abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34044649
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

ok dan had ik het toch goed begrepen . Ging idd ff twijfelen, toen andere het wel als serieus opvatte en jij het niet tegensprak.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:08:58 #227
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_34044951
Mirage...zou je het rennes topic wat kunnen opschonen..schoot een beetje uit mn slof over weer iemand die over Dan brown begint !

Ik dank je bij voorbaat !

jasper
pi_34045273
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef merlin693 het volgende:
Mirage...zou je het rennes topic wat kunnen opschonen..schoot een beetje uit mn slof over weer iemand die over Dan brown begint !

Ik dank je bij voorbaat !

jasper
Hahahaha, ik zie het.
Toch is het nog niet zo dat er gruwelijke dingen in staan.
Een klein rijtje niets toevoegende posts.. maar niet edit/delete waardig imo.

Ik heb een post geplaatst om weer terug te gaan naar het betere deel
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:36:46 #229
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_34045755
OK vind het een beetje zonde van de opmaak maar dat is mierenneuken he
pi_34046807
Weet je wat ik wel belangrijk vindt mirage? hmm?
die reactie die ik gaf op die punchdrunkknakker of welk figuur dan ook had je moeten laten staan, die gozer heeft een mening over mij die je laat staan..nou dat is hartstikke goed, dat juich ik toe alleen laat mijn reactie op hem dan ook staan...al is het maar totdat hij het gelezen heeft..wat mij betreft is het dan goed en klaar en weten we wat we aan elkaar hebben.
binnen no time had je hem verwijderd, hij heeft geen eens de kans gehad om het te lezen...zo krijg je geen duidelijkheid..nu denkt hij dat ik onder de indruk ben.

vond je die reactie nu echt zo grof? nee toch?
nu ga jij natuurlijk als antwoord geven: daar gaat het niet om, het gaat om de discussie bla bla en al die gein meer. ben ik met je eens alleen met sommige figuren (er komen steeds meer van die sappies bij ) ) kan je niet eens mee van gedachten wisselen, leren of discussieren, die komen alleen maar bijdehand doen en staan nergens voor open behalve dat afhankelijke dogmatische wetenschapgedoe..oprotten met die lui dan naar een ander forum...wat denk je zelf dan? (zonder te overleggen)

iets anders nu.
Dat topic van baaj Vraag het mij zou ik graag weer open willen altublieft...zo zit er (wat ik vind) een belangrijke vraag tussen, lees maar eens terug..misschien komen er wel meer belangrijke vragen en kunnen mensen onderling in dat topic van gedachten wisselen, daar kan je van leren, weet u dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door JoZzephus op 14-01-2006 16:17:35 ]
pi_34046917
Even een crosspostje :

Misschien dat de conspiracy geïnteresseerde mensen het kennen/herkennen ?
Munt: A symbol of international purchasing power

Het is natuurlijk niet helemaal uitgesloten dat het een munt is die symbool staat voor een wat minder bekende/openbare groep mensen die op wat voro manier dan ook samenwerkingsverband/macht hebben.

Sir Winston Churchill
pi_34047205
heeft met sacrale geometrie te maken denk ik..iemand die hier af en toe komt zou er meer over kunnen vertellen, geen idee of hij dit doet of zin heeft.
pi_34047305
Ja..... in het topic van Baaj stond een heeel erg interessante vraag. Misschien is het een goed idee om daar een nieuw topic, om die ene vraag over te openen.

Het betrof een vraag (geheel retorisch natuurlijk ) van Dodeca.

Is het intreden of uittreden. Is er verschil? Of is het eigenlijk hetzelfde maar gezien vanuit een andere hoek?

Dat leek me een heel zinnige discussie te kunnen worden zonder alle verdere baggerreacties mee te tellen. En eigenlijk wil ik de visie van beide heren, in hun eigen woorden, daarop heel graag lezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:26:42 #234
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34054787
ik vraag het nog eenmaal vriendelijk , daarna ben ik niet zo vriendelijk meer

gelieve het topic vraag het mij te openen , het is geen lemming het is geen grapje
het is een serieus topic.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_34055954
BG wij weten wel dat jij serieus bent, maar de andere posters daarentegen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:58:17 #236
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34056034
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vraag het nog eenmaal vriendelijk , daarna ben ik niet zo vriendelijk meer

gelieve het topic vraag het mij te openen , het is geen lemming het is geen grapje
het is een serieus topic.

Maar jij bent toch altijd de persoon die iedereen er op wijst dat de moderators dat beslissen ?

Maar nu het om een topic van jou gaat is dat opeens niet meer goed ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:37:00 #237
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34060106
houd het in context chOas
als er een onzin topic gemaakt word om te ouwehoeren
of een topic van iemand getrolled en belachelijk gemaakt word door hetzelfde volk
dan kunnen dezen niet gaan beginnen over dat mijn topics onzin zijn wanneer dezen serieus zijn
en dan beslist een moderator het ja

maar dit topic is serieus en hoort gewoon open te zijn
maar ik zie dat er al een nieuwe is
er is geen barriere

ChOas jou interpetatie is persoonsgericht , maar ziet gij niet dat de persoon u is en niet een ander
waarom schept u zichzelf zo vol wrok
waarlijk staat het sterkste kasteel op een berg , en waarlijk zult gij dezen aanschouwen en lasteren
het aangezicht is goed en de mens wil haar kleineren.
om in haar te wonen en haar te kennen.
waarom wilt u niet groeien en haar evenbeeld zijn in formaat.
de dimensie heeft geen waarde , maar vanaf de hemelen ziet gij alles.
namaste
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:40:52 #238
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34060310
Yo!

Sorry, maar het is niet persoonsgericht, het is beleidsgericht. Ik heb persoonlijk niets tegen je. Ik heb echter wel iets tegen het feit dat jouw topics langer openblijven en posts coulanter bekeken worden dan van anderen.

Ik vind persoonlijk dat er regels moeten zijn welke voor iedereen gelijk gelden. Geen uitzonderingen.

Geef toe, als iemand anders een topic geopend had met als openingspost 'vraag het mij hier', hoe lang denk je dat het open zou blijven? (stel dat er eens een mod hier zou zijn)
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:17:33 #239
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34061957
het topic van mij werd verpest met de argumenten dat het toch een lemming/onzin topic was
wat het niet was.

het naamtopic was mischien dan inderdaad een nutteloze zet , en deze is dicht en hoor je mij niet over klagen.
pi_34062473
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
het topic van mij werd verpest met de argumenten dat het toch een lemming/onzin topic was
wat het niet was.

het naamtopic was mischien dan inderdaad een nutteloze zet , en deze is dicht en hoor je mij niet over klagen.

Kan me voorstellen dat er velen zijn die de stelling: "vraag het mij" arrogant vinden klinken en er vanuit gaan dat het een lemming is. Maar imo is de discussie heel interessant en daar gaat het toch om.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:51:22 #241
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34063438
het is enkel in hun ogen arrogant omdat zij zich laten leiden door de persoons perceptie.
  zondag 15 januari 2006 @ 03:58:03 #242
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_34075086
Soms vraag ik me van ChOas af dat hij hier aleen is om comentaar te leveren ....vaak wel
  zondag 15 januari 2006 @ 10:08:32 #243
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34076433
quote:
Op zondag 15 januari 2006 03:58 schreef merlin693 het volgende:
Soms vraag ik me van ChOas af dat hij hier aleen is om comentaar te leveren ....vaak wel
Dat zou kunnen. Hij zou aandacht te kort kunnen komen. Hij zal emotioneel beschadigd kunnen zijn in vertouwenskwesties en nu streven naar rechtvaardigheid. Hij zou jaloers kunnen zijn. Hij zou vol van zichzelf kunnen zijn en zijn gelijk graag willen etaleren enz....
Maar dat doet niets af aan zijn relevante vragen en opmerkingen in feedback
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  zondag 15 januari 2006 @ 13:56:47 #244
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34081963
De discussie die interessant is.. de vraag van b.v. dodeca heeft op zich niets met het "vraag het mij" van doen.
Het is een opzichzelfstaand vraagstuk waar je eventueel een topic van kan maken waar íedereen zijn of haar visie kwijt kan.

en Chaos.
Ik ben hier doorgaans 2 keer per dag, als jij vindt dat een mod 24 / dag online moet zijn en iedere (vaak herhalende) vragen per direct zou moeten beantwoorden.
Neem zelf dan eens actie en ga voor mod.

Baaj: dreigementen worden niet gewaardeerd.
quote:
soulsurvivor schreef
Dat zou kunnen. Hij zou aandacht te kort kunnen komen. Hij zal emotioneel beschadigd kunnen zijn in vertouwenskwesties en nu streven naar rechtvaardigheid. Hij zou jaloers kunnen zijn. Hij zou vol van zichzelf kunnen zijn en zijn gelijk graag willen etaleren enz....
Maar dat doet niets af aan zijn relevante vragen en opmerkingen in feedback
Het recht vragen te stellen hangt niet af van de hoeveelheid posts die iemand maakt.
Zelfs/ook lurkers zouden het recht hebben vragen te stellen of feedback te geven.
ChOas dus ook.
(neemt niet weg dat het me af en toe mijn strot uitkomt als hij in de herhaling valt )
Sir Winston Churchill
  zondag 15 januari 2006 @ 14:01:33 #245
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34082126
Het is de laatste tijd wel gezellig druk in feedback
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_34082626
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef livEliveD het volgende:
Het is de laatste tijd wel gezellig druk in feedback
Jammer dat we je niet zien in de topics waar het over gaat. je mening zou misschien daar juist heel interessant zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34082791
Nou Baaj, bedankt voor het leukere leeswerk....en mocht je ergens nog een soortgelijk topic onder een andere noemer starten, licht me dan even in.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:25:46 #248
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34083055
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat we je niet zien in de topics waar het over gaat. je mening zou misschien daar juist heel interessant zijn.
Meeste topics lees ik wel en bevatten al ongeveer wat ik ook zou zeggen. Herhalen lijkt me niet nuttig
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:34:07 #249
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34083377
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:19 schreef Ciscus het volgende:
Nou Baaj, bedankt voor het leukere leeswerk....en mocht je ergens nog een soortgelijk topic onder een andere noemer starten, licht me dan even in.
De manier waarop bevalt mij allerminst.
Er wordt een topic geopend waar je je vraagtekens bij kan zetten, ik laat hem open.
Er wordt één en al bagger in gepost.
Het topic wordt imo terecht gesloten.

Er wordt een vraag over gesteld in feedback.
We zitten nog in discussie, en omdat de reactie niet snel genoeg komt word er een dreigement uitgesproken en een nieuw (hetzelfde) topic gestart zonder reactie van de moderator af te wachten.

Zo doen we dat niet.
Of het topic nu goed liep uiteindelijk of niet.
Sir Winston Churchill
pi_34083681
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

De manier waarop bevalt mij allerminst.
Er wordt een topic geopend waar je je vraagtekens bij kan zetten, ik laat hem open.
Er wordt één en al bagger in gepost.
Het topic wordt imo terecht gesloten.

Er wordt een vraag over gesteld in feedback.
We zitten nog in discussie, en omdat de reactie niet snel genoeg komt word er een dreigement uitgesproken en een nieuw (hetzelfde) topic gestart zonder reactie van de moderator af te wachten.

Zo doen we dat niet.
Of het topic nu goed liep uiteindelijk of niet.
Prima hoor, ik hoop dat ik snel wat van die vreemde snuiter kan lezen in één van genoemde topics. Ik heb er verder ook geen mening over, behalve dat ik het een erg leuk topic vind en dat ik niet de enige ben. En regels zijn tegenwoordig op Fok! wel nodig, en schuilt er dus altijd het gevaar dat je een precedent schept waar een stel onverlaten mee aan de slag gaan. Maar euh: succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')