quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:48 schreef hardcorehooligans het volgende:
ik begrijp er nu niets meer van.
als ik zoek over Rennes Le Chateau,area 51,vrijmetselaars,da vinci.
lijk het of ik telkens terug kom op het zelfde.
het zijn arparte dingen maar hebben wel met elkaar te doen.
wat is de bedoeling hier van?
ik weet het niet meer.
is men op zoek naar een uitvlugt van deze wereld.
gaat het om macht of geloof over deze wereld.
een ding is zeker het heeft allemaal met elkaar te maken.
Moet ik dit quoten, of geloven ze dom weg een boek. Rot toch op.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:59 schreef hardcorehooligans het volgende:
Rennes de" kut chateau"", is helemaal bedacht, door een stel fransen die edel wilde worden. Teveel domme boeken gelezen, vol met onzin.
nee dat is niet zo. want die pater die in Rennes kwam wonen was eerst arm. en later erg rijk.
hij heeft een of andere code gekraakt. en die heeft da vinci ge schildert.
dus geen onzin.
Over wie heb je het ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:04 schreef ixio het volgende:
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof, jij deugniet?
ik lul niet zomaar wat. googel en je zal zien dat ik niet zomaar wat zeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Moet ik dit quoten, of geloven ze dom weg een boek. Rot toch op.
Ga de koran lezen man, misschien word je overtuigd Belg. Ik blijf RKquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:12 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
ik lul niet zomaar wat. googel en je zal zien dat ik niet zomaar wat zeg.
kijk eerst voor je wat roept.
rk staat zeker voor rooie koolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Ga de koran lezen man, misschien word je overtuigd dwarslim. Ik blijf RK![]()
Ja je hebt vast gelijk. 20 punten voor de Belg. Ooh sorry je zit fout, kijk een andere biebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:19 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
rk staat zeker voor rooie kool
mooie ondertitel heb je trouwens. I believe in a Father called God.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja je hebt vast gelijk. 20 punten voor de boslim. Ooh sorry je zit fout, kijk een andere bieb
Rooms Katholiek, ooit van gehoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:27 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
mooie ondertitel heb je trouwens. I believe in a Father called God.
nou ik geloof in niets. waar jij in geloof.
dus wie is hier de boslim JIJ DUS.
ACH JONGE GA LEKKER JE BIJBEL LEZEN. OF KIJK NAAR DE EO.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Rooms Katholiek, ooit van gehoord.
Of werkt het niet goed daar boven.
Dat jij met caps moet schreeuwen, vind ik jammer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:37 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
ACH JONGE GA LEKKER JE BIJBEL LEZEN. OF KIJK NAAR DE EO.
EN LAAT MIJ MET RUST.
KAN MIJ WAT SCHEELE OF JIJ RK BEN.
GA
haleeeloeja!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat jij met caps moet schreeuwen, vind ik jammer.
Sterkte met je leven.![]()
ja jonge leven is een feest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:44 schreef newsman het volgende:
Ja, jij maakt het in je leven, echt top.
Ooh ik word echt bang.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:50 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
ja jonge leven is een feest.
en nu oprotten anders stuur ik de duivel naar je.
en daar kan jou god niet tegen op. rkk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |