Zijn deze dagen niet te korte termijn voor veel mensen? Zo niet, dan kan ik wel komende zaterdagavond.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:12 schreef qu63 het volgende:
kick!
Nu issie weer lekker in ieders MyAT en nu gaan we weer een datum prikken!
Ik kan:
woensdag a.s.
donderdag a.s.
vrijdag a.s.
zaterdag a.s.
zondag a.s. en ga zo maar door! Nu jullie!
Dan kan ik wel, ook al is t maar eventjesquote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef livEliveD het volgende:
Mooi. Ik opteer zondag 17 April om 19:30 (in #truth uiteraard). Nou niet dringen maar netjes in de rij gaan staan hehIk verwacht dat het topic om 23:59 vol zit met aanmeldingen
![]()
Vooral open. Je zult geen ja/nee antwoord krijgen of andere absolute antwoorden. Het is trouwens ook niet altijd nodig om een vraag te stellen. Je kunt misschien het beste eerst een open legging doen, en als je over een bepaald aspect daarvan door wilt vragen en de orakels hebben nog tijd en energie, weet je na de eerste legging wel hoe je de vraag kunt stellen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Even over dat vragensteller.
Er staat daar al wat over in dit topic, maar ik vraag me af hoe je zo'n vraag het beste kunt formuleren.
Tuurlijk displiss, 't is open voor iedereen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef displission het volgende:
Ik denk dat ik ook wel even om het hoekje kom kijken als dat mag..het is op IRC toch? *sluit aan*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |