Nee, gewoon een nepgamer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:55 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem niet en 't doet geen pijn in me hart. Ben ik ernstig ziek?
Wat is er dan zo aan gehyped?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:58 schreef HomerJ het volgende:
Omdat ik niet mee ga in die achterlijk hype en ik wacht totdat er leuke games zijn?
Kwestie van instelling inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
mwaaaa...valt wel mee hoor. Komt wel ergens volgend jaar.![]()
WOW! Jij moet mod worden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er dan zo aan gehyped?
En welke console is ooit niet geyhyped.
Jij doet mee in de hype om alles rond de X360 een hype te noemen..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Vraagje: Is er ook een Xbox 360 controller voor de PC zonder een afwijking naar links of rechts?
Ja, ik heb nergens last van iigquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:02 schreef BMH het volgende:
[..]
WOW! Jij moet mod worden.![]()
Vraagje: Is er ook een Xbox 360 controller voor de PC zonder een afwijking naar links of rechts?
Ik vind hem overhyped, Me halve klas heeft hem gekocht, terwijl ze daarvoor nog nooit een console hebben gehad. Ik kan me geen launch van een console herrineren dat mensen zo gestoord deden op de launch-day(900 euro bieden op Ebay) en hij zo snel uitverkocht was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er dan zo aan gehyped?
En welke console is ooit niet geyhyped.
Jij doet mee in de hype om alles rond de X360 een hype te noemen..
Tuurlijk niet. Maar ik wel. Misschien hoor ik bij die 13% waarbij de controller een pookje heeft die in stilstand een afwijking geeft.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik heb nergens last van iig.
Stel je voor, dat zou ik niet overleven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ik wel. Misschien hoor ik bij die 13% waarbij de controller een pookje heeft die in stilstand een afwijking geeft.
Ga posts deleten ofzow. Word eens nuttig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Stel je voor, dat zou ik niet overleven.
Moet je hem calibrerenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:02 schreef BMH het volgende:
Niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet je hem calibreren
Overigens, NIET JE 360 KANTELEN TIJDENS HET GAMEN!
Als je de controller stil houdt hebben de analoge stickjes nog wat speling. De speling word geregistreerd door de computer. Dus als je een race spel speelt, dan zal de controller nooit in het midden staan waardoor je auto gematigd naar links of naar rechts zal rijden.quote:
Laat M$ maar met fatsoenlijke calibreer software komen. Kalibreren van de controller helpt niets tegen dat spelingsgebied. Ik moet zorgen dat me PC die kleine bewegingen niet gaat registreren. Maar hoe.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:31 schreef H.Flick het volgende:
Maar daarom moet je hem toch ook eerst calibreren?
zoiets heb ik ook. het ziet er wel mooi uit maar ik had mooier verwacht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb net in de frs kameo gespeeld, vond het graifisch toch wat tegenvallen, maargoed ik heb maar 1 minuutje de controller in mn hand gehad natuurlijk. Toch zag ik niet echt dingen waarvan ik denk , nou dat isiets dat op de gewone xbox niet zou kunnen.. Het spel vind ik wel leuk verder overigens.
Allemaal dingen die ze toe hebben gevoegd tijdens het porten naar de 360. Tuurlijk kan Kameo in huidige vorm niet op de Xbox. Enige wat Kameo heeft waarom hij niet op de Xbox 1 kan is een glanseffectje en 10.000 poppetjes in beeld. Beide dingen voegen imo niet veel toe aan de game.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:36 schreef H.Flick het volgende:
Als jij denkt dat Kameo ook makkelijk op de Xbox zou kunnen draaien dan spoor je echt niet. Er gebeurt zoveel in die wereld!
In Enschede is de 360 iig niet uitverkocht. Een dixons kreeg maarliefs 3 consoles van M$ en ze hebben er maar 2 verkocht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hij was hier in Belgie trouwens verder ook uitverkocht (de console dan) Ik wacht zowiezo og even af, wat voor spellen extra's dat er gaan uitkomen.
Je moet ook de controller halen waar het software gebeuren bij zitquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Laat M$ maar met fatsoenlijke calibreer software komen. Kalibreren van de controller helpt niets tegen dat spelingsgebied. Ik moet zorgen dat me PC die kleine bewegingen niet gaat registreren. Maar hoe.
Ook leuk: Je krijgt geeneens drivers bij de controller. Dus eerst moet je windows.com doorzoeken voor geschikte drivers.
Ja, ach.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je moet ook de controller halen waar het software gebeuren bij zit
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je moet ook de controller halen waar het software gebeuren bij zit
OOOH! vandaar dat er op staat: "For PC and Xbox™ 360"quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zat er software bij?
Nee, dan heb je de XBOX versie gekocht..
Plug de Controller in de PCquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Laat M$ maar met fatsoenlijke calibreer software komen. Kalibreren van de controller helpt niets tegen dat spelingsgebied. Ik moet zorgen dat me PC die kleine bewegingen niet gaat registreren. Maar hoe.
Ook leuk: Je krijgt geeneens drivers bij de controller. Dus eerst moet je windows.com doorzoeken voor geschikte drivers.
Hij doet het toch ook prima op je pc, driver is gewoon via de update site te vinden. Mijne werkt perfect, zonder gekke speling e.d..quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
OOOH! vandaar dat er op staat: "For PC and Xbox™ 360"
WOW. die drivers had ik nog niet....quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Plug de Controller in de PC
Windows zegt : herken em niet, mag ik op internet kijken voor drivers?
Jij zegt : ja is goed
Windows update : Drivers gevonden, instaleren.....
Done
En Twi ik ga jou zooooo hard pwnen met PGR3, ben op hardcore bezig en ik lach naar de A.I.
Probleem ligt bij jezelfquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:51 schreef BMH het volgende:
Weet je ook hoe die mijn probleem verhelpt?
Microsoft en linux aanklagen dat Naar links naar links is en er geen deadzone isquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:51 schreef BMH het volgende:
[..]
WOW. die drivers had ik nog niet....
Weet je ook hoe die mijn probleem verhelpt?
* BMH pakt zijn controllerdoosje:quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij doet het toch ook prima op je pc, driver is gewoon via de update site te vinden. Mijne werkt perfect, zonder gekke speling e.d..
En de op de windowsversie staat XBOX360 Controller for Windows.
Gewoon beter kijken voor je wat koopt ipv MS de schuld geven voor je eigen domheid..
quote:Designed for Windows XP
Ben je nu blind of ben je buitenlander?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Probleem ligt bij jezelf/
Beter uit je doppen kijken voor je wat koopt.
Dat staat op het logo. Als je de regel text daarnaast leest zie je.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:53 schreef BMH het volgende:
[..]
* BMH pakt zijn controllerdoosje:
[..]
Anders nog iets op te merken?
Hij werkt toch ook!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat staat op het logo. Als je de regel text daarnaast leest zie je.
"Works with most Windows XP-based-PC's"
Dat is wel wat anders.
Dus ja, het is gewoon je eigen schuld dat je de verkeerde koopt.
Ah jammer, ik dacht dat PGR3 net zo moeilijk zou zijn als PGR2quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
En Twi ik ga jou zooooo hard pwnen met PGR3, ben op hardcore bezig en ik lach naar de A.I.
Als je de goeie had gekocht had je uitgebreide software erbij gekregen..quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij werkt toch ook!![]()
Alleen er zit geen deadzone op.... Dat is het probleem.
Die doet het wel, alleen die heeft geen enkele optie tot het toevoegen van een deadzone.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je de goeie had gekocht had je uitgebreide software erbij gekregen...
Maar wat gek dat de calibratie van Windows het niet doet..
Geen mogelijkheid ook om de software ergens, al dan niet illegaal, te downloaden?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Die doet het wel, alleen die heeft geen enkele optie tot het toevoegen van een deadzone.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid ook om de software ergens, al dan niet illegaal, te downloaden?
Er is vast wel iemand die het cd-tje heeft geript.
Nergens kan ik het bestaand van een CD rom met software confirmeren.quote:Here's the software available for your product. Follow the link to download it.
» Download XBox 360 Controller for Windows (driver)
» English End-User License Agreement for Microsoft® software for use with Xbox 360 Controller for Windows (word bestand)
» English Xbox 360 Controller for Windows documentation (word bestand)
Zeg, geheimpje, de Xbox 360 is niet het enige apparaat waarbij dat zo isquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/40172
een tweede kinderziekte (na het warmteprobleem van sommige voedingen) Dus kantel hem niet als er een fvf in zit! Ik denk dat wel ypisch dingetjes zijn die MS zal veranderen in de 2e batch. Ik vind dit toch wel redelijk ernstig moet ik zeggen! maargoed je moet er dus mee oppassen gewoon.
http://dwl.xbox-scene.com/video/Xbox-360-Scratch-Disks3.wmv
(filmpje)
Kinderziekte?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een tweede kinderziekte (na het warmteprobleem van sommige voedingen) Dus kantel hem niet als er een fvf in zit! Ik denk dat wel ypisch dingetjes zijn die MS zal veranderen in de 2e batch. Ik vind dit toch wel redelijk ernstig moet ik zeggen! maargoed je moet er dus mee oppassen gewoon. (of alleen met een kopie spelen en het origineel veilig opbergen)
(filmpje)
Je kan je kapotte disk trouwens opsturen en dan krijg je PD0 gratis van MS.quote:Alhoewel Microsoft in de handleiding van de Xbox duidelijk vermeldt dat deze handeling inderdaad de spelcomputer of de draaiende dvd kan beschadigen, zijn er al de nodige gevallen bekend waarin gebruikers de handleiding laten voor wat het is en onbedoeld hun sporen op het spel achterlaten
Tsja, hoewel ik die tweede batch waarschijnlijk koop, vind ik dit nou niet echt een probleem waar je van wakker moet liggen. Ik bedoel, als ik me herinner hoe vaak ik tijdens het spelen m'n console ga kantelen, dan schiet me zo 1-2-3 geen enkele situatie in 't hoofd...En dat geldt denk ik voor 99,9% van de gamers.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
M$!!! jippie jeeequote:if a game doesn’t have a deadzone option, we’re screwed.
Ga het met je PC maar eens een paar keer proberen. Denk niet dat het goed is voor je disc en je drive. Bovendien kan ik me niet indenken dat je een console die aan staat met disc draaiend erin wilt verplaatsen, of je bent een enorm domme lul. Hoewel je die reputatie hier op FOK! inmiddels wel hebt natuurlijk, dus wellicht ligt daar het probleem.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kijk eerder naar de developerquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:13 schreef BMH het volgende:
[..]
M$!!! jippie jeee
Xbox 360 deadzone probleem oplossing: download Pinnacle Game Profiler.
Met dat programma kun je een deadzone op je controller zetten.
100 games moeten een deadzone functie inbouwen.. Of de ontwikkelaar van de software waar games op draaien kan 1 stukje software schrijven die het probleem oplost.quote:
Net als met de HDtv en de reguliere tv?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
Waar zeik je trouwens over man...die controller is voor 99% voor je xbox, dat je em op je pc kan gebruiken is gewoon een leuk extraatje
Als Dr. Daggla zijn leugens een foutieve beschuldigingen voor zich hield was ik al klaar. Maar hij weet het gewoon beter omdat.... waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:20 schreef Fillipe het volgende:
Gast, open anders even lekker een "Ik haat Microsoft" topic of om in jouw termen te spreken "Ik haat M$ () "
Kom op zeg grow up en fix die controller gewoon. Snap sowieso niet goed wat mensen hier doen als ze er continue op uit zijn om een beetje te irriteren. Post het 1x, klaar! Maar ga niet eindeloos door want dan wordt het een béétje irritant.
Warmte probleem is ook dikke bullshit, Xbox heeft gister 16 uur aangestaan, daarna ff gevoelt...adapter was kouder dan die van me telefoon oplader na een uur.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een tweede kinderziekte (na het warmteprobleem van sommige voedingen) Dus kantel hem niet als er een fvf in zit! Ik denk dat wel ypisch dingetjes zijn die MS zal veranderen in de 2e batch. Ik vind dit toch wel redelijk ernstig moet ik zeggen! maargoed je moet er dus mee oppassen gewoon. (of alleen met een kopie spelen en het origineel veilig opbergen)
(filmpje)
wat doe je hier nou eigenlijk? niemand die je hier wilt zien...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Als Dr. Daggla zijn leugens een foutieve beschuldigingen voor zich hield was ik al klaar. Maar hij weet het gewoon beter omdat.... waarom eigenlijk?
ik probeer niet de xbox360 te dissen, want ik vind het een mooi apparaat, ik wil hier alleen even voor waarschuwen en verder is het goed als ook de kinderziektes en minpuntjes genoemd worden. (ik ben ervan overtuigd dat microsoft die wel oplost, wat hun service is doorgaans uitstekend)quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Warmte probleem is ook dikke bullshit, Xbox heeft gister 16 uur aangestaan, daarna ff gevoelt...adapter was kouder dan die van me telefoon oplader na een uur.
En echt wat een bullshit om het een kinderziekte te noemen, Als je ook maar een beetje IQ hebt dan zet je de xbox neer zoals 90% van de mensen waar die blijft staan.
[..]
wat doe je hier nou eigenlijk? niemand die je hier wilt zien...
Je lijkt wel een neger die blanken komt uitschelden terwijl hij bij het clubhuis van de KKK zit
Waarom zit je niet op IRC?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
BMH hou eens op hier de mensen te irriteren met nutteloze posts.
Voor mensen die hun disc beschadigen omdat ze dat ding kantellen terwijl die aan staan:quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik probeer niet de xbox360 te dissen, want ik vind het een mooi apparaat, ik wil hier alleen even voor waarschuwen en verder is het goed als ook de kinderziektes en minpuntjes genoemd worden. (ik ben ervan overtuigd dat microsoft die wel oplost, wat hun service is doorgaans uitstekend)
1. Hitte is geen probleem (iig niet in de EU), dat zal iedereen hier kunnen getuigenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik probeer niet de xbox360 te dissen, want ik vind het een mooi apparaat, ik wil hier alleen even voor waarschuwen en verder is het goed als ook de kinderziektes en minpuntjes genoemd worden. (ik ben ervan overtuigd dat microsoft die wel oplost, wat hun service is doorgaans uitstekend)
je weet dat de 360 aan de achterkant snoeren heeft die ergens aan vastzitten itt een laptop?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
1. ik draag mn laptop constant door het huis met draaiende dvds en er gebeurt niks. ook bij andere consoles, of pcs gebeurt er ook niks. Bij dit loopwerk heeft ms verzuimd de disc goed in de tray te houden met bv een clicksytsteem, of een goed uitegmeten tray, zeker gezien het feit dat de xb360 zowel staand als liggen gebruikt kan worden een kwalijkezaak. de draaiende disk mag nooit in aanraking komen met andere onderdelen. Nogmaals ik ben ervan overtuigd dat men dit zal verbeteren met een 2e uitlevering.
2.99% van de mensen leest geen manuals normaal gesproken,..(alleen in het geval van problemen)
In geen enkele cdrom speler met een tray zit een clicksysteem, probeer je pc maar eens te kantellen terwijl deze een cd/dvd afspeeltquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
1. ik draag mn laptop constant door het huis met draaiende dvds en er gebeurt niks. ook bij andere consoles, of pcs gebeurt er ook niks. Bij dit loopwerk heeft ms verzuimd de disc goed in de tray te houden met bv een clicksytsteem, of een goed uitegmeten tray, zeker gezien het feit dat de xb360 zowel staand als liggen gebruikt kan worden een kwalijkezaak. de draaiende disk mag nooit in aanraking komen met andere onderdelen. Nogmaals ik ben ervan overtuigd dat men dit zal verbeteren met een 2e uitlevering.
ooit over nagedacht dat de 360 de hype eventueel gewoon waar heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vind hem overhyped, Me halve klas heeft hem gekocht, terwijl ze daarvoor nog nooit een console hebben gehad. Ik kan me geen launch van een console herrineren dat mensen zo gestoord deden op de launch-day(900 euro bieden op Ebay) en hij zo snel uitverkocht was.
Zelfs een van de grooste nintendo-fanboy's die ik ken wil hem ineens. Ik heb geen idee hoe Microsoft het doet, maar ze doen het wel goed
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
Ik gooide net me xbox controller van het viaduct, ben hem gaan ophalen en toen deed ie et niet meer.
Dat moet toch gewoon kunnen! ik wacht wel op de 2de batch, hopen dat die controllers het dan beter doen
www.nedgame.com zijn ze gewoon te verkrijgen, beide xbox360 versiesquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:04 schreef Klonk het volgende:
* Klonk wacht maar op de volgende lading, premium is nergens in de buurt meer te vinden, ding is helemaal uitverkocht.
tot die tijd nog wat natte dromen bij ingame filmpjes van PGR3........
Neequote:Op zaterdag 3 december 2005 19:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ooit over nagedacht dat de 360 de hype eventueel gewoon waar heeft gemaakt?![]()
Ik vind de xbox360 graden maar een opgevoerde xbox en niets aan.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:10 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ik vind de xbox360 graden maar een opgevoerde xbox en niets aan.Snap neit wat mensen er zo leuk aan vinden, ....oja xbox360graden heeft vette graphics joh kk vet niet normaal joh, beste graphics ooit, megacool, supahhh(xbox fans taal)
![]()
Leuk dat veel mensen niet op Post Icons lettenquote:
gebruik dan een anderequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Leuk dat veel mensen niet op Post Icons letten
Ja, die functies vind ik erg fijn, live en alles er omheen was ook voor mij de voornaamste reden om een Xbox 360 aan te schaffen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat me een erg grote verbetering lijkt is de nieuwe live en mediacentermogelijkheden en de uitgebreide personalisatie mogelijkheden. de mogelijkheden zullen natuurlijk pas over een tijdje ten volle benut worden, maar ondanks de kleine problemen belooft het best veel goeds hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |