Is SJ zo'n player danquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
1 ding weet ik zeker, SJ zal geen kansen aan zich voorbij laten gaan
en in een oord als Salou moet je toch wel kunnen scoren lijkt me
geen idee maar dat denk ik dan maarquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is SJ zo'n player dan
Is Salou in deze tijd van het jaar niet meer Rollator-city dan Neukparadijs?
ok.. hmm.. dan heb ik ook niet zo 1,2,3 een tip voor jequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
Ik wou vroeger altijd cameraman of regiesieur worden, daarna wou ik op de radio, maar dan als DJ niet in iets van een journalistieke functie ofzo. Dat was ongeveer tot mijn 14e daarna heb ik echt noooit iets gehad van, ja dat lijkt me leuk of dat wil ik later worden.
je moet de catering in gaan, Milalaa de hapjeskoninginquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok.. hmm.. dan heb ik ook niet zo 1,2,3 een tip voor jeWeet zelf niet eens wat ik moet gaan doen.
![]()
Wordt dan maar wielrenner..
wat kost een geode 2ehands racefiets eigenlijk??quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:19 schreef Remzz het volgende:
Wielrenner..., dan moet ik eerst een leren fatsoenelijk de Holterberg op te gaan![]()
Ik heb hem voor 100 euro gekocht, en volgens een vriend van mij(die hem op marktplaats had gevonden) was het een goede fiets. En idd er is niets mis mee...quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:20 schreef komrad het volgende:
[..]
wat kost een geode 2ehands racefiets eigenlijk??
Ja ik had ook verwacht dat ik meer kwijt zou zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
oh das ook niet veel. Had meer verwacht. Leuk. Ben alleen niet echt goed in het zoeken op de 2e hands markt.
Wielrennenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok.. hmm.. dan heb ik ook niet zo 1,2,3 een tip voor jeWeet zelf niet eens wat ik moet gaan doen.
![]()
Wordt dan maar wielrenner..
quote:
je bent saaiquote:
haha, ik ben er stiekem toch nogquote:
ik ben er nog eventjesquote:
Trustequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je bent saai
Maar ik ben er ook weg van... ik ga lekker![]()
![]()
![]()
Ah, bankmeisje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ben er nog eventjes
Was totaaaal vergeten dat het voetbal was, en ging dan maar even de huldiging kijken![]()
hoi Wombcat![]()
Dan kunnen jullie de hele dag over schaatsen (en Fok!) pratenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:00 schreef MiLalaa het volgende:
als Vulture bij mij komt werken wordt de boel in ieder geval wel wat opgevrolijkt. Er zitten nu bijna alleen maar van die ingekakte huisvrouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |