er is geen ultieme waarheid , en deze is erquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:38 schreef Proxima het volgende:
Wat is de waarheid?
ik ben nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
Wat ben je ?
ik eet niet elke dag paddos , ik heb zelfs nog nooit paddos gegeten , nog de winkel als de hallicunate versiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:46 schreef BennyNL het volgende:
waarom eet je elke dag paddo's?
al gedaan voordat je het vroegquote:
ik zaai eenheid en vredequote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:04 schreef BennyNL het volgende:
ok, een serieuze aan TS
wat is jouw doel in het leven? -> wat wil je bereiken om als een gelukkig mens te sterven?
waarom vraag je dit , is geld belangrijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe hoog zal mijn loonsverhoging zijn?
Ja kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom vraag je dit , is geld belangrijk?
Okequote:
dat zal ik ook zaaienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:52 schreef Doderok het volgende:
Kan je geen tweedracht en oorlog zaaien?
Het nieuws is al saai genoeg tegenwoordig.![]()
Ow, dit is TRU, m'n excuses, zat in active topics ipv ONZ te kijken![]()
*BG gaat eerst slapen , daarna is naemo weer beschikbaar dus houd het topic open en stel serieuze vragen*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:29 schreef BaajGuardian het volgende:
stel je vraag
Ja ja... dat is weer eens wat anders dan "truth de dating site of Baaj het truth icoon".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |