Have I Got News For You is het origineel van Dit Was Het Nieuws. NMTB is een -hilarisch leuke- popquizquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch het Engelse "Dit was het nieuws"? Nog nooit gezien overigens.
Maar alles met Huey erbij is per definitie cool. Hij is de definitie van cool!
Hier gaat ie net weg. Voor het einde van de dag voorzie ik regen.quote:
True FLC style!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:01 schreef Brahimov het volgende:
Huey: If you can't smoke it or light it, forget it
welke cup, FA cup?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:03 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hier gaat ie net weg. Voor het einde van de dag voorzie ik regen.
Maar, eh, de Cup Final dan?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
Hola todos!
Daar ben ik weer
Spanje was best leuk, vanmiddag teruggekomen en direct door naar Paul de Leeuw, mijn vader had als verrassing kaartjes geregeld voor de TV-opname. Was flink haast maar wel erg leuk!
Nu doodmoe, ja het was vroeg vanochtend
thnxquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:00 schreef Remzz het volgende:
Welcome back!
Leuk naar Paul de Leeuw lijkt me lache
thnxquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welcome back
Kom je in beeld bij Paul vanavond of wil je ons dat niet aandoen
Snellejelle is terugquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
Hola todos!
Daar ben ik weer
Spanje was best leuk, vanmiddag teruggekomen en direct door naar Paul de Leeuw, mijn vader had als verrassing kaartjes geregeld voor de TV-opname. Was flink haast maar wel erg leuk!
Ola Senorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
Hola todos!
Daar ben ik weer
waar jullie het wel niet over hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:05 schreef komrad het volgende:
he jelle, even om een vraag van afgelopen week te beantwoorden:
heb je afgelopen week nog een paar vrouwen verleid of niet?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:05 schreef komrad het volgende:
he jelle, even om een vraag van afgelopen week te beantwoorden:
heb je afgelopen week nog een paar vrouwen verleid of niet?
Zegt me genoegquote:Spanje was best leuk
www.cursusfransvoorbeginners.nlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:58 schreef Remzz het volgende:
Mijn zusje doet mee aan z'n uitwisselings project met een gehucht in Frankrijk. Nu is ze 2 maand terug daar een week heen geweest, totaal geen probleem mee(in tegendeel zelfs), maar het gevolg is dat er nu een Frans meisje bij ons op de bank zit dat hier nog een week in huis moet blijven. Het leverd nogal ongemakkelijke situaties op, als wij geen Frans kunnen, zij geen Engels en we allemaal een beetje Duits
Handig, om ergens heen te gaan waar -waarschijnlijk- niemand je verstaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:58 schreef Remzz het volgende:
Mijn zusje doet mee aan z'n uitwisselings project met een gehucht in Frankrijk. Nu is ze 2 maand terug daar een week heen geweest, totaal geen probleem mee(in tegendeel zelfs), maar het gevolg is dat er nu een Frans meisje bij ons op de bank zit dat hier nog een week in huis moet blijven. Het leverd nogal ongemakkelijke situaties op, als wij geen Frans kunnen, zij geen Engels en we allemaal een beetje Duits
Ja iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat een suffe bedoening zeg, een uitwisselingsstudente die geen Engels praat.
Dat valt tegenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
www.cursusfransvoorbeginners.nl
wel balen natuurlijk. fotoik vind franse meisjes lievvvv
klopt. ze kunnen kiezen, engels of duits. er zijn nog steeds minder slimme franse meisjes die duits kiezenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Nou kijk het is van 5 vwo en in Frankrijk schijnt Engels niet verplicht te zijn
Maar het is wel een ongemakkelijk gedoe ja....
Stug vol blijven houden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Remzz het volgende:
Nou kijk het is van 5 vwo en in Frankrijk schijnt Engels niet verplicht te zijn
Ja dat heeft zij dus ook gedaan, ze kan ook veel beter Duits dan Engels.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klopt. ze kunnen kiezen, engels of duits. er zijn nog steeds minder slimme franse meisjes die duits kiezen
ach so, aber du sprechst auch sehr gut deutsch glaube ichquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat heeft zij dus ook gedaan, ze kan ook veel beter Duits dan Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |