quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:47 schreef Alicey het volgende:
MUUS vond het op zaterdag 1 januari 2005, om 23:06 een leuke variant van
'pluk de dag'
De bedoeling
![]()
Je trekt één kaart en legt die ene kaart hier uit, gewoon in duidelijke taal zoals het in de bijgeleverde boekjes wordt uitgelegd. Graag met een plaatje, foto of scan erbij!
Tarotkaarten, orakelkaarten, zigeunerkaarten, dolfijnkaarten, angelcards, maakt niet uit! Runenstenen en I-ching muntjes zijn uiteraard ook van harte welkom!
Waarom?
Omdat dat leuk is, duh.
En zo kan iedereen verschillende manieren van orakelen is dat een woord? leren kennen. Heel handig als je benieuwd bent naar een bepaald deck en zo dus een stukje van een bepaald deck kunt 'proeven';. Bovendien zijn heel veel sets gewoon heel erg mooi om naar te kijken.Ik heb meerdere decks én runenstenen én I-ching muntjes. Wanou?
Da's alleen maar leuk, want op die manier kun je elke dag wat anders doen. Gewoon varieren!Ik heb helemaal geen kaarten en ik heb er eigenlijk ook niet zoveel verstand van.
Maar ik vind het wel heel leuk en ik wil wel meedoen!
![]()
Geen probleem, zat users hier die voor jou wel een kaart willen trekken zodat jij ook mee kunt doen!
Wil je nog wat kwijt, MUUS?
![]()
Ja, nou, eigenlijk wel.
Ik wil dit een beetje een makkelijk, laagdrempelig topic maken, zodat nieuwe users (met drempelvrees) hier makkelijk binnen kunnen rollen. Dus als iemand iets niet snapt of zelf geen kaarten heeft, gaan we natuurlijk allemaal heel lief en duidelijk uitleggen en helpen, toch? .
Dus heb je zelf geen kaarten, maar heb je wel een 'verzoeknummertje' wil je graag een kaart zien uit een bepaald deck? Vraag dat dan gewoon! .
Gewoon een gezellig topic waar iedereen aan mee kan doen. Geen discussies, geen moeilijk gedoe, maar mooie kaarten leren kennen.
Dus warm uw handen, schud uw kaarten en laat ons allen meegenieten van al het moois. .
Vorige deeltjes
Pluk de kaart!
Pluk de 2e kaart!
Pluk de kaart: Deel 3
Pluk de Kaart deel 4
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:52 schreef yvonne het volgende:
Ja, nu is het duidelijker, dank je, actiever worden!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. posten of zo ?gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
T'is sowieso al ontzettend leuk als er meerdere mensen kaartjes willen leggen hier...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:42 schreef nokwanda het volgende:
Cool idee, soulsurviver. Ik hoop zelf ooknog steeds gauw een deck te vinden dat bij me past zodat ik ook kaarten kan leggen/trekken.
Kaartje voor jou Holist:quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:27 schreef holist het volgende:
Ik zou 't wel op prijs stellen als iemand een kaartje voor me wil trekken!
ben benieuwd....
Ja leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
(Off-topic) Het wordt eigenlijk wel weer tijd voor een irc-orakel-sessie.
Graag gedaanquote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef vamperotica het volgende:
Nog bedankt voor het kaartje Delta!![]()
Kaartje voor jou cazizz:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:56 schreef cazizz het volgende:
zou iemand voor mij ook weer een keer een kaartje willen trekken?![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:35 schreef draculettetje het volgende:
toevallig nog iemand intresse om voor mij een kaartje te trekken?
zo voor de komende week ofzo?
Ja we zitten hierquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:01 schreef Speedo666 het volgende:
Ooooh, jullie zijn hier verder gegaan.![]()
Ik zat al in dat andere topic iedereen gek te maken.
Iemand zin en tijd om voor mij een kaartje (of meer mag ook) te leggen aangaande mijn persoon en de liefde?![]()
Alvast bedankt.
![]()
nou vooruitquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand voor mij een kaartje trekken mbt me werk?
dank u
Kaartje voor jou:quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand voor mij een kaartje trekken mbt me werk?
dank u
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja we zitten hierJe zat in het "pluk de kaartEN topic", dit is de enkelvoud-variant
![]()
Kaartje voor jou:
[afbeelding]
Troeven II: De Hogepriesteres:
De Hogepriesteres belichaamt de levenskunst van het "laten gebeuren kunnen".
Zij staat voor het passieve principe, de bereidheid om ons te laten leiden, het vermogen om geduldig te wachten totdat de stem binnenin ons ertoe aanspoort te reageren. Ze staat ook voor het oervrouwelijke denken, dat men instinctieve zekerheid juist van onjuist kan onderscheiden en alleen dat als waarheid erkent, wat innerlijk juist "aanvoelt".
Liefde:
Een gevoel van verbondenheid (ook bij een meningsverschil) - subtiliteit - je van afhankelijkheid en hartstocht bevrijden - op je innerlijke stem vertrouwen en je door niets laten dwingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |