MUUS vond het op zaterdag 1 januari 2005, om 23:06 een leuke variant van 'pluk de dag'.
![]()
.
. De bedoeling
. Je trekt één kaart en legt die ene kaart hier uit, gewoon in duidelijke taal zoals het in de bijgeleverde boekjes wordt uitgelegd. Graag met een plaatje, foto of scan erbij!
Tarotkaarten, orakelkaarten, zigeunerkaarten, dolfijnkaarten, angelcards, maakt niet uit! Runenstenen en I-ching muntjes zijn uiteraard ook van harte welkom!
. Waarom?
. Omdat dat leuk is, duh.
En zo kan iedereen verschillende manieren van orakelen
is dat een woord? leren kennen. Heel handig als je benieuwd bent naar een bepaald deck en zo dus een stukje van een bepaald deck kunt 'proeven';. Bovendien zijn heel veel sets gewoon heel erg mooi om naar te kijken.
. Ik heb meerdere decks én runenstenen én I-ching muntjes. Wanou?
. Da's alleen maar leuk, want op die manier kun je elke dag wat anders doen. Gewoon varieren!
. Ik heb helemaal geen kaarten en ik heb er eigenlijk ook niet zoveel verstand van.
. Maar ik vind het wel heel leuk en ik wil wel meedoen!
. Geen probleem, zat users hier die voor jou wel een kaart willen trekken zodat jij ook mee kunt doen!
. Wil je nog wat kwijt, MUUS?
. Ja, nou, eigenlijk wel.
Ik wil dit een beetje een makkelijk, laagdrempelig topic maken, zodat nieuwe users (met drempelvrees) hier makkelijk binnen kunnen rollen. Dus als iemand iets niet snapt of zelf geen kaarten heeft, gaan we natuurlijk allemaal heel lief en duidelijk uitleggen en helpen, toch?
![]()
.
Dus heb je zelf geen kaarten, maar heb je wel een 'verzoeknummertje'
wil je graag een kaart zien uit een bepaald deck? Vraag dat dan gewoon!
![]()
.
Gewoon een gezellig topic waar iedereen aan mee kan doen. Geen discussies, geen moeilijk gedoe, maar mooie kaarten leren kennen.
Dus warm uw handen, schud uw kaarten en laat ons allen meegenieten van al het moois.
![]()
.
Pluk de kaart!deel 2 dus
[ Bericht 90% gewijzigd door qu63 op 07-06-2005 23:40:49 ]