Hoihoi, wat bedoel je nou precies met "Iedereen is voor Maren?"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:40 schreef komrad het volgende:
hoi, ik ben er ook weer eens
dat lijkt me wel duidelijk Mirri, iedereen is besmet door Marenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoihoi, wat bedoel je nou precies met "Iedereen is voor Maren?"
![]()
Ik heb lekker een bijna identieke Noorse muts als Marenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me wel duidelijk Mirri, iedereen is besmet door Maren
maar ze is van mij
jaloers op de aandachtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb lekker een bijna identieke Noorse muts als Maren![]()
ik hoop met je mee. Heel vervelend als je je ergens niet op je plek voelt. Het komt wel goed met al die optiesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ja had vandaag een intake-gesprek... voor één bepaalde functie ben ik sowieso in de running, daar hoor ik morgen of overmorgen meer over maar sowieso zijn er genoeg andere opties dus ik hoop dat ik voor 1 juni aanstaande mijn ontslag kan indienen bij mijn huidige werk... hallelujah
Idd. Zijn stoere verhalen en dan terugtrekkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:24 schreef MiLalaa het volgende:
ja ik vind Peter R ook een rare knakker, zeker na z'n politieke adventure...
Hackensaw Boys zijn erg knotsgek en cool, Elliott Brood daarentegen is geniaal. Geweldige plaat hebben die onlangs uitgebracht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:35 schreef XL het volgende:
pfaf, zal ik donderdag naar 013 gaan, of zal ik gaan tennissen? Ik twijfel nog wat...
Vanmiddag (deel 24 ofzo) postte hij dat het huis af was en dat hij weer komt modden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:59 schreef mitt het volgende:
comeback?
Heb jij toen ik dat tipte Nada Surf nog bekeken?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar mocht je nog twijfelen: [url=http://www.newmusiccanada.ca/genres/artist.cfm?Band_Id=11365]Hier zijn een paar E.B. nummers te beluisteren.
[url=http://www.nettwerk.com/player/hackensawboys/hacbo_player.html]En hier zijn stukjes van het nieuwe H.B. album te beluisteren.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Vanmiddag (deel 24 ofzo) postte hij dat het huis af was en dat hij weer komt modden.
Feest.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Vanmiddag (deel 24 ofzo) postte hij dat het huis af was en dat hij weer komt modden.
Yup, best wel okay inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Heb jij toen ik dat tipte Nada Surf nog bekeken?
ja die peter flikt 't 'm weerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Wat lees ik, heeft PRDV de moord op JFK opgelost?Gauw CNN inschakelen, daar zal het wel breaking news zijn
![]()
Kende je het nu echt niet? Die band was echt hip toen ik smaak ontwikkelde. Een van de eerste albums met gitaren die ik leende bij de bieb en op een cassette overnamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |