Is op de IRC-server van fok (irc.fok.nl). Iedereen is welkom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef displission het volgende:
Ik denk dat ik ook wel even om het hoekje kom kijken als dat mag..het is op IRC toch? *sluit aan*
OK, dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooral open. Je zult geen ja/nee antwoord krijgen of andere absolute antwoorden. Het is trouwens ook niet altijd nodig om een vraag te stellen. Je kunt misschien het beste eerst een open legging doen, en als je over een bepaald aspect daarvan door wilt vragen en de orakels hebben nog tijd en energie, weet je na de eerste legging wel hoe je de vraag kunt stellen.
Je ziet vanzelf wel hoe het gaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, dat kan ook natuurlijk
Ik ben nog niet zo ervaren
*checkquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
17 juni 20:00 #Truth
Dat ook weer gebeurd.
Zoals Alicey zegt kun je het ook vrij open laten en vragen of iemand 1 kaart voor je wil trekken. Zie bv het topic wat ik hierboven spam. Dat topic is vooral bedoeld om kaarten van anderen eens te zien en te leren kennen, maar het kan heel treffend zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Even over dat vragensteller.
Er staat daar al wat over in dit topic, maar ik vraag me af hoe je zo'n vraag het beste kunt formuleren.
Geartsjuh trok gisteren in de WFL Slowchat nog een erg treffende kaart.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zoals Alicey zegt kun je het ook vrij open laten en vragen of iemand 1 kaart voor je wil trekken. Zie bv het topic wat ik hierboven spam. Dat topic is vooral bedoeld om kaarten van anderen eens te zien en te leren kennen, maar het kan heel treffend zijn.
Dus ze trok een stuk Karton, heel boeiendquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geartsjuh trok gisteren in de WFL Slowchat nog een erg treffende kaart.
(Vandaar ook dat er nu een WFL'er hier binnenduppelt.)
Een geeltje is òòk maar een stuk papier, maar wel meer waarde.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:16 schreef newsman het volgende:
Dus ze trok een stuk Karton, heel boeiend![]()
Ik houd me aanbevolen voor een legging van jou.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:00 schreef Schorpioen het volgende:
Ik kom de 17e denk ik ook weer eens wat kaarten leggen, is weer lang geleden.
Ik wil hem wel voor je doen vrijdag.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil ook graag een legging, en dan een open legging?
Graagquote:
Tuurlijk niet!quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef Schorpioen het volgende:
Het kanaal begint langzaam wat drukker te worden, maar het is nog lang niet vol!
Kom ook langs, ja jij ja!
Lijkt me prima. As usual zeg maar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:05 schreef Viperdesign het volgende:
Rond 20:00 beginnen?
Je gaat volgende week weer naar een concert of film?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk niet redden, of pas erg laat
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat volgende week weer naar een concert of film?
ik natuurlijk, tenzij er iets belangrijks tussen komt dat ik nu niet zie aankomen.quote:
Meekijken mag hoor. Je kunt ook zelf een orakel iets vragen als je dat wilt, dat moet jou als so-called scepticus toch aanstaan.quote:
Als je braaf bent. Of anders......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |