enne hoe laat begint dat ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meekijken mag hoor. Je kunt ook zelf een orakel iets vragen als je dat wilt, dat moet jou als so-called scepticus toch aanstaan.
sorrie, heb et gemistquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef nokwanda het volgende:
*schop* We zijn al begonnen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:40 schreef bonke het volgende:
[..]
sorrie, heb et gemist
maar dat was voorspelbaar
waneer is de volgende sessie ??quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geeft niet, ik snap het wel. Het is ook eng voor een non believer
geen idee. De vorige was ook alweer een paar maanden geleden. Maar we zitten met enige regelmaat ook wel gewoon op irc truth hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:20 schreef bonke het volgende:
[..]
waneer is de volgende sessie ??
ps: was het gewoon vergeten hoor
heej, ik heb een spontaan ideequote:Op zaterdag 3 september 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
Meestal komt er spontaan het idee om weer eens een nieuwe orakelsessie te houden.
Noem maar een datum, bij voorkeur een vrijdagavond.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:22 schreef bonke het volgende:
[..]
heej, ik heb een spontaan idee
zullen we... een orakelsessie houden ?
eeuhmmmm ik zal een datum noemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Noem maar een datum, bij voorkeur een vrijdagavond.
Gepost worden logs niet, maar voor degenen die er waren kan ik wel mijn logs sturen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:55 schreef Viperdesign het volgende:
Wordt het log nog gepost? Of is het ergens na te lezen?
Als je dat z0u willen d0en...Graag! Kan ik de b0el ng even rustig nalezenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gepost worden logs niet, maar voor degenen die er waren kan ik wel mijn logs sturen.
Thanksquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
Log is naar je gestuurd myxomatosekonijn.
Mag ik wat volledig offtopic vragen?, waarom noem jij jezelf naar een zeer ernstige konijnenziekte?quote:
Prachtige film, inderdaad, het nummer ook. Vooral het begin (ook de manier van tekenen) dat de 'god' van de konijnen tegen het konijn spreekt: they all want to kill you, but first they have to catch you. Ow ja, de naam: 'Watershipdown' / 'Waterschapsheuvel'quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef sweetgirly het volgende:
Bright eyes...![]()
Film met die konijnen in die vallei.
Damn, ik heb nog nooit en elke keer weer gehuild als met die film.
Zo wreed allemaal.
tijd om te gaan nu
Jahhhquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef Stenny het volgende:
Prachtige film, inderdaad, het nummer ook. Vooral het begin (ook de manier van tekenen) dat de 'god' van de konijnen tegen het konijn spreekt: they all want to kill you, but first they have to catch you.
Art Garfunkel: Bright Eyes (burning like fire) (liedje)quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jahhh, zo eng, zo zielig. Onhoudbaar vond ik het om te kijken eigenlijk bijna en dan/toen.
Hij, die film, was gewoon gruwelijk realistisch, die stemmen, idd hoe het was getekend, zo menselijk en tgt zo onmenselijk wat er met ze, die konijnen gebeurde. In die holen en dat ze tot bloedens aan toe werden vermorzeld. En die ene die dan doodging, nee mocht niet, en op zo'n manier, zo realistisch, zo zielig. Eigenlijk vond ik het een zware kutfilm, die dagen daarna nog bleef hangen. Maar wel supermooi ook weer.
Bright eyes, burning in like fire, etc ofzoiets![]()
Jah, dat was hem, die titel, herinnerde ook opeens 'heuvel', alleen de rest nog niet.
Waterschapsheuvel
ik ga![]()
Zo mooi!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef Stenny het volgende:
Art Garfunkel: Bright Eyes (burning like fire) (liedje)
quote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zo mooi!
Ga hem nog maar niet downloaden even.
Dat boek moet haast ook geweldig zijn. En dat nr past precies bij die film, eerst waren die konijnen zo vrolijk en toen die dictatorische konijnen (of hazen) kwamen, verdween het licht idd uit hun ogen. De eens zo gelukzalige fonkeling, was verdwenen, daarvoor in de plaats kwam er alleen maar angst en vragende ogen die zochten naar een veilige plek. Maar zelfs de vrijheid die de heuvels hun eerder gaf, veranderde in een hel.
Ik hou op nu![]()
, wat een film ergens, respect voor de auteur en makers.
Ten eerste had ik deze bijnaam al jaren v00rdat ik er uberhaupt aan dacht psych0l0gie te gaan studeren. Ten tweede hecht ik geen enkele betekenis aan mijn naam z0als anderen als bijv. jij er aan schenken (ik heb bijv. 00k ng geen knijn met deze ziekte in het echt gezien)...het is een jaar 0f 10 geleden 0ntstaan in een 'gekke' bui en alle andere 'nick'namen die ik k0n bedenken waren elke keer al bezet (en ik haat een naam met een 'nummer' erachter...dan is de keuze al snel gemaakt: een andere naam die niet vaak v00rk0mt). Geen slechte bed0elingen dus want ik vind knijntjes 00k gew00n lief en vind het 00k niet leuk als ze pijn lijden...denk dat jij dus een andere relatie ziet met de betekenis van mijn nickname dan ik want de betekenis is dus v00r mij een ttaal andere dan de 'echte' betekenis!quote:
Okay, maar maar mag ik je wel een oprecht advies geven vanuit mijn wereldbeeld? Alles is energie, ook een naam. Ik zou er wat voorzichtiger mee zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ten eerste had ik deze bijnaam al jaren v00rdat ik er uberhaupt aan dacht psych0l0gie te gaan studeren. Ten tweede hecht ik geen enkele betekenis aan mijn naam z0als anderen als bijv. jij er aan schenken (ik heb bijv. 00k ng geen knijn met deze ziekte in het echt gezien)...het is een jaar 0f 10 geleden 0ntstaan in een 'gekke' bui en alle andere 'nick'namen die ik k0n bedenken waren elke keer al bezet (en ik haat een naam met een 'nummer' erachter...dan is de keuze al snel gemaakt: een andere naam die niet vaak v00rk0mt). Geen slechte bed0elingen dus want ik vind knijntjes 00k gew00n lief en vind het 00k niet leuk als ze pijn lijden...denk dat jij dus een andere relatie ziet met de betekenis van mijn nickname dan ik want de betekenis is dus v00r mij een ttaal andere dan de 'echte' betekenis!
Heb je je tagje al gezien btw?quote:Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Stenny het volgende:
Okay, maar maar mag ik je wel een oprecht advies geven vanuit mijn wereldbeeld? Alles is energie, ook een naam. Ik zou er wat voorzichtiger mee zijn.
Ik z0u hem dus eigenlijk niet meer m0eten gebruiken...0ei...dat gaat lastig w0rden...quote:Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay, maar maar mag ik je wel een oprecht advies geven vanuit mijn wereldbeeld? Alles is energie, ook een naam. Ik zou er wat voorzichtiger mee zijn.
geen idee waar je het over hebt, maar dat zal nog wel uitgelegt worden neem ik aanquote:Op zondag 4 september 2005 11:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
het veld waar het tagje in komt is een varchar, geen blobals je dat iets zegt
Dat viel mij ook al op, zo gauw ik je naam zag. Als je jezelf zo noemt is dat niet echt een aanwijzing van zelfachting, althans zo komt dat over.quote:Op zondag 4 september 2005 11:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Kun je hier wat meer inf0 0ver geven in de v0rm van een b0ek 0f website?
Interessant...Z0 heb ik n00it naar die/'mijn' naam gekeken; k0mt waarschijnlijk 0mdat ik m al z0lang gebruik en de manier waar0p hij t0t stand is gek0men...quote:Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, zo gauw ik je naam zag. Als je jezelf zo noemt is dat niet echt een aanwijzing van zelfachting, althans zo komt dat over.
Die naam roept bij, al vanaf het begin, iets op van iemand die met een verlegen lachje zegt 'ja, ik kan er ook niks aan doen, het is niet veel meer dan dit', een verlegen zijn met zichzelf, dapper voortgaand, maar niet goed wetend naar welke toekomst.
Klinkt dat negatief? Dát kan een naam dus teweegbrengen. Ik ken je niet, heb je nooit ontmoet, noch irl, noch in je teksten. Dus dit komt echt door je naam
Leuke termen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
het veld waar het tagje in komt is een varchar, geen blobals je dat iets zegt
Uhhm, vanuit mijn echt welgemeende inzicht niet nee, geef je zelf liever een gezonde naam (een krachtige), eentje die je ondersteunt...Is aan jou hoor. Je bedoelt een website of boek over de werking van energie?quote:Op zondag 4 september 2005 11:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik z0u hem dus eigenlijk niet meer m0eten gebruiken...0ei...dat gaat lastig w0rden...![]()
Kun je hier wat meer inf0 0ver geven in de v0rm van een b0ek 0f website?
Was een grapke richting bonke, heeft te maken met de manier waarop informatie in de database wordt opgeslagen. In een blob kun je nl een plaatje kwijt, iets wat je dus niet onder woorden kunt brengen; maar als je die termen niet kent zegt dat niksquote:Op zondag 4 september 2005 12:24 schreef Stenny het volgende:
Leuke termen.Maar ik ben nog een Fok groentje, kun je het me uitleggen (en de rest)?
En mocht je toch een cyber-restyling overwegen: kap dan ook met die maffe '0' ipv een 'o', het molt je woordbeeld, snel lezen lukt niet meer, en het staat kinderachtig. Doet dus net als je naam geen recht aan jou zelfquote:Op zondag 4 september 2005 11:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Interessant...Z0 heb ik n00it naar die/'mijn' naam gekeken; k0mt waarschijnlijk 0mdat ik m al z0lang gebruik en de manier waar0p hij t0t stand is gek0men...
Maar dat kost haar een nieuw toetsenbord.quote:Op zondag 4 september 2005 16:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
En mocht je toch een cyber-restyling overwegen: kap dan ook met die maffe '0' ipv een 'o', het molt je woordbeeld, snel lezen lukt niet meer, en het staat kinderachtig. Doet dus net als je naam geen recht aan jou zelf
Voel je overigens niet geraakt door mijn opmerkingen; ze raken je presentatie, niet jouzelf
De '0' gaat dan wel weer langer mee op dat nieuwe toetsenbordquote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:
Maar dat kost haar een nieuw toetsenbord.
Dan kan ze net zo goed wachten tot de '0' op dit toetsenbord ook stuk is. Da's pas efficient.quote:Op zondag 4 september 2005 16:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
De '0' gaat dan wel weer langer mee op dat nieuwe toetsenbord
Aha, de rest: de "varchar"? Ja die tag is echt super, echt heel cool, thanks again. Miragequote:Op zondag 4 september 2005 16:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Was een grapke richting bonke, heeft te maken met de manier waarop informatie in de database wordt opgeslagen. In een blob kun je nl een plaatje kwijt, iets wat je dus niet onder woorden kunt brengen; maar als je die termen niet kent zegt dat niks
Wat bedoel je met '(en de rest)' ?
Voor het tagje moet je ook Mirage bedanken, die de inhoud heeft bepaald, en Danny die het gisteravond er voor je ingezet heeft
Danny is de eigenaar van dit alles, de oppergoeroe, als je hem niet kent heb je nog een kans, das eigenlijk zo'n beetje de bottomlinequote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef Stenny het volgende:
Aha, de rest: de "varchar"? Ja die tag is echt super, echt heel cool, thanks again. Mirage![]()
Danny natuurlijk ook (Danny ken ik nog niet...)
Groetjes,
Sten
Hee, dat begrijp ik niet, "als je hem niet kent...", wil je dit eens uitleggen?quote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Danny is de eigenaar van dit alles, de oppergoeroe, als je hem niet kent heb je nog een kans, das eigenlijk zo'n beetje de bottomline[...]
Niet over sex, maar over het feit dat een homofiele wiskundige een worteltrekker is. En offtopic interesseert me nietquote:Op zondag 4 september 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:
Je bent wel heerlijk off-topic aan het gaan vandaag iteejer. In een topic over orakels een stoomcursus database design, in een ordentelijk welkomst-topic gaat het opeens over sex.
Bij jou werkt slaan dus ook juist een en ander in de hand.quote:Op zondag 4 september 2005 17:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Niet over sex, maar over het feit dat een homofiele wiskundige een worteltrekker is. En offtopic interesseert me nietIk wacht wel tot Mirage me weer gaat slaan
Grapkequote:Op zondag 4 september 2005 17:10 schreef Stenny het volgende:
Hee, dat begrijp ik niet, "als je hem niet kent...", wil je dit eens uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |