quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
he, As the World Turns is best leuk!![]()
oeps...
Ha, wordt het toch nog gezellig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:07 schreef Brahimov het volgende:
Maar ik ben de enige?
Ik moet ook een zwak bekennen voor GG en DH. Soaps kijk ik dan weer niet (wel toen ik nog werkloos was)quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Ach iedereen zijn eigen gebrek. Ik kijk naar allerlei foute vrouwenseries (Desperate Housewives, Grey's anatomy, Gilmore Girls). Een tijdje geleden had ik het er in de pauze met een (mannelijke) collega over Grey's anatomy, andere collega's hadden zoiets van(Meer specifiek hadden we het trouwens niet over Grey's anatomy, maar over Izzie's anatomy
)
Ik moet ook vroeg op (nou ja, 07:00u), maar het lukt niet echt meer om er vroeg in te gaan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ha, wordt het toch nog gezellig.
Ware het niet dat ik eigenlijk ook naar bed moet. Morgen weer vroeg opstaan.![]()
Nou ja, moet wel toegeven dat die collega en ik primair begonnen zijn met kijken omdat er nogal wat mooie vrouwen in meedoenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik moet ook een zwak bekennen voor GG en DH. Soaps kijk ik dan weer niet (wel toen ik nog werkloos was)
Goede reden toch? En lekkere quirky series, dat mag ik ook welquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou ja, moet wel toegeven dat die collega en ik primair begonnen zijn met kijken omdat er nogal wat mooie vrouwen in meedoen![]()
Hij heeft tenminste nog het excuus dat zijn vriendin 't ook kijkt, dat kan ik niet zeggen(vanwege geen vriendin).
Ik 7:30. Da's nog minder vroeg dus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik moet ook vroeg op (nou ja, 07:00u), maar het lukt niet echt meer om er vroeg in te gaan...
Slaapzequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
sorry, ik ben weg
quote:
Op een of andere manier blijft het verhaal toch boeien, er is toch altijd wel iets (vaak zelfs meerdere ietsen) waarvan je wilt weten hoe het af gaat lopen.quote:En lekkere quirky series, dat mag ik ook wel
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik 7:30. Da's nog minder vroeg dus.
Dicht bij je werk wonen is uitermate handig![]()
Ik ben meer voor Lorelai.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
Op een of andere manier blijft het verhaal toch boeien, er is toch altijd wel iets (vaak zelfs meerdere ietsen) waarvan je wilt weten hoe het af gaat lopen.
Maar ik moet toch wel zeggen dat ik Buffy en Angel mis, dat zijn toch wel mijn all-time favoriete series.
Da's wel een flinke achteruitgang qua reistijd. Ik woon op een kilometer of 2 van mijn werk. Dus een minuut of 10-15 onderweg van mijn bank tot mijn werkplek.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik woonwerkte tot vorig jaar over een hele kilometer; tegenwoordig zijn het er 36. Maar wel immer geradeaus
Doet Katherine Heigl niet mee in GA? Die van Roswell?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Ach iedereen zijn eigen gebrek. Ik kijk naar allerlei foute vrouwenseries (Desperate Housewives, Grey's anatomy, Gilmore Girls). Een tijdje geleden had ik het er in de pauze met een (mannelijke) collega over Grey's anatomy, andere collega's hadden zoiets van(Meer specifiek hadden we het trouwens niet over Grey's anatomy, maar over Izzie's anatomy
)
Hoi. Ook voetbal gezien? Of was je er zelf bij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 komt ook nog even kijken in de bar
Buffy was briljant, maar de laatste paar aflevering vond ik over the top.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Buffy was cool! Angel vond ik iets minder. The X-Files, 24 en The West Wing zijn/ waren m'n favorieten. En vroeger Twin Peaks en Northern Exposure
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Doet Katherine Heigl niet mee in GA? Die van Roswell?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 komt ook nog even kijken in de bar
stukjes gezien. Maar was er zeker niet bij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hoi. Ook voetbal gezien? Of was je er zelf bij?
Nee effe geen koffie, dan doen we morgenochten vroeg weer.quote:
Er is geen bier-icoontjequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee effe geen koffie, dan doen we morgenochten vroeg weer.
Goede anatomie idd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]Katherine Heigl = Izzie
dus voor wiens anatomy ik kijk, zeg maar
Die was sterk,quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
I cannot believe you're trying to Scully me
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was sterk,
en Willow eens tegen Anya: "I have faith in you, there is no-one you cannot piss off" (en Anya die dan vervolgens even gelukkig kijkt).
Anya![]()
Overigens ook eens in de Gilmore Girls een verwijzing naar BTVS:quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige die nog quotes/ oneliners uit BTVS kent
![]()
Gee, could you vague that up for me(?)
Maar, eh, mooie match!
Trustequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:37 schreef Brahimov het volgende:
OK, tijd om te gaan pitten. Bis morgen!![]()
32 posts weer![]()
cijfernerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:37 schreef Brahimov het volgende:
OK, tijd om te gaan pitten. Bis morgen!![]()
32 posts weer![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ga weer een dag hetzelfde doen![]()
even volhouden, nog 2 dagen en het is alweer wekend.quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ga weer een dag hetzelfde doen![]()
ongelofelijk koud was het waterquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:19 schreef XL het volgende:
Is het water al warm? Het skimboard topic is alvast open.
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:21 schreef mitt het volgende:
[..]
ongelofelijk koud was het water
pijnlijk koud.
Zeg Brabander, wil jij je mond even houden over zeewater. Daar weten jullie niks van.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:50 schreef Spooky4u het volgende:
watjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |