Nee, een OP hoef je niet te herschrijven, maar geef gewoon je mening, zo ongeveer zoals je dat hierboven deed. Ik zal hem weer openen, maar als het weer een baggerzooi wordt gaat ie weer de kelder inquote:Op woensdag 28 december 2005 16:33 schreef displission het volgende:
Zelf zou ik wel kunnen discussieren over het onderwerp, maar een goede openingspost op dit gebied zou voor mij ook een zware opgave zijn..het leek mij gewoon even leuk om te filosoferen over dat onderwerp..vandaar..misschien dat er iemand hier is en zich wil aanmelden om de OP van dat artikel te "verbeteren" cq te "herschrijven" maar ik ben niet degene daarvoor, kennis op dit gebied houd me tegen..
Gezien !quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
Hallo, kunnen jullie eens de posts van Pikki bekijken in het volgende topic: Het medium Robbert van den Broeke (deel 10)
Naast dat deze posts kant noch wal raken verstoort hij/zij de discussie nogal.
Groetjes,
KV.
Geestesfoto'squote:Op donderdag 29 december 2005 08:45 schreef livEliveD het volgende:
Geestesfoto's afgezien van een tikkie bagger is de OP een herschreven stuk interview met Robert ten Broeke. Zie bv hier
"Entiteit op film"
quote:
Sorry, maar ik vind dat Pikki net zo goed zijn kijk mag geven, ook al onderbouwt hij zijn posts misschien niet op een manier zoals veel kritische lezers zouden willen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
Hallo, kunnen jullie eens de posts van Pikki bekijken in het volgende topic: Het medium Robbert van den Broeke (deel 10)
Naast dat deze posts kant noch wal raken verstoort hij/zij de discussie nogal.
Groetjes,
KV.
mailen, feedback posten... postduifje sturen.. (stuur hem maar naar daar waar de zaadjes op het balkon liggen)...rooksignalen werken vandaag wat minder door het beperkte zicht ivm de sneeuwval.... ik denk dat dit het wel was idd...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef displission het volgende:
Als je ze snel wilt bereiken moet je mailen tegenwoordig toch?
TT heb ik voor je aangepast.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:07 schreef displission het volgende:
Miarge wil je even de tt veranderen en eventueel de offtopic klets uit het topic halen bvd..
ik zie dat ik het prongeluk verkeerd geschreven hebt..
de eerste paar posts had ik al gedelete.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:07 schreef displission het volgende:
Miarge wil je even de tt veranderen en eventueel de offtopic klets uit het topic halen bvd..
ik zie dat ik het prongeluk verkeerd geschreven hebt..
ik denk dat het vermoeidheid, te snel zijn... een vervelend toetsenbord oid isquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef displission het volgende:
Volgens mij is mij pass gehacked..schijnt dat sommige woorden er anders uitkomen dan dat ik bedoel..
Zelfde. En pas op met de vingertjes. (http://forum.fok.nl/topic/797651)quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:02 schreef Mirage het volgende:
Hallo
Bij deze wens ik jullie allemaal een fijne dag en een spetterend uiteinde !
Moge 2006 voor jullie allemaal iets fijns brengen![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |