Zou kunnen idd, hoe gaat het trouwens op je werk, al iets meer naar je zin?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:34 schreef MiLalaa het volgende:.
@ Vulture, misschien ga je wel hetzelfde soort werk doen als ik .... maar ik denk het niet, want dat is maar iets tijdelijks..
mwah. De collega's zijn duf. Het is altijd heel stil, ik durf haast geen geluid te maken. En je moet vechten voor een computer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Zou kunnen idd, hoe gaat het trouwens op je werk, al iets meer naar je zin?
Remzz, wat deed je tot nu toe voor studie?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:02 schreef Remzz het volgende:
Gestopt met studie
Eigenlijk wel blij dat ik het eindelijk heb besloten aan de andere kant geeeeen idee wat ik nu moet gaan doen
Aha dan doe ik toch wat anders... ik handel klachten af en als de nieuwe job doorgaat ga ik achterstandsklanten bij de bank achter hun vodden zittenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef MiLalaa het volgende:
Ik doe trouwens fouten uit systeem halen![]()
Journalistiek, zat pas in het eerste jaar maar ben er nu wel achter gekomen dat het eigenlijk helemaal niets voor mij is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef komrad het volgende:
[..]
Remzz, wat deed je tot nu toe voor studie?
dan is het nog niet zo'n rampquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Journalistiek, zat pas in het eerste jaar maar ben er nu wel achter gekomen dat het eigenlijk helemaal niets voor mij is.
He, die studie heb ik afgerond... doe nu op het moment wat freelance-werk maar er is zo moeilijk aan vast werk te komen...quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Journalistiek, zat pas in het eerste jaar maar ben er nu wel achter gekomen dat het eigenlijk helemaal niets voor mij is.
Ja dat wil ik nu ook gaan doenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:05 schreef komrad het volgende:
[..]
dan is het nog niet zo'n ramp
probeer uit te vinden wat je wel leuk vindt om te doen.
Jekan bv daar testen voor laten doen of opleidingen onder elkaar zetten en de dingen die je niets lijken dan wegstrepen. Met de selectie die je overhoudt kan je nader bekijken wat het beste past
Toevalligquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He, die studie heb ik afgerond... doe nu op het moment wat freelance-werk maar er is zo moeilijk aan vast werk te komen...![]()
Ja ben ook erg blij dat ik de beslissing nu heb genomenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
goeie zet Remmz.. beter dat je er nu achter komt.. je kan lekker genieten van de zomer en dan daarna weer iets anders doen.
Nee in Tilburg.. schrijf nu wat voor een buurtkrantjequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Toevallig, ook in Zwolle? Waarvoor doe je nu freelance werk?
[..]
ik zou kiezen voor iets wat je leuk vindt en denkt leuk te blijven vinden en waarvan je denkt dat je het kan halen (bv geen elektro gaan studeren als je slecht in wiskunde bent)quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat wil ik nu ook gaan doen
Dan gewoon iets kiezen wat ik echt leuk vind en vier jaar vol hou
Blijft natuurlijk moeilijk om iets te kiezen wat je de rest van je leven leuk moet blijven vinden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zou kiezen voor iets wat je leuk vindt en denkt leuk te blijven vinden en waarvan je denkt dat je het kan halen (bv geen elektro gaan studeren als je slecht in wiskunde bent)
Ik wou vroeger altijd cameraman of regiesieur wordenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef MiLalaa het volgende:
of doen wat je vroeger altijd wilde!! En dan mag je meteen vertellen wat dat is, want dat wil ik wel weten.![]()
(ik heb gedaan wat de tests mij uitwezen, en ben daar achteraf zeer ongelukkig over)
Is SJ zo'n player danquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
1 ding weet ik zeker, SJ zal geen kansen aan zich voorbij laten gaan
en in een oord als Salou moet je toch wel kunnen scoren lijkt me
geen idee maar dat denk ik dan maarquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is SJ zo'n player dan
Is Salou in deze tijd van het jaar niet meer Rollator-city dan Neukparadijs?
ok.. hmm.. dan heb ik ook niet zo 1,2,3 een tip voor jequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
Ik wou vroeger altijd cameraman of regiesieur worden, daarna wou ik op de radio, maar dan als DJ niet in iets van een journalistieke functie ofzo. Dat was ongeveer tot mijn 14e daarna heb ik echt noooit iets gehad van, ja dat lijkt me leuk of dat wil ik later worden.
je moet de catering in gaan, Milalaa de hapjeskoninginquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok.. hmm.. dan heb ik ook niet zo 1,2,3 een tip voor jeWeet zelf niet eens wat ik moet gaan doen.
![]()
Wordt dan maar wielrenner..
wat kost een geode 2ehands racefiets eigenlijk??quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:19 schreef Remzz het volgende:
Wielrenner..., dan moet ik eerst een leren fatsoenelijk de Holterberg op te gaan![]()
Ik heb hem voor 100 euro gekocht, en volgens een vriend van mij(die hem op marktplaats had gevonden) was het een goede fiets. En idd er is niets mis mee...quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:20 schreef komrad het volgende:
[..]
wat kost een geode 2ehands racefiets eigenlijk??
Ja ik had ook verwacht dat ik meer kwijt zou zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
oh das ook niet veel. Had meer verwacht. Leuk. Ben alleen niet echt goed in het zoeken op de 2e hands markt.
Wielrennenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok.. hmm.. dan heb ik ook niet zo 1,2,3 een tip voor jeWeet zelf niet eens wat ik moet gaan doen.
![]()
Wordt dan maar wielrenner..
quote:
je bent saaiquote:
haha, ik ben er stiekem toch nogquote:
ik ben er nog eventjesquote:
Trustequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je bent saai
Maar ik ben er ook weg van... ik ga lekker![]()
![]()
![]()
Ah, bankmeisje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ben er nog eventjes
Was totaaaal vergeten dat het voetbal was, en ging dan maar even de huldiging kijken![]()
hoi Wombcat![]()
Dan kunnen jullie de hele dag over schaatsen (en Fok!) pratenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:00 schreef MiLalaa het volgende:
als Vulture bij mij komt werken wordt de boel in ieder geval wel wat opgevrolijkt. Er zitten nu bijna alleen maar van die ingekakte huisvrouwen..
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
he, As the World Turns is best leuk!![]()
oeps...
Ha, wordt het toch nog gezellig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:07 schreef Brahimov het volgende:
Maar ik ben de enige?
Ik moet ook een zwak bekennen voor GG en DH. Soaps kijk ik dan weer niet (wel toen ik nog werkloos was)quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Ach iedereen zijn eigen gebrek. Ik kijk naar allerlei foute vrouwenseries (Desperate Housewives, Grey's anatomy, Gilmore Girls). Een tijdje geleden had ik het er in de pauze met een (mannelijke) collega over Grey's anatomy, andere collega's hadden zoiets van(Meer specifiek hadden we het trouwens niet over Grey's anatomy, maar over Izzie's anatomy
)
Ik moet ook vroeg op (nou ja, 07:00u), maar het lukt niet echt meer om er vroeg in te gaan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ha, wordt het toch nog gezellig.
Ware het niet dat ik eigenlijk ook naar bed moet. Morgen weer vroeg opstaan.![]()
Nou ja, moet wel toegeven dat die collega en ik primair begonnen zijn met kijken omdat er nogal wat mooie vrouwen in meedoenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik moet ook een zwak bekennen voor GG en DH. Soaps kijk ik dan weer niet (wel toen ik nog werkloos was)
Goede reden toch? En lekkere quirky series, dat mag ik ook welquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou ja, moet wel toegeven dat die collega en ik primair begonnen zijn met kijken omdat er nogal wat mooie vrouwen in meedoen![]()
Hij heeft tenminste nog het excuus dat zijn vriendin 't ook kijkt, dat kan ik niet zeggen(vanwege geen vriendin).
Ik 7:30. Da's nog minder vroeg dus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik moet ook vroeg op (nou ja, 07:00u), maar het lukt niet echt meer om er vroeg in te gaan...
Slaapzequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
sorry, ik ben weg
quote:
Op een of andere manier blijft het verhaal toch boeien, er is toch altijd wel iets (vaak zelfs meerdere ietsen) waarvan je wilt weten hoe het af gaat lopen.quote:En lekkere quirky series, dat mag ik ook wel
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik 7:30. Da's nog minder vroeg dus.
Dicht bij je werk wonen is uitermate handig![]()
Ik ben meer voor Lorelai.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
Op een of andere manier blijft het verhaal toch boeien, er is toch altijd wel iets (vaak zelfs meerdere ietsen) waarvan je wilt weten hoe het af gaat lopen.
Maar ik moet toch wel zeggen dat ik Buffy en Angel mis, dat zijn toch wel mijn all-time favoriete series.
Da's wel een flinke achteruitgang qua reistijd. Ik woon op een kilometer of 2 van mijn werk. Dus een minuut of 10-15 onderweg van mijn bank tot mijn werkplek.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik woonwerkte tot vorig jaar over een hele kilometer; tegenwoordig zijn het er 36. Maar wel immer geradeaus
Doet Katherine Heigl niet mee in GA? Die van Roswell?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Ach iedereen zijn eigen gebrek. Ik kijk naar allerlei foute vrouwenseries (Desperate Housewives, Grey's anatomy, Gilmore Girls). Een tijdje geleden had ik het er in de pauze met een (mannelijke) collega over Grey's anatomy, andere collega's hadden zoiets van(Meer specifiek hadden we het trouwens niet over Grey's anatomy, maar over Izzie's anatomy
)
Hoi. Ook voetbal gezien? Of was je er zelf bij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 komt ook nog even kijken in de bar
Buffy was briljant, maar de laatste paar aflevering vond ik over the top.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Buffy was cool! Angel vond ik iets minder. The X-Files, 24 en The West Wing zijn/ waren m'n favorieten. En vroeger Twin Peaks en Northern Exposure
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Doet Katherine Heigl niet mee in GA? Die van Roswell?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 komt ook nog even kijken in de bar
stukjes gezien. Maar was er zeker niet bij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hoi. Ook voetbal gezien? Of was je er zelf bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |