schreef pfaf het volgende:
Nog even doorbijten en ik zal de Oude Markt ook maar eens onveilig maken.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
De BBQ is geassembleerd () en up and running.
Ik zeg, burn it baby!quote:
Ik moest werkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:35 schreef snellejelle het volgende:
lekker weer was 't vandaag om vrij te zijn
wel druk geweest maar alleen maar met leuke dingen
ik heb lekker gewinkeldquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik moest werken![]()
Maar het is nu nog lekker genoeg om er nog van te genieten![]()
Heerlijk weer vandaag!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:35 schreef snellejelle het volgende:
lekker weer was 't vandaag om vrij te zijn
wel druk geweest maar alleen maar met leuke dingen
handig zeg! ik heb 1 paar schoenen, drie shirts en een fijne zomerbroek gekocht, bijna klaar voor mijn vakantie nuquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:01 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heerlijk weer vandaag!![]()
Ik heb vandaag ook gewinkeld en ik ben geslaagd. Heb maar liefst 2 paar schoenen en een paar bergschoenen voor Tsjechië die ik gelukkig niet eens hoef in te lopen.![]()
Bijna klaar voor Salou?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
handig zeg! ik heb 1 paar schoenen, drie shirts en een fijne zomerbroek gekocht, bijna klaar voor mijn vakantie nu
Ik ga 8 mei. Komen jullie mij uitzwaaien?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:05 schreef Brahimov het volgende:
Dat gaat maar op vakantie...![]()
Geintje, veel plezier uiteraard!Wanneer gaan jullie ook al weer?
Lekkerquote:
8 mei kan ik niet. wanneer kom je terug? wil je best verwelkomen hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ga 8 mei. Komen jullie mij uitzwaaien?![]()
Haha, je laat zo klinken alsof Snellejelle en ik samen op reis gaan.![]()
Het zal een stuk rustiger zijn op fokquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef snellejelle het volgende:
Zaterdagmorgen vroeg, heel vroeg
wat we gaan doen weten we nog niet
iig 1 of 2 dagen met de trein naar Barca. wil liefst ook een excursie maken naar Montserrat. Verder gaan we gewoon lekker genieten van het weer en bruin worden, denk ik. Salou zal vast geen musea hebben om te bezoeken
Ik ben 18 mei pas weer terug.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
8 mei kan ik niet. wanneer kom je terug? wil je best verwelkomen hoor![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ga 8 mei. Komen jullie mij uitzwaaien?![]()
Haha, je laat zo klinken alsof Snellejelle en ik samen op reis gaan.![]()
Dankje brucequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zal een stuk rustiger minder gezellig zijn op fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |