even volhouden, nog 2 dagen en het is alweer wekend.quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ga weer een dag hetzelfde doen![]()
ongelofelijk koud was het waterquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:19 schreef XL het volgende:
Is het water al warm? Het skimboard topic is alvast open.
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:21 schreef mitt het volgende:
[..]
ongelofelijk koud was het water
pijnlijk koud.
Zeg Brabander, wil jij je mond even houden over zeewater. Daar weten jullie niks van.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:50 schreef Spooky4u het volgende:
watjes
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:43 schreef snellejelle het volgende:
Hola!
even een kort berichtje uit Spanje, tis hier toppiejoppie. Salou zelf is geen kont aan maar ben nu in barcelona en da´s wel hartstikke leuk!
Nou weer snel verder over de Ramblas lopen
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:43 schreef snellejelle het volgende:
Hola!
even een kort berichtje uit Spanje, tis hier toppiejoppie. Salou zelf is geen kont aan maar ben nu in barcelona en da´s wel hartstikke leuk!
Nou weer snel verder over de Ramblas lopen
mooie tijdquote:
ik leef met je mee, slecht bier ....quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef pfaf het volgende:
Pfff, van 9 tot 3 naar hetzelfde schermpje staren en vervolgens zo veel mogelijk goedkoop bier naar binnen werken valt niet mee.
Oh ja, even een hulde aan Bisbee Blue van Calexico. Nummer van de maand!
Hmm, er zit ergens een boodschap verborgen in deze post, maar welke waar?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:53 schreef NedElf het volgende:
...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hmm, er zit ergens een boodschap verborgen in deze post, maar welke?
Hij weet nog niet dat er ondertitels bestaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hmm, er zit ergens een boodschap verborgen in deze post, maar welke?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij weet nog niet dat er ondertitels bestaan.
Centimetertje of 2?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:21 schreef mitt het volgende:
[..]
ongelofelijk koud was het water
pijnlijk koud.
Ik zie nu pas dat je een FLC ikoon hebt. Schmoovequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:31 schreef zjroentje het volgende:
Werd trouwens luidruchtig aangemoedigd tijdens m'n werk. Wel door een kudde schapen, maar goed ....
Hell yeah! Stick 'em up punk!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een FLC ikoon hebt. Schmoove![]()
Huey gezien als host bij Never Mind The Buzzcocks? Lachen!quote:
Dat is toch het Engelse "Dit was het nieuws"? Nog nooit gezien overigens.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Huey gezien als host bij Never Mind The Buzzcocks? Lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |