Whehe.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:13 schreef mitt het volgende:
Het schoolwerk blaast van de tafel af.
Jammer dan
oh, voor basketball was ik altijd een van de eerste.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef mitt het volgende:
Ik zie placebeau altijd voor me als een antisporter. Zo'n iemand die altijd als laatste werd gekozen bij balspelen (sorry zjroentje)
Dan was de M toch een grap?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben wel 'gewoon' 185 lang hoor. Alleen niet zo breed
Jij zit op een Technische Universiteit, daar dragen ze shirts 2 maten te groot. Ik zit op een vrouwenuniversiteit, dus heb een M nodig.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan was de M toch een grap?Ik ben 1.87 maar moet echt wel XL hebben.
![]()
Lame. Totally lame.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef mitt het volgende:
Zo'n iemand die altijd als laatste werd gekozen bij balspelen (sorry zjroentje)
Touchéquote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef XL het volgende:
[..]
Jij zit op een Technische Universiteit, daar dragen ze shirts 2 maten te groot. Ik zit op een vrouwenuniversiteit, dus heb een M nodig.
hoe kom je daar trouwens bij?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef mitt het volgende:
Ik zie placebeau altijd voor me als een antisporter. Zo'n iemand die altijd als laatste werd gekozen bij balspelen (sorry zjroentje)
Helaas had mijn mannelijk oor het niet goed gehoord.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend!
zal wel je naam zijn, of omdat je Belg bentquote:Op maandag 8 mei 2006 15:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
hoe kom je daar trouwens bij?
Bij voetbal was het trouwens idd zo
In de rest van de wereld kan je wel iedereen als laatste kiezenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat is ook geen reden aangezien je in Belgie niet iedereen als laatste kan kiezen![]()
Doe ik het toch goed!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:04 schreef zjroentje het volgende:
Ik vond het ook al logica van groep 3 niveau.
In een wasdroger wil het ook nog wel eens krimpenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:50 schreef XL het volgende:
Het wit is nog aardig wit gebleven, dat valt mee.
Het shirt is mogelijk iets kleiner, maar niet veel.
Nog steeds veel te groot dus. Als het droog is ga ik het passen.
Uiteraard was het shirt een WK-shirt dat je ergens gratis bij krijgt. Omdat het niet eens zo heel lelijk was ging ik proberen het passend te maken. Nu hangt hij te drogen naast mijn Brazilie-shirt.
Damn, ik heb alleen een wasrek en een waslijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:20 schreef Brahimov het volgende:
[..]
In een wasdroger wil het ook nog wel eens krimpen
En hoequote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef XL het volgende:
Niemand wint er van Breda! van Breda! van Bredaaaaaa!![]()
Niet best, maar NAC hoort wel in de Eredivisie natuurlijkquote:
Eindelijk weer eens wat beleving! Nou ja, bij het publiek dan toch....quote:
Vooral daarom hoort NAC in de hoogste afdelingquote:Op maandag 8 mei 2006 22:59 schreef XL het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens wat beleving! Nou ja, bij het publiek dan toch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |