er is geen ultieme waarheid , en deze is erquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:38 schreef Proxima het volgende:
Wat is de waarheid?
ik ben nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
Wat ben je ?
ik eet niet elke dag paddos , ik heb zelfs nog nooit paddos gegeten , nog de winkel als de hallicunate versiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:46 schreef BennyNL het volgende:
waarom eet je elke dag paddo's?
al gedaan voordat je het vroegquote:
ik zaai eenheid en vredequote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:04 schreef BennyNL het volgende:
ok, een serieuze aan TS
wat is jouw doel in het leven? -> wat wil je bereiken om als een gelukkig mens te sterven?
waarom vraag je dit , is geld belangrijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe hoog zal mijn loonsverhoging zijn?
Ja kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom vraag je dit , is geld belangrijk?
Okequote:
dat zal ik ook zaaienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:52 schreef Doderok het volgende:
Kan je geen tweedracht en oorlog zaaien?
Het nieuws is al saai genoeg tegenwoordig.![]()
Ow, dit is TRU, m'n excuses, zat in active topics ipv ONZ te kijken![]()
*BG gaat eerst slapen , daarna is naemo weer beschikbaar dus houd het topic open en stel serieuze vragen*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:29 schreef BaajGuardian het volgende:
stel je vraag
Ja ja... dat is weer eens wat anders dan "truth de dating site of Baaj het truth icoon".quote:
waarom leven wij?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:29 schreef BaajGuardian het volgende:
stel je vraag
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef dodeca het volgende:
Nu baaj slaapt ga ik hem een vraag stellen.
Baaj er zijn lui die uittreden en met de astralen communiceren,je zou het net zo goed intreden kunnen noemen want je treed in het astrale.
Zo treden astrale in de materie.
Nu mijn vraag: kunnen astralen uittreden?
Ligt eraan, waaruit ze treden, in principe treed iedereen altijd ooit ergens uit...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef dodeca het volgende:
Nu baaj slaapt ga ik hem een vraag stellen.
Baaj er zijn lui die uittreden en met de astralen communiceren,je zou het net zo goed intreden kunnen noemen want je treed in het astrale.
Zo treden astrale in de materie.
Nu mijn vraag: kunnen astralen uittreden?
Die Naemo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben niet
als je bedoeld wie ik ben , ben ik op dit moment naemo
Ben je schizofreen dan? Klinkt wel zo. Je zegt dat je geen waarzegster bent, maar je doet je wel zo voor. Wie/wat ben je nou eigenlijk? Lucifer?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben niet
als je bedoeld wie ik ben , ben ik op dit moment naemo
er zit een 1 in...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:02 schreef onemangang het volgende:
Welk lotnummer valt volgende week in de prijzen?
neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:11 schreef Slicky het volgende:
Draag je n hoed?
ook neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef outcast_within het volgende:
met een klep?
op welke manier?quote:
uit een zakje van de Intratuin....quote:
oquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
uit een zakje van de Intratuin....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |