Zie daar mijn reactie. Je vraagt van mij een besef dat ik iets verkeerd doe, dat besef heb ik niet, wel het besef dat ik ontactisch ben en dingen suggereer. Maar dat doe ik alleen als mijn intuïtie begint te prikkelen, ik val daar slechts sporadisch iemand mee 'lastig'.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef nokwanda het volgende:
Het medium Robbert van den Broeke (deel 25)
Om de discussie niet verder in het topic te voeren verplaats ik het hierheen.
Het gaat me hier om een fundamenteel iets.
Het recht van een user om al dan niet zijn/haar identiteit zo prive te houden als die persoon wenselijk acht.
imo overstijgt dat persoonlijke meningen en het kan me dan ook geen drol schelen als zou de betreffende users over welke insinuaties werden gedaan werkelijk de broer en zus van RvdB zelf zijn.
Het gaat me juist om iemands recht om te kunnen zeggen: sorry... ik wil niets over mijn leven vertellen, afgezien van mijn mening die ik hier op een forum post.
Ik ben daar zelf behoorlijk anders in en vrij open over mijn leven. maar dat wil niet zeggen dat iendereen dat is.
De bewering dat eerlijkheid boven alles geboden is en afgedwongen kan worden van anderen gaat dan niet op en vind ik een ronduit arrogante en grensoverschreidende stelling.
En er is me veel aan gelegen om die boodschap over te dragen. Grasp it.
Gister al werd de vraag al aan betreffende user gesteld. Die antwoordde daar ontwijkend op. Duidelijke boodschap dus. Die wilt niets over zichzelf kwijt. Klaar dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zie daar mijn reactie. Je vraagt van mij een besef dat ik iets verkeerd doe, dat besef heb ik niet, wel het besef dat ik ontactisch ben en dingen suggereer. Maar dat doe ik alleen als mijn intuïtie begint te prikkelen, ik val daar slechts sporadisch iemand mee 'lastig'.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:34 schreef Kiteless het volgende:
He gut, waren jullie 2 nu al weer het topic aan het verpesten ?!?!?
Hou daar nou toch eens mee op, andere mensen willen wel gewoon door kunnen discussieren zonder dat het topic gesloten wordt !
Zoals ik hierboven al aangaf.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Pikki, alsjeBLIEFT!!! Dit is duidelijk een kloon!!! Mod, IP-check please??? en bannen die handel. Pikki zit hier duidelijk het forum te verzieken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:
Waarom wordt dit getolereerd ?
Vraag het mij
Wou jij mij gaan vertellen dat ik hier niet mag posten ???quote:
Gaan we weerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef Mirage het volgende:
Idd... het antwoord op alle vragen is 42.
en de mensen die om de haverklap lemmingtopics openen kunnen een antwoord van 3 krijgen....
Soulsurvivor....
b
a
n
*tong uitsteekt*
En onzinners weer terug naar onzin....
Het gaat niet om het topic.. het gaat er om dat er nou al meer dan eens een lemming is geopend in truth.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gaan we weer
Baaij begint met zo'n troep topic, het wordt niet gesloten, jij reageert er notabene nog in ook!
Opent iemand anders zo'n zelfde topic dan krijgt die persoon een waarschuwing!
Krijgt Baaij nu ook op z'n falie of gaat dat weer via mail of weetikveelwat ?
Dus het gaat er om dat er een lemming was en niet om het feit dat het eerste topic al een volkomen troep topic zonder enige potentie was wat gelijk voor de eerste reactie gesloten had moeten worden maar wat openbleef omdat Baaij het startte ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het gaat niet om het topic.. het gaat er om dat er nou al meer dan eens een lemming is geopend in truth.
In een paar dagen tijd !
Ah, er zijn 2 topics gesloten en dat waren allebei troep topics.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Mirage het volgende:
en dat baaj zijn topics niet gesloten zouden worden komt mij ook mijn strot uit.
Kijk eens in de sluitlijst onderaan !!
Fijnquote:Daarnaast ben ìk op dit moment nog altijd degene die bepaald of een topic open blijft of niet (mits er niemand beledigd/gekwetst wordt )
Ik laat net een pak kaarten uit m'n handen flikkeren en lees daaruit dat je deze discussie volgende maand weer gaat hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we vorige maand toch ook al gehad ?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Wou jij mij gaan vertellen dat ik hier niet mag posten ???![]()
Het gaat er natuurlijk om Mirage, dat BaajGuardian een eigen topic had geopend die gesloten werd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het gaat niet om het topic.. het gaat er om dat er nou al meer dan eens een lemming is geopend in truth.
In een paar dagen tijd !
Moet wel, kijk hier: het grote BaajGuardian topicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:45 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om Mirage, dat BaajGuardian een eigen topic had geopend die gesloten werd.
Toen hij direct weer een zelfde bagger Topic opende en jij het toestond, dacht ik wel een topic-je te kunnen openen op een punt te maken.
Het Truth sub-forum is voor mij namelijk een serieus Topic.![]()
En ik neem natuurlijk aan dat dit geen waarschuwing was maar en grapje.![]()
dat jij het bagger vind zegt genoeg over je , ik stel me open aan de void (stille kennis)iets wat jij nooit van he leven zult kunnen door je botkoppigheid , om mensen serieuze vragen te kunen beantwoorden , het topic is serieus en ik wil het weer op en om antwoord te gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:45 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om Mirage, dat BaajGuardian een eigen topic had geopend die gesloten werd.
Toen hij direct weer een zelfde bagger Topic opende en jij het toestond, dacht ik wel
waar bemoei jij je eigenlijk mee in eerste instantie.quote:een topic-je te kunnen openen op een punt te maken.
En ik neem natuurlijk aan dat dit geen waarschuwing was maar en grapje.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
graag het vraag het mij topic open zodat ik antwoord kan geven.
bedankt.
Helemaal mee eens, maar een lolletje moet ook kunnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:45 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Toen hij direct weer een zelfde bagger Topic opende en jij het toestond, dacht ik wel een topic-je te kunnen openen op een punt te maken.
Duh !quote:En ik neem natuurlijk aan dat dit geen waarschuwing was maar en grapje.![]()
ok dan had ik het toch goed begrepenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:33 schreef Mirage het volgende:
En weet je... ik denk eigenlijk dat ook de zeurkousen hierboven het wel zagen voor wat het was, maar beslóten om het serieus te nemen zodat ze "eventjes" verongelijkt kunnen reageren en "eventjes" lekker kunnen zeiken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ok dan had ik het toch goed begrepen. Ging idd ff twijfelen, toen andere het wel als serieus opvatte en jij het niet tegensprak.
![]()
Hahahaha, ik zie het.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef merlin693 het volgende:
Mirage...zou je het rennes topic wat kunnen opschonen..schoot een beetje uit mn slof over weer iemand die over Dan brown begint !
Ik dank je bij voorbaat !
jasper
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vraag het nog eenmaal vriendelijk , daarna ben ik niet zo vriendelijk meer
gelieve het topic vraag het mij te openen , het is geen lemming het is geen grapje
het is een serieus topic.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
het topic van mij werd verpest met de argumenten dat het toch een lemming/onzin topic was
wat het niet was.
het naamtopic was mischien dan inderdaad een nutteloze zet , en deze is dicht en hoor je mij niet over klagen.
Dat zou kunnen. Hij zou aandacht te kort kunnen komen. Hij zal emotioneel beschadigd kunnen zijn in vertouwenskwesties en nu streven naar rechtvaardigheid. Hij zou jaloers kunnen zijn. Hij zou vol van zichzelf kunnen zijn en zijn gelijk graag willen etaleren enz....quote:Op zondag 15 januari 2006 03:58 schreef merlin693 het volgende:
Soms vraag ik me van ChOas af dat hij hier aleen is om comentaar te leveren ....vaak wel
Het recht vragen te stellen hangt niet af van de hoeveelheid posts die iemand maakt.quote:soulsurvivor schreef
Dat zou kunnen. Hij zou aandacht te kort kunnen komen. Hij zal emotioneel beschadigd kunnen zijn in vertouwenskwesties en nu streven naar rechtvaardigheid. Hij zou jaloers kunnen zijn. Hij zou vol van zichzelf kunnen zijn en zijn gelijk graag willen etaleren enz....
Maar dat doet niets af aan zijn relevante vragen en opmerkingen in feedback
Jammer dat we je niet zien in de topics waar het over gaat. je mening zou misschien daar juist heel interessant zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef livEliveD het volgende:
Het is de laatste tijd wel gezellig druk in feedback![]()
Meeste topics lees ik wel en bevatten al ongeveer wat ik ook zou zeggen. Herhalen lijkt me niet nuttigquote:Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat we je niet zien in de topics waar het over gaat. je mening zou misschien daar juist heel interessant zijn.
De manier waarop bevalt mij allerminst.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:19 schreef Ciscus het volgende:
Nou Baaj, bedankt voor het leukere leeswerk....en mocht je ergens nog een soortgelijk topic onder een andere noemer starten, licht me dan even in.
Prima hoor, ik hoop dat ik snel wat van die vreemde snuiter kan lezen in één van genoemde topics. Ik heb er verder ook geen mening over, behalve dat ik het een erg leuk topic vind en dat ik niet de enige ben. En regels zijn tegenwoordig op Fok! wel nodig, en schuilt er dus altijd het gevaar dat je een precedent schept waar een stel onverlaten mee aan de slag gaan. Maar euh: succes!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
De manier waarop bevalt mij allerminst.
Er wordt een topic geopend waar je je vraagtekens bij kan zetten, ik laat hem open.
Er wordt één en al bagger in gepost.
Het topic wordt imo terecht gesloten.
Er wordt een vraag over gesteld in feedback.
We zitten nog in discussie, en omdat de reactie niet snel genoeg komt word er een dreigement uitgesproken en een nieuw (hetzelfde) topic gestart zonder reactie van de moderator af te wachten.
Zo doen we dat niet.
Of het topic nu goed liep uiteindelijk of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |