abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33117898
Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Iteejer@Fok.nl
    fokmirage@gmail.com

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 15 december 2005 @ 23:02:41 #2
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_33118378
    Ik mis het 'laat-het-boven-aan-de-topic-lijst-bungelen' vinkje maar ik heb er wel een tvp voor in de plaats gevonden
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_33118428
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef livEliveD het volgende:
    Ik mis het 'laat-het-boven-aan-de-topic-lijst-bungelen' vinkje maar ik heb er wel een tvp voor in de plaats gevonden [afbeelding]
    Dank je wel voor de reminder
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_33169485
    stoelpoten van wetenschap kraken een beetje..

Jeroen meloen moet zijn taalgebruik aanpassen wil hij ooit nog een reactie van mij krijgen.
    pi_33189181
    Volgens mij mag rudes topic nu zo langzamerhand wel naar ONZ, want het slaat inmiddels nergens meer op.

En er wordt door verschillende users hier al wel geklaagd dat TRU geen afvalbak moet worden voor Fok! Ik vind dat er over (vrijwel) alles gediscussieerd kan worden, maar hier is geen doorkomen meer aan.
    pi_33189247
    Omdat je mijn theorie niet kunt weerleggen is het duidelijk geen onzin. Iemand anders stelt je overigens dezelfde vraag als ik... Waar is mijn bewering in tegenspraak, hij ziet het ook niet..
    pi_33189286
    Oh my god it's a mirage, I think it's time for:
    S A B O T A G E !!!!
    pi_33189777
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 14:06 schreef Wombcat het volgende:
    Volgens mij mag rudes topic nu zo langzamerhand wel naar ONZ, want het slaat inmiddels nergens meer op.

En er wordt door verschillende users hier al wel geklaagd dat TRU geen afvalbak moet worden voor Fok!
    Of het nou een stelling/theorie/zienswijze is die ik onderschrijf of niet... zolang de stelling serieus bedoeld is is het imo geen "afval".

Ik pleit voor de "natuurlijke selectie" zoals ik eerder omschreef.
    wetenschap kraakt steeds harder..
    quote:
    Ik vind dat er over (vrijwel) alles gediscussieerd kan worden, maar hier is geen doorkomen meer aan.
    Ik zie dat men niet dichter tot elkaar komt...
    maar zeg nou zelf... dat hóeft toch ook niet ?
    Daarnaast is het maar één topic...

Is het redelijk dat verschillende mensen gaan steigeren en aanvragen een topic te sluiten/ schoppen "omdat TS, al dan niet terecht, niet overtuigd kan worden en hardnekkig zijn standpunt verdedigt"?

Hoe moeilijk kan het zijn om níet te reageren in een topic waar je de zin niet (meer) van ziet ?

door Mirage met een inlogprobleempje
    en nog iets
    pi_33190022
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef tempMirage het volgende:

Ik zie dat men niet dichter tot elkaar komt...
    maar zeg nou zelf... dat hóeft toch ook niet ?
    Daarnaast is het maar één topic...
    Klopt, hoeft niet, maar ik vind dat het forum wel een beetje kwaliteit mag hebben. In 9/11 topics komen we meestal ook niet tot een gezamenlijke conclusie, maar wordt er vaak wel prettig gedisscussieerd (soms ook niet). Hier maakt TS joekels van redenatieouten, maar als je het hem uitlegt, reageert hij steevast met "ik begrijp het niet".
    quote:
    Is het redelijk dat verschillende mensen gaan steigeren en aanvragen een topic te sluiten/ schoppen "omdat TS, al dan niet terecht, niet overtuigd kan worden en hardnekkig zijn standpunt verdedigt"?
    Misschien niet, maar als de theorie van TS al herhaalde malen d.m.v. experimenten onderuit is gehaald, heeft het niet zoveel waarde meer.
    quote:
    Hoe moeilijk kan het zijn om níet te reageren in een topic waar je de zin niet (meer) van ziet ?
    Ik vind het nog wel vermakelijk maar meer op zijn plaats in ONZ.

Ik mag toch wel mijn gedachtes meedelen in feedback, daar is dit toch voor?
    pi_33190147
    Lees even goed in het topic, ik sta niet alleen met mijn gedacht..
    pi_33197939
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 14:32 schreef Wombcat het volgende:

Ik mag toch wel mijn gedachtes meedelen in feedback, daar is dit toch voor?
    absoluut !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      zondag 18 december 2005 @ 19:15:41 #12
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33198337
    hoi mirage , bedankt voor de moeite
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_33198462
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
    hoi mirage , bedankt voor de moeite
    jááá !

Sir Winston Churchill
    pi_33198543
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef rudeonline het volgende:
    Lees even goed in het topic, ik sta niet alleen met mijn gedacht..
    Ja, je hebt 3 medestanders gevonden die nog niet meteen doorhadden hoe krom je redenatie is. Daar tegenover staan vele maar dan ook zeer vele users die je op meerdere fora je ideeen volledig onderuit hebben gehaald. Dat jij dit niet wil zien en aanvaarden wil nog neit zeggen dat je theorie niet weerlegt is.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
      zondag 18 december 2005 @ 19:22:28 #15
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33198571
    mirage heeft het weer koud !
      zondag 18 december 2005 @ 19:22:58 #16
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33198590
    * BaajGuardian geeft mirage een kus op de wang , zo .
    pi_33198962
    Sir Winston Churchill
      maandag 19 december 2005 @ 14:37:42 #18
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_33216959
    Hoi!
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat weet ik.
    In WFL idd.
    WFL: 1000 Topics: "Rood is groen"

1000 keer bewezen dat het niet zo is, echt niet al zou God NU uit de hemel neerdalen, of zou er een geesten verschijning komen... ECHT NIET.

Dan maar in TRU proberen ?
    quote:
    Hier inmiddels ook redelijk wat keer, maar geeft het niet kunnen overtuigen van iemand je een vrijbriefje om jezelf te verlagen tot vervelend gedrag ?
    Eeeerm, ik denk als je een poll houdt dat voornamelijk mensen het gedrag van desbetreffende topicstarter irritant vinden.
    quote:
    Wat is de aantrekkingskracht hier ?
    Het eeuwige geëmmer ? Of was het oprecht de bedoeling van de mensen hier om te discussieren over de theorie. Voor geëmmer zit men hier verkeerd, en als het 2e de bedoeling is dan verlaat je het topic toch gewoon als de discussie eindeloos lijkt en je er geen zin meer in hebt ?
    De aantrekkingskracht is dat het hier over WETENSCHAP gaat. Het gaat niet eens meer over de theorie, het gaat over niet kunnen/willen rekenen/inzien en vol blijven houden dat 2 x 2 5 is (ook voor kleinere waarden van 2). Dit is niet meer "outside the box" denken (Wat ik absoluut vind moeten kunnen in dit subforum), dit is gewoon ONZIN.
    quote:
    Mijn advies/tip en eis zijn duidelijk te lezen denk ik.
    wetenschap kraakt steeds harder..
    Feedback 14
    Ik verwacht dat mensen zich daaraan houden.
    [..]

Daar uit :

[q]
    Is het redelijk dat verschillende mensen gaan steigeren en aanvragen een topic te sluiten/ schoppen "omdat TS, al dan niet terecht, niet overtuigd kan worden en hardnekkig zijn standpunt verdedigt"
    Ja, na ZO'N lange tijd van geduld, meedenken, proberen in te zien, voorbeelden geven, vergelijkingen laten zien, weetikveel... JA, na zo lang is het ZEKER redelijk dat mensen beginnen te
    steigeren.

Je bent moeder ?

Kind stoot glas om. Niets aan de hand. Kind stoot 2e keer glas om, niets aan de hand, kind stoot 3e keer glas om. Je laat kind zien wat het gevolg is. Kind stoot voor 4e keer glas om, je laat nog een keer zien wat het gevolg is. Kind stoot voor de 5e keer om, je laat het hem/haar nu zelf opruimen. Kind stoot voor de 6e keer glas om en laat aan broerje/zusje zien dat het best leuk is. 6e keer: standje, 7e keer: NOG een keer uitleg, EN standje.

[...]

1000e keer....

Need I go on ?

Heel veel mensen zijn het nu ECHT zat... En dan kan je wel zeggen "Reageer dan niet" Maar dat is iets anders wanneer je gestudeerd hebt en je ziet dat hier iemand iets aan wetenschap probeert toe te voegen zonder ook maar de axiomen van de wiskunde in de verte te begrijpen.
    quote:
    Daarin verschillen wij dan van mening.
    [..]

[..]
    Fijn, moet kunnen Kan je ook uitleggen waarom, zonder te verzanden in "TRU moet een vrijplaats zijn voor andersdenkenden" ?
    quote:
    erg schattig ( en zelfs een beetje lief) dat jij mij wilt adviseren over mijn modwerk.
    Ook daar is ruimte voor in truth, maar dat zou dan weer beter op zijn plaats zijn in feedback denk je niet ?
    U vraagt, wij draaien
    quote:
    Jullie zijn niet dom... ik ga er vanuit dat jullie begrijpen wat ik van jullie verwacht.
    Jij bent ook niet dom, en ik ga er vanuit dat je ziet wat er nou eigenlijk speelt.
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      maandag 19 december 2005 @ 14:52:20 #19
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33217325
    van mij mag rude gewoon topics openen. Als je het irritant vindt, lees je ze toch gewoon niet?
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
      maandag 19 december 2005 @ 14:56:23 #20
    693 ChOas
    pi_33217419
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef DionysuZ het volgende:
    van mij mag rude gewoon topics openen. Als je het irritant vindt, lees je ze toch gewoon niet?
    Van mij mag het ook.

De discussie die ik voer met Mirage is naar mijn idee meer dat ze mensen op de vingers tikt voor reacties welke niet meer dan normaal zijn na zo'n tijd discussieren.

Daarbuiten, hij ZOU misschien een iets tactvollere topictitel kunnen kiezen wil hij niet gelijk een hoop mensen voor de kop stoten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChOas op 19-12-2005 15:02:01 ]
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      maandag 19 december 2005 @ 15:08:03 #21
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33217596
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef ChOas het volgende:

[..]

Van mij mag het ook.

De discussie die ik voer met Mirage is naar mijn idee meer dat ze mensen op de vingers tikt voor reacties welke niet meer dan normaal zijn na zo'n tijd discussieren.

Daarbuiten, hij ZOU misschien een iets tactvollere topictitel kunnen kiezen wil hij niet gelijk een hoop mensen voor de kop stoten.
    mee eens
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    pi_33218899
    quote:
    [quote]Op maandag 19 december 2005 13:35 schreef Mirage het volgende:
    Sapientiea,
    blijf respectvol aub.
    Geen idee hoe anderen het lezen, maar ik "proef" een denigrerend toontje in de vraag "mag ik vragen welke opleding cq werk je doet" en in je "ik ben een held" post.

Als je post in dit topic doe je dat om de theorie van TS te weerleggen.
    Weerleggen doe je aan de hand van zijn theorie en zijn antwoorden..
    niet door hem als malloot af te schilderen en jezelf hier arrogant neer te zetten.

Lees vooral ook: Feedback 14

Probeer op te letten dat je niet in lullig gedrag vervalt.

Succes !
    Het is echt niet lullig bedoeld tis gewoon een vraag. Als hij in een vakgebied zit waar hij dit soort dingen niet heeft gehad snappen ze misschien waarom hij het niet snapt.[/quote]

oké, begrepen
    quote:
    Aan de andere kant die 'held post' is misschien wel een beetje te ja....zal h'm weg halen.
    dank je wel !
    Sir Winston Churchill
    pi_33218906
    Wat betekent "fka"?
    pi_33219234
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef ChOas het volgende:
    Hoi!
    [..]

Eeeerm, ik denk als je een poll houdt dat voornamelijk mensen het gedrag van desbetreffende topicstarter irritant vinden.
    [..]
    Ik weet niet of het verantwoord is om deze vergelijking te maken, maar als je een poll houdt binnen NWS/POL/WGR b.v. m.b.t. de user Oversight dan zou daar ook uit komen dat mensen het gedrag van betreffende user irritant vinden.
    Persoonlijk vind ik dat geen reden om zijn topics te sluiten, vooral niet omdat wij het genoegen hebben van één topic tegelijk dat loopt.....
    quote:
    Je bent moeder ?

Kind stoot glas om. Niets aan de hand. Kind stoot 2e keer glas om, niets aan de hand, kind stoot 3e keer glas om. Je laat kind zien wat het gevolg is. Kind stoot voor 4e keer glas om, je laat nog een keer zien wat het gevolg is. Kind stoot voor de 5e keer om, je laat het hem/haar nu zelf opruimen. Kind stoot voor de 6e keer glas om en laat aan broerje/zusje zien dat het best leuk is. 6e keer: standje, 7e keer: NOG een keer uitleg, EN standje.

[...]
    Om bij het moeder voorbeeld te blijven...
    Ik zie het anders.. mijn jongste weigert iedere avond (op het moment) zijn groente te eten.
    Ik kan ervoor kiezen om iedere avond de strijd aan te gaan en zo zelf opgenaaid te raken.
    Ik kan er ook voor kiezen om hem lekker in zijn sopje gaar te laten koken en met een glimlach te zeggen "goed lieverd.. wat jij wil" en een kwartier later de toetjes min één op te dienen.
    "ohw, maar jij hebt geen trek".

9 van de 10 keer ( tot nu toe) eet hij als de wiedeweerga alsnog snel zijn groente voor het grootste gedeelte op voordat ik zijn bord ook naar de keuken breng.

Ik vergelijk de 2e aanpak met het "dan niet reageren en mijzelf niet op laten naaien en laten verlagen tot geschreeuw of uitlatingen die eigenlijk niet passend zijn".....
    de aanpak van mijn keuze ( al is dat soms erg moeilijk.... soms wil ik een slagroomspuit pakken.. alle groente erin proppen.. zijn neusje dichtknijpen... en... nou ja.. we dwalen af ).
    quote:
    Fijn, moet kunnen Kan je ook uitleggen waarom, zonder te verzanden in "TRU moet een vrijplaats zijn voor andersdenkenden" ?
    [..]
    euhm..
    ik zal het anders vorm proberen te geven
    WFL en truth hebben raakvlakken vind ik.
    Dit is een theorie, anders dan de wetenschappelijk gesteunde... ik vind dat ook voor dat soort zaken naast WFL hier een plaatsje moet zijn.

Net als dat sommige onderwerpen hier raakvlakken hebben met NWS/POL/C&H...
    die topics mogen wat mij betreft in beide subfora een kans wagen.

Ik heb zeer recent vernomen dat daar in 2002 iemand al een zogenaamde oplossing voor bedacht heeft 3-Dimensionale Hybride Fora
    quote:
    U vraagt, wij draaien
    [..]

Jij bent ook niet dom, en ik ga er vanuit dat je ziet wat er nou eigenlijk speelt.
    Ja, alleen het plaatje is groter dan alleen dit natuurlijk.
    Sir Winston Churchill
    pi_33219244
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:09 schreef Alicey het volgende:
    Wat betekent "fka"?
    fka.. dat weet ik niet zonder context.. waar staat dat ?

Sir Winston Churchill
    pi_33219485
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef Mirage het volgende:

[..]

fka.. dat weet ik niet zonder context.. waar staat dat ?

FAQ topic.
      maandag 19 december 2005 @ 16:42:09 #27
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33219528
    formerly known as?
    pi_33219588
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

FAQ topic.

Ik weet het niet
    Sir Winston Churchill
    pi_33219615
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:42 schreef DionysuZ het volgende:
    formerly known as?
    je hebt gelijk.

kwartjes vallen weer
    Sir Winston Churchill
    pi_33219664
    LOL Zelfs Mirage had een kwartje nodig.

Mkay, weet ik dat ook weer.
    pi_33220091
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
    LOL Zelfs Mirage had een kwartje nodig.

Mkay, weet ik dat ook weer.
    Ja kan je nagaan...
    Stond ik vanmiddag op school, moest ik een lijst samenstellen van bepaalde leerlingen...
    ik kon mij alleen de namen van de moeders voor de geest halen.. ik was spontaan alle kindernamen kwijt ! Die met die staartjes zo... en dat jochie met die stekels... en euh...
    zwangerschapskwaal of tijdelijk geheugenverlies (lange termijn)

Sir Winston Churchill
    pi_33220161
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ja kan je nagaan...
    Stond ik vanmiddag op school, moest ik een lijst samenstellen van bepaalde leerlingen...
    ik kon mij alleen de namen van de moeders voor de geest halen.. ik was spontaan alle kindernamen kwijt ! Die met die staartjes zo... en dat jochie met die stekels... en euh...

Het zou best een zwangerschapskwaal kunnen zijn. Het verandert soms meer dan je logischerwijs zou verwachten.

Hup, in een schrift schrijven die namen en oefenen. Morgen overhoor ik je.
    pi_33236645
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ja kan je nagaan...

Maar B-tje is nog vrij nieuw op die school.. En je was al zwanger (en dus vergeetachtig) toen ie erop kwam. Logisch dus dat je de namen niet weet.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      dinsdag 20 december 2005 @ 13:24:41 #34
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33242928
    hmmm dan ben ik ook zwanger , toch maar even een test halen
    want ik vergeet alles constant
      dinsdag 20 december 2005 @ 13:25:14 #35
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33242942
    verrek...wat zou ik ook alweer halen.....
    pi_33268908
    Sir Winston Churchill
      woensdag 21 december 2005 @ 14:30:41 #37
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33274205
    Mirage , hoe zat het ook al weer ? als je gebanned van truth bent word er dan gecontroleerd of het betreffende persoon daarna gebruik maakt van aliasen om verder te posten ?

bvd
    pi_33274324
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef merlin693 het volgende:
    Mirage , hoe zat het ook al weer ? als je gebanned van truth bent word er dan gecontroleerd of het betreffende persoon daarna gebruik maakt van aliasen om verder te posten ?

bvd
    Er wordt niet "gejaagd" op kloons. (heksenjacht is afgeschaft, persoonlijk pleit ik ervoor om geen nieuwe "jachten" in het leven te roepen)
    Het is wat anders als betreffende persoon ècht al zijn credit verspeeld heeft of als een nieuwe user opvalt door zijn/haar vervelende gedrag. In dat geval wordt er wel even gekeken.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 21 december 2005 @ 14:52:53 #39
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33274954
    waar moet ik U mailen oh oppermoeder
    pi_33275201
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef merlin693 het volgende:
    waar moet ik U mailen oh oppermoeder
    wat dacht je van fokmirage@gmail.com

zie profiel, huisregels en OP feedback
    Sir Winston Churchill
      woensdag 21 december 2005 @ 15:02:03 #41
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33275284
    ah ik had 'm gezien maar dacht dat je een @ fok.nl acount voor moderatie acties had...

genoteerd !
    pi_33303175
    Zeg, wordt het niet eens tijd om die onzin van rudeonline dicht te gooien? Of een schopje naar ONZ te gooien waar het hoort.
    pi_33304449
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef LostFormat het volgende:
    Zeg, wordt het niet eens tijd om die onzin van rudeonline dicht te gooien? Of een schopje naar ONZ te gooien waar het hoort.
    Beste LostFormat,
    ik denk dat je te jong bent om dement te zijn, maar jij (eigenlijk jullie) vallen in de herhaling....

Als jullie nou allemaal jullie adres naar mij mailen krijgen jullie allemaal een memobriefje toegestuurd met mijn antwoord. Niet vergeten op je monitor te plakken !
    Sir Winston Churchill
    pi_33304583
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 12:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

Beste LostFormat,
    ik denk dat je te jong bent om dement te zijn, maar jij (eigenlijk jullie) vallen in de herhaling....

Als jullie nou allemaal jullie adres naar mij mailen krijgen jullie allemaal een memobriefje toegestuurd met mijn antwoord. Niet vergeten op je monitor te plakken !
    Dan snap je ook hoe het voelt om constant dezelfde dingen aan te horen. Ruudje doet dat ook namelijk. Deze post vat goed samen waarom je zoveel geklaag over z'n topic krijgt. En ja, ik weet dat het al eerder gevraagd is maar in plaats van daarop kribbig te reageren kan je dat ook als teken zien dat steeds meer mensen zijn topics irritant, overbodig, niet op z'n plek in tru en bovenal een gebed zonder eind vinden.
    pi_33318548
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dan snap je ook hoe het voelt om constant dezelfde dingen aan te horen. Ruudje doet dat ook namelijk. Deze post vat goed samen waarom je zoveel geklaag over z'n topic krijgt. En ja, ik weet dat het al eerder gevraagd is maar in plaats van daarop kribbig te reageren kan je dat ook als teken zien dat steeds meer mensen zijn topics irritant, overbodig, niet op z'n plek in tru en bovenal een gebed zonder eind vinden.
      donderdag 22 december 2005 @ 20:28:09 #46
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33319501
    zegt meer over de mensen die hem irritant vinden dan over hem of hij nu hardnekkig is terwijl hij ongelijk heeft (of niet) of niet.
    gewoon niet op het topic klikken , S I M P E L
    pi_33334157
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
    zegt meer over de mensen die hem irritant vinden dan over hem of hij nu hardnekkig is terwijl hij ongelijk heeft (of niet) of niet.
    Zie het als een rotte kies waar je toch constant even met je tong overheen glijdt.
    pi_33339327
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
    Wat wel jammer is, is dat Rude het als een bevestiging ziet van zijn eigen genialiteit dat er bepaalde mensen niet meer op hem ingaan. Maar je hebt gelijk, als de moderators vinden dat het topic open mag blijven hier in Tru, dan moeten mensen maar gewoon niet meer reageren. En de overdreven reacties met ziektes ed van bepaalde users vind ik ook erg laag, maar ik heb ze zelf een tijd terug ook gemaakt geloof ik Ikzelf heb er geen problemen mee dat het topic hier open blijft. Die had ik wel in WFL, want dat subforum zie ik toch als een forum waar meer vanuit een wetenschappelijk kader wordt geredeneerd, en Rude zijn ideeen zitten zo tjokvol innerlijke inconsistenties en onlogische stappen, dat je van wetenschap niet kunt spreken. Maar ik vind zijn overpeinzingen soms nog best wel aardig, alleen zijn ze in mijn ogen ook binnen een halve minuut te weerleggen.
    pi_33348382
    Leuk dat je het toch blijft volgen... ( zou doffy dat ook doen????)
    pi_33348569
    Ik neem zo nu en dan een kijkje in het topic. Of Doffy dat ook doet weet ik niet.
    pi_33361441
    Vieske is niet mijn kloon
    pi_33361534
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 01:32 schreef Xebrozius het volgende:
    Vieske is niet mijn kloon
    en ik niet die van Oversight
    Sir Winston Churchill
    pi_33363228
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef Haushofer het volgende:
    Maar ik vind zijn overpeinzingen soms nog best wel aardig, alleen zijn ze in mijn ogen ook binnen een halve minuut te weerleggen.
    Yep, en daarom mogen ze blijven, vooralsnog. Maar weerleg ze dan ook, en op zo'n manier dat rude kan overtuigen. Jullie weerleggen het vanuit jullie perceptie, hij heeft duidelijk een andere perceptie.
    Naar zijn idee zitten daar geen inconsistenties in. Treedt eens uit de loopgraaf van je eigen overtuiging en theoretisch kader, verplaats je in zijn denkwereld, en ga van daaruit zijn ongelijk benaderen en aantonen.
    Dán communiceer je werkelijk, want tot op heden komen jullie weinig verder dan het elkaar toeroepen van elkaars onverenigbare waarheden. Zoiets mag in WFL dan common practice zijn, gezien de rationele consensus die je daar mag verwachten, maar hier in truth is zo dat júist die paradigma-overschrijdende verkenningen in andermans alternatieve zienswijzen het bestaansrecht van dit forum uitmaken.
      zaterdag 24 december 2005 @ 04:53:20 #54
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33363807
    Dit getuigt van weinig respect voor al diegenen die zich wél in rudes denkwijze hebben proberen in te leven en van daaruit hebben geredeneerd. En dat zijn er echt al heel veel geweest, Haushofer zelf ook nog als ik me niet vergis. Rude heeft dan ook een hele topicgeschiedenis achter zich
    pi_33364817
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 04:53 schreef DionysuZ het volgende:
    Dit getuigt van weinig respect voor al diegenen die zich wél in rudes denkwijze hebben proberen in te leven en van daaruit hebben geredeneerd. En dat zijn er echt al heel veel geweest, Haushofer zelf ook nog als ik me niet vergis. Rude heeft dan ook een hele topicgeschiedenis achter zich
    Nee, was niet respectloos bedoeld. Zeker hebben velen echt hun best gedaan, maar kennelijk zonder resultaat. De topicgeschiedenis van Rude ken ik maar al te goed.
    Maar nog altijd te ontoegankelijk, te moeilijk, te specialistisch. Geen aanval op degenen die hier al enorm veel tijd in gestoken hebben hoor

Een voorbeeldje: http://www.cyto.purdue.edu/hmarchiv/2002/0217.htm Gaat over een vraagstuk betreffende DNA onderzoek, over het kunnen 'merken' van een bepaald onderdeel daarvan (een proteïne) op een bepaalde plek. Dat wil men doen door het een 'kleurtje' te geven, maar die techniek werkt niet goed, soms valt dat kleurtje weg. Dat zou kunnen komen door een bepaald gedrag van licht, zoals dat omschreven is in de wet van Lambert-Behr, welke de relatie tussen absorbtie en transmissie van licht in de zg Lambert-Behr equation beschrijft.
    Best wel ingewikkeld en ontoegankelijk zo he?

Kun je ook anders bekijken: kijk eens naar wie Lambert en Behr waren. En dat waren twee mannen die zich een paar eeuwen geleden afvroegen hoe dat nou zat met licht en met kleurtjes. Ze hadden een kaarsje, en stukjes gekleurd glas van een gebroken kerkraam. Daarmee gingen ze aan de gang, daarmee bouwden ze hun inzichten. Ik heb ooit aan ongeschoolden, psychiatrische patienten met de nodige stormen en stemmen in hun kop, moeten uitleggen hoe spectrofotometrisch onderzoek werkte, hoe ze de absorbtie-curves die dat apparaat produceerde moesten interpreteren. Als ik anakwam met hoogdravende terminologien en theorien kon ik het gefluister van hun 'inner demons' niet overstemmen. Mijn pa adviseerde me toen om de specialistische technische beschrijvingen te vergeten, en uit de gaan van de basis: de kaarsjes en de gekleurde stukjes glas. Back to basics, terug naar de eenvoud en de kern.

En dat werkte. Dát sloeg aan, dat gaf contact met een basale realiteit. 'Als je iets echt begrijpt, kun je het ook aan de melkboer uitleggen' was zijn favoriete uitspraak. Hij was biochemicus en neuroloog, en kon het inderdaad uitstekend vinden met onze melkboer, aan wie hij de meest ingewikkelde dingen kon uitleggen op een niveau dat zelfs een kind zou kunnen volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door iteejer op 24-12-2005 10:18:31 ]
    pi_33366153
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 10:11 schreef iteejer het volgende:

[..]
    En dat werkte. Dát sloeg aan, dat gaf contact met een basale realiteit. 'Als je iets echt begrijpt, kun je het ook aan de melkboer uitleggen' was zijn favoriete uitspraak. Hij was biochemicus en neuroloog, en kon het inderdaad uitstekend vinden met onze melkboer, aan wie hij de meest ingewikkelde dingen kon uitleggen op een niveau dat zelfs een kind zou kunnen volgen.
    Het is Rudeonline op alle mogelijke manieren uitgelegd: met wiskunde, zonder wiskunde, en zelfs in klare Jip en Janneke taal, maar hij wil het niet begrijpen. Er is een grens aan didactiek, en dat weet jij net zo goed als ik. Rudeonline wil het gewoon niet begrijpen, want ik denk zelf dat dat voor hem een grote klap zou zijn; al die jaren zouden dan vrij zinloos zijn geweest. Natuurlijk moet je proberen om mensen het zo toegankelijk mogen uit te leggen, maar hoe toegankelijk wil je het hebben?

En die loopgraaf, daar weet ik persoonlijk prima uit te klimmen. Maar geef me dan een goede reden waarom. JIj wilt toch ook een goede reden hebben als je opeens je hele denkwereld op de kop moet zetten? Die reden wordt niet gegeven; die is strikt persoonlijk. Intuitie en onbegrip van datgene wat hij wil weerleggen. En daar kun je weinig mee.
    pi_33372993
    Onlangs liep ik nog over de eeuwige jachtvelden te Verdun en zag al die stumperds in de loopgraven zitten.

Smekend vroeg mij er een: aub iemand vertel eens, is het vrij zinloos wat wij aan het doen zijn?

Nee hoor zei ik vrolijk want zinvol en zinloos zijn uiteindelijk het zelfde.

Ik zag een kleine geruststellende blik op deze voor eeuwig in de loopgraven zittende soldaten.
      zaterdag 24 december 2005 @ 17:14:00 #59
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33374212
    joh kom op man, ik kan ook met een idiote stelling komen als dat marsmannetjes op de donkere kant van de maan wonen, dan krijg ik ook medestanders, je zult zelfs verbaasd zijn hoeveel het er dan zijn.
    pi_33374369
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 17:14 schreef DionysuZ het volgende:
    joh kom op man, ik kan ook met een idiote stelling komen als dat marsmannetjes op de donkere kant van de maan wonen, dan krijg ik ook medestanders, je zult zelfs verbaasd zijn hoeveel het er dan zijn.
    Begin maar met een theorie, kijken hoeveel users je er geiriteerd mee krijgt en hoeveel er zeggen d'r zit best wat in..

Maar wat ziet hij wat jij niet ziet?
      zaterdag 24 december 2005 @ 17:25:45 #61
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33374548
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 17:19 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Begin maar met een theorie, kijken hoeveel users je er geiriteerd mee krijgt en hoeveel er zeggen d'r zit best wat in..

Maar wat ziet hij wat jij niet ziet?
    hoe moet ik nou weten wat hij anders ziet? En hoe moet ik weten of hij het niet ook fout ziet?
    pi_33375009
    DionysuZ: Daar is het forum toch voor?

Tuinhek: plaats je nutteloze one liners dan aub hier en verziek mijn topic niet..
      zaterdag 24 december 2005 @ 17:52:55 #63
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_33375336
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef rudeonline het volgende:
    DionysuZ: Daar is het forum toch voor?

Tuinhek: plaats je nutteloze one liners dan aub hier en verziek mijn topic niet..
    Die zijn echt niet nutteloos.
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
    pi_33376868
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 17:08 schreef rudeonline het volgende:
    snelheid van licht berekenen..3

Wat ziet deze user wel wat anderen niet zien... Haus???
    Beste Rudeonline, als jij denkt dat je meer gelijk hebt omdat er 1 willekeurige user zegt dat " er iets in zit", zonder daar in detail op in te gaan, dan kom je op mij lichtelijk wanhopig over. Ik weet niet wat die user ziet wat anderen niet zien, kan me ook geen kont schelen eigenlijk, want die discussie hier nu in Tru is ook al anderhalf jaar in WFL gedaan en daar heb ik zelf meer dan genoeg tijd in gestoken. Dat ga ik echt niet allemaal herhalen, en ik ga ook zeker niet meer in op al die onzin van jou. Je vond het immers zelf zo lachwekkend dat ik elke keer weer serieus op je in ging.
    pi_33376951
    Leuk dat je er bent... ik wacht ook op zijn reactie. En mij kan het wel een kont schelen omdat ik wel verder probeer te denken en jij niet.

( schopje naar WFL..? ) of is dit nog steeds geen wetenschap?
    pi_33377332
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef rudeonline het volgende:
    Leuk dat je er bent... ik wacht ook op zijn reactie. En mij kan het wel een kont schelen omdat ik wel verder probeer te denken en jij niet.

( schopje naar WFL..? ) of is dit nog steeds geen wetenschap?
    Nee, dit is nog steeds geen wetenschap. Het is nog steeds grote flauwekul, en dat komt nog steeds omdat je een heel groot gebrek hebt aan kennis van datgene wat je tegenspreekt. Net als een jaar geleden. Het is dus niks opgeschoten. En dat spijt me heel erg om te zeggen.

En ik vind het ook erg jammer dat je nog steeds denkt dat als iemand iets meer van een onderwerp weet dan jij, dat je dat vertaalt met " Rudeonline denkt verder en de rest niet". Maar die stond al op je lijst van drogredenen, dus da's ook niks nieuws.
    pi_33377395
    Blijf dan lekker weg als het je toch niet intereseert... en het is overigens wel opgeschoten.
    pi_33377617
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 10:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Nee, was niet respectloos bedoeld. Zeker hebben velen echt hun best gedaan, maar kennelijk zonder resultaat. De topicgeschiedenis van Rude ken ik maar al te goed.
    Maar nog altijd te ontoegankelijk, te moeilijk, te specialistisch. Geen aanval op degenen die hier al enorm veel tijd in gestoken hebben hoor
    Met alle respect, en ik kan me meestal in jouw posts wel goed vinden, maar dit is echt hele grote onzin. Als jij durft te beweren dat de uiteenzettingen de afgelopen anderhalf jaar " te ontoegankelijk, te moeilijk, te specialistisch" zijn, dan heb je niet alle topics gelezen. Het is zo toegankelijk gemaakt als maar mogelijk was, door een groot aantal users, en daar had onze Rude totaal geen boodschap aan. Hij heeft het amper doorgelezen, want zijn eigen drammerij stond constant voorop, en alle pogingen werd afgewimpeld met posts tjokvol tegenspraken. En het spijt me dan heel erg om een dergelijke post van jou te moeten lezen. Natuurlijk, hier is het iets hipper om " buiten je eigen denkwereld te stappen", en " open te staan voor nieuwe ideeen", en dat kan ik zelf prima waarderen, maar er zijn grenzen.

Ik vind het prima dat jullie hem hier laten posten in Tru ( dat had ik ook al eerder gezegd ), er zijn nog steeds mensen die het interessant vinden en het maakt kennelijk ook een belangrijk deel van zijn eigen leven uit en dat wil je iemand niet afnemen. Maar kom asjeblieft niet met dit soort posts aan, want daarmee kun je mij niet wijsmaken dat je alle topics gevolgd hebt. Daarbij geef je lichtelijk de indruk alsof Rudeonline als een psyschiatrische patient moet worden benaderd. Rudeonline is in mijn ogen niet achterlijk, hij is gewoon laks en koppig en heeft een bord voor zijn kop. Tja, en dit subforum is dan het forum om dat te vertalen in " vernieuwend zijn".
    pi_33378040
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 19:05 schreef rudeonline het volgende:
    Blijf dan lekker weg als het je toch niet intereseert... en het is overigens wel opgeschoten.
    Doe ik toch?
      zondag 25 december 2005 @ 07:35:43 #70
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_33389676
    quote:
    Steeds als je vroeg in de ochtend post, kenmerken je teksten zich door een zekere geexalteerdheid, hetgeen de leesbaarheid niet ten goede komt, zodat velen misschien niet de moeite zullen nemen om het daadwerkelijk te lezen.
    Ik wil maar zeggen, hou de leesbaarheid van je schrijfsels in de gaten, probeer iets meer de kant van hedendaags nederlands op te gaan ipv de kant van de taal van 18e eeuwse kerkelijke decreten.
    Iedereen voelt zich hier het beste als hij zichzelf kan zijn (ook zijn eigen taal te schrijven)iteejer..ik heb jou ook wel eens aangsproken op je "schrijfgedrag". Misschien kun je in bepaalde stukken beter altijd om verduidelijking vragen? Maarja het was een tip wat opzich wel jammer is..mensen kenmerken zich immers door hun schrijfgedrag. Anders kun je van iedereen wel een standaard "ik kan goed schrijven user" maken..
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_33424985
    quote:
    Op zondag 25 december 2005 07:35 schreef displission het volgende:
    Iedereen voelt zich hier het beste als hij zichzelf kan zijn (ook zijn eigen taal te schrijven)iteejer..ik heb jou ook wel eens aangsproken op je "schrijfgedrag". Misschien kun je in bepaalde stukken beter altijd om verduidelijking vragen? Maarja het was een tip wat opzich wel jammer is..mensen kenmerken zich immers door hun schrijfgedrag. Anders kun je van iedereen wel een standaard "ik kan goed schrijven user" maken..
    oh ja, en iedereen heeft die vrijheid ook. maar in dit geval overheerst de manier van schrijven dermate de inhoud, dat die inhoud verloren gaat. en dat is zonde, niet de bedoeling van een forum
      dinsdag 27 december 2005 @ 06:21:32 #72
    91333 displission
    pi_33431633
    ok ik vat hem..:) maar waarom moet dat topic van die disney films dan op slot? Ik vind daar wel interessante achtergrond informatie in zitten..ok misschien ging ik iets te ver met de illuminatie..ok misschien weet je al beter als ik waar dit soort topics naar leidden iteejer maar daar schijnt volgens vele verhalen een hele conspiracy achter te zitten..als iteejer..en ik zeg als..als er een macht bezig is die wij niet zien zoals die misschien wel in die tekenfilms van Disney dan hebben mensen toch recht op de waarheid..waarom niet vooraf discussieren over het in juist zo'n topic..ik was wel benieuwd naar serieuze reacties in dat topic.
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_33432730
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 06:21 schreef displission het volgende:
    ok ik vat hem..:) maar waarom moet dat topic van die disney films dan op slot? Ik vind daar wel interessante achtergrond informatie in zitten..ok misschien ging ik iets te ver met de illuminatie..ok misschien weet je al beter als ik waar dit soort topics naar leidden iteejer maar daar schijnt volgens vele verhalen een hele conspiracy achter te zitten..als iteejer..en ik zeg als..als er een macht bezig is die wij niet zien zoals die misschien wel in die tekenfilms van Disney dan hebben mensen toch recht op de waarheid..waarom niet vooraf discussieren over het in juist zo'n topic..ik was wel benieuwd naar serieuze reacties in dat topic.
    Brei een duidelijke OP in elkaar (insteken, overslaan, doorhalen, af laten gaan) over de manier waarop de één of andere macht volgens jouw de mensen op bepaalde toekomstige zaken voorbereidt. Waarom, hoe dat volgens jou in z'n werk gaat etc....

Ik begrijp wel waar je naartoe wil, maar de OP van betreffende topic was één groot vraagteken.
    "Er is een tekenfilm, dat niet over een kinderonderwerp gaat.
    Waar slaat dat op
    . " Was het in het kort.

Daar kan je niet veel mee, het geeft ook niet weer waarover men wil discussieren of wat de link naar truth is. Het was meer een C-L recensie. (nofi)
    Sir Winston Churchill
      dinsdag 27 december 2005 @ 16:38:27 #74
    91333 displission
    pi_33443160
    Nou kijk Mirage iets verder in het topic kwamen er duidelijke verklaringen naar voren..niet om jullie dwars te zitten, maar ik denk dat heel veel mensen er wat mee kunnen. En niet zozeer dat het gelijk om UFO's of illuminatie moet gaan maar ergens op deze wereld zal er toch wel een fokker het ultieme bewijs hebben verzameld..als er bewijs over UFO's is of de Illuminatie dan wil ik het graag zien..want we willen het allemaal zo graag geloven toch? Het viel mijzelf ook al op dat een hele hoop disney films inderdaad ongecensureerde versies zijn van een verhaal wat veel verder gaat voordat de films er waren..namelijk een wereld met onzettend veel fantasie. Ik denk dan eerder aan magie en illuminatie..namelijk dat illuminatie mensen magie in handen hebben..door het op deze manier te blokeren en er mee te spelen..wat als er een sluier verdwijnt wanneer alle macht wegvalt..

Maar dat gaat even niet over de openningspost..weet je hoe ik truth zie..als een clan waarvan heel veel begrijpen hoe topics in elkaar steken, maar volgens de regels moet het eigenlijk net iets anders..want de openingspost moet goed zijn..als er een twijvel geval is dan vind ik het op slot zetten van dat topic eerlijk gezegd..en dat wilde ik even zeggen..:) nohf

Maar ik ga me er niet meer druk over maken..
    pi_33470522
    Hoe denk je er inmiddels over, disp? Als jij er echt iets mee denkt te kunnen wil hem best weer terugzetten, na verwijdering van de bagger. Maar dan verwacht ik wel van je dat je dat topic 'adopteert', in die zin dat je er zelf een duidelijker dan tot nu toe aanwezige uitleg in geeft, en de eventuele reacties beantwoordt.
      woensdag 28 december 2005 @ 16:33:41 #76
    91333 displission
    pi_33473942
    Zelf zou ik wel kunnen discussieren over het onderwerp, maar een goede openingspost op dit gebied zou voor mij ook een zware opgave zijn..het leek mij gewoon even leuk om te filosoferen over dat onderwerp..vandaar..misschien dat er iemand hier is en zich wil aanmelden om de OP van dat artikel te "verbeteren" cq te "herschrijven" maar ik ben niet degene daarvoor, kennis op dit gebied houd me tegen..
    pi_33474588
    quote:
    Op woensdag 28 december 2005 16:33 schreef displission het volgende:
    Zelf zou ik wel kunnen discussieren over het onderwerp, maar een goede openingspost op dit gebied zou voor mij ook een zware opgave zijn..het leek mij gewoon even leuk om te filosoferen over dat onderwerp..vandaar..misschien dat er iemand hier is en zich wil aanmelden om de OP van dat artikel te "verbeteren" cq te "herschrijven" maar ik ben niet degene daarvoor, kennis op dit gebied houd me tegen..
    Nee, een OP hoef je niet te herschrijven, maar geef gewoon je mening, zo ongeveer zoals je dat hierboven deed. Ik zal hem weer openen, maar als het weer een baggerzooi wordt gaat ie weer de kelder in
      woensdag 28 december 2005 @ 17:19:05 #78
    91333 displission
    pi_33475330
    ok bedankt iteejer ik zal mijn best doen er iest leuks van te maken
    pi_33476070
    wat voer
    Sir Winston Churchill
      woensdag 28 december 2005 @ 18:32:33 #80
    91333 displission
    pi_33477161
    Mirage wat vind je van de links die ik gaf..die laatste site is aardig actueel..alleen voor de helft engels..

in het egypte topic?
      donderdag 29 december 2005 @ 08:45:53 #81
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_33496344
    Geestesfoto's afgezien van een tikkie bagger is de OP een herschreven stuk interview met Robert ten Broeke. Zie bv hier
    "Entiteit op film"
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_33535987
    Hallo, kunnen jullie eens de posts van Pikki bekijken in het volgende topic: Het medium Robbert van den Broeke (deel 10)

Naast dat deze posts kant noch wal raken verstoort hij/zij de discussie nogal.

Groetjes,

KV.
    JJ72 - Heat
    pi_33537902
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 12:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
    Hallo, kunnen jullie eens de posts van Pikki bekijken in het volgende topic: Het medium Robbert van den Broeke (deel 10)

Groetjes,

KV.
    Gezien !

Dank je wel
    (ben met deze dagen wat verminderd aanwezig dus dit soort tips zijn welkom )
    Sir Winston Churchill
    pi_33537998
    Bedankt Mirage.
    JJ72 - Heat
    pi_33538050
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 08:45 schreef livEliveD het volgende:
    Geestesfoto's afgezien van een tikkie bagger is de OP een herschreven stuk interview met Robert ten Broeke. Zie bv hier
    "Entiteit op film"
    Geestesfoto's

Sir Winston Churchill
      vrijdag 30 december 2005 @ 14:02:03 #86
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_33538966
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef Mirage het volgende:
    Geestesfoto's

Trouwens, beste wensen allemaal
      vrijdag 30 december 2005 @ 15:30:07 #87
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_33542439
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 12:47 schreef KoudeVrouw het volgende:

Groetjes,

KV.
    Sorry, maar ik vind dat Pikki net zo goed zijn kijk mag geven, ook al onderbouwt hij zijn posts misschien niet op een manier zoals veel kritische lezers zouden willen.

Als het om het verstoren van de discussie gaat, dan denk ik dat sommige zgn sceptici zich daar meer schuldig aan maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marietje_34 op 30-12-2005 15:36:07 ]
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
      vrijdag 30 december 2005 @ 16:08:53 #88
    91333 displission
    pi_33543758
    Als je ze snel wilt bereiken moet je mailen tegenwoordig toch?
    pi_33544817
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef displission het volgende:
    Als je ze snel wilt bereiken moet je mailen tegenwoordig toch?
    mailen, feedback posten... postduifje sturen.. (stuur hem maar naar daar waar de zaadjes op het balkon liggen)...rooksignalen werken vandaag wat minder door het beperkte zicht ivm de sneeuwval.... ik denk dat dit het wel was idd...

magertjes
    Sir Winston Churchill
    pi_33548126
    Hoever gaat de grens van ons bewsutzijn

Kan TS de TT misschien wijzigen.
    Knipper elke keer met mijn ogen en denk dat het aan mij ligt.

Dank
    A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
      vrijdag 30 december 2005 @ 18:07:40 #91
    91333 displission
    pi_33548351
    Miarge wil je even de tt veranderen en eventueel de offtopic klets uit het topic halen bvd..
    ik zie dat ik het prongeluk verkeerd geschreven hebt..
    pi_33548405
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 18:07 schreef displission het volgende:
    Miarge wil je even de tt veranderen en eventueel de offtopic klets uit het topic halen bvd..
    TT heb ik voor je aangepast.

Het ontbaggeren is iets ter beoordeling van Mirage / iteejer.
      vrijdag 30 december 2005 @ 18:39:36 #93
    91333 displission
    pi_33549662
    Volgens mij is mij pass gehacked..schijnt dat sommige woorden er anders uitkomen dan dat ik bedoel..
    pi_33552333
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 18:07 schreef displission het volgende:
    de eerste paar posts had ik al gedelete.
    dat wat erna kwam is al afgesloten en zoals het nu loopt vind ik het eigenlijk prima
    ikzelf moet even goed nadenken over of ik een reactie kan formuleren.
    Het is wel diep hoor

Fijn dat de tt al veranderd is, dank je wel Alicey.
    Sir Winston Churchill
    pi_33552357
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef displission het volgende:
    Volgens mij is mij pass gehacked..schijnt dat sommige woorden er anders uitkomen dan dat ik bedoel..
    ik denk dat het vermoeidheid, te snel zijn... een vervelend toetsenbord oid is
    Sir Winston Churchill
    pi_33572747
    Hallo

Bij deze wens ik jullie allemaal een fijne dag en een spetterend uiteinde !
    Moge 2006 voor jullie allemaal iets fijns brengen

Sir Winston Churchill
    pi_33572790
    quote:
    Op zaterdag 31 december 2005 11:02 schreef Mirage het volgende:
    Hallo

Bij deze wens ik jullie allemaal een fijne dag en een spetterend uiteinde !
    Moge 2006 voor jullie allemaal iets fijns brengen

[afbeelding]
    Zelfde. En pas op met de vingertjes. (http://forum.fok.nl/topic/797651)
    pi_33594406
    HEY YOU... Truthers.!!!!! heppie nieuwjier!!
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 1 januari 2006 @ 00:35:27 #99
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_33594414
    Hetzelfde nokwanda!

En alle anderen natuurlijk ook een geweldig 2006!
    pi_33594685
    Ook van Electro-worm...... moest ik doorgeven
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 1 januari 2006 @ 00:57:29 #101
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_33594724
    Oh do emaar terug ook dan
      zondag 1 januari 2006 @ 02:03:45 #102
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33595565
    hey nokwanda waarom moet ik door jouw post aan ABBA denken

gelukig nieuwjaar allemaal
      zondag 1 januari 2006 @ 04:36:25 #103
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33596716
    @ mirage...sorry maar ging ff niet anders...delete die hele pagina ! (zou ik doen )
      zondag 1 januari 2006 @ 05:33:05 #104
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33597054
    pagina's..sorry mirage
      zondag 1 januari 2006 @ 06:03:39 #105
    84524 Morwen
    I got life
    pi_33597160
    quote:
    Op zondag 1 januari 2006 05:33 schreef merlin693 het volgende:
    pagina's..sorry mirage
    En anders hou je nu ook even op in het Robbert topic Kat op het spek enzo

Goed nieuwjaar trouwens iedereen Enne, niet over het ijs
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
    pi_33597164
    quote:
    Op zondag 1 januari 2006 06:03 schreef Morwen het volgende:

[..]

En anders hou je nu ook even op in het Robbert topic Kat op het spek enzo

Goed nieuwjaar trouwens iedereen Enne, niet over het ijs
    Do what you love, love what you do!
      zondag 1 januari 2006 @ 06:19:05 #107
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33597210
    doe ik morwen...gelukjkig naar de rest enzo !
    pi_33597850
    Gelukkig Nieuwjaar! XXX

Dringende Nieuwjaarsschoonmaak nodig in het Robbert van den Broeke item.

edit: bedankt!

[ Bericht 24% gewijzigd door Stenny op 01-01-2006 11:25:15 ]
    pi_33598134
    Alle truthers ook namens Mirage een heeel geweldig 2006 toegewenst
    pi_33598141
    quote:
    Op zondag 1 januari 2006 05:35 schreef Morwen het volgende:
    Ik post niet dikwijls meer in Truth omdat ik er bepaalde denkbeelden op na houdt die vrij strict zijn en das misschien ook niet goed. Maar goed, zo denk ik, zo voel ik het.....en zo afentoe blaat ik dat er weer eens uit
    Iets waar wij iets aan kunnen doen...?
      zondag 1 januari 2006 @ 12:25:19 #111
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_33598739
    Ook namens mij iedereen een heel goed 2006 toegewenst
    pi_33599451
    quote:
    Op zondag 1 januari 2006 02:03 schreef merlin693 het volgende:
    hey nokwanda waarom moet ik door jouw post aan ABBA denken

gelukig nieuwjaar allemaal
    Geen flauw idee. Maar nu moet ik ook aan ABBA denken... dank je hartelijk
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 1 januari 2006 @ 22:35:50 #113
    84524 Morwen
    I got life
    pi_33612116
    quote:
    Op zondag 1 januari 2006 11:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

Iets waar wij iets aan kunnen doen...?
    Het ligt niet aan jullie, hoor, ik vind de mensen in Truth leuk en ruimdenkend

Maar ik heb wel vaker perioden dat ik vast loop in mijn gedachten en er niks nieuws uit de bovenkamer wil komen. En om nou steeds hetzelfde te posten is ook weer zoiets Vandaar dus....maar ik lees met veel plezier mee hoor
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
      maandag 2 januari 2006 @ 03:27:23 #114
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33617605
      dinsdag 3 januari 2006 @ 03:32:59 #115
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33649599
    ABBA doet mij aan happy new year denken...ik magh het nog zeggen he !
      dinsdag 3 januari 2006 @ 18:06:35 #116
    137525 pikki
    pok! pok !
    pi_33666705
    En mogen wij nog véél aliens zien op de fotootjes van Robbert ......
    When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
      donderdag 5 januari 2006 @ 16:15:02 #117
    91333 displission
    pi_33732647
    Ik ga hier geen apart topic voor openen, ik zal het linkje ook even in het multimedia topic plaatsen maar op 2 januari heb ik tijdens een paddo trip het een en ander gefilmd. Het filmpje heet Connection en is zo speciaal voor truth geschikt omdat het weer twee delen van mijn leven beschrijft..feit blijft dat ik graag trip, tijd achter de computer spendeer en connecties maak met allerlei zaken in mijn leven..het filmpje: Connection, the movie.

Hij is 267mb groot en 240x180 was het toch? Het duurt ongeveer 15 minuten..Ik hoor graag wat jij er van vind..

ps het is een quicktime bestand
    pi_33733329
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef displission het volgende:
    Ik ga hier geen apart topic voor openen, ik zal het linkje ook even in het multimedia topic plaatsen maar op 2 januari heb ik tijdens een paddo trip het een en ander gefilmd. Het filmpje heet Connection en is zo speciaal voor truth geschikt omdat het weer twee delen van mijn leven beschrijft..feit blijft dat ik graag trip, tijd achter de computer spendeer en connecties maak met allerlei zaken in mijn leven..het filmpje: Connection, the movie.

Hij is 267mb groot en 240x180 was het toch? Het duurt ongeveer 15 minuten..Ik hoor graag wat jij er van vind..

ps het is een quicktime bestand
    Je nieuwe avatar lijkt erg veel op die van Merlin693
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      donderdag 5 januari 2006 @ 16:31:50 #119
    91333 displission
    pi_33733355
    en wat wil je daarmee zeggen? ???
    pi_33733378
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef displission het volgende:
    en wat wil je daarmee zeggen? ???
    Dat ik in verwarring was
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      donderdag 5 januari 2006 @ 16:34:09 #121
    91333 displission
    pi_33733467
    er is toch een wezenlijk verschil, maar dat terzijde, zou je feedback willen geven over de film nokwanda?
    pi_33733619
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 16:34 schreef displission het volgende:
    er is toch een wezenlijk verschil, maar dat terzijde, zou je feedback willen geven over de film nokwanda?
    Hij is aan het downloaden zodat ik dat kan doen. Maar mijn comp is een tikkie langzaam. Hoop dat het lukt.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_33733952
    Christus te paard, 270 mb.
      donderdag 5 januari 2006 @ 16:55:04 #124
    91333 displission
    pi_33734299
    met een 300 kb per seconde duurt het volgens mij een klein half uurtje volgens mij..toch? Je moet eens weten hoeveel tijd ik ben bezig geweest..steeds 2 uur wachten. Als je tips heb hoe ik het beste kan renderen graag. Maar dit was volgens mij het beste wat ik kon doen zonder te weinig beeldverlies.
    pi_33734452
    Hij was lekker rap binnen met 700 kb/s. Wel een tof filmpje. Zie niet echt de connectie met TRU maargoed, drugs filmpjes zijn altijd leuk.
      donderdag 5 januari 2006 @ 17:05:44 #126
    91333 displission
    pi_33734722
    Ik denk dat drugs wel degelijk met de waarheid te maken hebben..niet dat ik zoveel zag tijdens die trip op 2 januari, maar ik heb wel dingen meegemaakt met paddo's en vandaar ook de eerste insteek, alles eruit kotsen..dat was een bad trip..toen ging ik werkelijk dood..misschien wel een hele uit de hand gelopen paniekaanval, maar dit was mijn redding.

Verder vind ik dat sommige drugs waaronder halucinerende middelen gebruikt kunnen worden om visioenen te zien, bij een leuke dosis..ze kunnen ook een enorme impact hebben op jouw simpele leventje..zo is de waarheid
    pi_33734886
    Ik trip zelf ook regelmatig. Maar als nuchtere Hollander ( ) vind ik dat het ongetwijfeld heel veel bij mensen losmaakt maar ik blijf in m'n achterhoofd houden dat dit alles door chemie in m'n hersenen komt. Grotere verbanden, doorgetripte waarheden e.d. vind ik leuk om me mee bezig te houden als ik aan het trippen ben maar het beinvloedt m'n nuchtere leven zeer weinig tot niets.

Edit: deze discussie is hier: (SC) Truth Ouwehoer (&soms serieus) #43 meer op z'n plek overigens.
    pi_33747131
    Displission, Je vroeg mijn mening.
    Ik ben bang dat ik net even iets te aards ben om er iets in te zien. Ik mis de clue, zo die er al is, volledig.
    Heb zelf ook absoluut niks met drugs. Was dat nou een kotsscene? Daar leek het op. Behoorlijk ranzig.

Om maar es even iemand te citeren.... zo vaag dat het bijna transparant is.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 6 januari 2006 @ 16:04:39 #129
    91333 displission
    pi_33769055
    quote:
    Als jij voor een laatste maal paddo's wil gebruiken, dan hoop ik dat je het geproportioneerd en met verstand doet en er geen paddo afscheidsfeest van gaat maken. Maar eigenlijk raad ik je het gewoon af ivm hetgeen ML al zei.
    Waar zie je dit staan Mirage..?

Waarom sluit je het topic nu? Ik ben hier de hele week al mee bezig..kom op joh..
      vrijdag 6 januari 2006 @ 16:07:09 #130
    91333 displission
    pi_33769142
    Beweegredenen achter dit topic..kon je me vragen in het topic..dan hoef je het niet gelijk te sluiten..je sluit je af voor de waarheid Mirage op deze manier..en over tarotkaarten waar in welke huisregels staat dat ik dit niet mag doen..de comibinatie ik blow al erg vaak terwijl ik leg.Eindelijk eens een topic wat ergens op slaat denk je nu echt dat je me ervanaf houd op deze manier? Ik bedoel ik had dit toch al geplanned..

Het gaat gewoon om een apparte trip waar een appart topic voor geopend wordt..als je er niks mee te maken wilt hebben kijk je toch niet..en hoezo wat Mysicle zei..omdat zij toevallig wat meer weet over mij neem je dat maar aan? Ik blow al mijn hele leven en heb nog nergens last van gehad.
      vrijdag 6 januari 2006 @ 16:18:34 #131
    91333 displission
    pi_33769574
    Wist je Mirage dat deze dingen vroeger heel normaal waren..zo waren er indianen en sjamanen die paddo's en rituelen gebruikten(en nu nog) om hun stam te waarschuwen danwel informatie te geven..jij druisd nu ontzettend in tegen dat idee(dat zint mij niet zo). Als ik dit toch wil doen laat je me toch lekker mijn gang gaan..ik weet zelf toch wel het beste wat ik voel en risico's zijn er altijd en overal..for your info je loopt dagelijks op een tikkende tijdbom. En als ik de tarot nu achterwege laat vanavond mag het topic dan weer open?
      vrijdag 6 januari 2006 @ 16:21:14 #132
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33769684
    ik zie ook niet zoveel mis met dat topic? maar goed ik zit dan ook in truth hier
      vrijdag 6 januari 2006 @ 16:30:08 #133
    91333 displission
    pi_33770041
    Mirage krijg ik nog snel antwoord?
      vrijdag 6 januari 2006 @ 16:45:04 #134
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_33770625
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef displission het volgende:
    Beweegredenen achter dit topic..kon je me vragen in het topic..dan hoef je het niet gelijk te sluiten..je sluit je af voor de waarheid Mirage op deze manier..en over tarotkaarten waar in welke huisregels staat dat ik dit niet mag doen..de comibinatie ik blow al erg vaak terwijl ik leg.Eindelijk eens een topic wat ergens op slaat denk je nu echt dat je me ervanaf houd op deze manier? Ik bedoel ik had dit toch al geplanned..
    je van de paddo's afhouden is mijn intentie ook niet.
    quote:
    Het gaat gewoon om een apparte trip waar een appart topic voor geopend wordt..
    Het gaat mij niet zozeer om het blowen en kaartleggen of het paddo's gebruik en kaartleggen.
    Dat zijn werkelijk zaken waar ik mij niet druk om maak.
    (tevens omdat het mij niet aangaat)

Maar om nou een topic te openen die op het drugsgebruik gericht lijkt..
    Ik zie het in dezelfde context als iemand die een topic opent "zie mij eens vet aan de whiskey zitten en .... [vul activiteit in] doen".

Ik begrijp heel goed wat je wil en wat de bedoeling is, maar het geeft voor mijn gevoel een verkeerde smaak aan truth om het op deze manier vorm te geven.

Mocht je een topic starten waarin je aangeeft dat je vanavond een reading gaat geven, of verder gaan in Pluk de kaart: Deel 5 , of misschien nog handiger via irc ( irc.fokzine.net #truth) zoals hier ook met enige regelmaat gebeurt, maar waarin je niet de nadruk meteen legt op het drugsgebruik (tussen neus en lippen door of later in het topic vermelden is natuurlijk een ander verhaal) dan denk ik dat wij een fijne gulden middenweg hebben gevonden
    Sir Winston Churchill
    pi_33770792
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef displission het volgende:
    Wist je Mirage dat deze dingen vroeger heel normaal waren..zo waren er indianen en sjamanen die paddo's en rituelen gebruikten(en nu nog) om hun stam te waarschuwen danwel informatie te geven..jij druisd nu ontzettend in tegen dat idee(dat zint mij niet zo). Als ik dit toch wil doen laat je me toch lekker mijn gang gaan..ik weet zelf toch wel het beste wat ik voel en risico's zijn er altijd en overal..for your info je loopt dagelijks op een tikkende tijdbom. En als ik de tarot nu achterwege laat vanavond mag het topic dan weer open?
    In zeer beperkte mate, na lange leerweg en in bijzondere omstandigheden. Niet doen alsof iedereen in vroegere tijden maar drugs van welke soort dan ook gebruikten om maar te kunnen zien. Dat was zeer voorbehouden aan mensen die ook zonder dat al manieren hadden ontwikkeld om te zien en ook andere methodes gebruikten.

Ieder zijn weg ja. klopt. Maar dat maakt natuurlijk nog niet dat je een risico loopt dat het, zoals Mirage schrijft, een paddo afscheidsfeestje kan worden. Jij merkt daar dan minder van dan de mensen die zich echt zorgen om je gaan maken. Ik kan me heel goed voorstellen wat Mirage en ML bedoelen.
    Ook al is het jouw manier en jouw goed recht om er op deze manier mee te expirimenteren. Aan Mirage en Iteejer om de grenzen van wat kan binnen Truth te bewaken zonder jouw vrijheid aan te tasten. Best lastige weg om te vinden in dit geval.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 6 januari 2006 @ 16:54:08 #136
    91333 displission
    pi_33770983
    Van de whiskey ga je niet zo erg trippen volgens mij..het is een eeuwenoud gebruik om in trance te raken en zeker iets wat in thruth hoort naar mijn mening, maarja..waarom zou ik in godsnaam nu een topic starten en er dan in gaan leggen en ergens in het midden zeggen dat ik zwaar in de trip zit? Dat kan ik toch net zo goed van tevoren al doen? Daarom was het ook een orakel topic..

Internet is nu eenmaal..een combinatie van snelle info en alles wat er bestaat op deze wereld..athans in teksten en plaatjes..het leek mij een heel goed medium..

Nou ja ik kijk wel..
      zaterdag 7 januari 2006 @ 14:11:19 #137
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33797600
    kan iemaqnd dat draadje van hardcorehooligan een beetje opschonen

Rennes Le Chateau,area 51,vrijmetselaars,da vinci.
    pi_33798633
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 14:11 schreef merlin693 het volgende:
    kan iemaqnd dat draadje van hardcorehooligan een beetje opschonen

Rennes Le Chateau,area 51,vrijmetselaars,da vinci.
    zie sluitpost

Als hij een volgende opent hoop ik dat hij zelf ook niet gaat (mee) baggeren.
    Sir Winston Churchill
    pi_33822553
    elektrische tandenborstel poltergeist ?

waarom is m'n topic dicht ?
      zondag 8 januari 2006 @ 03:27:40 #140
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33822910
    mischien omdat je een paar letters verkeerd interpreteerde......TRU->ONZ
    pi_33823014
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 03:27 schreef merlin693 het volgende:
    mischien omdat je een paar letters verkeerd interpreteerde......TRU->ONZ
    het was geen ONZ, voor mij is het vooralsnog een onverklaarbaar fenomeen geweest
      zondag 8 januari 2006 @ 04:22:38 #142
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33823659
    ik vind echt dat het moderatiebeleid eens revisie nodig heeft. Maar ik heb dan ook bier gehad.
      zondag 8 januari 2006 @ 16:35:43 #143
    91333 displission
    pi_33835046
    mods afwezig ??? twee topics darren brown
    pi_33922092
    Help, kan iemand me van mijn van Van den Broeke verslaving afhelpen? Mirage doet al haar best, maar ik vrees dat er weer nieuws komt, en dan zal zij hem weer openen.
    pi_33922139
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Stenny het volgende:
    Help, kan iemand me van mijn van Van den Broeke verslaving afhelpen? Mirage doet al haar best, maar ik vrees dat er weer nieuws komt, en dan zal zij hem weer openen.
    Er is methadon voorhanden. Kom naar Ouwehoer, ouwehoer
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_33922339
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Stenny het volgende:
    pssst, als er nieuws komt open ik het topic weer omdat het dan interessant is..
    Als jij van je verslaving af wil kan ik je tegen die tijd wel een bannetje op verzoek aansmeren ?

Sir Winston Churchill
    pi_33922355
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er is methadon voorhanden. Kom naar Ouwehoer, ouwehoer
    Maar ik heb die specifieke Van den Broeke touch nodig. Pruttelt tegen
    pi_33922383
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef Stenny het volgende:

[..]

Tut

Dan ga je lekker astraal Robbbbbert touchen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_33922495
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef Stenny het volgende:

[..]

zeg viezerik !
    Het ventje is halverwege de 20 !
    En jjij bent getrouwd.

Betast maar een boom ofzo !

Sir Winston Churchill
    pi_33922509
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

Als jij van je verslaving af wil kan ik je tegen die tijd wel een bannetje op verzoek aansmeren ?

pi_33922552
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Mirage het volgende:

[..]

zeg viezerik !
    En jjij bent getrouwd.

[afbeelding]
    Sssssssssst ik doe het gewoon astraal. Weet je wel hoe oud mijn man is?
    pi_33922573
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Mirage het volgende:

[..]

zeg viezerik !
    En jjij bent getrouwd.

[afbeelding]
    Een boom? Een BOOM???? Wie is hier nou de viezerik?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_33922592
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef Stenny het volgende:

[..]

Sssssssssst ik doe het gewoon astraal. Weet je wel hoe oud mijn man is?
    Net 18?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_33922593
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Tut

Dan ga je lekker astraal Robbbbbert touchen.
    Ow hoe wéét jij dat?
    pi_33922610
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Net 18?
    Close!
    pi_33922626
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ow hoe wéét jij dat? [afbeelding]
    Ja duuhhh, jij bent Sten
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_33922645
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja duuhhh, jij bent Sten
    Ow ja!
    pi_33922683
    Mirage, ssssst maar mijn man is 5 jaar jonger dan van den Broeke.
    pi_33922699
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ow ja!
    Nou Vort! In ouwehoer ligt de methadon voo je klaar.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_33922738
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 23:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou Vort! In ouwehoer ligt de methadon voo je klaar.
    Hm ik zal eens kijken, maar zonder de Van Den Broeke Vibratie wordt het al een stuk moeiljiker.
      woensdag 11 januari 2006 @ 00:28:37 #161
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_33925460
    a... hier gaat de slowchat dus verder.
    Moest echt ff afkicken van het robbert topic, maar gelukkig is er nog feedback
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
      woensdag 11 januari 2006 @ 11:06:16 #162
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_33932454
    Waarom nou gelijk het topic Robbert vd Broeke sluiten? In de voorgaande 23 delen werd er wel erger gebaggerd en getrold dan nu het geval is, maar toen was er geen moderator te zien
    Je kunt de off topic reacties toch ook gewoon weghalen? Er werden ondanks wat gebagger hier en daar ook goeie discussies gehouden hoor.
    pi_33932492
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Marietje_34 het volgende:
    Waarom nou gelijk het topic Robbert vd Broeke sluiten? In de voorgaande 23 delen werd er wel erger gebaggerd en getrold dan nu het geval is, maar toen was er geen moderator te zien
    Je kunt de off topic reacties toch ook gewoon weghalen? Er werden ondanks wat gebagger hier en daar ook goeie discussies gehouden hoor.
    Best jammer dat het dicht is. Maar ehh...
    Mirage heeft er wel eerder iets van gezegd. Al een paar topics geleden. Daar refereerde ze gister ook aan.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_33932556
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef soulsurvivor het volgende:
    a... hier gaat de slowchat dus verder.
    Moest echt ff afkicken van het robbert topic, maar gelukkig is er nog feedback
    Nou... Daar zullen de moddeters blij mee zijn hiero

Maar ik zei het al tegen Stenny..... methadon is verkrijgbaar in de slowchat.
    Of je gaat cold turkey. Kan ook.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 11 januari 2006 @ 11:14:25 #165
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_33932687
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Best jammer dat het dicht is. Maar ehh...
    Mirage heeft er wel eerder iets van gezegd. Al een paar topics geleden. Daar refereerde ze gister ook aan.
    dat heb ik gelezen, maar gelijk dichtgooien vind ik zo eh..schokkend (krijg ook afkickverschijnselen ) Ik denk dat het een van de best lopende topics ever in TRU was, ik vond het juist zo leuk om te lezen hoe 'believers' en 'sceptici' en alles daartussenin met elkaar de discussie aanging.
    pi_33934510
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 11:14 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat heb ik gelezen, maar gelijk dichtgooien vind ik zo eh..schokkend (krijg ook afkickverschijnselen ) Ik denk dat het een van de best lopende topics ever in TRU was, ik vond het juist zo leuk om te lezen hoe 'believers' en 'sceptici' en alles daartussenin met elkaar de discussie aanging.
    Ik ben ook nog steeds in diepe shock. Maar hij gaat vast wel weer open...
      woensdag 11 januari 2006 @ 12:44:28 #167
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_33934976
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 12:24 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steeds in diepe shock. Maar hij gaat vast wel weer open...
    ik hoop het . Staat het noodtopic nog ergens ?
    pi_33935199
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 12:44 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik hoop het . Staat het noodtopic nog ergens ?
    Is al twee dagen gesloten met de vewijzing naar het andere topic
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 11 januari 2006 @ 12:58:39 #169
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_33935355
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 12:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Is al twee dagen gesloten met de vewijzing naar het andere topic
    damn we kunnen dus echt geen kant meer op..
    pi_33935509
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

damn we kunnen dus echt geen kant meer op..
    Zucht.........Nogmaals.......er is een slowchat. De onderwerpen zjin vrij. Als het op een moment nergens anders past kan het daar en kan het altijd weer terug naar he topic zelf als dat weer open gaat
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 11 januari 2006 @ 13:10:01 #171
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_33935655
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zucht.........Nogmaals.......er is een slowchat. De onderwerpen zjin vrij. Als het op een moment nergens anders past kan het daar en kan het altijd weer terug naar he topic zelf als dat weer open gaat
    ik maakte maar een geintje...ik wacht geduldig af.
      woensdag 11 januari 2006 @ 13:59:14 #172
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_33937157
    Ik kijk hier even de kat uit de boom
    -=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
    pi_33937392
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef Kiteless het volgende:
    Ik kijk hier even de kat uit de boom

wat heb jij tegen katjes... in de ruimste zin van het woord natuurlijk?
    Sir Winston Churchill
      woensdag 11 januari 2006 @ 14:17:28 #174
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_33937521
    Ja, Kiteless, zit niet zo te baggeren in F&F!
    pi_33937939
    Het is wel een zwaktebod van de mods om een discussie niet in de hand te kunnen houden en daarom te moeten sluiten. Alsof het zo'n heftig onderwerp is
    pi_33938033
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:30 schreef SCH het volgende:
    Het is wel een zwaktebod van de mods om een discussie niet in de hand te kunnen houden

Wat moet ik in de hand houden ?
    Mensendie willen posten om het posten zonder inhoud ?
    Sorry, maar daar ben ik heel makkelijk in.
    Als na 20 delen het meeste wel besproken is en men nog 4 delen doorgaat met hoofdzakelijk "deeltjes" volspammen, men niet luisteren naar een waarschuwing en zelf blijkbaar niet genoeg verstand hebben om in te zien dat ze de boel verbaggeren..... dan sluit ik het topic.
    Klaar.
    quote:
    en daarom te moeten sluiten. Alsof het zo'n heftig onderwerp is
    Iets hoeft niet heftig te zijn omge sltoen te worden.
    Heftigheid is niet per definitie verkeerd. Zelfs gewenst/verfrissend vind ikzelf.
    Bàggeren en waarschuwingen in de wind slaan is wèl een motivatie voor mij om een topicreeks te sluiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirage op 11-01-2006 14:38:58 ]
    Sir Winston Churchill
    pi_33938185
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Goede 'terugslag'. Maar nu gaat het toch weer over jou, ik vind dat als ze zo nodig hun mening willen geven dat ze dan maar een apart topic over jou moeten openen of zo. Maar goed, iedereen hier weet dat dat meteen weggehaald zou worden, dus gaan ze gewoon nog even verder.
    Met als gevolg dat dit topic dadelijk weer gesloten wordt. Hebben jullie dan je zin?
    en daar sla je de spijker op zijn kop.

Als men over de astraal reiziger Sten Oomen wil praten, dan kan dat in een apart topic.
    er is genoeg te vinden over deze mevrouw.. een site, interviews.. haar boek...

Net zoals over Robbert , Char, Jomanda, verschillende illusionisten etc toics kunnen lopen kan dat ook over Sten Oomen.
    I
    Sir Winston Churchill
    pi_33938426
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wat moet ik in de hand houden ?
    De topics, daar ben je moderator voor he
      woensdag 11 januari 2006 @ 14:44:36 #179
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_33938472
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:17 schreef Marietje_34 het volgende:
    Ja, Kiteless, zit niet zo te baggeren in F&F!
    HELP! Modjes, ik word onheus bejegend !!!
    Slotje alsjeblieft !!!
    pi_33938665
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Mirage het volgende:

[..]

en daar sla je de spijker op zijn kop.

Als men over de astraal reiziger Sten Oomen wil praten, dan kan dat in een apart topic.
    er is genoeg te vinden over deze mevrouw.. een site, interviews.. haar boek...

Net zoals over Robbert , Char, Jomanda, verschillende illusionisten etc toics kunnen lopen kan dat ook over Sten Oomen.
    I
    Mirage, ik vind je opsomming wel bedenkelijk hoor.
    pi_33938735
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:50 schreef Stenny het volgende:

[..]

Mirage, ik vind je opsomming wel bedenkelijk hoor.
    je past prima in dat rijtje.

Is er al een topic over Rasti Rostelli ?
      donderdag 12 januari 2006 @ 00:26:03 #182
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33961018
    omdat ik zon beetje de truth legende/icoon ben heb ik ook maar een naam topic gemaakt.
    pi_33968966
    quote:
    Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef BaajGuardian het volgende:
    omdat ik zon beetje de truth legende/icoon ben
    self-proclaimed ?
      vrijdag 13 januari 2006 @ 00:03:07 #184
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33997882
    kan een mod ff kijken: 10.000 euro voor alternatieve diagnose JoZzephus is n beetje te erg bezig. Dit is niet discussieren, maar gewoon topicverneukerij.
    pi_33998015
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 00:03 schreef DionysuZ het volgende:
    kan een mod ff kijken: 10.000 euro voor alternatieve diagnose JoZzephus is n beetje te erg bezig. Dit is niet discussieren, maar gewoon topicverneukerij.
    gekruisd
    Sir Winston Churchill
    pi_33998048
    waar bemoei jij je mee wfl meneer, wil je graag mod worden of zo?
    ik reageer op een meneer die grof was tegen mij...mag het?
      vrijdag 13 januari 2006 @ 00:08:14 #187
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33998117
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 00:06 schreef JoZzephus het volgende:
    ik zit ook in dat topic en ik vind het een interessant topic dat ik niet graag verneukt zie worden. Daarom reageer ik ook niet in dat topic op jou maar hier.
    pi_33998186
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 00:06 schreef JoZzephus het volgende:
    Nee JoZzephus,
    de manier waarop jij het topic binnen kwam walsen was niet erg constructief voor de discussie.
    Vervolgens scheld je enkele mensen uit.
    Ik heb een post geëdit, ik heb een waarschuwing gegeven en gezegd dat we weer lief gingen doen.

Dit is niet de manier.

Lees vanaf het begin je posts eens na, de geëditte teksten kan je je vast ook nog wel voor de geest halen... kan jij oprecht in de spiegel zeggen dat dit zinnig was ?
    Sir Winston Churchill
    pi_33998209
    topic was al verneukt door die Sceptis site te plaatsen in de openingspost.
      vrijdag 13 januari 2006 @ 00:11:42 #190
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33998271
    JoZzephus... er staat maar 1 richtlijn in de faq:
    quote:
    Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!

Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.

Aangezien een faq niet bedoeld is om persoonlijke tekorten in opvoeding of sociale vaardigheden recht te trekken, houden we het hier bij.
    pi_33998319
    ha ha, daar wordt met 2 maten gemeten is het niet?
    pi_33998327
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 00:10 schreef JoZzephus het volgende:
    topic was al verneukt door die Sceptis site te plaatsen in de openingspost.
    Het is een topic... een truth gerelateerd topic.
    De bron, de mening.... doet er allemaal niet toe mits normaal gebracht.
    Dit is een plek waar mensen met verschillende ideeën welkom zijn.
    Sir Winston Churchill
    pi_33998426
    dank je , ik heb ook verschillende ideeen.
    ik pak sommige meneertjes aan wanneer het nodig is...goed idee he?
    pi_33998569
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 00:15 schreef JoZzephus het volgende:
    dank je , ik heb ook verschillende ideeen.
    ik pak sommige meneertjes aan wanneer het nodig is...goed idee he?
    Je mag je eigen mening tegenover die van een ander zetten, je mag de stelling van een ander onderuit (proberen te) halen... je mag andere mensen met de neus op de/ jouw feiten drukken,
    maar dat kan allemaal op een fatsoendelijke manier.
    Sir Winston Churchill
    pi_33998580
    welterusten of eventueel later ..morgenvroeg op...werken..bah.
    pi_33998593
    weltrusten !

Ik hoop dat je morgen met je andere been uit bed stapt
    Sir Winston Churchill
    pi_34003726
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef Kiteless het volgende:
    HELP! Modjes, ik word onheus bejegend !!!
    Slotje alsjeblieft !!!
    Slotje op Kiteless bedoel je
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      vrijdag 13 januari 2006 @ 10:47:21 #198
    693 ChOas
    pi_34006189
    Waarom wordt dit getolereerd ?

Vraag het mij

[Stephen Roberts]
      vrijdag 13 januari 2006 @ 10:55:06 #199
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34006380
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:

Vraag het mij
    goeie vraag
    of vraag het mij
    gelijk
    pi_34008866
    Het medium Robbert van den Broeke (deel 25)

Om de discussie niet verder in het topic te voeren verplaats ik het hierheen.

Het gaat me hier om een fundamenteel iets.

Het recht van een user om al dan niet zijn/haar identiteit zo prive te houden als die persoon wenselijk acht.

imo overstijgt dat persoonlijke meningen en het kan me dan ook geen drol schelen als zou de betreffende users over welke insinuaties werden gedaan werkelijk de broer en zus van RvdB zelf zijn.
    Het gaat me juist om iemands recht om te kunnen zeggen: sorry... ik wil niets over mijn leven vertellen, afgezien van mijn mening die ik hier op een forum post.

Ik ben daar zelf behoorlijk anders in en vrij open over mijn leven. maar dat wil niet zeggen dat iendereen dat is.

De bewering dat eerlijkheid boven alles geboden is en afgedwongen kan worden van anderen gaat dan niet op en vind ik een ronduit arrogante en grensoverschreidende stelling.

En er is me veel aan gelegen om die boodschap over te dragen. Grasp it.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_34009086
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef nokwanda het volgende:
    Het medium Robbert van den Broeke (deel 25)

Om de discussie niet verder in het topic te voeren verplaats ik het hierheen.

Het gaat me hier om een fundamenteel iets.

Het recht van een user om al dan niet zijn/haar identiteit zo prive te houden als die persoon wenselijk acht.

imo overstijgt dat persoonlijke meningen en het kan me dan ook geen drol schelen als zou de betreffende users over welke insinuaties werden gedaan werkelijk de broer en zus van RvdB zelf zijn.
    Het gaat me juist om iemands recht om te kunnen zeggen: sorry... ik wil niets over mijn leven vertellen, afgezien van mijn mening die ik hier op een forum post.

Ik ben daar zelf behoorlijk anders in en vrij open over mijn leven. maar dat wil niet zeggen dat iendereen dat is.

De bewering dat eerlijkheid boven alles geboden is en afgedwongen kan worden van anderen gaat dan niet op en vind ik een ronduit arrogante en grensoverschreidende stelling.

En er is me veel aan gelegen om die boodschap over te dragen. Grasp it.
    Zie daar mijn reactie. Je vraagt van mij een besef dat ik iets verkeerd doe, dat besef heb ik niet, wel het besef dat ik ontactisch ben en dingen suggereer. Maar dat doe ik alleen als mijn intuïtie begint te prikkelen, ik val daar slechts sporadisch iemand mee 'lastig'.
      vrijdag 13 januari 2006 @ 12:34:13 #202
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_34009315
    He gut, waren jullie 2 nu al weer het topic aan het verpesten ?!?!?
    Hou daar nou toch eens mee op, andere mensen willen wel gewoon door kunnen discussieren zonder dat het topic gesloten wordt !
    pi_34009377
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 12:27 schreef Stenny het volgende:

[..]

Zie daar mijn reactie. Je vraagt van mij een besef dat ik iets verkeerd doe, dat besef heb ik niet, wel het besef dat ik ontactisch ben en dingen suggereer. Maar dat doe ik alleen als mijn intuïtie begint te prikkelen, ik val daar slechts sporadisch iemand mee 'lastig'.
    Gister al werd de vraag al aan betreffende user gesteld. Die antwoordde daar ontwijkend op. Duidelijke boodschap dus. Die wilt niets over zichzelf kwijt. Klaar dan.
    Maar toch doorgaan met vragen en wanneer er geen antwoorden komen insinueren

Dat zou jij zelf ook niet okay vinden. En het gebeurt hier ook regelmatig dat men over jou iets denkt waarvan jij vindt dat anderen het recht niet hebben om dat zo te stellen. En ook om dat principe gaat het me.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_34009398
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 12:34 schreef Kiteless het volgende:
    He gut, waren jullie 2 nu al weer het topic aan het verpesten ?!?!?
    Hou daar nou toch eens mee op, andere mensen willen wel gewoon door kunnen discussieren zonder dat het topic gesloten wordt !
    bemoei je er nie mee
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_34010848
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 12:27 schreef Stenny het volgende:

mijn intuïtie begint te prikkelen
    wat is jouw intuïtie precies ? en waar begint dat te prikkelen ?
    pi_34011686
    De prikkel

http://de_prikkel.newage-online.nl/
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_34014156
    Vanaf heden is truth gesloten.....welkom in Fok!arena !
    U kunt bij mij uw geld inzetten op uw favoriet.

Allereerst..... wàt doet het ertoe wie pikkie of welke andere user dan ook is ?
    Het is een user... en op een forum is het de bedoeling dat er users zitten die hun mening verkondigen. De reden dat iets hun mening is, hun achtergrond dóet er niet toe.

Tot vervelens toe proberen af te dwingen dat iemand zijn identiteit prijsgeeft ( ten koste van het topic.. de sfeer... de discussie) is minstens zo vervelend als de manier waarop pikkie het forum binnen kwam stormen met zijn onwringbare opdringerige...misschien zelfs ietwat agressieve manier van herhalen van zijn mening.

Echter over de grote lijnen en zeker nadat hij even actief was werd hij wat rustiger. Daarnaast doet hij niets banwaardigs.
    Hij heeft dus gewoon alle recht te posten. (ongeacht zijn achtergrond)
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 12:54 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Pikki, alsjeBLIEFT!!! Dit is duidelijk een kloon!!! Mod, IP-check please??? en bannen die handel. Pikki zit hier duidelijk het forum te verzieken.
    Zoals ik hierboven al aangaf.
    Ik vind niet dat pikkie te ver gaat.
    Het prijsgeven van zijn identiteit.. of dat nou een Fokkloon is of een aanduiding uit zijn privéleven dóe ik dus niet.
    Niet nodig.. niet relevant.
    Klonen die zich gedragen worden níet geband.
    Klonen geef ik níet prijs, er zijn genoeg geldige redenen waarom iemand werken onder een kloon zou prefereren.
    Dàt is ook een stuk respect voor de user.

Pikkie is gewoon "een" user.
    En zoals van verscheidene users kan je het eens zijn met hem of niet, je kan zijn manier van posten plezierig vinden.. of niet...... dàt zijn zaken waar je op kan reageren. (en dat mag best pittig/ duidelijk)
    Zijn ID heeft daar níets mee van doen. ( een keer een vraagteken ergens bijzetten is natuurlijk ook geen probleem)

Als pikkie een kloon is van een user die één of andere vete uit te vechten heeft, zoals ergens ook geinsinueerd wordt, dan zàl zijn postgedrag opvallen, dan mag je ervanuit gaan dat er naar gekeken wordt.... en als die conclusie idd getrokken is.. dan wordt daar op passende manier aan gewerkt.
    Sir Winston Churchill
      vrijdag 13 januari 2006 @ 14:53:00 #208
    693 ChOas
    pi_34014227
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:

Vraag het mij

[Stephen Roberts]
      vrijdag 13 januari 2006 @ 15:04:18 #209
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_34014670
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 12:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

bemoei je er nie mee
    Wou jij mij gaan vertellen dat ik hier niet mag posten ???

vrijdag 13 januari 2006 @ 15:08:23 #210
    693 ChOas
    pi_34014817
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef Mirage het volgende:
    Idd... het antwoord op alle vragen is 42.
    en de mensen die om de haverklap lemmingtopics openen kunnen een antwoord van 3 krijgen....

Soulsurvivor....

b
    a
    n

*tong uitsteekt*

En onzinners weer terug naar onzin....
    Gaan we weer

Baaij begint met zo'n troep topic, het wordt niet gesloten, jij reageert er notabene nog in ook!

Opent iemand anders zo'n zelfde topic dan krijgt die persoon een waarschuwing!

Krijgt Baaij nu ook op z'n falie of gaat dat weer via mail of weetikveelwat ?

[Stephen Roberts]
    pi_34014887
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 15:08 schreef ChOas het volgende:

[..]

Gaan we weer

Baaij begint met zo'n troep topic, het wordt niet gesloten, jij reageert er notabene nog in ook!

Opent iemand anders zo'n zelfde topic dan krijgt die persoon een waarschuwing!

Krijgt Baaij nu ook op z'n falie of gaat dat weer via mail of weetikveelwat ?
    Het gaat niet om het topic.. het gaat er om dat er nou al meer dan eens een lemming is geopend in truth.
    In een paar dagen tijd !
    Sir Winston Churchill
      vrijdag 13 januari 2006 @ 15:13:47 #212
    693 ChOas
    pi_34015002
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het gaat niet om het topic.. het gaat er om dat er nou al meer dan eens een lemming is geopend in truth.
    In een paar dagen tijd !
    Dus het gaat er om dat er een lemming was en niet om het feit dat het eerste topic al een volkomen troep topic zonder enige potentie was wat gelijk voor de eerste reactie gesloten had moeten worden maar wat openbleef omdat Baaij het startte ?

Zo, en dat was een mooie zin.

Iemand scrabbelen ?

[Stephen Roberts]
    pi_34015031
    en dat baaj zijn topics niet gesloten zouden worden komt mij ook mijn strot uit.
    Kijk eens in de sluitlijst onderaan !!

Daarnaast ben ìk op dit moment nog altijd degene die bepaald of een topic open blijft of niet (mits er niemand beledigd/gekwetst wordt )
    Sir Winston Churchill
      vrijdag 13 januari 2006 @ 15:17:30 #214
    693 ChOas
    pi_34015151
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Mirage het volgende:
    en dat baaj zijn topics niet gesloten zouden worden komt mij ook mijn strot uit.
    Kijk eens in de sluitlijst onderaan !!
    Ah, er zijn 2 topics gesloten en dat waren allebei troep topics.

Niets geen maatregelen/serieuze waarschuwingen weer richting Baaij zoals usual.

Deze discussie hebben we vorige maand toch ook al gehad ?
    quote:
    Daarnaast ben ìk op dit moment nog altijd degene die bepaald of een topic open blijft of niet (mits er niemand beledigd/gekwetst wordt )
    Fijn

[Stephen Roberts]
      vrijdag 13 januari 2006 @ 15:20:02 #215
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_34015256
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 15:17 schreef ChOas het volgende:

[..]
    Deze discussie hebben we vorige maand toch ook al gehad ?
    Ik laat net een pak kaarten uit m'n handen flikkeren en lees daaruit dat je deze discussie volgende maand weer gaat hebben.
    Geen dank, doe met die info wat je wilt
    pi_34015387
    Ah, wordt er weer eens een hand boven het hoofd van BG gehouden? En dan nog verbaasd zijn als je daar opmerkingen over krijgt.
    pi_34015710
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Wou jij mij gaan vertellen dat ik hier niet mag posten ???

hell no. Graag zelfs. Houdt me scherp.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 13 januari 2006 @ 19:08:12 #218
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_34022882
    graag het vraag het mij topic open zodat ik antwoord kan geven.
    bedankt.
      vrijdag 13 januari 2006 @ 19:45:36 #219
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34024157
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef Mirage het volgende:

[..]

In een paar dagen tijd !
    Het gaat er natuurlijk om Mirage, dat BaajGuardian een eigen topic had geopend die gesloten werd.
    Toen hij direct weer een zelfde bagger Topic opende en jij het toestond , dacht ik wel een topic-je te kunnen openen op een punt te maken.
    Het Truth sub-forum is voor mij namelijk een serieus Topic.
    En ik neem natuurlijk aan dat dit geen waarschuwing was maar en grapje.

[ Bericht 5% gewijzigd door soulsurvivor op 13-01-2006 19:50:53 ]
    gelijk
    pi_34024296
    Baaj opende in de eerste instantie al een topic om een punt te maken. En dan open jij er een om een punt te maken over Baaj die een punt maakt. Kan me voorstellen dat menig mod daar een punthoofd van krijgt.
    Zo drijven we het gezellig puntig op de spits
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_34024622
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 19:45 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Het gaat er natuurlijk om Mirage, dat BaajGuardian een eigen topic had geopend die gesloten werd.
    Toen hij direct weer een zelfde bagger Topic opende en jij het toestond , dacht ik wel een topic-je te kunnen openen op een punt te maken.
    Moet wel, kijk hier: het grote BaajGuardian topic

Al die baggertopics worden met een ' ' en veel enthousiasme ontvangen

Dus maak je geen zorgen, zal ongetwijfeld humor bedoeld zijn....

-edit-

Kut... Ik ben ChOas dus
      vrijdag 13 januari 2006 @ 21:25:29 #222
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_34028094
    quote:

[..]

Toen hij direct weer een zelfde bagger Topic opende en jij het toestond , dacht ik wel
    dat jij het bagger vind zegt genoeg over je , ik stel me open aan de void (stille kennis)iets wat jij nooit van he leven zult kunnen door je botkoppigheid , om mensen serieuze vragen te kunen beantwoorden , het topic is serieus en ik wil het weer op en om antwoord te geven
    quote:
    een topic-je te kunnen openen op een punt te maken.
    waar bemoei jij je eigenlijk mee in eerste instantie.
    de mods hebben hier de macht niet jij
    het enige wat jij hier komt doen is lopen aantrappen tegen alles
    figuren als jij horen hier niet
    dus ga terug naar de ONZ forums , ik had je allang gebanned.
      vrijdag 13 januari 2006 @ 21:26:12 #223
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_34028120
    quote:
    Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
    graag het vraag het mij topic open zodat ik antwoord kan geven.
    bedankt.
    pi_34043887
    quote:

[..]

Helemaal mee eens, maar een lolletje moet ook kunnen.
    Er zijn wel meer topics die open blijven (soms een nachtje) waar je je bedenkingen qua serieusheid bij kan zetten.
    Kom zeg, ik hou niet van feestjes waar iedereen cònstant opgedirkt in pak met stropdas naar adem happend in het gareel moet zitten/staan.
    En zolang ik mod ben vul ik de grenzen in zoals ìk ze begrepen heb en zoals het míj goeddunkt.

Ik krijg genoeg van het eigen rechtertje en het zeurgedrag van enkele mensen.
    Als ik een vermeende scepticus aanspreek op zijn gedrag/teksten hou ik de "geschiften" de hand boven het hoofd en binnen 2 dagen krijg ik het omgekeerde te horen zodra ik een zogenaamde "believer" aanspreek op grof taalgebruik.
    Als ik níemand aanspreek/ corrigeer maar een "grapje" voorbij laat gaan krijg ik de zeurpieten op mijn nek die zich níet druk maken over wat henzelf overkomt ( er overkomt ze immers niets), maar constant zittne te kijken en te vergelijken of het mischien niet zo zou kùnnen zijn dat een ander ietjes meer ontvangt dan dat ze hem gùnnen.

kom zeg, ik trek niemand voor, ik stel niemand achter.. ik bekijk alles per keer en als je jezelf aan wilt praten dat het anders is... neem een zakdoek en ga lekker in eenhoekje zitten janken !
    Als je uitgejankt bent kan je een sollicitatie brief naar de FA's sturen en ga je zelf modden.
    (niet naar jou gericht ss )
    quote:
    Duh !
    Ik ging er eigenlijk ook wel vanuit dat jij het niet serieus zou nemen, maar gewoon zou nemen zoals het bedoeld was.
    Een vleugje "humor" dmv het geven van het ultieme antwoord 42... en een kleine hint met het getal 3 dat om duidelijk te maken dat het toch niet helemaal de bedoeling is om lemmings te openen.
    (zeker niet als dit de afgelopen week al eerder voorgekomen is)

En weet je... ik denk eigenlijk dat ook de zeurkousen hierboven het wel zagen voor wat het was, maar beslóten om het serieus te nemen zodat ze "eventjes" verongelijkt kunnen reageren en "eventjes" lekker kunnen zeiken.
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 14 januari 2006 @ 12:55:47 #225
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34044524
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 12:33 schreef Mirage het volgende:

En weet je... ik denk eigenlijk dat ook de zeurkousen hierboven het wel zagen voor wat het was, maar beslóten om het serieus te nemen zodat ze "eventjes" verongelijkt kunnen reageren en "eventjes" lekker kunnen zeiken.
    ok dan had ik het toch goed begrepen . Ging idd ff twijfelen, toen andere het wel als serieus opvatte en jij het niet tegensprak.
    gelijk
    pi_34044649
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

ok dan had ik het toch goed begrepen . Ging idd ff twijfelen, toen andere het wel als serieus opvatte en jij het niet tegensprak.
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 14 januari 2006 @ 13:08:58 #227
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_34044951
    Mirage...zou je het rennes topic wat kunnen opschonen..schoot een beetje uit mn slof over weer iemand die over Dan brown begint !

Ik dank je bij voorbaat !

jasper
    pi_34045273
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef merlin693 het volgende:
    Mirage...zou je het rennes topic wat kunnen opschonen..schoot een beetje uit mn slof over weer iemand die over Dan brown begint !

Ik dank je bij voorbaat !

jasper
    Hahahaha, ik zie het.
    Toch is het nog niet zo dat er gruwelijke dingen in staan.
    Een klein rijtje niets toevoegende posts.. maar niet edit/delete waardig imo.

Ik heb een post geplaatst om weer terug te gaan naar het betere deel
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 14 januari 2006 @ 13:36:46 #229
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_34045755
    OK vind het een beetje zonde van de opmaak maar dat is mierenneuken he
    pi_34046807
    Weet je wat ik wel belangrijk vindt mirage? hmm?
    die reactie die ik gaf op die punchdrunkknakker of welk figuur dan ook had je moeten laten staan, die gozer heeft een mening over mij die je laat staan..nou dat is hartstikke goed, dat juich ik toe alleen laat mijn reactie op hem dan ook staan...al is het maar totdat hij het gelezen heeft..wat mij betreft is het dan goed en klaar en weten we wat we aan elkaar hebben.
    binnen no time had je hem verwijderd, hij heeft geen eens de kans gehad om het te lezen...zo krijg je geen duidelijkheid..nu denkt hij dat ik onder de indruk ben.

vond je die reactie nu echt zo grof? nee toch?
    nu ga jij natuurlijk als antwoord geven: daar gaat het niet om, het gaat om de discussie bla bla en al die gein meer. ben ik met je eens alleen met sommige figuren (er komen steeds meer van die sappies bij ) ) kan je niet eens mee van gedachten wisselen, leren of discussieren, die komen alleen maar bijdehand doen en staan nergens voor open behalve dat afhankelijke dogmatische wetenschapgedoe..oprotten met die lui dan naar een ander forum...wat denk je zelf dan? (zonder te overleggen)

iets anders nu.
    Dat topic van baaj Vraag het mij zou ik graag weer open willen altublieft...zo zit er (wat ik vind) een belangrijke vraag tussen, lees maar eens terug..misschien komen er wel meer belangrijke vragen en kunnen mensen onderling in dat topic van gedachten wisselen, daar kan je van leren, weet u dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door JoZzephus op 14-01-2006 16:17:35 ]
    pi_34046917
    Even een crosspostje :

Misschien dat de conspiracy geïnteresseerde mensen het kennen/herkennen ?
    Munt: A symbol of international purchasing power

Het is natuurlijk niet helemaal uitgesloten dat het een munt is die symbool staat voor een wat minder bekende/openbare groep mensen die op wat voro manier dan ook samenwerkingsverband/macht hebben.

Sir Winston Churchill
    pi_34047205
    heeft met sacrale geometrie te maken denk ik..iemand die hier af en toe komt zou er meer over kunnen vertellen, geen idee of hij dit doet of zin heeft.
    pi_34047305
    Ja..... in het topic van Baaj stond een heeel erg interessante vraag. Misschien is het een goed idee om daar een nieuw topic, om die ene vraag over te openen.

Het betrof een vraag (geheel retorisch natuurlijk ) van Dodeca.

Is het intreden of uittreden. Is er verschil? Of is het eigenlijk hetzelfde maar gezien vanuit een andere hoek?

Dat leek me een heel zinnige discussie te kunnen worden zonder alle verdere baggerreacties mee te tellen. En eigenlijk wil ik de visie van beide heren, in hun eigen woorden, daarop heel graag lezen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 14 januari 2006 @ 18:26:42 #234
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_34054787
    ik vraag het nog eenmaal vriendelijk , daarna ben ik niet zo vriendelijk meer

gelieve het topic vraag het mij te openen , het is geen lemming het is geen grapje
    het is een serieus topic.
    pi_34055954
    BG wij weten wel dat jij serieus bent, maar de andere posters daarentegen
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      zaterdag 14 januari 2006 @ 18:58:17 #236
    693 ChOas
    pi_34056034
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
    ik vraag het nog eenmaal vriendelijk , daarna ben ik niet zo vriendelijk meer

gelieve het topic vraag het mij te openen , het is geen lemming het is geen grapje
    het is een serieus topic.

Maar jij bent toch altijd de persoon die iedereen er op wijst dat de moderators dat beslissen ?

Maar nu het om een topic van jou gaat is dat opeens niet meer goed ?

[Stephen Roberts]
      zaterdag 14 januari 2006 @ 20:37:00 #237
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_34060106
    houd het in context chOas
    als er een onzin topic gemaakt word om te ouwehoeren
    of een topic van iemand getrolled en belachelijk gemaakt word door hetzelfde volk
    dan kunnen dezen niet gaan beginnen over dat mijn topics onzin zijn wanneer dezen serieus zijn
    en dan beslist een moderator het ja

maar dit topic is serieus en hoort gewoon open te zijn
    maar ik zie dat er al een nieuwe is
    er is geen barriere

ChOas jou interpetatie is persoonsgericht , maar ziet gij niet dat de persoon u is en niet een ander
    waarom schept u zichzelf zo vol wrok
    waarlijk staat het sterkste kasteel op een berg , en waarlijk zult gij dezen aanschouwen en lasteren
    het aangezicht is goed en de mens wil haar kleineren.
    om in haar te wonen en haar te kennen.
    waarom wilt u niet groeien en haar evenbeeld zijn in formaat.
    de dimensie heeft geen waarde , maar vanaf de hemelen ziet gij alles.
    namaste
      zaterdag 14 januari 2006 @ 20:40:52 #238
    693 ChOas
    pi_34060310
    Yo!

Sorry, maar het is niet persoonsgericht, het is beleidsgericht. Ik heb persoonlijk niets tegen je. Ik heb echter wel iets tegen het feit dat jouw topics langer openblijven en posts coulanter bekeken worden dan van anderen.

Ik vind persoonlijk dat er regels moeten zijn welke voor iedereen gelijk gelden. Geen uitzonderingen.

Geef toe, als iemand anders een topic geopend had met als openingspost 'vraag het mij hier', hoe lang denk je dat het open zou blijven? (stel dat er eens een mod hier zou zijn)

[Stephen Roberts]
      zaterdag 14 januari 2006 @ 21:17:33 #239
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_34061957
    het topic van mij werd verpest met de argumenten dat het toch een lemming/onzin topic was
    wat het niet was.

het naamtopic was mischien dan inderdaad een nutteloze zet , en deze is dicht en hoor je mij niet over klagen.
    pi_34062473
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
    het topic van mij werd verpest met de argumenten dat het toch een lemming/onzin topic was
    wat het niet was.

het naamtopic was mischien dan inderdaad een nutteloze zet , en deze is dicht en hoor je mij niet over klagen.

Kan me voorstellen dat er velen zijn die de stelling: "vraag het mij" arrogant vinden klinken en er vanuit gaan dat het een lemming is. Maar imo is de discussie heel interessant en daar gaat het toch om.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 14 januari 2006 @ 21:51:22 #241
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_34063438
    het is enkel in hun ogen arrogant omdat zij zich laten leiden door de persoons perceptie.
      zondag 15 januari 2006 @ 03:58:03 #242
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_34075086
    Soms vraag ik me van ChOas af dat hij hier aleen is om comentaar te leveren ....vaak wel
      zondag 15 januari 2006 @ 10:08:32 #243
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34076433
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 03:58 schreef merlin693 het volgende:
    Soms vraag ik me van ChOas af dat hij hier aleen is om comentaar te leveren ....vaak wel
    Dat zou kunnen. Hij zou aandacht te kort kunnen komen. Hij zal emotioneel beschadigd kunnen zijn in vertouwenskwesties en nu streven naar rechtvaardigheid. Hij zou jaloers kunnen zijn. Hij zou vol van zichzelf kunnen zijn en zijn gelijk graag willen etaleren enz....
    Maar dat doet niets af aan zijn relevante vragen en opmerkingen in feedback
    gelijk
      zondag 15 januari 2006 @ 13:56:47 #244
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_34081963
    De discussie die interessant is.. de vraag van b.v. dodeca heeft op zich niets met het "vraag het mij" van doen.
    Het is een opzichzelfstaand vraagstuk waar je eventueel een topic van kan maken waar íedereen zijn of haar visie kwijt kan.

en Chaos.
    Ik ben hier doorgaans 2 keer per dag, als jij vindt dat een mod 24 / dag online moet zijn en iedere (vaak herhalende) vragen per direct zou moeten beantwoorden.
    Neem zelf dan eens actie en ga voor mod.

Baaj: dreigementen worden niet gewaardeerd.
    quote:
    soulsurvivor schreef
    Dat zou kunnen. Hij zou aandacht te kort kunnen komen. Hij zal emotioneel beschadigd kunnen zijn in vertouwenskwesties en nu streven naar rechtvaardigheid. Hij zou jaloers kunnen zijn. Hij zou vol van zichzelf kunnen zijn en zijn gelijk graag willen etaleren enz....
    Maar dat doet niets af aan zijn relevante vragen en opmerkingen in feedback
    Het recht vragen te stellen hangt niet af van de hoeveelheid posts die iemand maakt.
    Zelfs/ook lurkers zouden het recht hebben vragen te stellen of feedback te geven.
    ChOas dus ook.
    (neemt niet weg dat het me af en toe mijn strot uitkomt als hij in de herhaling valt )
    Sir Winston Churchill
      zondag 15 januari 2006 @ 14:01:33 #245
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_34082126
    Het is de laatste tijd wel gezellig druk in feedback
    pi_34082626
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef livEliveD het volgende:
    Het is de laatste tijd wel gezellig druk in feedback
    Jammer dat we je niet zien in de topics waar het over gaat. je mening zou misschien daar juist heel interessant zijn.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_34082791
    Nou Baaj, bedankt voor het leukere leeswerk....en mocht je ergens nog een soortgelijk topic onder een andere noemer starten, licht me dan even in.
      zondag 15 januari 2006 @ 14:25:46 #248
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_34083055
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef nokwanda het volgende:
    Jammer dat we je niet zien in de topics waar het over gaat. je mening zou misschien daar juist heel interessant zijn.
    Meeste topics lees ik wel en bevatten al ongeveer wat ik ook zou zeggen. Herhalen lijkt me niet nuttig
      zondag 15 januari 2006 @ 14:34:07 #249
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_34083377
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 14:19 schreef Ciscus het volgende:
    Nou Baaj, bedankt voor het leukere leeswerk....en mocht je ergens nog een soortgelijk topic onder een andere noemer starten, licht me dan even in.
    De manier waarop bevalt mij allerminst.
    Er wordt een topic geopend waar je je vraagtekens bij kan zetten, ik laat hem open.
    Er wordt één en al bagger in gepost.
    Het topic wordt imo terecht gesloten.

Er wordt een vraag over gesteld in feedback.
    We zitten nog in discussie, en omdat de reactie niet snel genoeg komt word er een dreigement uitgesproken en een nieuw (hetzelfde) topic gestart zonder reactie van de moderator af te wachten.

Zo doen we dat niet.
    Of het topic nu goed liep uiteindelijk of niet.
    Sir Winston Churchill
    pi_34083681
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 14:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

De manier waarop bevalt mij allerminst.
    Er wordt een topic geopend waar je je vraagtekens bij kan zetten, ik laat hem open.
    Er wordt één en al bagger in gepost.
    Het topic wordt imo terecht gesloten.

Er wordt een vraag over gesteld in feedback.
    We zitten nog in discussie, en omdat de reactie niet snel genoeg komt word er een dreigement uitgesproken en een nieuw (hetzelfde) topic gestart zonder reactie van de moderator af te wachten.

Zo doen we dat niet.
    Of het topic nu goed liep uiteindelijk of niet.
    Prima hoor, ik hoop dat ik snel wat van die vreemde snuiter kan lezen in één van genoemde topics. Ik heb er verder ook geen mening over, behalve dat ik het een erg leuk topic vind en dat ik niet de enige ben. En regels zijn tegenwoordig op Fok! wel nodig, en schuilt er dus altijd het gevaar dat je een precedent schept waar een stel onverlaten mee aan de slag gaan. Maar euh: succes!
      zondag 15 januari 2006 @ 19:56:45 #251
    91333 displission
    pi_34095908
    Ik vond het ook wel een aardig topic, prikkelt de fantasie een beetje
      zondag 15 januari 2006 @ 21:35:50 #252
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_34100657
    wee degenen die de geest verloogenen.
    pi_34101121
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
    Wee degene die de Mod verloochenen, was het in dit geval eerder.

Maar eh...... ik snap Mirages punt ook best, ook al was de discussie heel interessant. Daar kunnen we toch best iets mee.

In een andere vorm. Een echt andere vorm. Meer als: vertel hier uw spirituele bespiegelingen en stel vragen waar je niet uit komt.
    Noem het bijvoorbeeld Bespiegelingen. Dan kunnen we daar het soort interessante bespiegelingen en gedachten bespreken zonder dat het een orakel-achtig karakter heeft.

Ik hoop dat ik met dit voorstel niet tegen Mirage inga. Het is nooit mijn bedoeling om slinks om beslissingen heen te lopen zonder overleg. Het is meer dat de discussie nu erg interessant werd en we nu in de mood zijn en er juist dingen boven komen die het bespreken waard zijn maar die niet op die manier gecombineerd en aan elkaar gelinkt door associatie in enig ander topic passen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 15 januari 2006 @ 22:59:45 #254
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_34104390
    dit forum is het zo te zien toch niet waard , ik denk dat ik dodeca moet volgen en dit forum verlaat , ik ga zometeen mijn account vernietigen , jullie zijn het niet waard , niemand hier is het waard.
    -BG

jullie kennen mijn naam , toch willen jullie deze niet kennen
    ik ben vaker dan eens tot jullie gekomen , niet enkel op dit forum
    maar op velen , jullie noemen het een ziekte of onmogelijk dat ik zou komen
    jullie noemen het onmogelijk dat ik via een ander zou komen
    jullie willen niet dat ik kom.
    deze wereld zal binnen korte tijd smeken om mijn komst , maar ik zal niet komen.
    pi_34104640
    Ik smeek in ieder geval om een Bach-aria die deze aangrijpende woorden recht zal doen.
      zondag 15 januari 2006 @ 23:05:43 #256
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34104669
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef BaajGuardian het volgende:
    dit forum is het zo te zien toch niet waard , ik denk dat ik dodeca moet volgen en dit forum verlaat , ik ga zometeen mijn account vernietigen , jullie zijn het niet waard , niemand hier is het waard.
    -BG

jullie kennen mijn naam , toch willen jullie deze niet kennen
    ik ben vaker dan eens tot jullie gekomen , niet enkel op dit forum
    maar op velen , jullie noemen het een ziekte of onmogelijk dat ik zou komen
    jullie noemen het onmogelijk dat ik via een ander zou komen
    jullie willen niet dat ik kom.
    deze wereld zal binnen korte tijd smeken om mijn komst , maar ik zal niet komen.
    Denk dat je nu toch echt doordraait BaajGuardian.
    Je hebt deze periodes natuurlijk vaker meegemaakt, maar ik zou mijn raad toch maar aannemen door proberen de zaken weer een beetje op een rijtje te krijgen.
    Want volgens mij sta je op het punt volkomen psychotisch te worden. Randpsychotisch ben je denk ik al op dit moment.
    En dit is absoluut geen belediging van mijn kant.
    Neem wat dagritme, praat met mensen, erken dat je doordraait anders word je straks weer opgenomen.
    succes...

[ Bericht 9% gewijzigd door soulsurvivor op 15-01-2006 23:15:40 ]
    gelijk
    pi_34105421
    Zucht........ laat het even rusten nu. Alsjeblieft.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_34105508
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef BaajGuardian het volgende:
    -BG
    Alweer?
      zondag 15 januari 2006 @ 23:46:39 #259
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34106512
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef nokwanda het volgende:
    Zucht........ laat het even rusten nu. Alsjeblieft.
    Eerst zit je zijn waan in stand te houden en te voeden, en nu moeten we het maar even laten rusten [met een zucht] ?
    Ik bedoel het juist goed en geef een advies, wat is daar mis mee
    gelijk
    pi_34106639
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 23:46 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

eerst zit je zijn waan in stand te houden en te voeden, en nu moeten we het maar even laten rusten [met een zucht] ?
    Ik bedoel het juist goed en geef een advies, wat is daar mis mee
    Je bedoelt het goed en het rustig was niet alleen voor jou bedoeld maar voor allen.
    Maar ik denk dat het wijsheid is om NU even geen olie op het vuur te gooien.

En het is geen kwestie van waan in stand houden. Ik vond de discussie en de zienswijzen werkelijk interessant.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_34112238
    quote:
    Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
    nee, wee degene die respectloos over een mod heen wil stappen.
    "ik eis nu een antwoord of ik ga vervelend doen"

en vervolgens open je maar vast je 2e topic (terwijl eerder anders was besloten) omdat ik niet snel genoeg reageer ???

Misplaatste gepikeerdheid van jouw kant.
    Maar doe vooral wat je nie laten kan.
    Sir Winston Churchill
      maandag 16 januari 2006 @ 10:35:38 #262
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_34113971
    Is BG echt zo ver heen als ie lijkt ?
    Of is ie gewoon lekker een beetje aan het stoken ?

Als ie echt serieus is, moet ie dan niet eens professionele behandeling krijgen ?
    Iemand ie over zichzelf praat in derde persoon,
    die zichzelf ziet als meerdere personen ("Nu ben ik naemo"),
    die denkt dat ie overal een antwoord op heeft,
    en overduidelijk een jezus-complex ("deze wereld zal binnen korte tijd smeken om mijn komst , maar ik zal niet komen.")...

Is het voor z'n eigen bestwil niet beter als ie even gaat praten met de aardige mannen in lange witte jassen ?
    pi_34119975
    Probeer eerst zelf es normaal te reageren in topics voor je commentaar op anderen geeft

pi_34133888
    Snelheid van het licht berekenen #4

Jeroentje... Ga lekker uithuilen bij je moeder als je niet normaal kunt reageren. Ze vindt je vast wel lief.
    pi_34135033
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 20:15 schreef rudeonline het volgende:
    Snelheid van het licht berekenen #4

Jeroentje... Ga lekker uithuilen bij je moeder als je niet normaal kunt reageren. Ze vindt je vast wel lief.
    *proest*

zow, lucht dat op ?
    Sir Winston Churchill
    pi_34136645
    Best wel.. anders krijg ik straks weer allemaal vervelende ziekte's naar mijn hoofd, en daar heb ik geen zin in.
    pi_34141230
    Baaj, beste baaj ik ben stil,heel stil

voor jou
      dinsdag 17 januari 2006 @ 14:28:47 #268
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_34159285
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 13:55 schreef UncleScorp het volgende:
    Probeer eerst zelf es normaal te reageren in topics voor je commentaar op anderen geeft

dat was ik niet, toen was ik "Naema", het zusje van " 'MFufu ".
    En het maakt toch niet uit want alles gebeurt altijd overal en er is geen waarheid.
    Maar aangezien jij de wederkomst van mijn posts niet wilt, zul jij later buiten de boot vallen na de opening van de 9e dimensie.
    pi_34190455
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef Kiteless het volgende:
    dat was ik niet, toen was ik "Naema", het zusje van " 'MFufu ".
    En het maakt toch niet uit want alles gebeurt altijd overal en er is geen waarheid.
    Maar aangezien jij de wederkomst van mijn posts niet wilt, zul jij later buiten de boot vallen na de opening van de 9e dimensie.
    You just made my point ...
    pi_34190515

moet ik hem aanzetten ?
    Sir Winston Churchill
      woensdag 18 januari 2006 @ 16:23:29 #271
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_34205297
    Jasper doet snel zn paraplu open !
      vrijdag 20 januari 2006 @ 20:57:29 #272
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_34291007
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 08:55 schreef Mirage het volgende:
    [afbeelding]

moet ik hem aanzetten ?
    Dat hoeft nou óók weer niet maar kun je wel ff je mail checken ?
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
    pi_34296307
    Mijn suggestie is om het RvdB-topic even een weekje dicht te doen. Er wordt nauwelijks meer on-topic gepost, het is nu vooral een wedstrijdje afbitchen geworden.
      vrijdag 20 januari 2006 @ 23:40:18 #274
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34296479
    En geef gelijk die genverbrander een permanente ban.

gelijk
    pi_34296557
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef soulsurvivor het volgende:

Hahaha ja inderdaad, helemaal mee eens, dat is waarschijnlijk de enige manier waarop ik hiervan kan afkicken.
      vrijdag 20 januari 2006 @ 23:44:22 #276
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34296630
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 23:42 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hahaha ja inderdaad, helemaal mee eens, dat is waarschijnlijk de enige manier waarop ik hiervan kan afkicken.
    lol
    gelijk
    pi_34297868
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef soulsurvivor het volgende:

Banaanvraag

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_34298856
    Zou een mod het topic van Robbert van den Broeke willen dichtgooien en het liefst alle rommel eruit willen halen (pagina 2 tot het eind)?

Het loopt echt uit de hand
    pi_34298917
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 00:56 schreef visvogel het volgende:
    Zou een mod het topic van Robbert van den Broeke willen dichtgooien en het liefst alle rommel eruit willen halen (pagina 2 tot het eind)?

Het loopt echt uit de hand
    Lieverd, hon! Ongelooflijk we zeiden precies hetzelfde op hetzelfde moment. Alleen op een andere plaats. Mijn verzoek dus ook, moderatoren, jullie laten ze het toch niet op deze manier verpesten?

Jeroen, zelfs op dezelfde minuut, als dat geen overeenstemming is.

:
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 00:56 schreef Stenny het volgende:
    Ik geloof dat er hier flink moet worden schoongemaakt, vanaf pagina 2 of zo.

[ Bericht 13% gewijzigd door Stenny op 21-01-2006 01:04:32 ]
      † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 02:07:36 #280
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34300658
    Hoe denken jullie over dit soort reacties?
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 02:01 schreef Megumi het volgende:
    Mijn menig is dat we gewoon wat neutronen bommen op Mekka en het Vaticaan moeten droppen. Is alles opgelost tegen een fraktie van de kosten van wat de VS nu uitgeeft.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 03:44:30 #281
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_34301742
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
    Hoe denken jullie over dit soort reacties?
    [..]
    Simpele kijk-ik-ben-al-13-met-een-eigen-mening puber-reactie
      † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 04:06:43 #282
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34301861
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 03:44 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Ja iemand die ws. de Actieve Topiclijst zit te F5'en, al dan niet in benevelde toestand, te wachten tot er weer ergens een gelegenheid is om een aandachtsvragende reactie te plaatsen.

Beetje van de catergorie:

Geeft verder niks maar doe dat dan in topics waar het niks uitmaakt. In ONZ ofzo.

Soms mis ik mijn deleteknopje.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 09:31:48 #283
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34302750
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 03:44 schreef Kiteless het volgende:

[..]

kitiless geboren in 1990.
    15 jaar en ze praat over een 13 jarige
    Denk toch niet dat je daar te veel aandacht aan moet besteden, anders dan een glimlach.
    Ik vergelijk het maar met wanneer ik boodschappen doe in een schoolpauze en niet op een normale manier mijn boodschappen kan doen door een invasie van hormonen.
    ach we zijn allemaal jong geweest toch?
    aan de andere kant... mijn zoon is nu 11jaar en moet zeggen dat hij in de kunst van nuance en respect kiteless vere overstijgt.
    maar zonde van sommige topics is het wel, vooral als mensen er op gaan reageren.
    gelijk
    pi_34303172
    Bovenstaande allemaal gelezen, ik ga nu eerst naar RvdB topic.
    Deedeetee, mail check ik zo gelijk ook.

dank je wel
    en goeiemorgen zonder weeën allemaal
    Sir Winston Churchill
    pi_34303311
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 10:22 schreef Mirage het volgende:
    Bovenstaande allemaal gelezen, ik ga nu eerst naar RvdB topic.
    Deedeetee, mail check ik zo gelijk ook.

dank je wel
    en goeiemorgen zonder weeën allemaal
    Heb jij een goeie nacht zonder weeen gehad dan?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_34303973
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 10:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb jij een goeie nacht zonder weeen gehad dan?
    Ik heb geslapen als een roosje !
    Zomaar

Geen rugpijn, geen harde buiken... niet 6 keer de wc bezocht.. geen kinderen aan mijn bed (iig niet dat ik gemerkt heb )... en ik ben weer eens ècht "weg" geweest.. niet halfwakend.
    Mijn huis is een chaos, mijn kinderen lopen nog in hun pyama... en ik ga nog een koffietje halen !
    *rust*
    Sir Winston Churchill
    pi_34304438
    Sir Winston Churchill
    pi_34304498
    quote:
    Mirage, wat mij betreft mag het Stenny Topic dicht. Misschien dat dit mij in een afgezonderde positie plaatst, en dat is niet de bedoeling. Bedankt voor je ingreep.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 13:28:28 #289
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34307694
    Ik erger me echt een ongans aan die user 'aarde' wat the f... doet hij hier in truth. Topics vergallen met zijn misplaatste arogantie en denigrerende opmerkingen.
    bah truth wordt zo langzamerhand overlopen door dit soort users.
    mening ok. maar het kan ^$%^%$&^&^toch wel wat met respect!!!!
    aarde
    quote:
    mmaaarruh ... wat bewijst dit dan... dat je webcam stoort als je aan kaart laat zien
    quote:
    voor de mensen die niet de hele ellende willen downloaden zo ziet de 'magische storing' eruit:
    quote:
    en enige dat dit topic bewijst is dat jij niet bijster snugger bent op het vlak van rationele conclusies trekken ... en dat je baggerfilmpjes upload
    quote:
    magische media player heb ik
    quote:
    volgens mij heb ik alleen opgemerkt dat storing op een camera niks bewijst op de storing na... en dat dat ook makkelijk nog eens fake kan zijn. wat is hier niet correct aan dan . volgens mij is de enige oplossing die jij wilt horen magie ... hoe realistisch is dat.
    quote:
    nee joh, magie
    quote:
    het begint saai te worden

tover es een naakte chic op je webcam die door de lucht zweeft
    quote:
    flapdrol
    quote:
    vrij aardige weergave van wat op het filmpje is terug te vinden...

dat gebeurt dus alleen als de voorkant van de kaart getoond wordt. spannend he
    quote:
    neuh

puur leedvermaak dit
    quote:
    als je nou een speciale relatie had met je oren...

maar met je balzak hoef ik niet te zien

[ Bericht 35% gewijzigd door soulsurvivor op 21-01-2006 13:56:27 ]
    gelijk
      zaterdag 21 januari 2006 @ 13:29:54 #290
    91333 displission
    pi_34307739
    Wat vinden de mods van mijn nieuwste? filmpje? er komt er zo nog een aan..
    pi_34308615
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 11:36 schreef Stenny het volgende:

[..]

Mirage, wat mij betreft mag het Stenny Topic dicht. Misschien dat dit mij in een afgezonderde positie plaatst, en dat is niet de bedoeling. Bedankt voor je ingreep.
    kom ik later op terug.
    ik heb je verzoek gelezen
    Sir Winston Churchill
    pi_34308659
    gezien soulsurvivor
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 21 januari 2006 @ 14:02:27 #293
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34308765
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 13:58 schreef Mirage het volgende:
    gezien soulsurvivor
    Soms vraag ik me ook af waarom ik me zo druk maak soms.
    Ik zal het eens aan mijn psychiater vragen
    gelijk
    pi_34309170
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Soms vraag ik me ook af waarom ik me zo druk maak soms.
    Ik zal het eens aan mijn psychiater vragen
    Waarom je huis uitgaan ?
    Er lopen hier ook enkele users rond die zichzelf psychiater wanen.

Vaak lijken ze meer dan bereid gratis ( en zelfs ongevraagde) consultjes weg te geven.

Mijn enige advies: adem in .... adem uit....
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 21 januari 2006 @ 14:28:40 #295
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34309586
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

Waarom je huis uitgaan ?
    Er lopen hier ook enkele users rond die zichzelf psychiater wanen.

Vaak lijken ze meer dan bereid gratis ( en zelfs ongevraagde) consultjes weg te geven.

Mijn enige advies: adem in .... adem uit....
    dank dank
    het werkt
    gelijk
    pi_34319114
    Ik vind het gewoon jammer om nog te reageren in de topic van Robbert van den Broeke deel 34. Er hangt een heerlijke magische rust over deze topic, die ik maar ongraag doorbreek. Heerlijk.
    Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
    De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
    mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
    .
    pi_34331499
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef Tulio het volgende:
    Ik vind het gewoon jammer om nog te reageren in de topic van Robbert van den Broeke deel 34. Er hangt een heerlijke magische rust over deze topic, die ik maar ongraag doorbreek. Heerlijk.
    saai!
    pi_34336688
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 00:34 schreef Indirah het volgende:

[..]

saai!
    Maak hem vol dan herrijst er een nieuwe
    .
      zondag 22 januari 2006 @ 10:38:00 #299
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_34336777
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef Tulio het volgende:
    Lekker hè...
    het was net zeer verrassend om te zien dat het deel nog niet volgespamt was

inmiddels wel door mijzelf geloof ik
    Sir Winston Churchill
    pi_34336822
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 10:38 schreef Mirage het volgende:

[..]

Lekker hè...
    het was net zeer verrassend om te zien dat het deel nog niet volgespamt was

inmiddels wel door mijzelf geloof ik
    Stilte kan genezend zijn.
    .
      zondag 22 januari 2006 @ 13:04:21 #301
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_34340338
    @ Mirage :

Ik heb je ff gemaild en een duidelijke oplossing voor gesteld die wat gemakkelijker voor je te realiseren is

laat jij altijd zo met je sollen ? de postbank had aan mij een kwaaie gehad GRRRRR
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')