quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:30 schreef SCH het volgende:
Het is wel een zwaktebod van de mods om een discussie niet in de hand te kunnen houden
Iets hoeft niet heftig te zijn omge sltoen te worden.quote:en daarom te moeten sluiten. Alsof het zo'n heftig onderwerp is
en daar sla je de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Goede 'terugslag'. Maar nu gaat het toch weer over jou, ik vind dat als ze zo nodig hun mening willen geven dat ze dan maar een apart topic over jou moeten openen of zo. Maar goed, iedereen hier weet dat dat meteen weggehaald zou worden, dus gaan ze gewoon nog even verder.
Met als gevolg dat dit topic dadelijk weer gesloten wordt. Hebben jullie dan je zin?![]()
HELP! Modjes, ik word onheus bejegend !!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Ja, Kiteless, zit niet zo te baggeren in F&F!
Mirage, ik vind je opsomming wel bedenkelijk hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
en daar sla je de spijker op zijn kop.
Als men over de astraal reiziger Sten Oomen wil praten, dan kan dat in een apart topic.
er is genoeg te vinden over deze mevrouw.. een site, interviews.. haar boek...
Net zoals over Robbert , Char, Jomanda, verschillende illusionisten etc toics kunnen lopen kan dat ook over Sten Oomen.
I
je past prima in dat rijtje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:50 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mirage, ik vind je opsomming wel bedenkelijk hoor.![]()
self-proclaimed ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef BaajGuardian het volgende:
omdat ik zon beetje de truth legende/icoon ben
gekruisdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:03 schreef DionysuZ het volgende:
kan een mod ff kijken: 10.000 euro voor alternatieve diagnose JoZzephus is n beetje te erg bezig. Dit is niet discussieren, maar gewoon topicverneukerij.
ik zit ook in dat topic en ik vind het een interessant topic dat ik niet graag verneukt zie worden. Daarom reageer ik ook niet in dat topic op jou maar hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:06 schreef JoZzephus het volgende:
waar bemoei jij je mee wfl meneer, wil je graag mod worden of zo?
ik reageer op een meneer die grof was tegen mij...mag het?
Nee JoZzephus,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:06 schreef JoZzephus het volgende:
waar bemoei jij je mee wfl meneer, wil je graag mod worden of zo?
ik reageer op een meneer die grof was tegen mij...mag het?
quote:Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!
Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
Aangezien een faq niet bedoeld is om persoonlijke tekorten in opvoeding of sociale vaardigheden recht te trekken, houden we het hier bij.
Het is een topic... een truth gerelateerd topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:10 schreef JoZzephus het volgende:
topic was al verneukt door die Sceptis site te plaatsen in de openingspost.
Je mag je eigen mening tegenover die van een ander zetten, je mag de stelling van een ander onderuit (proberen te) halen... je mag andere mensen met de neus op de/ jouw feiten drukken,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:15 schreef JoZzephus het volgende:
dank je , ik heb ook verschillende ideeen.
ik pak sommige meneertjes aan wanneer het nodig is...goed idee he?
Slotje op Kiteless bedoel jequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef Kiteless het volgende:
HELP! Modjes, ik word onheus bejegend !!!
Slotje alsjeblieft !!!
goeie vraagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:
Waarom wordt dit getolereerd ?
Vraag het mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |