nee, en zeker niet meer na mijn sloop-aktie. weet ook niet of een garantie in dergelijke gevallen van toepassing is. De tandenborstel zal nog niet bezeten geweest zijn in de fabriek en heeft het ook een tijd goed gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:23 schreef Molluck het volgende:
Heb je nog garantie?
het is een Braunquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:27 schreef Golf het volgende:
Je weet zeker dat het geen BrauN is?
hij is nu al stuk. mogelijk dat de poltergeist nu bezit neemt van m'n nieuwe tandenborstel of een ander apparaat uitzoektquote:
Dan is het goed. In het andere geval; koffers pakken en wegwezen, er is niets meer aan de situatie te redden.quote:
Eigenlijk is het BRAUN, en is de A groter dan de andere letters, maar dat kan je niet doen op Fok!quote:
*insert donkere zwoele stem* Mr. Big BrAun will shake ya all night, babyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Hugo- het volgende:
LOL! Ik heb dat ook een keer gehad!Ik heb hem toen beneden in de kast gelegd, de volgende ochtend was het over, en kon ik hem wel weer gewoon aan en uit doen. Ik vermoed dat hij te lang in de oplader had gestaan, iets anders kan ik namelijk niet bedenken.
Hij lag anders lekker alleen in de kast te shaken hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*insert donkere zwoele stem* Mr. Big BrAun will shake ya all night, baby![]()
Da's dan stom. Gemiste kansquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:47 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Hij lag anders lekker alleen in de kast te shaken hoor.![]()
Het is een BRAUN.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:46 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Eigenlijk is het BRAUN, en is de A groter dan de andere letters, maar dat kan je niet doen op Fok!
De A is wél groter.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:48 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ja zo probeerde ik het ook al, maar dan is de A niet groter en das ook nep.
Inderdaad, verschil in hoogte, en dat is niet het geval bij het merk brAun, daar is de letter A groter, en niet hoger.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er is wel duidelijk een verschil tussen een sub en een normale.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef onemangang het volgende:
Misschien is het wel de geest van Eva Braun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |