quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ok dan had ik het toch goed begrepen. Ging idd ff twijfelen, toen andere het wel als serieus opvatte en jij het niet tegensprak.
![]()
Hahahaha, ik zie het.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef merlin693 het volgende:
Mirage...zou je het rennes topic wat kunnen opschonen..schoot een beetje uit mn slof over weer iemand die over Dan brown begint !
Ik dank je bij voorbaat !
jasper
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vraag het nog eenmaal vriendelijk , daarna ben ik niet zo vriendelijk meer
gelieve het topic vraag het mij te openen , het is geen lemming het is geen grapje
het is een serieus topic.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
het topic van mij werd verpest met de argumenten dat het toch een lemming/onzin topic was
wat het niet was.
het naamtopic was mischien dan inderdaad een nutteloze zet , en deze is dicht en hoor je mij niet over klagen.
Dat zou kunnen. Hij zou aandacht te kort kunnen komen. Hij zal emotioneel beschadigd kunnen zijn in vertouwenskwesties en nu streven naar rechtvaardigheid. Hij zou jaloers kunnen zijn. Hij zou vol van zichzelf kunnen zijn en zijn gelijk graag willen etaleren enz....quote:Op zondag 15 januari 2006 03:58 schreef merlin693 het volgende:
Soms vraag ik me van ChOas af dat hij hier aleen is om comentaar te leveren ....vaak wel
Het recht vragen te stellen hangt niet af van de hoeveelheid posts die iemand maakt.quote:soulsurvivor schreef
Dat zou kunnen. Hij zou aandacht te kort kunnen komen. Hij zal emotioneel beschadigd kunnen zijn in vertouwenskwesties en nu streven naar rechtvaardigheid. Hij zou jaloers kunnen zijn. Hij zou vol van zichzelf kunnen zijn en zijn gelijk graag willen etaleren enz....
Maar dat doet niets af aan zijn relevante vragen en opmerkingen in feedback
Jammer dat we je niet zien in de topics waar het over gaat. je mening zou misschien daar juist heel interessant zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef livEliveD het volgende:
Het is de laatste tijd wel gezellig druk in feedback![]()
Meeste topics lees ik wel en bevatten al ongeveer wat ik ook zou zeggen. Herhalen lijkt me niet nuttigquote:Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat we je niet zien in de topics waar het over gaat. je mening zou misschien daar juist heel interessant zijn.
De manier waarop bevalt mij allerminst.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:19 schreef Ciscus het volgende:
Nou Baaj, bedankt voor het leukere leeswerk....en mocht je ergens nog een soortgelijk topic onder een andere noemer starten, licht me dan even in.
Prima hoor, ik hoop dat ik snel wat van die vreemde snuiter kan lezen in één van genoemde topics. Ik heb er verder ook geen mening over, behalve dat ik het een erg leuk topic vind en dat ik niet de enige ben. En regels zijn tegenwoordig op Fok! wel nodig, en schuilt er dus altijd het gevaar dat je een precedent schept waar een stel onverlaten mee aan de slag gaan. Maar euh: succes!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
De manier waarop bevalt mij allerminst.
Er wordt een topic geopend waar je je vraagtekens bij kan zetten, ik laat hem open.
Er wordt één en al bagger in gepost.
Het topic wordt imo terecht gesloten.
Er wordt een vraag over gesteld in feedback.
We zitten nog in discussie, en omdat de reactie niet snel genoeg komt word er een dreigement uitgesproken en een nieuw (hetzelfde) topic gestart zonder reactie van de moderator af te wachten.
Zo doen we dat niet.
Of het topic nu goed liep uiteindelijk of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |