Eigen fiets is idd wel zo handigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja goedik fiets al een tijdje met een vriend die nog een fiets heeft. Maar het leek me wel handig een eigen fiets te hebben. En hij rijd heel lekker
Ah, Holterberg?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Remzz het volgende:
Haha dat kan nog wel ff gaan duren, hou het nu nog ff op rondjes door Twente
Goede mountainbikeroutes. ^ O^quote:
Gisteren te horen gekregen dat ik op gesprek mag komen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:45 schreef Spooky4u het volgende:
Hopelijk hoor je snel iets... Ik zit pas 3 weken te wachten op een reactie op een sollicitatie brief van me.
Mijn huidige job bevalt nog goed hoor, maar dat andere klonk net wat beter.
Mooi fietsen daar, zijn er dit voorjaar geweest met de club, trainen. Eén van de beklimmingen van de Holterberg heeft een serieus steil stukjequote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:04 schreef placebeau het volgende:
http://www.zattevrienden.be/melissa_van_oostveldt
![]()
Leuk voor je joh... Veel succes he..... spannend.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gisteren te horen gekregen dat ik op gesprek mag komen...![]()
Dat is vals!quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:04 schreef placebeau het volgende:
http://www.zattevrienden.be/melissa_van_oostveldt
![]()
Ik zit al aan mijn maximum aantal msn-reacties Spooky4u. Anders had ik wel gezegd. Nu mag ik alleen nog maar over indoor-BBQ, koffiequote:Op woensdag 10 mei 2006 10:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Leuk voor je joh... Veel succes he..... spannend.....
dank je Spooky4u
![]()
Blauwe duidt op pfap, zjroentje en de andere mods.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef Spooky4u het volgende:
blauwe kots is ook een leuk onderwerp.... hoe kom je daar nu aan?
Toppie Spookquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Leuk voor je joh... Veel succes he..... spannend.....
dank je Spooky4u
![]()
Dat klinkt goed! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toppie Spook
Ik ben ook een stuk beter geluimd.... de functie waar ik achteraan ben gegaan is inderdaad aan mijn neus voorbijgegaan MAAR..... ze hebben me een soortgelijke administratieve functie aangeboden op een andere afdeling.. dat is niet eens een openstaande vacature dus het zit redelijk snor... al hou ik nog maar even een slag om de arm... Heb zoals het er nu naar uitziet volgende week mijn laatste gesprek bij de bank daarover...
Klinkt goed!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toppie Spook
Ik ben ook een stuk beter geluimd.... de functie waar ik achteraan ben gegaan is inderdaad aan mijn neus voorbijgegaan MAAR..... ze hebben me een soortgelijke administratieve functie aangeboden op een andere afdeling.. dat is niet eens een openstaande vacature dus het zit redelijk snor... al hou ik nog maar even een slag om de arm... Heb zoals het er nu naar uitziet volgende week mijn laatste gesprek bij de bank daarover...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |