quote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Nog een paar minuutjes wachten op de cijfers en dan![]()
![]()
![]()
nog een snel een nutteloze post voor de telling danquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 23:59 schreef TheVulture het volgende:
nog een snel een nutteloze post voor de telling dan![]()
trustequote:
Neem morgen nog een dag vrij en probeer het opnieuw!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:22 schreef placebeau het volgende:
Heb ik een dag vrij, maken ze me om negen uur wakker, verdomme.
![]()
heb morgen ook pas om 12 uur les.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:26 schreef XL het volgende:
[..]
Neem morgen nog een dag vrij en probeer het opnieuw! [afbeelding]
Geniet ervan, dat zal wel anders worden als je Natuurkunde studeert.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:29 schreef Mirri het volgende:
Ik heb lekker vakantie![]()
En dan Rome, ik hoef dus zo'n 3 weken niet naar school!![]()
Leuk, veel plezier. Wanneer vertrek je?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:29 schreef Mirri het volgende:
Ik heb lekker vakantie![]()
En dan Rome, ik hoef dus zo'n 3 weken niet naar school!![]()
Haha absoluut! Toch kijk ik er erg naar uit om lekker in Utrecht te gaan wonenquote:Op maandag 1 mei 2006 10:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geniet ervan, dat zal wel anders worden als je Natuurkunde studeert.
Over een weekje dus. Gewoon vakantie, of is het iets van stage of zo?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha absoluut! Toch kijk ik er erg naar uit om lekker in Utrecht te gaan wonen![]()
Ik ga 8 mei weg Wombcat.![]()
Haha nee geen stage, ik zit nog in de 5de klas.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Over een weekje dus. Gewoon vakantie, of is het iets van stage of zo?
Gaaf dat je zo'n wielrenner bent!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:08 schreef Wombcat het volgende:
Sardinië, zie hier voor een korte beschrijving.
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gaaf dat je zo'n wielrenner bent!![]()
Ben je ook een goede schaatser?![]()
Toen ik een jaar of 8 was, had ik ook een wielrenfiets. Toen ging weleens wielrennen, maar de eerste keer wist niet zo goed hoe ik moest sturen en toen reed ik tegen een boom met een hele harde schors.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]Schaatsen doe ik niet.
Vroeger wel een beetje (recreatief), dat was nog voordat ik ging fietsen overigens.
Dan heeft het je gezichtsvermogen in ieder geval niet beperkt.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:22 schreef Mirri het volgende:
heel klein deukje als litteken zitten boven mijn linkeroog, maar ik ben de enige die het ziet.![]()
Geen idee; ik hem hem net gemaakt en via de fotoboeksearch vind je me ook. Vreemdquote:
Toppiequote:Op maandag 1 mei 2006 19:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Geen idee; ik hem hem net gemaakt en via de fotoboeksearch vind je me ook. Vreemd
edit: ik sta ook bij Nieuwste boeken:
01-05 - Swine
01-05 - Brahimov
01-05 - nl0pvm
even geduld dus nog?
Thxquote:Op maandag 1 mei 2006 19:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Toppie
maak nog ff het forumicoontje aan: instellingen wijzigen en dan het eennaonderste hokje aanvinken
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het lukt jou en Vulture na mijn uitleg, ik moet leraar worden
ja nou bij mij nietquote:Op maandag 1 mei 2006 19:35 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het vinkje moest trouwens uit- en aangezet worden, stond nl. aan
Denk het niet, Dott heeft nog maar 3 frames nodig.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:33 schreef Bruce117 het volgende:
Zo het maken van de stats zit er weer op.
Straks nog lekker naar het snooker kijken, ben benieuwd of het een latertje gaat worden.
denk het eigenlijk ook niet, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:38 schreef XL het volgende:
[..]
Denk het niet, Dott heeft nog maar 3 frames nodig.
Ik hoop niet dat ik op 3 na nu alle Fok! zieltjes gekrenkt hebquote:
* Wombcat denkt dat 'ie Brahimov maar uit zijn lijstje haaltquote:Op maandag 1 mei 2006 19:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik op 3 na nu alle Fok! zieltjes gekrenkt hebJe behoort duidelijk tot the inner circle, Bruce!
OWSOWSOWSquote:Op maandag 1 mei 2006 19:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
* Wombcat denkt dat 'ie Brahimov maar uit zijn lijstje haalt
Boven aan de pagina kan je kiezen voor "Opties".quote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef Wombcat het volgende:
Hoe kan ik trouwens een subforum uit MyAT slopen? Want dat WK-forum dat hoef ik er niet in.
in je MyAt zal hij nooit komen als je er niet postquote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef Wombcat het volgende:
Hoe kan ik trouwens een subforum uit MyAT slopen? Want dat WK-forum dat hoef ik er niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |