Is je probleem misschien niet dat je erg praktisch bent ingesteld, en daardoor misschien juist je intuitie vaak negeert?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank je Alicey
Ik dacht al dat je daar met de film niet aan toe zou komen, maar dat geeft ook niet hoor!
Inderdaad dezelfde kaart, en dat zal zeker geen toeval zijn. Ik had alleen zo gehoopt op een beetje richting, maar ik word tot tweemaal toe teruggeworpen op mezelf en mijn intuitie. Dan zal ik het daar kennelijk ook wel mee moeten kunnen doen.
Ik denk dat dat wel zo is, hoewel ik juist op relationeel gebied erg probeer niet te praktisch te zijn, maar mijn gevoel te volgen. Ik heb echter een paar jaar mijn gevoel wat ondergestopt, dus ik moet nu in een moeilijke tijd ineens terug naar mijn gevoel dat al een tijdje op hold stond. Ik weet nu niet helemaal zeker of mijn gevoel al wel weer/nog wel helemaal te vertrouwen isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef Alicey het volgende:
Laatste post uit vorige deel:
[..]
Is je probleem misschien niet dat je erg praktisch bent ingesteld, en daardoor misschien juist je intuitie vaak negeert?
Only one way to find out...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel zo is, hoewel ik juist op relationeel gebied erg probeer niet te praktisch te zijn, maar mijn gevoel te volgen. Ik heb echter een paar jaar mijn gevoel wat ondergestopt, dus ik moet nu in een moeilijke tijd ineens terug naar mijn gevoel dat al een tijdje op hold stond. Ik weet nu niet helemaal zeker of mijn gevoel al wel weer/nog wel helemaal te vertrouwen is
Weet je hoe eng dat is?quote:
Ja, ik weet er alles van.. Soms is er echter geen doorslag te vinden met ratio.. Ik denk zelf ook dat ratio overrated is. Het maakt veel dingen ingewikkelder dan ze zijn..quote:
Dat ben ik met je eens. Maar toch vind ik het erg lastig, dit keer lastiger dan ooit tevorenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van.. Soms is er echter geen doorslag te vinden met ratio.. Ik denk zelf ook dat ratio overrated is. Het maakt veel dingen ingewikkelder dan ze zijn..
Ik vervolg even in de LFC, omdat het niet echt meer kaart gerelateerd is wat ik verder ga zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar toch vind ik het erg lastig, dit keer lastiger dan ooit tevoren
Eigenlijk heb ik helemaal geen puf meer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:23 schreef nokwanda het volgende:
Heb je nog puf om een kaart voor me te trekken?
Wil wel eens zien wat een kaart over de liefde zegt
Het zal wel komen omdat je slaperig bentquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik helemaal geen puf meer.Ik ga denk ik ook zo naar bed.
De kaart die ik trok was:
[afbeelding]
Bekers 7
In de liefde is je valkuil dat je geneigd bent het contact met de realiteit te verliezen. Je fantasie gaat leven, waardoor je zelf te passief wordt. Aan de andere kant laat deze instelling je wel zien dat de mogelijkheden onbeperkt zijn, en dat de keuze bij jezelf ligt. Een gebrek aan actie ondernemen speelt je echter parten..
Ik vond hem wel apart bij jou ja. Het kan ook aan mijn interpretatie liggen. Misschien is juist fantaseren en passiviteit niet het probleem, maar juist the way to go.. Misschien voor jezelf er over denken of dat een nieuw pad voor je zou zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zal wel komen omdat je slaperig bent![]()
Ik zie helemaal niets in die kaart dat lijkt op mij.
Ik word er juist eerder van beschuldigd iets te voortvarend te zijn. Ik denk dat iets meer passiviteit wel op prijs gesteld zou worden jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond hem wel apart bij jou ja. Het kan ook aan mijn interpretatie liggen. Misschien is juist fantaseren en passiviteit niet het probleem, maar juist the way to go.. Misschien voor jezelf er over denken of dat een nieuw pad voor je zou zijn.
Mijn fout dus, dat de weg van fantaseren en passiviteit geen juiste kan zijn is dus een inschattingsfout.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik word er juist eerder van beschuldigd iets te voortvarend te zijn. Ik denk dat iets meer passiviteit wel op prijs gesteld zou worden ja![]()
Moest er wel heel erg om lachenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn fout dus, dat de weg van fantaseren en passiviteit geen juiste kan zijn is dus een inschattingsfout.
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:51 schreef Lord_of_the_String het volgende:
Alicey, heb je nog zin een kaart voor mij te trekken? ben altijd nieuwsgierig naar wat die kant van de spirituele wereld over mij te zeggen heeft
Dit is wat Hajo Banzhaf schrijft over Bekers 7:quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moest er wel heel erg om lachen
Maar ik zal het hier es navragen voor de zekerheid![]()
Ik ga
voor ik een nog grotere overdosis aan smileys ga posten
Dank je wel Freija.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:25 schreef freija het volgende:
[..]
Dit is wat Hajo Banzhaf schrijft over Bekers 7:
Met betrekking tot onze persoonlijke realties kan Bekers 7 op de roes van het verliefd zijn duiden, al waarschuwt ze tegelijk voor het harde, ontnuchterende ontwaken. Ze stelt niet dat de door haar beschreven relatie op los zand is gebouwd, echter wel dat we veel te hoge verwachtingen koesteren, waarin we in deze vorm heel beslist teleurgesteld zullen worden. ze spoort ons aan onze waakzaamheid niet te laten verslappen en de relatie met gezonde scepsis te bezien.
Durf er een extravagante visie op na te houden. Laat u door de beelden van uw fantasie en uw dromen inspireren, zonder dat u het slachtoffer van uw eigen toverkunsten wordt. Kies voor een van deze beelden en probeer met veel volharding het werkelijkheid te laten worden. U mag daarbij op de spontane hulp van anderen rekenen.
Hoi Alicey, dank je wel voor de kaarttrekking! Dat waarmaken van plannen en het dagdromen klopt wel...in waarmaken (actie ondernemen) ben ik niet zo sterk als het om liefde gaat, maar ik weet vaak gewoon niet hoe ik het aan moet pakken als ik iemand leuk vind (bijv. neiging om dicht te slaan en teveel denken aan mogelijke -negatieve- gevolgen).... Het dagdromen doe ik erg graag en waarschijnlijk op liefdesgebied in te groot contrast met het actie ondernemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pentakels Schildknaap
Pentakes Schildknaap is een kaart die gaat over het waamaken van plannen en een praktische kijk. Gebruik je verstand, stop met dagdromen, en denk na over wat je precies wilt en hoe je dat kunt bereiken. Wat je zoekt is dichtbij, probeer daar op te vertrouwen. Toon jezelf betrouwbaar, en vind wat je zoekt.
uhm tja uhm nou uhm een poging dan maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:09 schreef vamperotica het volgende:
En de laatste....
Tja.... hij voelt erg passend, al weet ik nu ff niet welke kant ik er mee op moet!
Zoessie idee misschien?
Sorry, ik heb deze week niet echt tijd gehad om te leggen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:00 schreef freija het volgende:
Hallo Alicey,
zou je voor mij een kaart willen trekken met betrekking tot de date die van vorige week uitgesteld is naar deze week woensdag? In de tussentijd hebben we elkaar nog wel gesproken en aan de hand daarvoor krijg ik toch steeds meer zoiets van 'nee..... dit is niet voor mij...', hoewel vorige week voor mij nog 2 superpositieve kaarten zijn getrokken en ikzelf ook de kaart 'de Geliefden' trok....![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef Erasmo het volgende:
Iemand die nog goesting heeft om een kaartje te trekken?
Nope, we hebben het weer uitgesteld; hij zit middenin een verhuizing....quote:Op donderdag 1 september 2005 20:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, ik heb deze week niet echt tijd gehad om te leggen.Het is nu natuurlijk al lang achter de rug.. Alles al wat duidelijker?
Danke schünquote:Op donderdag 1 september 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pentakels 8
Je weg is er een van noeste arbeid. Door je volledig te storten op wat je te doen staat kun je leren hoe het in elkaar zit. Probeer vooral logisch en systematisch te werk te gaan. Wees voorzichtig dat je niets te snel doet.
Kelken Negenquote:Op maandag 5 september 2005 13:15 schreef draculettetje het volgende:
iemand nog tijd en zin om voor mij een kaartje te trekken?
zou ik fijn vinden in ieder geval!
Mmmmmm waar mn prioriteiten liggen.... Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:31 schreef Alicey het volgende:
Mooi deck Mirage.Zou je uit dat deck misschien, als je tijd hebt, een kaartje voor mij kunnen trekken? Het houdt verband met de vraag hoe ik me moet opstellen, en waar mijn prioriteiten liggen.
K trok deze.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:31 schreef Alicey het volgende:
Mooi deck Mirage.Zou je uit dat deck misschien, als je tijd hebt, een kaartje voor mij kunnen trekken? Het houdt verband met de vraag hoe ik me moet opstellen, en waar mijn prioriteiten liggen.
Wil jij er ook een voor mij doen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:53 schreef vamperotica het volgende:
K vind t nog steeds erg moeilijk om aan een getrokken kaart een persoonlijke uitleg te geven, vandaar nog steeds de uitleg uit de boekjes.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |