abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33117898
Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Iteejer@Fok.nl
    fokmirage@gmail.com

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 15 december 2005 @ 23:02:41 #2
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_33118378
    Ik mis het 'laat-het-boven-aan-de-topic-lijst-bungelen' vinkje maar ik heb er wel een tvp voor in de plaats gevonden
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_33118428
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef livEliveD het volgende:
    Ik mis het 'laat-het-boven-aan-de-topic-lijst-bungelen' vinkje maar ik heb er wel een tvp voor in de plaats gevonden [afbeelding]
    Dank je wel voor de reminder
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_33169485
    stoelpoten van wetenschap kraken een beetje..

Jeroen meloen moet zijn taalgebruik aanpassen wil hij ooit nog een reactie van mij krijgen.
    pi_33189181
    Volgens mij mag rudes topic nu zo langzamerhand wel naar ONZ, want het slaat inmiddels nergens meer op.

En er wordt door verschillende users hier al wel geklaagd dat TRU geen afvalbak moet worden voor Fok! Ik vind dat er over (vrijwel) alles gediscussieerd kan worden, maar hier is geen doorkomen meer aan.
    pi_33189247
    Omdat je mijn theorie niet kunt weerleggen is het duidelijk geen onzin. Iemand anders stelt je overigens dezelfde vraag als ik... Waar is mijn bewering in tegenspraak, hij ziet het ook niet..
    pi_33189286
    Oh my god it's a mirage, I think it's time for:
    S A B O T A G E !!!!
    pi_33189777
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 14:06 schreef Wombcat het volgende:
    Volgens mij mag rudes topic nu zo langzamerhand wel naar ONZ, want het slaat inmiddels nergens meer op.

En er wordt door verschillende users hier al wel geklaagd dat TRU geen afvalbak moet worden voor Fok!
    Of het nou een stelling/theorie/zienswijze is die ik onderschrijf of niet... zolang de stelling serieus bedoeld is is het imo geen "afval".

Ik pleit voor de "natuurlijke selectie" zoals ik eerder omschreef.
    wetenschap kraakt steeds harder..
    quote:
    Ik vind dat er over (vrijwel) alles gediscussieerd kan worden, maar hier is geen doorkomen meer aan.
    Ik zie dat men niet dichter tot elkaar komt...
    maar zeg nou zelf... dat hóeft toch ook niet ?
    Daarnaast is het maar één topic...

Is het redelijk dat verschillende mensen gaan steigeren en aanvragen een topic te sluiten/ schoppen "omdat TS, al dan niet terecht, niet overtuigd kan worden en hardnekkig zijn standpunt verdedigt"?

Hoe moeilijk kan het zijn om níet te reageren in een topic waar je de zin niet (meer) van ziet ?

door Mirage met een inlogprobleempje
    en nog iets
    pi_33190022
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef tempMirage het volgende:

Ik zie dat men niet dichter tot elkaar komt...
    maar zeg nou zelf... dat hóeft toch ook niet ?
    Daarnaast is het maar één topic...
    Klopt, hoeft niet, maar ik vind dat het forum wel een beetje kwaliteit mag hebben. In 9/11 topics komen we meestal ook niet tot een gezamenlijke conclusie, maar wordt er vaak wel prettig gedisscussieerd (soms ook niet). Hier maakt TS joekels van redenatieouten, maar als je het hem uitlegt, reageert hij steevast met "ik begrijp het niet".
    quote:
    Is het redelijk dat verschillende mensen gaan steigeren en aanvragen een topic te sluiten/ schoppen "omdat TS, al dan niet terecht, niet overtuigd kan worden en hardnekkig zijn standpunt verdedigt"?
    Misschien niet, maar als de theorie van TS al herhaalde malen d.m.v. experimenten onderuit is gehaald, heeft het niet zoveel waarde meer.
    quote:
    Hoe moeilijk kan het zijn om níet te reageren in een topic waar je de zin niet (meer) van ziet ?
    Ik vind het nog wel vermakelijk maar meer op zijn plaats in ONZ.

Ik mag toch wel mijn gedachtes meedelen in feedback, daar is dit toch voor?
    pi_33190147
    Lees even goed in het topic, ik sta niet alleen met mijn gedacht..
    pi_33197939
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 14:32 schreef Wombcat het volgende:

Ik mag toch wel mijn gedachtes meedelen in feedback, daar is dit toch voor?
    absoluut !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      zondag 18 december 2005 @ 19:15:41 #12
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33198337
    hoi mirage , bedankt voor de moeite
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_33198462
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
    hoi mirage , bedankt voor de moeite
    jááá !

Sir Winston Churchill
    pi_33198543
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef rudeonline het volgende:
    Lees even goed in het topic, ik sta niet alleen met mijn gedacht..
    Ja, je hebt 3 medestanders gevonden die nog niet meteen doorhadden hoe krom je redenatie is. Daar tegenover staan vele maar dan ook zeer vele users die je op meerdere fora je ideeen volledig onderuit hebben gehaald. Dat jij dit niet wil zien en aanvaarden wil nog neit zeggen dat je theorie niet weerlegt is.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
      zondag 18 december 2005 @ 19:22:28 #15
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33198571
    mirage heeft het weer koud !
      zondag 18 december 2005 @ 19:22:58 #16
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33198590
    * BaajGuardian geeft mirage een kus op de wang , zo .
    pi_33198962
    Sir Winston Churchill
      maandag 19 december 2005 @ 14:37:42 #18
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_33216959
    Hoi!
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat weet ik.
    In WFL idd.
    WFL: 1000 Topics: "Rood is groen"

1000 keer bewezen dat het niet zo is, echt niet al zou God NU uit de hemel neerdalen, of zou er een geesten verschijning komen... ECHT NIET.

Dan maar in TRU proberen ?
    quote:
    Hier inmiddels ook redelijk wat keer, maar geeft het niet kunnen overtuigen van iemand je een vrijbriefje om jezelf te verlagen tot vervelend gedrag ?
    Eeeerm, ik denk als je een poll houdt dat voornamelijk mensen het gedrag van desbetreffende topicstarter irritant vinden.
    quote:
    Wat is de aantrekkingskracht hier ?
    Het eeuwige geëmmer ? Of was het oprecht de bedoeling van de mensen hier om te discussieren over de theorie. Voor geëmmer zit men hier verkeerd, en als het 2e de bedoeling is dan verlaat je het topic toch gewoon als de discussie eindeloos lijkt en je er geen zin meer in hebt ?
    De aantrekkingskracht is dat het hier over WETENSCHAP gaat. Het gaat niet eens meer over de theorie, het gaat over niet kunnen/willen rekenen/inzien en vol blijven houden dat 2 x 2 5 is (ook voor kleinere waarden van 2). Dit is niet meer "outside the box" denken (Wat ik absoluut vind moeten kunnen in dit subforum), dit is gewoon ONZIN.
    quote:
    Mijn advies/tip en eis zijn duidelijk te lezen denk ik.
    wetenschap kraakt steeds harder..
    Feedback 14
    Ik verwacht dat mensen zich daaraan houden.
    [..]

Daar uit :

[q]
    Is het redelijk dat verschillende mensen gaan steigeren en aanvragen een topic te sluiten/ schoppen "omdat TS, al dan niet terecht, niet overtuigd kan worden en hardnekkig zijn standpunt verdedigt"
    Ja, na ZO'N lange tijd van geduld, meedenken, proberen in te zien, voorbeelden geven, vergelijkingen laten zien, weetikveel... JA, na zo lang is het ZEKER redelijk dat mensen beginnen te
    steigeren.

Je bent moeder ?

Kind stoot glas om. Niets aan de hand. Kind stoot 2e keer glas om, niets aan de hand, kind stoot 3e keer glas om. Je laat kind zien wat het gevolg is. Kind stoot voor 4e keer glas om, je laat nog een keer zien wat het gevolg is. Kind stoot voor de 5e keer om, je laat het hem/haar nu zelf opruimen. Kind stoot voor de 6e keer glas om en laat aan broerje/zusje zien dat het best leuk is. 6e keer: standje, 7e keer: NOG een keer uitleg, EN standje.

[...]

1000e keer....

Need I go on ?

Heel veel mensen zijn het nu ECHT zat... En dan kan je wel zeggen "Reageer dan niet" Maar dat is iets anders wanneer je gestudeerd hebt en je ziet dat hier iemand iets aan wetenschap probeert toe te voegen zonder ook maar de axiomen van de wiskunde in de verte te begrijpen.
    quote:
    Daarin verschillen wij dan van mening.
    [..]

[..]
    Fijn, moet kunnen Kan je ook uitleggen waarom, zonder te verzanden in "TRU moet een vrijplaats zijn voor andersdenkenden" ?
    quote:
    erg schattig ( en zelfs een beetje lief) dat jij mij wilt adviseren over mijn modwerk.
    Ook daar is ruimte voor in truth, maar dat zou dan weer beter op zijn plaats zijn in feedback denk je niet ?
    U vraagt, wij draaien
    quote:
    Jullie zijn niet dom... ik ga er vanuit dat jullie begrijpen wat ik van jullie verwacht.
    Jij bent ook niet dom, en ik ga er vanuit dat je ziet wat er nou eigenlijk speelt.
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      maandag 19 december 2005 @ 14:52:20 #19
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33217325
    van mij mag rude gewoon topics openen. Als je het irritant vindt, lees je ze toch gewoon niet?
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
      maandag 19 december 2005 @ 14:56:23 #20
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_33217419
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef DionysuZ het volgende:
    van mij mag rude gewoon topics openen. Als je het irritant vindt, lees je ze toch gewoon niet?
    Van mij mag het ook.

De discussie die ik voer met Mirage is naar mijn idee meer dat ze mensen op de vingers tikt voor reacties welke niet meer dan normaal zijn na zo'n tijd discussieren.

Daarbuiten, hij ZOU misschien een iets tactvollere topictitel kunnen kiezen wil hij niet gelijk een hoop mensen voor de kop stoten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChOas op 19-12-2005 15:02:01 ]
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      maandag 19 december 2005 @ 15:08:03 #21
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33217596
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef ChOas het volgende:

[..]

Van mij mag het ook.

De discussie die ik voer met Mirage is naar mijn idee meer dat ze mensen op de vingers tikt voor reacties welke niet meer dan normaal zijn na zo'n tijd discussieren.

Daarbuiten, hij ZOU misschien een iets tactvollere topictitel kunnen kiezen wil hij niet gelijk een hoop mensen voor de kop stoten.
    mee eens
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    pi_33218899
    quote:
    [quote]Op maandag 19 december 2005 13:35 schreef Mirage het volgende:
    Sapientiea,
    blijf respectvol aub.
    Geen idee hoe anderen het lezen, maar ik "proef" een denigrerend toontje in de vraag "mag ik vragen welke opleding cq werk je doet" en in je "ik ben een held" post.

Als je post in dit topic doe je dat om de theorie van TS te weerleggen.
    Weerleggen doe je aan de hand van zijn theorie en zijn antwoorden..
    niet door hem als malloot af te schilderen en jezelf hier arrogant neer te zetten.

Lees vooral ook: Feedback 14

Probeer op te letten dat je niet in lullig gedrag vervalt.

Succes !
    Het is echt niet lullig bedoeld tis gewoon een vraag. Als hij in een vakgebied zit waar hij dit soort dingen niet heeft gehad snappen ze misschien waarom hij het niet snapt.[/quote]

oké, begrepen
    quote:
    Aan de andere kant die 'held post' is misschien wel een beetje te ja....zal h'm weg halen.
    dank je wel !
    Sir Winston Churchill
    pi_33218906
    Wat betekent "fka"?
    pi_33219234
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef ChOas het volgende:
    Hoi!
    [..]

Eeeerm, ik denk als je een poll houdt dat voornamelijk mensen het gedrag van desbetreffende topicstarter irritant vinden.
    [..]
    Ik weet niet of het verantwoord is om deze vergelijking te maken, maar als je een poll houdt binnen NWS/POL/WGR b.v. m.b.t. de user Oversight dan zou daar ook uit komen dat mensen het gedrag van betreffende user irritant vinden.
    Persoonlijk vind ik dat geen reden om zijn topics te sluiten, vooral niet omdat wij het genoegen hebben van één topic tegelijk dat loopt.....
    quote:
    Je bent moeder ?

Kind stoot glas om. Niets aan de hand. Kind stoot 2e keer glas om, niets aan de hand, kind stoot 3e keer glas om. Je laat kind zien wat het gevolg is. Kind stoot voor 4e keer glas om, je laat nog een keer zien wat het gevolg is. Kind stoot voor de 5e keer om, je laat het hem/haar nu zelf opruimen. Kind stoot voor de 6e keer glas om en laat aan broerje/zusje zien dat het best leuk is. 6e keer: standje, 7e keer: NOG een keer uitleg, EN standje.

[...]
    Om bij het moeder voorbeeld te blijven...
    Ik zie het anders.. mijn jongste weigert iedere avond (op het moment) zijn groente te eten.
    Ik kan ervoor kiezen om iedere avond de strijd aan te gaan en zo zelf opgenaaid te raken.
    Ik kan er ook voor kiezen om hem lekker in zijn sopje gaar te laten koken en met een glimlach te zeggen "goed lieverd.. wat jij wil" en een kwartier later de toetjes min één op te dienen.
    "ohw, maar jij hebt geen trek".

9 van de 10 keer ( tot nu toe) eet hij als de wiedeweerga alsnog snel zijn groente voor het grootste gedeelte op voordat ik zijn bord ook naar de keuken breng.

Ik vergelijk de 2e aanpak met het "dan niet reageren en mijzelf niet op laten naaien en laten verlagen tot geschreeuw of uitlatingen die eigenlijk niet passend zijn".....
    de aanpak van mijn keuze ( al is dat soms erg moeilijk.... soms wil ik een slagroomspuit pakken.. alle groente erin proppen.. zijn neusje dichtknijpen... en... nou ja.. we dwalen af ).
    quote:
    Fijn, moet kunnen Kan je ook uitleggen waarom, zonder te verzanden in "TRU moet een vrijplaats zijn voor andersdenkenden" ?
    [..]
    euhm..
    ik zal het anders vorm proberen te geven
    WFL en truth hebben raakvlakken vind ik.
    Dit is een theorie, anders dan de wetenschappelijk gesteunde... ik vind dat ook voor dat soort zaken naast WFL hier een plaatsje moet zijn.

Net als dat sommige onderwerpen hier raakvlakken hebben met NWS/POL/C&H...
    die topics mogen wat mij betreft in beide subfora een kans wagen.

Ik heb zeer recent vernomen dat daar in 2002 iemand al een zogenaamde oplossing voor bedacht heeft 3-Dimensionale Hybride Fora
    quote:
    U vraagt, wij draaien
    [..]

Jij bent ook niet dom, en ik ga er vanuit dat je ziet wat er nou eigenlijk speelt.
    Ja, alleen het plaatje is groter dan alleen dit natuurlijk.
    Sir Winston Churchill
    pi_33219244
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:09 schreef Alicey het volgende:
    Wat betekent "fka"?
    fka.. dat weet ik niet zonder context.. waar staat dat ?

Sir Winston Churchill
    pi_33219485
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef Mirage het volgende:

[..]

fka.. dat weet ik niet zonder context.. waar staat dat ?

FAQ topic.
      maandag 19 december 2005 @ 16:42:09 #27
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33219528
    formerly known as?
    pi_33219588
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

FAQ topic.

Ik weet het niet
    Sir Winston Churchill
    pi_33219615
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:42 schreef DionysuZ het volgende:
    formerly known as?
    je hebt gelijk.

kwartjes vallen weer
    Sir Winston Churchill
    pi_33219664
    LOL Zelfs Mirage had een kwartje nodig.

Mkay, weet ik dat ook weer.
    pi_33220091
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
    LOL Zelfs Mirage had een kwartje nodig.

Mkay, weet ik dat ook weer.
    Ja kan je nagaan...
    Stond ik vanmiddag op school, moest ik een lijst samenstellen van bepaalde leerlingen...
    ik kon mij alleen de namen van de moeders voor de geest halen.. ik was spontaan alle kindernamen kwijt ! Die met die staartjes zo... en dat jochie met die stekels... en euh...
    zwangerschapskwaal of tijdelijk geheugenverlies (lange termijn)

Sir Winston Churchill
    pi_33220161
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ja kan je nagaan...
    Stond ik vanmiddag op school, moest ik een lijst samenstellen van bepaalde leerlingen...
    ik kon mij alleen de namen van de moeders voor de geest halen.. ik was spontaan alle kindernamen kwijt ! Die met die staartjes zo... en dat jochie met die stekels... en euh...

Het zou best een zwangerschapskwaal kunnen zijn. Het verandert soms meer dan je logischerwijs zou verwachten.

Hup, in een schrift schrijven die namen en oefenen. Morgen overhoor ik je.
    pi_33236645
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ja kan je nagaan...

Maar B-tje is nog vrij nieuw op die school.. En je was al zwanger (en dus vergeetachtig) toen ie erop kwam. Logisch dus dat je de namen niet weet.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      dinsdag 20 december 2005 @ 13:24:41 #34
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33242928
    hmmm dan ben ik ook zwanger , toch maar even een test halen
    want ik vergeet alles constant
      dinsdag 20 december 2005 @ 13:25:14 #35
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33242942
    verrek...wat zou ik ook alweer halen.....
    pi_33268908
    Sir Winston Churchill
      woensdag 21 december 2005 @ 14:30:41 #37
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33274205
    Mirage , hoe zat het ook al weer ? als je gebanned van truth bent word er dan gecontroleerd of het betreffende persoon daarna gebruik maakt van aliasen om verder te posten ?

bvd
    pi_33274324
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef merlin693 het volgende:
    Mirage , hoe zat het ook al weer ? als je gebanned van truth bent word er dan gecontroleerd of het betreffende persoon daarna gebruik maakt van aliasen om verder te posten ?

bvd
    Er wordt niet "gejaagd" op kloons. (heksenjacht is afgeschaft, persoonlijk pleit ik ervoor om geen nieuwe "jachten" in het leven te roepen)
    Het is wat anders als betreffende persoon ècht al zijn credit verspeeld heeft of als een nieuwe user opvalt door zijn/haar vervelende gedrag. In dat geval wordt er wel even gekeken.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 21 december 2005 @ 14:52:53 #39
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33274954
    waar moet ik U mailen oh oppermoeder
    pi_33275201
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef merlin693 het volgende:
    waar moet ik U mailen oh oppermoeder
    wat dacht je van fokmirage@gmail.com

zie profiel, huisregels en OP feedback
    Sir Winston Churchill
      woensdag 21 december 2005 @ 15:02:03 #41
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_33275284
    ah ik had 'm gezien maar dacht dat je een @ fok.nl acount voor moderatie acties had...

genoteerd !
    pi_33303175
    Zeg, wordt het niet eens tijd om die onzin van rudeonline dicht te gooien? Of een schopje naar ONZ te gooien waar het hoort.
    pi_33304449
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef LostFormat het volgende:
    Zeg, wordt het niet eens tijd om die onzin van rudeonline dicht te gooien? Of een schopje naar ONZ te gooien waar het hoort.
    Beste LostFormat,
    ik denk dat je te jong bent om dement te zijn, maar jij (eigenlijk jullie) vallen in de herhaling....

Als jullie nou allemaal jullie adres naar mij mailen krijgen jullie allemaal een memobriefje toegestuurd met mijn antwoord. Niet vergeten op je monitor te plakken !
    Sir Winston Churchill
    pi_33304583
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 12:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

Beste LostFormat,
    ik denk dat je te jong bent om dement te zijn, maar jij (eigenlijk jullie) vallen in de herhaling....

Als jullie nou allemaal jullie adres naar mij mailen krijgen jullie allemaal een memobriefje toegestuurd met mijn antwoord. Niet vergeten op je monitor te plakken !
    Dan snap je ook hoe het voelt om constant dezelfde dingen aan te horen. Ruudje doet dat ook namelijk. Deze post vat goed samen waarom je zoveel geklaag over z'n topic krijgt. En ja, ik weet dat het al eerder gevraagd is maar in plaats van daarop kribbig te reageren kan je dat ook als teken zien dat steeds meer mensen zijn topics irritant, overbodig, niet op z'n plek in tru en bovenal een gebed zonder eind vinden.
    pi_33318548
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dan snap je ook hoe het voelt om constant dezelfde dingen aan te horen. Ruudje doet dat ook namelijk. Deze post vat goed samen waarom je zoveel geklaag over z'n topic krijgt. En ja, ik weet dat het al eerder gevraagd is maar in plaats van daarop kribbig te reageren kan je dat ook als teken zien dat steeds meer mensen zijn topics irritant, overbodig, niet op z'n plek in tru en bovenal een gebed zonder eind vinden.
      donderdag 22 december 2005 @ 20:28:09 #46
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_33319501
    zegt meer over de mensen die hem irritant vinden dan over hem of hij nu hardnekkig is terwijl hij ongelijk heeft (of niet) of niet.
    gewoon niet op het topic klikken , S I M P E L
    pi_33334157
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
    zegt meer over de mensen die hem irritant vinden dan over hem of hij nu hardnekkig is terwijl hij ongelijk heeft (of niet) of niet.
    Zie het als een rotte kies waar je toch constant even met je tong overheen glijdt.
    pi_33339327
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
    Wat wel jammer is, is dat Rude het als een bevestiging ziet van zijn eigen genialiteit dat er bepaalde mensen niet meer op hem ingaan. Maar je hebt gelijk, als de moderators vinden dat het topic open mag blijven hier in Tru, dan moeten mensen maar gewoon niet meer reageren. En de overdreven reacties met ziektes ed van bepaalde users vind ik ook erg laag, maar ik heb ze zelf een tijd terug ook gemaakt geloof ik Ikzelf heb er geen problemen mee dat het topic hier open blijft. Die had ik wel in WFL, want dat subforum zie ik toch als een forum waar meer vanuit een wetenschappelijk kader wordt geredeneerd, en Rude zijn ideeen zitten zo tjokvol innerlijke inconsistenties en onlogische stappen, dat je van wetenschap niet kunt spreken. Maar ik vind zijn overpeinzingen soms nog best wel aardig, alleen zijn ze in mijn ogen ook binnen een halve minuut te weerleggen.
    pi_33348382
    Leuk dat je het toch blijft volgen... ( zou doffy dat ook doen????)
    pi_33348569
    Ik neem zo nu en dan een kijkje in het topic. Of Doffy dat ook doet weet ik niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')