quote:Op maandag 1 mei 2006 20:50 schreef snellejelle het volgende:
en toen een tijdje de beste voetballer ter wereld
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Jennifer Aniston kan nog beter voetballen..
Hoezo, ik kom hem eigenlijk nooit ergens tegen op Fok, en we hebben ook niets gemeen.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Jennifer Aniston kan nog beter voetballen..
Veel plezier en mogelijk zien we je nog ergens midden in de nacht.quote:
Freeze frame!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Toevallig, tussenstand in het frame 22 - 22.
Wat is snooker toch een hypnotiserende kijksport. Een paar ballen en je bent hookedquote:Op maandag 1 mei 2006 21:09 schreef komrad het volgende:
dikke misser van dott, zenuwen komen nu natuurlijk
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:53 schreef komrad het volgende:
jammer dat ebdon terug lijkt te komen
Snooker is tof. Zeker de Crucible. Come on Dott!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef XL het volgende:
Snooker![]()
en
Temptation Island![]()
Ben blij dat ik eens een maandagavond niet naar de kroeg moet![]()
Er was schaatsen bij het sportjournaal, vandaar denk ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef mitt het volgende:
Valt opeens wel stil nu je opeens binnen komt vallen XL.
maandagavond is non-XL, normaal gesproken :![]()
Mirri nog niet gezienquote:Op maandag 1 mei 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, valt er hier nog wat te neuken ?
Fuck, je hebt me doorquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Laat maar 11-15 voor Dott zie ik, maar is ie aan het choken
je hebt 'r weggepestquote:Op maandag 1 mei 2006 22:52 schreef komrad het volgende:
Milalaa is ook erg stil sinds ze die bikinifoto's moest maken
Het laatste bericht is dat ze ze bij Monique V. heeft ingeleverd... maar die kon niet de deur uit vanwege een punaise in haar linkerwielquote:Op maandag 1 mei 2006 22:52 schreef komrad het volgende:
Milalaa is ook erg stil sinds ze die bikinifoto's moest maken
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
probeer snellejelle eens uit, misschien is het watquote:Op maandag 1 mei 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, valt er hier nog wat te neuken ?
Wil je even bukken Jelle?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
probeer snellejelle eens uit, misschien is het wat
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
probeer snellejelle eens uit, misschien is het wat
quote:
in sommige gevallen heb je alle recht om snel te reagerenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]zijn naam wordt getypt en pats.. als een vlieg op de stroop
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in sommige gevallen heb je alle recht om snel te reageren![]()
Dit leek me zeker zo'n geval...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in sommige gevallen heb je alle recht om snel te reageren![]()
ik F5 't topic constantquote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]zijn naam wordt getypt en pats.. als een vlieg op de stroop
Ik steek 'm ook liever in Mirri hoorquote:
En dan vraag je je af waarom ze hier wegblijft?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik steek 'm ook liever in Mirri hoor
dat is god's wilquote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En dan vraag je je af waarom ze hier wegblijft?![]()
ko yrrosquote:
Het is weer meligheid troef hequote:
is dat een geslachtsziektequote:
wasquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Mirri is lief![]()
Net trouwens Toine van Peperstraten bij Jensen was wel leuk, gaf mooi de 'ladder' aan bij studio sport. Voetballadder was Jack van Gelder, Tom Egberts en dan Toine van Peperstraten. Betekend dat van Peperstraten bijna niets mag doen tijdens het WK
Tom en Jack gaan naar Duitsland, Toine blijft in Hilversum de programma's aan elkaar kleppenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Mirri is lief![]()
Net trouwens Toine van Peperstraten bij Jensen was wel leuk, gaf mooi de 'ladder' aan bij studio sport. Voetballadder was Jack van Gelder, Tom Egberts en dan Toine van Peperstraten. Betekend dat van Peperstraten bijna niets mag doen tijdens het WK
en Dionequote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Mirri is lief![]()
die doet ook mee in Hilversum gok ik zoquote:
Ik voel een opmerking van Vulture aankomenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Remzz het volgende:
Dione staat op de 'overigesportladder' nog net onder Smeets denk ik![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Remzz het volgende:
Dione staat op de 'overigesportladder' nog net onder Smeets denk ik![]()
"Dione hangt eronder want boven Mart was al geen plek meer... damn you Ria en Annamarie..."quote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik voel een opmerking van Vulture aankomen![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Dione hangt eronder want boven Mart was al geen plek meer... damn you Ria en Annamarie..."
Zoiets
Ja maar was verder niet heel boeiend, het werd nogal afgeraffeldquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef mitt het volgende:
[..]
wasToine bij Jensen
kut men, helemaal gemist
Ze spreekt alvast beter italiaans dan ikquote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het schijnt best goed te verdienen. spreekt ze arabisch
Succes!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik ben naar bed.... morgen een sollicitatie dus ik pak even mijn rust... bis morgen maar weer
Ik ga ook. Slaapzequote:Op maandag 1 mei 2006 23:41 schreef Remzz het volgende:
Truste!
bonne chancequote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik ben naar bed.... morgen een sollicitatie dus ik pak even mijn rust... bis morgen maar weer
youri mulder zal wel meegaan als analist en duitslandkenner, maar daar merk je toch niets van.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tom en Jack gaan naar Duitsland, Toine blijft in Hilversum de programma's aan elkaar kleppen
Op naar de volgende uurtjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef XL het volgende:
wat een frame!
Ik lig al vanuit bed te kijken, maar wakker blijven is nog geen probleem.quote:
echt te idioot voor woorden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef XL het volgende:
wat een frame!
Ik twijfel er nog steeds aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:40 schreef XL het volgende:
Pffff, als Ebdon dit frame had gewonnen was Dott er mentaal helemaal niet meer aan te pas gekomen.
Ik zeg ook niet dat Dott nu wint. Als Ebdon het vorige frame had gepakt durfde ik wel aan dat hij de partij zou winnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik twijfel er nog steeds aan.
Als Ebdon deze weer vrij snel pakt, dan is dat toch weer een opdoffer voor Dott.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |