En jij bent niet offtopic? Zit ff andermans forum vol de miauwen met offtopic zooi, nadat ze me re eerst zelf van beschuldigt.. het is toch wat met die crew these days....quote:Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
Bij jou werkt slaan dus ook juist een en ander in de hand.
Hee het lijkt alsof je het over mij hebt, die 'naam' heb ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 17:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
GrapkeDanny heeft wel es de naam wat kort door de bocht te zijn, en aardig direct
Danny kent je wel inmiddels, gisteravond heb ik m ff kort over truth wiki en oa jou verteld, en gevraagd of ie ff dat tagje wou neerzetten.quote:Op zondag 4 september 2005 17:17 schreef Stenny het volgende:
Hee het lijkt alsof je het over mij hebt, die 'naam' heb ik ook.![]()
![]()
Maar wat betekent mijn tag nou: dat Danny mij inmiddels kent en hier dus ook meeleest?
Hee, ik conformeer me slechts aan de nieuwe door jou ingestelde standaard! If you can't beat them, join them.quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
En jij bent niet offtopic? Zit ff andermans forum vol de miauwen met offtopic zooi, nadat ze me re eerst zelf van beschuldigt.. het is toch wat met die crew these days....
Bedankt dan, Iteejer, Mirage en Danny, ik voel me zeer vereerd.quote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Danny kent je wel inmiddels, gisteravond heb ik m ff kort over truth wiki en oa jou verteld, en gevraagd of ie ff dat tagje wou neerzetten.
Meelezen zal wel niet, hij gaat zo weg op vakantie nl
Beneath you, you can do better...quote:Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Alicey het volgende:
Hee, ik conformeer me slechts aan de nieuwe door jou ingestelde standaard! If you can't beat them, join them.
Whehehequote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
dansende muizen enzo....![]()
Ik vraag me af wat ze met Oversight heeft gedaan, dat ze niet deze gelegenheid aangrijpt om af te reageren.quote:
nee nee, ik heb vanmiddag heksensnot gemaakt ( appels heel fijn snijden, koken, stampen en beetje groene limo erdoor)quote:Op zondag 4 september 2005 17:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze met Oversight heeft gedaan, dat ze niet deze gelegenheid aangrijpt om af te reageren.
Lees: dat k0st me een nieuwe lapt0p...maar d0n't w0rry...ik was al van plan 'm hem binnenk0rt te laten maken...diepe zucht...quote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat kost haar een nieuw toetsenbord.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
(Off-topic) Het wordt eigenlijk wel weer tijd voor een irc-orakel-sessie.
Ik vond die film altijd zo zieligquote:Op zondag 4 september 2005 09:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het nummer Bright Eyes is één van mijn meest favoriete liedjes.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:19 schreef displission het volgende:
Kunnen we weer eens wat gaan plannen..?? Op IRC.
kom eens langs dan mensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:19 schreef displission het volgende:
Kunnen we weer eens wat gaan plannen..?? Op IRC.
ik ben er iigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Komende vrijdag 24 februari 20:00 uur?
Ik zou graag een legging willen en ik wil ook wel voor anderen leggen.
Ff kijken of ik dat ga redden, anders ben ik zeker bijquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Komende vrijdag 24 februari 20:00 uur?
Ik zou graag een legging willen en ik wil ook wel voor anderen leggen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:53 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik kan helaas ook niet meer vanavond..
Hey!quote:
Ander keertje komt vast wel goed. Komende tijd ben ik er zelf niet, maar komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hey!Idd LTNS!
Daarom leek het me zo leuk om te leggen vanavond. Maar er is nu iets tussen gekomen (iets leuks, maar toch).
Ander keertje doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |